Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou haarlak nemen, kun je gelijk je schaamhaar in een kék modelletje kneden
ik heb nog een mooi ouderwets driehoekjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??![]()
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hipquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben op mn werk en heb geen iPhone... wel een telefoontoestel uit het jaar 0. Vanavond okay? Ik heb ook geen mooie nagels trouwens... maar ik doe het maar gewoon. Misschien worden ze er wat sterker van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Doe's een foto, Diaan?
Ik draag noooit nagellak. Daar moet je mooie nagels voor hebben vind ik. Die van mij scheuren al als je ernaar kijkt. Moet wel zeggen dat ze sterker zijn sinds ik extra vitamine B slik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hip
ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het begin jeukt het inderdaad... maar als je eenmaal bijhoudt, wordt dat minder. Goed mesje is wel belangrijk. en mijn man vindt bijgewerkt/kaal mooierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef bitterend het volgende:
mijn man vindt kaal niet leuk en ik vind het jeuken...dan maar een lekkere oerwoud
Dat heb ik ook. Zo`n 5 o'clock shadow :-/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh! volgende onderwerpkaal of kammen.
![]()
ik ga niet voor helemaal kaal, dat vinnik niet passen bij een volwassen vrouw ofzo. of althans, bij mij niet. maar wel zeer minimaal zeg maar.een snorretje.
![]()
Oksels scheer ik elke dag benen om de dag. Echt, ik heb na 1 dag alweer een Lubbers onder m'n arm.
Zoals ik al eerder zei: er is een goeie kerel aan me verloren gegaan.
Ik heb daar geen haar en ik voel me toch hartstikke volwassen hoor. (Als dat daarvan af moet hangen...)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar géén haar heb.
Ik ben een volwassen vrouw,die hebben daar nu eenmaal haar.
hahhaha! dus dat!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
epileren ftw. Omdat ik anders op de dochter van Bokito lijk
Voor het grove ploeg- en veurwerkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
gelijk een ad van Shave & more onder het topic.![]()
Ow, en nu: voorjaarskortingen bij de grootste agrarische webshop.ik weet niet wat Google daar linkt maare. Bedankt.
denk ik
doe ik ook al nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
epileren ftw. Omdat ik anders op de dochter van Bokito lijk
" Passie voor dieren en buitenleven"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor het grove ploeg- en veurwerk
Ik, want lui de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij scheert zijn ballen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef Ssserpente het volgende:
Ik scheer zowel m'n benen, m'n oksels als m'n toef. En Nils z'n ballen godzijdank.
Ieks..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudtante droeg witte panty`s. En daar staken dan van die lange zwarte haren doorheen
Nee hoor, ik vind eig. ook wel dat hij gelijk heeft, helemaal kaal is prettiger, ook voor mij, maar ik ben lang lui geweest en dan is het zo'n takkeklus om het weer helemaal kaal te ploegen zeg maar dat ik het uit blijf stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef bitterend het volgende:
Nou en! stoute man...als ik commentaar zou krijgen over zoiets
da's de laatste post van pagina 1quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
ik word gek. Volgens mijn Myat heeft BE als laatste gepost en ik zie geen post.hoekandanou?
nee nee nee, want er stond ook 14.36 bij....quote:
dat is bij mij de laatste post op pagina 1, en die's idd van bequote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nee nee, want er stond ook 14.36 bij....
Scheren met baby-olie en dan vervolgens dun insmeren met sudocreme! Gegarandeerd geen jeuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef bitterend het volgende:
mijn man vindt kaal niet leuk en ik vind het jeuken...dan maar een lekkere oerwoud
Gatver, vreselijk idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha BE
Ik ben echt blij met mijn blonde haartjes (bijna) overal lees ik wel weer
Weet je wat ik ook niet vind kunnen? [persoonlijke tik]
en dat zie je echt overal om je heen als je erop let: slippers dragen met hele eeltlagen op de hielen. Van die uitgedroogde wittige kloven
jaaa VIES!!! heb je vaak op de markt!!!! ik ga bijna kokhalzen als ik het zie! ook schimmelnagels met teenslippers! gatverdamme!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
en dat zie je echt overal om je heen als je erop let: slippers dragen met hele eeltlagen op de hielen. Van die uitgedroogde wittige kloven
Nee ik flos ook nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef bitterend het volgende:
En flossen tja gelukkig zijn wij niet zo van dit soort dingen
Ja! Vreselijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Lois het volgende:
Whahahaha BE
Ik ben echt blij met mijn blonde haartjes (bijna) overal lees ik wel weer
quote:
Neus in een spons!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn man vindt dat *dit* soort dingen doen is net zijn neus in een spons duwen....en ik vindt het ook niet zo boeiend dus dan niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn man vindt dat *dit* soort dingen doen is net zijn neus in een spons duwen....en ik vindt het ook niet zo boeiend dus dan niet
Dat kan je zeker zeggen jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:06 schreef Muks het volgende:
De haren onder de oksels, tussen de billen en rond de geslachtsdelen kunnen geuren vasthouden en verspreiden.
Echt ratten, cavia's, kiwi en speelgoedautootjes kan ik handelen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahaha!! echtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
![]()
Als ik mij lief dit laat lezen koopt ie vanavond nog een spons
Vind het niet erg hoorquote:
zet 'em op spons!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:14 schreef MeNicole2 het volgende:
Nu gaat deze spons der kind van school halen.
In Enschede zit ook iemand die dat met touwtjes doet. Heb ik de vorige keer laten doen. Zat echt lang goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wenkbrauwen heb ik in Singapore laten doen, met zo'n touwtje. Even pijn, maar zo mooi!
Maar dat was een of andere 'one-stop-shop' in een shoppingmall: Browhouse en hier in NL vind ik de drempel om een salon in te gaan zo hoog op de een of andere manier. Zeker als het alleen om mijn wenkbrauwen gaat.
Terwijl ik het wel graag zou willen laten doen, want zelf verkloot ik het vaak of ik neem er de tijd niet voor.
Das net zo erg onder een korte broekquote:
Ja ik ook. Maar das anders. Daar kun je wel van die lage sokjes bij aan doen. Maar in open zomerschoenen echt geen hoge sportsokken aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik mijn eeuwige afgetrapte Nikes omdat ik geen nieuwe schoenen kan vinden die naar mijn smaak zijn
Nee klopt, ik frommel langere sokken altijd naar beneden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar das anders. Daar kun je wel van die lage sokjes bij aan doen. Maar in open zomerschoenen echt geen hoge sportsokken aan
ook gewoon bij een jurkje hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Das net zo erg onder een korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |