Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou haarlak nemen, kun je gelijk je schaamhaar in een kék modelletje kneden
ik heb nog een mooi ouderwets driehoekjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??![]()
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hipquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben op mn werk en heb geen iPhone... wel een telefoontoestel uit het jaar 0. Vanavond okay? Ik heb ook geen mooie nagels trouwens... maar ik doe het maar gewoon. Misschien worden ze er wat sterker van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Doe's een foto, Diaan?
Ik draag noooit nagellak. Daar moet je mooie nagels voor hebben vind ik. Die van mij scheuren al als je ernaar kijkt. Moet wel zeggen dat ze sterker zijn sinds ik extra vitamine B slik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hip
ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het begin jeukt het inderdaad... maar als je eenmaal bijhoudt, wordt dat minder. Goed mesje is wel belangrijk. en mijn man vindt bijgewerkt/kaal mooierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef bitterend het volgende:
mijn man vindt kaal niet leuk en ik vind het jeuken...dan maar een lekkere oerwoud
Dat heb ik ook. Zo`n 5 o'clock shadow :-/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh! volgende onderwerpkaal of kammen.
![]()
ik ga niet voor helemaal kaal, dat vinnik niet passen bij een volwassen vrouw ofzo. of althans, bij mij niet. maar wel zeer minimaal zeg maar.een snorretje.
![]()
Oksels scheer ik elke dag benen om de dag. Echt, ik heb na 1 dag alweer een Lubbers onder m'n arm.
Zoals ik al eerder zei: er is een goeie kerel aan me verloren gegaan.
Ik heb daar geen haar en ik voel me toch hartstikke volwassen hoor. (Als dat daarvan af moet hangen...)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar géén haar heb.
Ik ben een volwassen vrouw,die hebben daar nu eenmaal haar.
hahhaha! dus dat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
epileren ftw. Omdat ik anders op de dochter van Bokito lijk
Voor het grove ploeg- en veurwerkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
gelijk een ad van Shave & more onder het topic.![]()
Ow, en nu: voorjaarskortingen bij de grootste agrarische webshop.ik weet niet wat Google daar linkt maare. Bedankt.
denk ik
doe ik ook al nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
epileren ftw. Omdat ik anders op de dochter van Bokito lijk
" Passie voor dieren en buitenleven"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het grove ploeg- en veurwerk
Ik, want lui de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij scheert zijn ballen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef Ssserpente het volgende:
Ik scheer zowel m'n benen, m'n oksels als m'n toef. En Nils z'n ballen godzijdank.
Ieks..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudtante droeg witte panty`s. En daar staken dan van die lange zwarte haren doorheen
Nee hoor, ik vind eig. ook wel dat hij gelijk heeft, helemaal kaal is prettiger, ook voor mij, maar ik ben lang lui geweest en dan is het zo'n takkeklus om het weer helemaal kaal te ploegen zeg maar dat ik het uit blijf stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Nou en! stoute man...als ik commentaar zou krijgen over zoiets
da's de laatste post van pagina 1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word gek. Volgens mijn Myat heeft BE als laatste gepost en ik zie geen post.hoekandanou?
nee nee nee, want er stond ook 14.36 bij....quote:
dat is bij mij de laatste post op pagina 1, en die's idd van bequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nee nee, want er stond ook 14.36 bij....
Scheren met baby-olie en dan vervolgens dun insmeren met sudocreme! Gegarandeerd geen jeuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef bitterend het volgende:
mijn man vindt kaal niet leuk en ik vind het jeuken...dan maar een lekkere oerwoud
Gatver, vreselijk idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha BE
Ik ben echt blij met mijn blonde haartjes (bijna) overal lees ik wel weer
Weet je wat ik ook niet vind kunnen? [persoonlijke tik]
en dat zie je echt overal om je heen als je erop let: slippers dragen met hele eeltlagen op de hielen. Van die uitgedroogde wittige kloven
jaaa VIES!!! heb je vaak op de markt!!!! ik ga bijna kokhalzen als ik het zie! ook schimmelnagels met teenslippers! gatverdamme!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
en dat zie je echt overal om je heen als je erop let: slippers dragen met hele eeltlagen op de hielen. Van die uitgedroogde wittige kloven
Nee ik flos ook nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef bitterend het volgende:
En flossen tja gelukkig zijn wij niet zo van dit soort dingen
Ja! Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha BE
Ik ben echt blij met mijn blonde haartjes (bijna) overal lees ik wel weer
quote:
Neus in een spons!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn man vindt dat *dit* soort dingen doen is net zijn neus in een spons duwen....en ik vindt het ook niet zo boeiend dus dan niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn man vindt dat *dit* soort dingen doen is net zijn neus in een spons duwen....en ik vindt het ook niet zo boeiend dus dan niet
Dat kan je zeker zeggen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef Muks het volgende:
De haren onder de oksels, tussen de billen en rond de geslachtsdelen kunnen geuren vasthouden en verspreiden.
Echt ratten, cavia's, kiwi en speelgoedautootjes kan ik handelen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahaha!! echtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
![]()
Als ik mij lief dit laat lezen koopt ie vanavond nog een spons
Vind het niet erg hoorquote:
zet 'em op spons!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Nu gaat deze spons der kind van school halen.
In Enschede zit ook iemand die dat met touwtjes doet. Heb ik de vorige keer laten doen. Zat echt lang goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wenkbrauwen heb ik in Singapore laten doen, met zo'n touwtje. Even pijn, maar zo mooi!
Maar dat was een of andere 'one-stop-shop' in een shoppingmall: Browhouse en hier in NL vind ik de drempel om een salon in te gaan zo hoog op de een of andere manier. Zeker als het alleen om mijn wenkbrauwen gaat.
Terwijl ik het wel graag zou willen laten doen, want zelf verkloot ik het vaak of ik neem er de tijd niet voor.
Das net zo erg onder een korte broekquote:
Ja ik ook. Maar das anders. Daar kun je wel van die lage sokjes bij aan doen. Maar in open zomerschoenen echt geen hoge sportsokken aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik mijn eeuwige afgetrapte Nikes omdat ik geen nieuwe schoenen kan vinden die naar mijn smaak zijn
Nee klopt, ik frommel langere sokken altijd naar beneden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar das anders. Daar kun je wel van die lage sokjes bij aan doen. Maar in open zomerschoenen echt geen hoge sportsokken aan
ook gewoon bij een jurkje hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Das net zo erg onder een korte broek
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef phluphy het volgende:
Nou, ik was ooit verloofd met een Engelsman (militair) en we hadden ons na een feest een kamer in de Officer's Mess toebedeeld. 's Ochtends moest hij zich heel vroeg ergens melden voor een rugbytraining, en liet mij een uurtje achter in de kamer. Hij sloot de deur van de buitenkant af zodat ik niet ontdekt zou worden bij een evt. controle.
Je raadt het al, toen moest ik poepen. Na een feestavond met veel bier, weet je hoe VEEL je dan moet poepen, en hoe VIES?![]()
![]()
Toen heb ik een chipszak leeggegooid, opengescheurd, platgelegd en daar maar boven gehurkt.
Het paste nét, alleen het dichtmaken ging moeilijk.![]()
![]()
Ehm globaal, geloof ik. Hij moest namelijk op de uitkijk staan toen ik probeerde ongezien heen en weer over de (hele lange!) gang naar de badkamer te komen om de creatie te dumpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Ssserpente het volgende:
Whaah, nee!![]()
![]()
![]()
En? Heb je het hem verteld?
Hoezo? De hele aktie werd heel charmant op pumps uitgevoerd, heur. Ladylike till the end!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Phluph! OMG! OMG! OMG!
Mijn beeld van je! *krak*OMG!
![]()
Ja, dat heb ik overwogen. Heel even, ik moest snel beslissen. Foute keuze gemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Phlupy, jij wint! Echt te ranzig voor woorden...hoe kom je er ook op. Ik zou de zak als zak gebruikt hebben, iets beter mikken, maar dan hoef je em niet dicht te vouwen.
of je doet zelf een luier omquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef mefke79 het volgende:
Simmu, misschien is een luier en zakje handiger...die luier kan je altijd nog gebruiken voor de kinders...
Euhm, ik geloof dat ie dat niet meer wordt... Hij's nu twee keer gespoeld en twee keer gewassen en de binnenkant is nog steeds geel... En ik zag ook nog wat flintertjes onverteerde sinaasappel in de naadjes hangen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef mefke79 het volgende:
Phlupy, jij wint! Echt te ranzig voor woorden...hoe kom je er ook op. Ik zou de zak als zak gebruikt hebben, iets beter mikken, maar dan hoef je em niet dicht te vouwen.
Enne, Ssserpente, is je broek al schoon?
In de zon hangen, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Euhm, ik geloof dat ie dat niet meer wordt... Hij's nu twee keer gespoeld en twee keer gewassen en de binnenkant is nog steeds geel... En ik zag ook nog wat flintertjes onverteerde sinaasappel in de naadjes hangen.
Nah, ik vind zelf Ssserpente de poeptopper. Zij heeft echt veel huid-poep contact gemaakt.quote:
Bedankt voor de dubieuze eer!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nah, ik vind zelf Ssserpente de poeptopper. Zij heeft echt veel huid-poep contact gemaakt.![]()
Taart, hopelijk niet al te lang inderdaad.
geen idee of ik spuit elf ben, maar bij de action hebben ze van die hielklovenzalf. heeeeeeeerlijk spul !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb geen kloven, maar soms is het wel wit uitgeslagen op mijn hielen, gewoon droog. Ik ben al geen handcremetype, laat staan een voetcreme...
Zo heb ik ook nooit van die prachtige glanzende benen.
Ik heb gewoon geen tijd voor al dat gesmeer.
Hmmmm... als ik wat minder zou FOK!ken...![]()
Wellicht. Maar het is van jezelf, lekker boeiend. Als het nou de drol van een vreemde was waar je in was gevallen dan had ik hem weggegooidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:13 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Bedankt voor de dubieuze eer!
In de zon natuurlijk, dat ik daar niet aan gedacht heb! Maar ik blijf het toch een beetje goor vinden denk ik. Betekent kleur dat er nog ieniemienie poepdeeltjes inzitten?
Volgens mij heb ik die nog niet gelezen! *hint*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Phluphy, dank voor het delen.Ik heb met terugwerkende kracht nu veel minder schaamte over mijn poepincident.
Nog een paar jaar en we kunnen gezellig tips voor Tena's gaan uitwisselen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Ossegal hebben we nog wel liggen idd, Mef. Goeie! Dat ik het hier serieus nog eens met jullie over m'n eigen poepvlekken zou hebben.
Lady-wrb, ik ben serieus helemaal van m'n appel van je verhaal.
Het was op een camping, 's morgens vroeg. Ik ging in de rij staan om te douchen. Het was in een halletje met een stuk of 5 douchehokjes, en het was heel druk. Ik moest naar de wc om te poepen, maar ik stond er al zooo lang en was bijna aan de beurt. Dus ik dacht, ik houd wel even vol en ga dan meteen na het douchen. Eindelijk was er een hokje vrij. Ik ging erin. Maar hield het niet meer van de buikpijn van het ophouden, dat ik wel moést besluiten om in de douche te poepen. Helaas was ik niet aan de diarree, dus ik moest die drollen eigenhandig (letterlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog niet gelezen! *hint*
En dan meteen iedereen op vacht checken ook hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Het allerleukste van deze verhalen is nog wel dat een groot deel van de meiden elkaar zondag gaat meeten in het park.![]()
Tot zover het anonieme internet.
Zou iemand het ter sprake durven brengen? Zo van: "Euh, Be, jij was doorgelekt op je vriend z'n kruis, toch? En Pluph, jij had in een chipszak gepoept, toch?"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Het allerleukste van deze verhalen is nog wel dat een groot deel van de meiden elkaar zondag gaat meeten in het park.![]()
Tot zover het anonieme internet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het was op een camping, 's morgens vroeg. Ik ging in de rij staan om te douchen. Het was in een halletje met een stuk of 5 douchehokjes, en het was heel druk. Ik moest naar de wc om te poepen, maar ik stond er al zooo lang en was bijna aan de beurt. Dus ik dacht, ik houd wel even vol en ga dan meteen na het douchen. Eindelijk was er een hokje vrij. Ik ging erin. Maar hield het niet meer van de buikpijn van het ophouden, dat ik wel moést besluiten om in de douche te poepen. Helaas was ik niet aan de diarree, dus ik moest die drollen eigenhandig (letterlijk) door het doucheputje proppen. Was een behoorlijk karwei, en het meurde intussen verschrikkelijk.
Eén voordeel: ik kon mezelf meteen goed schoonboenen daarna.
Ja, jij welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug!![]()
![]()
God meiden wat zijn jullie heerlijk ranzig!
Saffier, ik kom compleet gebalsemd hoor, zondag!
Ik kijk nog steeds overal, ondanks dat ik weet dat het er niet meer is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ja, jij welje durft nu gewoon niet meer ongezalfd het park in te komen
Tobias kent jou als 'de mevrouw van de hagelslag'
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
En dan meteen iedereen op vacht checken ook heen hielkloven enzo
wordt echt te gek zondag
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het was op een camping, 's morgens vroeg. Ik ging in de rij staan om te douchen. Het was in een halletje met een stuk of 5 douchehokjes, en het was heel druk. Ik moest naar de wc om te poepen, maar ik stond er al zooo lang en was bijna aan de beurt. Dus ik dacht, ik houd wel even vol en ga dan meteen na het douchen. Eindelijk was er een hokje vrij. Ik ging erin. Maar hield het niet meer van de buikpijn van het ophouden, dat ik wel moést besluiten om in de douche te poepen. Helaas was ik niet aan de diarree, dus ik moest die drollen eigenhandig (letterlijk) door het doucheputje proppen. Was een behoorlijk karwei, en het meurde intussen verschrikkelijk.
Eén voordeel: ik kon mezelf meteen goed schoonboenen daarna.
Lunchtijd is al úren geleden!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef mikoxx het volgende:
Ik dacht dat hier lunch-veilige onderwerpen besproken werden, maar jakkes zeg! Wat een narigheid![]()
Met de handen kon ik preciezer persen door die doucheputgaatjes en ging het voor mijn gevoel sneller.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik echt graag wil weten is: waarom heb je ervoor gekozen het met je handen te doen? Je had het bijvoorbeeld ook met je voeten kunnen doen! Je weet wel, net als met druiven waar ze wijn van maken.
![]()
![]()
Oke, en dan nog 1 vraag: hoe lang heeft dat prop-wrot feest in totaal geduurd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Met de handen kon ik preciezer persen door die doucheputgaatjes en ging het voor mijn gevoel sneller.Vergeet niet dat er nogal een afschuwelijke stank vanaf kwam en ik me erg bewust was van al die wachtende mensen buiten het douchehokje.
Sorry ik was het topic aan het terug lezen dus een beetje laat maar toch...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wenkbrauwen heb ik in Singapore laten doen, met zo'n touwtje. Even pijn, maar zo mooi!
Maar dat was een of andere 'one-stop-shop' in een shoppingmall: Browhouse en hier in NL vind ik de drempel om een salon in te gaan zo hoog op de een of andere manier. Zeker als het alleen om mijn wenkbrauwen gaat.
Terwijl ik het wel graag zou willen laten doen, want zelf verkloot ik het vaak of ik neem er de tijd niet voor.
Nee! Ik ga alleen naar campings waar al toiletpapier hangt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Ben jij er ook zoeen die de rol wcpapier verstopt onder de trui buuf?
Oh ja! Dat heb ik een tijdje terug nog ergens zien staan idd! Thanks for the reminder!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry ik was het topic aan het terug lezen dus een beetje laat maar toch...
BE, bij Turkse, Marokkaanse etc (je begrijpt de richting wel) kapperszaakjes doen ze het meestal voor een euro of vijf ook met een touwtje. Ik vind de drempel om bij hen binnen te stappen wat minder hoog dan een 'Nederlandse' salon. En het is nog goedkoper ook
Ik ga morgen de pedicure bellen, zonder dollenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Lois het volgende:
Met je voeten heb je ook weer de kans dat het in de kloven van je uitgedroogde eelt blijft zitten op je hielen
Tis dat je zo verdomde ver weg woont....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga morgen de pedicure bellen, zonder dollen
Hier was mevroi 9 dat ze vertelde dat ze een ladyshave moest, of een scheermes, want ze had háár dáár!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Met babyolie wordt het spiegeltjeglad. Met cremespoeling gaat het ook goed trouwens.
Ik kan me bij mezelf ook geen harige toef meer voorstellen hoor. Zit me wel af te vragen hoe ik straks tegen Lente als ze een jaar of 14 is ga zeggen dat die haartjes eigenlijk heel normaal zijn terwijl ze ziet dat ik ze zelf volledig wegscheer...
toen ik die haartjes dáár zag heb ik geprobeerd ze steeds weg te knippen met een nagelschaartjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier was mevroi 9 dat ze vertelde dat ze een ladyshave moest, of een scheermes, want ze had háár dáár!
nu scheert ze iedere dag d'r oksels, mevroi lubbers van bijná 12
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
toen ik die haartjes dáár zag heb ik geprobeerd ze steeds weg te knippen met een nagelschaartje
Had je je anders over mijn hoefjes ontfermd?quote:
Ik heb geen idee hoe lang, maar die minuten leken uren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oke, en dan nog 1 vraag: hoe lang heeft dat prop-wrot feest in totaal geduurd?
Dan slaat het niet wit meer uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Lois het volgende:
Met je voeten heb je ook weer de kans dat het in de kloven van je uitgedroogde eelt blijft zitten op je hielen
dat ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is hier ook wel eens ja. Ik wacht nu dus wat langer want als ik naar binnen ga is ze sowieso wakker.
Hoe zien je hielen er uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, 3 wassen opgevouwen, 1 opgehangen, 1 in de machine, keuken opgeruimd, woonkamer gestofzuigd, toilet schoon, kinders en mezelf aangekleed en... onderbenen geschoren (want legging) en... ingesmeerd met bodylotion.Op mij valt niks meer aan merken!
Ja dan geeft ie alleen de cijfers aan. Is nieuwbouw dus hij pakt hem nog niet bij alles.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je de straat en het huisnummer weet, kun je de postcode zo opzoeken op internet.
Gewoon oefenen! ik lak bijna dagelijksquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind ze wel leuk hoor Moussy.Jij hebt ze ook wel netjes gelakt.. itt die van mij.
Ow zover gaat het bij mij niet komen, denk ik....quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon oefenen! ik lak bijna dagelijks![]()
...kijk uit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow zover gaat het bij mij niet komen, denk ik....
Hahaha.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef moussy het volgende:
[..]
...kijk uit...
P. zegt altijd dat nagellak mn eerste levensbehoefte is
jij hebt net zo'n rare grote teen als ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:16 schreef moussy het volgende:
Mijn kunstnagelschimmelkleurnagels mét stom vlinderstickertje
[ afbeelding ]
Vorig jaar smeerde ik mn voeten zo vaak in dat ze zo poezelig werden, dat ik de blaren onder mn voeten kreeg...
De kleur denk ik, op 1 of andere manier kan ik er niet aan wennen, net als de gele vlinder..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef phluphy het volgende:
NagellakIk vind je voeten (tenen) leuk, mous! Wat vind jij er niet o.k. aan? De kleur of het vlindertje? Ik vind beide juist übertof!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
Hallo hallo ik ben weer terug uit salou
Mijn welgemeende excuses voor mijn medepassagiers in het vliegtuig
De volgende keer ga ik mijn jankende en schoppende en gillende kinderen in een loeihete auto zitten...
En hopelijk doet het gezin voor mij dat ook
Ja hoor. En verder was het ook leuk. Snap alleen niet hoe ik het bijna 21 jr heb volgehouden met mijn moeder in een huis.. Werd soms een beetje moe van haarquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefdIs het ook nog leuk en ontspannen geweest?
Nou, t liep zo langs m'n benen m'n schoenen in ja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
Was er bij jou ook geen houden meer aan zodra het eenmaal begon? Echt, hier begon het te lopen en het hield gewoon niet meer op. Zeker een minuut lang, het liep zo m'n broekspijp uit.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe ben je vervoerd? Op een vuilniszak ?
Zolang die award niet onverwacht onhoudbaar langs je benen in je schoenen loopt zit je goed denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:29 schreef Nijna het volgende:
Het is wel hip he... wat ben ik blij dat ik geweest was voor ik mn rondje ging skaten net.
Sssserpente, ik voel een award aankomen hoor, de "ik heb er schijt aan award" oid
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nog meer van die oenen zoals ik die als ze in een potje moeten plassen mega in paniek raken, hoe kan ik dat nou mikkenik wil niet over m'n hand pissen
dadelijk hoef ik niet
oh toch wel ben zwanger dat gaat niet op
dadelijk moet ik heel veel plassen gaat alles over m'n potje heen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:57 schreef Luchtbel het volgende:
En dan zit het in dat potje....zou de deksel wel goed vastzitten
waar zou ik het neerzetten
doe er maar vast een zakje omheen
dadelijk is het zakje ook niet goed
nog eentje dan maar
blablabla
En in de zoektocht kwam ik ook nog de alternatieve zwangerschapstest van Slaapmeisje tegen waarbij je een naald in een metalen potje met urine moest leggen en dan een nacht laten staan. Herinneren jullie je die nog? Sorry, ik moet oude topics doornemen om allerlei vragen over Job's babytijd te kunnen beantwoorden, dus ik zit helemaal in het verleden. Ik zal jullie er niet te veel mee lastig vallenquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:02 schreef Luchtbel het volgende:
Volgende dilemma; potje urine in tas...
Stel nou dat het met twee zakjes eromheen toch lektniet in het grote vak dus
oke maar wat als het lekt en het komt door de hele tas
gaat je telefoon stuk
telefoon maar thuis laten
ja maar hoe moet je dan bellen als er iets gebeurd onderweg
ja wat kan er gebeuren dan
ja wel ergere dingen als dat je telefoon stuk gaat door een beetje pies
nou jah telefoon in het voorvak, potje pies in het grote vak
zou ik er een handdoek omheen doen
je weet immers nooit
jeetje je stelt je aan man
ja nou en
![]()
lolzteruglezenloonthieraltijddemoeitequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef phluphy het volgende:
Nou, ik was ooit verloofd met een Engelsman (militair) en we hadden ons na een feest een kamer in de Officer's Mess toebedeeld. 's Ochtends moest hij zich heel vroeg ergens melden voor een rugbytraining, en liet mij een uurtje achter in de kamer. Hij sloot de deur van de buitenkant af zodat ik niet ontdekt zou worden bij een evt. controle.
Je raadt het al, toen moest ik poepen. Na een feestavond met veel bier, weet je hoe VEEL je dan moet poepen, en hoe VIES?![]()
![]()
Toen heb ik een chipszak leeggegooid, opengescheurd, platgelegd en daar maar boven gehurkt.
Het paste nét, alleen het dichtmaken ging moeilijk.![]()
![]()
ik lees net: zonder drollenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga morgen de pedicure bellen, zonder dollen
Dat hoop ik wel heel erg.quote:
Mooie is. Nu ben ik een stukje verder met het water. Nieuwe adres aangemeld per 1 juni en dan moet je je oude adres afmelden. Krijg ik steeds de melding dat er momenteel geen leveringsadres bekend is bij hunquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:25 schreef mefke79 het volgende:
MeNicole: grrrrrrr
echt, zoveel bedrijven hebben hun service niet op orde...
Dat vraag ik me ook altijd afquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
hoe doe je die plaatjes erop? ben je dan niet helemaal uuuuuuuuren bezig?
Met een dun kwastje. Gewoon huphupsmeersmeer en klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:49 schreef simmu het volgende:
hoe doe je die plaatjes erop? ben je dan niet helemaal uuuuuuuuren bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |