Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou haarlak nemen, kun je gelijk je schaamhaar in een kék modelletje kneden
ik heb nog een mooi ouderwets driehoekjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schaamhaar? Wie heeft dat tegenwoordig nog??![]()
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hipquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben op mn werk en heb geen iPhone... wel een telefoontoestel uit het jaar 0. Vanavond okay? Ik heb ook geen mooie nagels trouwens... maar ik doe het maar gewoon. Misschien worden ze er wat sterker van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Doe's een foto, Diaan?
Ik draag noooit nagellak. Daar moet je mooie nagels voor hebben vind ik. Die van mij scheuren al als je ernaar kijkt. Moet wel zeggen dat ze sterker zijn sinds ik extra vitamine B slik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Wacht maar, volgend jaar is het vast weer hip
ikkequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In het begin jeukt het inderdaad... maar als je eenmaal bijhoudt, wordt dat minder. Goed mesje is wel belangrijk. en mijn man vindt bijgewerkt/kaal mooierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef bitterend het volgende:
mijn man vindt kaal niet leuk en ik vind het jeuken...dan maar een lekkere oerwoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |