Nog geen topic voor de Grote Prijs winnaar van 2009? Dan is het daar nu duidelijk de tijd voor! Na fenomenale optredens op Eurosonic/Noorderslag kan er niemand meer om deze excentrieke, originele, muzikale en zeer charmerende zangeres heen. In de klein-kunstige stijl van artiesten als Spinvis, Roosbeef, Lucky Fonz III zal het niet heel lang meer duren voordat ze heel Nederland heeft betoverd. Mij heeft ze in ieder geval te pakken!

Hier is een heel erg mooie 3voor12 sessie te zien:
http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41103294/44370461/11En dit is een mooi plaatje van haar vorige week uitgekomen debuutalbum
De Koek:
![De-Koek-Cover-Art.jpeg]()
Met hier de setlist:
1. Genoeg
2. De stad
3. In het gras
4. Naast me
5. Hartslag
6. Trein
7. Huis
8. De koek
9. Schotland
10. Ik dacht na
11. Afdwaalt
12. Verdriet
Vooral nummers als Hartslag, Afdwaalt, de Stad vind ik persoonlijk geweldig. Er zit zoveel diversiteit is, zo'n muzikaliteit. Ik vind het fantastisch!

Maar ze zal inderdaad wel weer een artieste zijn die je óf geweldig vind óf verafschuwt. Echt zuiver lijkt ze niet te zingen, maar toch heeft het iets heel erg moois. Ach, zo weet tenminste iedereen wie ze is. Geen eenheidsworst

Nou goed, voor zover mijn tekst over haar. In dit topic kunnen we het gezellig over haar gaan hebben