Die foto doet me ergens aan denkenquote:
Waar in Delft? Dat wil ik ook wel zien!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef Norrage het volgende:
Hup mensen kom eens in het topic!
Getuige Eefje's twitter berichten gaat het erg goed met het album! veel plaatsen waar het uitverkocht is en veel positieve reacties! Erg leuk
Zelf ga ik haar woensdag in Delft zien, en zondag speelt ze ook nog eens in de Velvet! Jaaa, ben benieuwd
Theater de Veste Grote Prijs theatertour, woensdagavond. Ook met Cosmic Carnaval e.a., en dan zondagmiddag 16.00 instore bij de Velvetquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Waar in Delft? Dat wil ik ook wel zien!
Leuk, dan kom ik bij de Velvet langs.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Theater de Veste Grote Prijs theatertour, woensdagavond. Ook met Cosmic Carnaval e.a., en dan zondagmiddag 16.00 instore bij de Velvet
Ja leuk. Optredentjes Instore zijn me nog zelden tegengevallen daarquote:
Ja ik kom uit Delft, maar 5 minuten lopen is het niet voor mijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja leuk. Optredentjes Instore zijn me nog zelden tegengevallen daaren het is 5 minuten lopen voor me xD
Kom je ook uit Delft?
Ja he! Fanastisch. Maar ik vind haar stem bij die sessie (dus live?? dat ga ik vanavond ervarenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Arn0 het volgende:
Wow, erg mooie sessie op 3VOOR12. Alhoewel ik haar stem niet lange tijd na elkaar kan horen maar ben alsnog best benieuwd naar het album.
Neuh was heen voor OOR.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef Norrage het volgende:
Zag nu pas het FOK-fotograaf bij je naam, cool...Dacht dat je die foto's van internet had maar dus zelf gemaakt. Goed gelukt!Komt er ook een fok fotoverslag online?
Nee, ik had andere verplichtingen en daar baalde ik wel van. Zeker na ik had gelezen hoe het in De Veste was.quote:
quote:Dames en heren, de Velvet waar ik vanmiddag speel is niet in Leiden, maar in Delft. Begint dus ook ietsjes later, want ik ben nu nog onderweg. Sorry! Maar Delft is ook heel mooi.
Nee hoor, valt mee. Maar het is een beetje op dezelfde manier leuk spelen met woorden en bijzonder muzikaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef Felagund het volgende:
Een herinnering aan mijzelf dat ik dit album nog moet gaan luisteren.
Het lijkt toch niet teveel op Roosbeef?
Wat is daar mis meequote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ben bang dat ze straks ook wel door DWDD zal worden behandeld
Oh niet zoveel hoor, maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze bij de DWDD alles wat gehyped wordt automatisch goed vinden zonder er ook maar een seconde bij na te denken.quote:
Whehe, vermakelijk.quote:
Lekker droge clipquote:
Zeg dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker droge clipPast wel bij haar.
Haar vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef OVchipkaart het volgende:
Wie is die bij neger
oh het is geen neger nouja wie vervult de functie van bijneger
Als je nou gewoon zelf luistert en oordeelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef methodmich het volgende:
Maar waar moet ik het nou plaatsen Norrage? In OOR was men niet onverdeeld positief, beschreven het als menstruatiemuziek, waarvan je na beluistering zin kreeg om ruige dingen te gaan doen, zoals vrouwen aan hun haren naar je hol slepen.
Misschien kan je de 3VOOR12 sessie die in de OP staat bekijken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:37 schreef methodmich het volgende:
Daarom vraag ik het ook, heb het zelf nog niet gehoord op een stukje van dat ene afgedwaalde nummer na. Maar ik twijfel dus of ik dit wel of niet wil gaan kopen. Zal wel eens wat YouTuben binnenkort.
Morgen is ze bij DWDDquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ben bang dat ze straks ook wel door DWDD zal worden behandeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |