Heb ze laatst beiden binnen twee weken gezien maar Katinka is toch leukerquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel erg Kaandorpiaans, maar ziet er wel stukken beter uit.
De titel van het filmpje deed mij hier aan denken:quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel erg Kaandorpiaans, maar ziet er wel stukken beter uit.
golden oldiequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De titel van het filmpje deed mij hier aan denken:
Hoe haar naam vragen?.
Echt de slappe lach gehad van dat topic, jammer van de anti-climaxquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De titel van het filmpje deed mij hier aan denken:
Hoe haar naam vragen?.
Fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Lips het volgende:
Eefje de Visser is inmiddels ook bevestigd voor Lowlands
hopelijk niet in die Juliet theater tent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Lips het volgende:
Ik gok op de India, zondagochtend.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef ranja het volgende:
[..]
hopelijk niet in die Juliet theater tent.
Must-see hear.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Lips het volgende:
Heerlijk in het zonnetjequote:
Toch maar eens gaan beluisteren dan, heb er veel goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Lips het volgende:
Is wel uit de categorie 'je moet er van houden' maar ik vind haar helemaal geweldigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan beluisteren dan, heb er veel goede verhalen over gehoord.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:39 schreef Bol_Wan het volgende:
Leuk ja, al denk ik ik niet dat ik erheen ga
Eefjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Toch maar eens gaan beluisteren dan, heb er veel goede verhalen over gehoord.
Wat een nonsens. LL is altijd al het festival voor nieuwe bands geweest. Met hier en daar een oude er tussen. PP is dat niet, de line up is dus altijd vrij anders. Gelukkig maar want ik hoef geen festival met 80 bands die ik al tig keer heb gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lowlands laat nu al heel wat jaren goeie, wat langer bestaande bands aan zich voorbij gaan, terwijl PP dat niet doet. Zeker als ze wat hardere gitaren bevatten. Weet niet waarom, het kan niet het hipster wannabe zijn, want het zo-goed-als Pitchfork-festival Primavera in Spanje heeft juist heel wat van die oude knakkers geprogrammeerd. En tsja, Pitchfork is toch hét summum van hipster?
you just made my dayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:06 schreef Lips het volgende:
D'r moeten er nog een hoop komen (rond de 150..?) dus no worriesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef ranja het volgende:
Ik zie liever een paar bands die ik goed vind en al een paar keer eerder heb gezien (met kaarten van 20 euro per concert) dan dat ik een paar uur op het gras zit terwijl nergens een band staat die me aanspreekt.
Geen enkel probleem dus met oudere bands (alsof Sebadoh elk jaar een rondje Nederland doet) of met Nederlandse bands (Eefje!) die ik goed vind.
Zit jij over Pinkpop te lullen ofzo? Pukkelpop heeft altijd bijna dezelfde lineup, alleen waar Lowlands de Lima-kant opgaat met Klezmer/Balkan-hoempa (best leuker verder), doet Pukkelpop dan aan de wat bekendere, langer meelopende gitaarbands. En die komen echt niet zo vaak, zoals ranja al zei.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een nonsens. LL is altijd al het festival voor nieuwe bands geweest. Met hier en daar een oude er tussen. PP is dat niet, de line up is dus altijd vrij anders. Gelukkig maar want ik hoef geen festival met 80 bands die ik al tig keer heb gezien.
Ik denk dat hij het inderdaad over Pinkpop heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zit jij over Pinkpop te lullen ofzo? Pukkelpop heeft altijd bijna dezelfde lineup, alleen waar Lowlands de Lima-kant opgaat met Klezmer/Balkan-hoempa (best leuker verder), doet Pukkelpop dan aan de wat bekendere, langer meelopende gitaarbands. En die komen echt niet zo vaak, zoals ranja al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |