quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Morgen nog maar 99 dagen, dat scheelt al een cijfer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
En toch, klinkt dat toch nog best heul erg lang.
Gelukkig maar, want moet nog op vakantie, naar Madnes, naar Dauwpop en naar de Cross
Wel betaald?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Irving het volgende:
Wtf, bij ticketmaster staat dat mijn bestelling geannuleerd is?
Besteldatum Ordernummer Naam order Aantal Evenementdatum Bezorging
10-05-2011 <...>
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD 2 vr, augustus 19, 2011
13:00 Reservering Geannuleerd
Ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie zijn er blij geworden vanmorgen? En iemand nog kaartje over?
Volgend jaar ga je alleen naar Lowlands, wedden?quote:
Op voltooien klikken bij het transactieoverzicht bij ideaal en toen werd ik teruggelinkt naar ticketmaster. Daar kreeg ik vervolgens een foutmeldingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:27 schreef Irving het volgende:
Toch nog even voor de zekerheid, nadat jullie met iDeal hadden afgerekend, moesten jullie erna nog wat doen of was de bestelling toen volledig verwerkt?
Waar komen die?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
En toch, klinkt dat toch nog best heul erg lang.
naar Madnes,
Me too, Pinkpop 7e keer, Lowlands 5e keer. Vind het beide leuke festivals, maar zijn niet te vergelijken.quote:
Zo is het. Ik kan me op beide prima vermaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Me too, Pinkpop 7e keer, Lowlands 5e keer. Vind het beide leuke festivals, maar zijn niet te vergelijken.
Als er geld van je rekening afgeschreven is zou ik me nergens zorgen over maken..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:05 schreef Irving het volgende:
Wtf, bij ticketmaster staat dat mijn bestelling geannuleerd is?
Besteldatum Ordernummer Naam order Aantal Evenementdatum Bezorging
10-05-2011 <...>
LOWLANDS FESTIVAL 2011
EVENEMENTENTERREIN WALIBI WORLD 2 vr, augustus 19, 2011
13:00 Reservering Geannuleerd
Beiden vrijdag?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef theodoor9 het volgende:
Anna Calvi op de vrijdag volgens:
http://www.annacalvi.com/
Net als Joan As Police Woman, die zichzelf bevestigd via de eigen website.
Aangepast in OPquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef theodoor9 het volgende:
Nog een update:
BudZillus, Matthew Dear (live band) en The Butcherettes allen op vrijdag
Junip, Jungle By Night en Flogging Molly op zaterdag
Antwerp Gipsy Ska Orkestra en Happy Camper op de zondag
jungle by night is echt een relaxt bandje, gezien met bevrijdingsfest. Gaan we zeker checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:04 schreef theodoor9 het volgende:
Nog een update:
BudZillus, Matthew Dear (live band) en The Butcherettes allen op vrijdag
Junip, Jungle By Night en Flogging Molly op zaterdag
Antwerp Gipsy Ska Orkestra en Happy Camper op de zondag
Friekin heeft geen kaartje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:01 schreef friekin_ het volgende:
Nee, het is me niet gelukt. Ik hou me nog steeds aanbevolen voor 1 ticket!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Friekin heeft geen kaartje?![]()
Afgelopen weekend voor het eerst in aanraking geweest met boards of canada, wat een wappie muziek is dat hé!![]()
Aphex en mount kimbie ken ik al, maar vind boards toch een stuk spacenderquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dan moet je de andere muziek uit d'r avatar ook eens proberen.
Niet bijzonder toevoeging maar ach, valt wel op dat de namen nu zeer snel lekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Zwart Licht XL komt, altijd goed vermaakt bij Zwart Licht maar van mij hoeft het niet meer. Zal er wel naar toe gaan als er niks anders te doen is
Friekin_ wel maar volgens mij zocht ze nog een kaartje voor iemand andersquote:
Ik heb een kaartje, maar moet er 1 extra hebben voor vriendlief.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:32 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Friekin heeft geen kaartje?![]()
Afgelopen weekend voor het eerst in aanraking geweest met boards of canada, wat een wappie muziek is dat hé!![]()
Autechrequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Aphex en mount kimbie ken ik al, maar vind boards toch een stuk spacender![]()
De jeugd vind ik het leukst tot nu toe. Dat wordt sowieso een optreden voor in de boekenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef genakt het volgende:
Tot nu toe hoef ik alleen nog alleen aphex twin echt te zien de rest vind ik eerlijk gezegd tot nu toe beejte bagger
Gefixedquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:41 schreef theodoor9 het volgende:
Agnes Obel speelt op de zaterdag volgens haar facebook.
Zeker weten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gaan toch ook wel mensjens Warpaint voor mij kijken, toch?
Warpaintquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gaan toch ook wel mensjens Warpaint voor mij kijken, toch?
JAAAAquote:
één keer gezien op Pinkpop en dat wasquote:
Mundial in Tillie, hele dag is maar 20 euroquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAJAJAJA ik wil ik wil! Melkweg komt 'ie maar da's al uitverkocht (kwam ik vorige week achter).
Tilliequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mundial in Tillie, hele dag is maar 20 euro
Wil hem nog wel een keer zien ja, op RW was het zoooooooooooo fijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga *NU* het nieuwe album luisteren. Wil hem wel eens in het echt zien
.
Op de zondag gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
Op de zondag dus, denk dat we het programma bijna compleet hebben zo!
bohh gek spannund zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlands-het-beste-festivalquote:Gisterenavond heeft Lowlands tijdens het ‘Gala Van De Popmuziek’ voor de tweede keer op rij een ‘Duiveltje’ gewonnen in de categorie ‘Beste Festival’. Deze jaarlijkse muziekprijs is een initiatief van het Muziekcentrum Nederland en werd gisteren in twaalf categorieën uitgereikt in de Rabozaal van de Melkweg.
Que?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
yeah, i know. Bedoel meer dat we de goede kant op gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Que?D'r komen nog ongeveer 160 acts bij.
Klopt! Toch zou ik het een gemis vinden als namen als The Antlers, Bonobo, James Blake en Explosions In The Sky niet worden toegevoegd aan het lijstje, terwijl Pukkelpop ze nu al hebben bevestigd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
yeah, i know. Bedoel meer dat we de goede kant op gaan.
zoveel nog?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Que?D'r komen nog ongeveer 160 acts bij.
Ik ben voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
James Blake zal ook wel komen verwacht ik?
Of doet hij alleen zijn DJ acts?
Ik zal je ze geven:quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan nu al een paar namen van Pukkelpop noemen waarvan ik weet dat ze niet op Lowlands komen. Het zal de jarenlange ervaring wel zijn, je pikt ze er zo uit.
Die had ik idd al in m'n lijstje (alhoewel ik Deftones nog een kans had gegegeven in de Grolsch op zaterdag).quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik zal je ze geven:
Deftones, No use for a name, Bouncing Souls en Yellowcard staan alle 4 op de vrijdag van pukkelpop en de rest van het weekend in duitsland (area 4 en highfield)
Ik hoop live ergens vroeg op de avond. Kweenie of de muziek goed tot zich recht komt op een festival, maar wil hem graag wel graag live zien. Klavierwerke EP vind ik echt geniaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
James Blake zal ook wel komen verwacht ik?
Of doet hij alleen zijn DJ acts?
de leuke bands dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar verder acht ik weinig kans voor .., The Raveonettes, Blonde Redhead, Sebadoh,...
Normaal zit het rond de 200 acts, we zitten nu rond de 40 officiële bevestigingen ofzo.quote:
Lowlands laat nu al heel wat jaren goeie, wat langer bestaande bands aan zich voorbij gaan, terwijl PP dat niet doet. Zeker als ze wat hardere gitaren bevatten. Weet niet waarom, het kan niet het hipster wannabe zijn, want het zo-goed-als Pitchfork-festival Primavera in Spanje heeft juist heel wat van die oude knakkers geprogrammeerd. En tsja, Pitchfork is toch hét summum van hipster?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Piiiipipipipipipipipipipipipi
pi-pa-pijpeeeeeen
Haaaaal 'm uit je brooooeeek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |