abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96595437

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:43:17 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.

maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken

nee wacht, weet ik veel . het is meer dat met een vriendin..... dan is er al geestelijke connectie en eindeloos vertrouwen.
dan is alles beter.

maar dan moet wel eerst:
-dat ze mij goed versiert, en niet snel opgeeft (dus niet ineens mij gaan aanraken als ik er niet klaar voor ben),
-of dat ik haar versier(waar ik me nooit echt vaak mee heb bezig gehouden. ja nu wel met al dat pua, en misschien kort weleens uitzonderingen wat eerder)
pi_96595626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.

maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken

nee wacht, weet ik veel . het is meer dat met een vriendin..... dan is er al geestelijke connectie en eindeloos vertrouwen.
dan is alles beter.

maar dan moet wel eerst:
-dat ze mij goed versiert, en niet snel opgeeft (dus niet ineens mij gaan aanraken als ik er niet klaar voor ben),
-of dat ik haar versier(waar ik me nooit echt vaak mee heb bezig gehouden. ja nu wel met al dat pua, en misschien kort weleens uitzonderingen wat eerder)
Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na. :') Dan is ook alles nog nieuw en moet je alsnog over die drempels heen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:49:08 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na. :') Dan is ook alles nog nieuw en moet je alsnog over die drempels heen.
nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
pi_96595735
-edit- ja ga maar lekker buitenspelen :W

[ Bericht 42% gewijzigd door Re op 10-05-2011 13:57:28 ]
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96595737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat zie je toch in elkaars ogen
Nee
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:52:00 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
jij niet
dat ligt aan jou
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:52:49 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96595851
quote:

[..]

nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
Hoe kom je daarbij?
Je moeder is een hamster
pi_96595878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij niet
Je wil zeggen dat jouw geromantiseerd beeld van de liefde realistischer is dan de mijne?
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:54:27 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595905
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
omdat ik dat weet. gebeurd het niet vaak dan?
pi_96595973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je kan dat ''eindeloze vertrouwen'' na een tijdje wel krijgen, maar jij doet alsof je dat vanaf het begin al hebt. Dat is niet zo. Alle relaties beginnen pril en aftastend. Mocht je ooit een relatie krijgen, ga jij het in die fase dus heel erg moeilijk krijgen. Dat kan ik je al verzekeren.
Ron Paul 2012
pi_96596021
Misschien zal je zelf eerst die angst moeten oplossen niet niet verwachten ooit een vrouw te vinden die dat eindeloze geduld met jouw rariteiten heeft.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:58:04 #13
118585 Crutch
pi_96596072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Als je een paar jaar met elkaar omgaat wel ja.
Gooi die theorieën van je eens aan de kant en gedraag je eens als een mens.
Je moeder is een hamster
pi_96596100
quote:

[..]

Nee!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:07:07 #15
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96596441
Waar gaat dit topic nog over, mensen die vragen om tips worden genegeerd.
En verder alleen maar herhaling van zetten van bepaalde labiele types.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96596514
Ja inderdaad, ik wou nog antwoord geven op je vraag over die kantine-vrouw, maar dan zie je ineens van die rare MLIG posts en ben je weer afgeleid. Best erg, ik weet het.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:10:59 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96596603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee!
wel, ik heb dat toch meegemaakt aardbei , soms kan dat wel!
ik ga er wel vanuit iig, want er is kleine kans dat ze een oplichtster is
quote:
*knip*
in elkaars ogen staren, op 10 cm afstand van elkaar

het was echt! wat verliefde stelletjes doen. ik voelde me zo op me gemak, en iemand gevonden te hebben waar dat bij kan is 1 in een miljoen. en ze keek me precies hetzelfde terug!

*knip*

dus daar heb i khet over , als ik zeg dat ze me LIEF aankeek!
en andere dingen.

daarvoor hadden we uren gepraat, en hadden we beide van elkaar door(mag ik dat voor haar zeggen, en over mezelf), dat we geen slechte gemenen personen zijn. maar de goedheid zelve ,beide

later realiseerde ik het me pas goed, wist niet wat me overkwam, en ik mis haar
bron: Obsessie

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 14:16:05 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:12:32 #18
179534 Waaghals
pi_96596669
ik pleit ervoor dat jullie maar een social angst topicreeks of zo gaan beginnen of angst voor vrouwen weet ik veel.
maar dit heeft niks meer met versieren te maken
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:17:03 #19
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96596884
Eens.

Het gaat de laatste dagen eigenlijk alleen nog maar over vage angst stoornissen of het uberhaupt contact maken/onderhouden met mensen. Heeft vrij weinig meer met versieren te maken imo.
Op elke fokker past een bril.
pi_96597227
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.

Maar MLiG heeft aangegeven een tijdje weg te blijven dus het kan weer 'ontopic'.
pi_96597262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef Waaghals het volgende:
Waar gaat dit topic nog over, mensen die vragen om tips worden genegeerd.
En verder alleen maar herhaling van zetten van bepaalde labiele types.
Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.
pi_96597438
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.
Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:29:43 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:32:31 #23
179534 Waaghals
pi_96597550
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar MLiG heeft aangegeven een tijdje weg te blijven dus het kan weer 'ontopic'.
Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:34:43 #24
179534 Waaghals
pi_96597654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.
Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.
Dat laatste is waar natuurlijk, er hang constant een zwerm mannen om haar heen.
pi_96597668
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.
Correct. En daar wordt ook zeker aan gewerkt....
pi_96597720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.
Het was gewoon grappig. :D Dat is nu weer klaar. Niemand gaat hem nog uitgebreid helpen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:37:30 #27
179534 Waaghals
pi_96597784
Maar goed, ik heb het niet alleen over MLIG.
pi_96597902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Richard moet inderdaad wegblijven, daar is 99% het hier gewoon over eens. Zoveel respons krijgt hij hier niet eens meer gelukkig. Dus dat wordt steeds een kleiner probleem.
Ron Paul 2012
pi_96597903
quote:
Lanterfanter komt hier niet zo vaak en richard...naja, die post iig nog in normaal nederlands. :D
pi_96597976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.
Dat laatste is waar natuurlijk, er hang constant een zwerm mannen om haar heen.
Met al die kerels eromheen is de kans op een rustig normaal gesprek ook wel lastig, afhankelijk van hoe erg ze geilt op de aandacht heeft ze mogelijk liever een normaal gesprek dan de versierpogingen van nummertje zoveel die over haar heen wil. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:42:05 ]
pi_96597980
Richard wil ook geen hulp met versieren, of uberhaupt versieren. Hij wil weten hoe hij zijn uiterlijk verbetert zodat vrouwen hem aandacht geven. Tja, daar is dit topic dan idd niet voor bedoeld.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:42:19 #32
118585 Crutch
pi_96598012
quote:
Geloof me, ik heb het vaak genoeg aangekaart, maar blijkbaar is het noodzakelijk om tussen de normale vragen door ook psychische aandoeningen te behandelen.
Je moeder is een hamster
pi_96598131
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb het vaak genoeg aangekaart, maar blijkbaar is het noodzakelijk om tussen de normale vragen door ook psychische aandoeningen te behandelen.
Hoezo psychische aandoeningen? :P

We hadden het over hoe MLiG zijn situaties met vrouwen aanpakt. Verwijzen naar een ander topic kan niet, want we weten niet wat hij mankeert. Eigenlijk zouden we rich moeten verwijzen naar een BDD topic elke keer als hij over zn 'verschrikkelijke uiterlijk' begint ja.
pi_96598177
Ik verwijs Rich liever naar de log-out pagina. Maar goed, genoeg over die personen dan weer. :P
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:45:43 #35
179534 Waaghals
pi_96598184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Met al die kerels eromheen is de kans op een rustig normaal gesprek ook wel lastig, afhankelijk van hoe erg ze geilt op de aandacht heeft ze mogelijk liever een normaal gesprek dan de versierpogingen van nummertje zoveel die over haar heen wil. :P
Ja dat vraag ik me af he, volgens mij heeft elke vrouw er wel regelmatig mee te maken dat iemand haar probeert te versieren. Maar hoe ervaar je dat als het tig keer per dag gebeurt?
Waarschijnlijk val je dan meer op door niet op te vallen maar gewoon vriendelijk en aardig te zijn zonder bijbedoelingen (terwijl je die wel hebt lol :D)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:48:30 #36
118585 Crutch
pi_96598311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo psychische aandoeningen? :P

We hadden het over hoe MLiG zijn situaties met vrouwen aanpakt. Verwijzen naar een ander topic kan niet, want we weten niet wat hij mankeert. Eigenlijk zouden we rich moeten verwijzen naar een BDD topic elke keer als hij over zn 'verschrikkelijke uiterlijk' begint ja.
MLiG handelt puur uit kennis die hij uit boekjes verzameld heeft, ik weet niet of daar een hokje voor is waar we hem in kunnen plaatsen, maar een aandoening is het wel imo.
Je moeder is een hamster
pi_96598404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me af he, volgens mij heeft elke vrouw er wel regelmatig mee te maken dat iemand haar probeert te versieren. Maar hoe ervaar je dat als het tig keer per dag gebeurt?
Waarschijnlijk val je dan meer op door niet op te vallen maar gewoon vriendelijk en aardig te zijn zonder bijbedoelingen (terwijl je die wel hebt lol :D)
Ik denk het haast wel ja, ze zal onderhand alles wel gehoord hebben dus een normaal gesprek met iemand is dan een betere zet. Denk ik hoor, ligt er verder aan wat voor type het is.
Maar om van daaruit haar dan toch te regelen is alsnog erg lastig lijkt me, denk dat je niet de eerste zou zijn die het zo zou proberen bij haar.
pi_96598440
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

MLiG handelt puur uit kennis die hij uit boekjes verzameld heeft, ik weet niet of daar een hokje voor is waar we hem in kunnen plaatsen, maar een aandoening is het wel imo.
Pick up artist syndroom.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:51:35 #39
118585 Crutch
pi_96598468
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pick up artist syndroom.
PUAS _O-
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:52:29 #40
179534 Waaghals
pi_96598509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk het haast wel ja, ze zal onderhand alles wel gehoord hebben dus een normaal gesprek met iemand is dan een betere zet. Denk ik hoor, ligt er verder aan wat voor type het is.
Maar om van daaruit haar dan toch te regelen is alsnog erg lastig lijkt me, denk dat je niet de eerste zou zijn die het zo zou proberen bij haar.
aha de friendszone-trap :)
pi_96598570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Waaghals het volgende:

[..]

aha de friendszone-trap :)
Dat, en juist door al die aanbidders is de kans dat je haar gewoon wil groter dan dat je echt enkel wil praten. Dat zal ze vast wel doorhebben. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:58:26 #42
179534 Waaghals
pi_96598782
Ok dus het komt er op neer dat je bij mooie vrouwen maar moet hopen en afwachten dat zij een move maakt :'(

zo ik stap ff in de auto, tot laters :W
pi_96598845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Waaghals het volgende:
Ok dus het komt er op neer dat je bij mooie vrouwen maar moet hopen en afwachten dat zij een move maakt :'(

zo ik stap ff in de auto, tot laters :W
Ja ik denk dat de echt mooie vrouwen aardig onbereikbaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 15:00:13 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:00:08 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96598862
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

PUAS _O-
nee!

kon ik maar feilloos precies alles goed uitvoeren wat in de boekjes staat. dat is nou juist wat niet helemaal lukt omdat ik het niet kan bijhouden, of het vergeet toe te passen, en ben te lui om te oefenen.

en als we het hebben over een pua programma om van faler naar succes te gaan. ik ben laatste 5 maanden misschien ook 5 keer uitgeweest. het gaat niet zo vlot allemaal, ook niet de andere oefeningen
pi_96599958
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen. *; Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.

Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.

Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
pi_96600049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen. *; Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.

Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.

Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
_O_

Helemaal geweldig voor je, gefeliciteerd! Redelijk snel gegaan, na dat zoenen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:33:05 #47
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_96600119
"Eet elke dag een stengel selderij"
Wut :')?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_96600153
quote:

Lekker bezig! ^O^
pi_96600749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Lekker bezig! ^O^
heeej eindelijk eens leuk nieuws hier!
goed gedaan!
pi_96600824
quote:

Respect. Goed gedaan :) Kom hier nog eens terug om ons bij te staan in het geven van tips, ervaringsdeskundigen zijn het nuttigst.
pi_96600885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Respect. Goed gedaan :) Kom hier nog eens terug om ons bij te staan in het geven van tips, ervaringsdeskundigen zijn het nuttigst.
Zal ik doen
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:57:50 #52
118585 Crutch
pi_96601067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee!

kon ik maar feilloos precies alles goed uitvoeren wat in de boekjes staat. dat is nou juist wat niet helemaal lukt omdat ik het niet kan bijhouden, of het vergeet toe te passen, en ben te lui om te oefenen.

en als we het hebben over een pua programma om van faler naar succes te gaan. ik ben laatste 5 maanden misschien ook 5 keer uitgeweest. het gaat niet zo vlot allemaal, ook niet de andere oefeningen
Damn.
Zullen we een keer gaan stappen?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:58:03 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96601082
quote:

Respect, props enz. en fijn dat je een keer leuk nieuws brengt.

Het ging wel lekker snel voordat het gebeurde ook.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:59:00 #54
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96601125
quote:

Hoe was het ^O^ ?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:59:12 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96601135
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Crutch het volgende:

[..]

Damn.
Zullen we een keer gaan stappen?
Zal dat veel effect hebben dan?
C'est la vie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:02:02 #56
118585 Crutch
pi_96601266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Zal dat veel effect hebben dan?
Geen idee, zien we dan wel weer.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:03:48 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96601356
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geen idee, zien we dan wel weer.
Volgooien met drank en misschien fleurt ie daar van op.
C'est la vie
pi_96601370
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Hoe was het ^O^ ?
Zal maar niet in details treden ;)
pi_96601404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Respect, props enz. en fijn dat je een keer leuk nieuws brengt.

Het ging wel lekker snel voordat het gebeurde ook.
Ja ach na 27 jaar mag er ook wel eens vaart achter zitten :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:10 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96601428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Zal maar niet in details treden ;)
Nou ;(
Gewoon globale details kan toch wel.
Of gewoon zeggen of het lekker was of niet :P
C'est la vie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:05:21 #61
118585 Crutch
pi_96601442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Ja ach na 27 jaar mag er ook wel eens vaart achter zitten :P
Nice. :D
Je moeder is een hamster
pi_96601645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ;(
Gewoon globale details kan toch wel.
Of gewoon zeggen of het lekker was of niet :P
Dat was het anders was er vast geen 2e nacht geweest
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:09:52 #63
179534 Waaghals
pi_96601674
globale details :D briljant :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:12:59 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96601860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Vol
Zo, van wie :+

quote:
Hey jude, dont be afraid.
You were made to go out and get her.
The minute you let her under your skin,
Then you begin to make it better.
(ergens vandaan gekopieerd, oude wijsheid, oude wijsheid)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:14:52 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96601973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:09 schreef Waaghals het volgende:
globale details :D briljant :D
Ik had geen flauw idee hoe ik het anders moest zeggen. _O-
C'est la vie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:16:02 #66
179534 Waaghals
pi_96602035
we begrijpen het wel :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:16:21 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96602056
Ik denk dat ik weet wat he tprobleem is met onervaren nederlandse jongens in het algemeen. En ook de meiden wellicht. Die zoeken iets euforisch of idealistisch. Maar dan begin je 'met mekaar' al op ongelijke voet,. Want wat jij denkt hoeft niet optegaan voor de tegenpartij. Dus ik denk dat je als onervaren jongen je gewoon in een relatie moet storten, als je dat al wilt. En gewoon leren..

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 10-05-2011 16:21:42 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:21:12 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96602335
Bij de supermarkt waar ik vaak mijn boodschappen doe is een meisje dat vaak naar mij kijkt, Ze deed ook overaardig in het begin alsof ze me ergens van zou kennen. Je kent dat wel, elk foutje dat ik maak excuseert zij zich ervoor. nergens voor nodig maarja. De laatste tijd kijkt ze wat minder vrolijk naar me. Maar dat kan ook aan mij liggen, vast wel. Geen idee wat ze van me denkt of vindt.. Ze is wel erg schattig.

Downside: ze heeft al een kind, tenminste wie is die hummel van 1.5 die zij altijd draagt :X
Maar dr kind heeft kroeshaar dus eigenlijk hoef ik er niet meer. sorry dat ik zo rechtdoorzee ben |:(
Maar op dr hyves heeft ze wel een nederlandse vriend :?
En een tribal-tattoo. Hardcore in the house :')
Maar ja Ik zou toch al geen kans maken ben maar met lelijkheid bedeeld in dit kutleven ;(
Jullie snappen hopelijk wel dat ik uit verveling maar wat lul he :D

;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 10-05-2011 16:36:40 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:24:22 #69
118585 Crutch
pi_96602495
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Bij de supermarkt waar ik vaak mijn boodschappen doe is een meisje dat vaak naar mij kijkt, Ze deed ook overaardig in het begin alsof ze me ergens van zou kennen. Je kent dat wel, elk foutje dat ik maak excuseert zij zich ervoor. nergens voor nodig maarja. De laatste tijd kijkt ze wat minder vrolijk naar me. Maar dat kan ook aan mij liggen, vast wel. Geen idee wat ze van me denkt of vindt.. Ze is wel erg schattig.

Downside: ze heeft al een kind, tenminste wie is die hummel van 1.5 die zij altijd draagt dan :X
Op zoek naar een verzorger misschien? :P

Anyway, ik zat laatst aan de bar met een hele leuke vrouw van 38 die een zoon heeft van 18.
Vind ik eigenlijk niet zo'n probleem haar leeftijd echter wel.. een beetje.
Ik bedoel ze was 38, maar wel heul erg aantrekkelijk en heul erg slim.
Je moeder is een hamster
pi_96602869
mag ik hier ook gewoon een stukje verhaal over rotdagen kwijt of word ik dan doorverwezen naar de onvolwassenen in de klaagbaak?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:33:06 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96602925
Het probleem met vrijgezelle dames is dat je gewoon weet dat, al zeggen zij geen relatie te hebben dat moet je letterlijk nemen, laten zij zich wel weer overal en door iedereen némen. Carhoppers noem je dat.

is zelfs een liedje van: carhoppers, car-car-hoppers, carhoppers, car-car-hoppers..
pi_96602955
quote:

Gefeliciteerd

Maar er komt een keer een moment om het op te geven. Dat heb ik min of meer gedaan. Afgelopen half jaar heb ik in elk geval 14 pm's ontvangen van mannen in de 30 en 40 die maagd zijn en ook totaal niet in de markt liggen en die hebben het ook opgegeven. Dat verzacht een beetje de pijn dat het nog erger kan en dat ik niet de enige ben.
Bovendien ben ik er nu wel aan gewend dat iedereen date met elkaar. Vrienden, collega's en zelfs hier op fok. 2 a 3 jaar lang was het pijnlijk en confronterend nu heb ik me erbij neergelegd.

Ik ben in elk geval hard aan het trainen. Vandaag was de zevende dag van mijn traject om aan te komen en een gezonder lichaam te krijgen. 7 dagen achter elkaar anderhalf uur per dag doorgebracht op de sportschool. En ik drink ook weight gainers shakes dat ze verkopen op de sportschool.

Heel misschien ga ik er minder onaantrekkelijk uitzien (maar helaas het lelijke gezicht blijft) en dan ben ik misschien net goed genoeg om met veel moeite fysiek en via een lange vriendschap een lelijke vriendin te krijgen.

Ik weet in elk geval zeker dat ik er niet meer zo mee zit tegenwoordig en me er bij neergelegd heb.

Maar in elk geval ben ik blij voor jou en happygirl91 voor deze mooie successen.

Maar dat advies klopt in elk geval helemaal, veel mensen daten elke week/maand met anderen om te zien wie er uiteindelijk bij je past.
En dan de 1% zijn de zijlijn toeschouwers.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:34:51 #73
179534 Waaghals
pi_96603030
oh here we go again
pi_96603091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:
oh here we go again
Nee ik post vanacht misschien nog wat, ik ga nu boodschappen doen en nog vele andere dagelijkse dingetjes ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:36:01 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef missyB het volgende:
mag ik hier ook gewoon een stukje verhaal over rotdagen kwijt of word ik dan doorverwezen naar de onvolwassenen in de klaagbaak?
als jij nou ook eens effe gaat klagen dan vallen ik en rich en mlig mischien niet zo op..
pi_96603133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef missyB het volgende:
Van mij mag het :P

Nu moet ik nog is een keer een meisje ergens vandaan zien te halen... Hoop dat ik ze binnenkort op me pad tegenkom. :')
pi_96603175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als jij nou ook eens effe gaat klagen dan vallen ik en rich en mlig mischien niet zo op..
Haha inderdaad :D Ga je gang MissyB :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:37:13 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:
oh here we go again
Rewind Dub Selecta!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:30 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603465
Nog zoiets. ik wil vechten uit pure frustratie. hebben jullie dat nou ook. Ik geloof dat het gewoon hoort bij gefrustreerde mannen. Maakt me niet uit wát je ervan denkt. te laag, te zielig te dit te dat. Het is gewoon natuur volgens mij.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:28 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603624
Meiden zijn net *een ziekte*. Ze gaan niet weg en ze vreten aan me.

Ik ga dood :'(
pi_96603657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met vrijgezelle dames is dat je gewoon weet dat, al zeggen zij geen relatie te hebben dat moet je letterlijk nemen, laten zij zich wel weer overal en door iedereen némen. Carhoppers noem je dat.

is zelfs een liedje van: carhoppers, car-car-hoppers, carhoppers, car-car-hoppers..
Wat een onzin weer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Meiden zijn net *een ziekte*. Ze gaan niet weg en ze vreten aan me.

Welke meiden, je ontwijkt ze toch juist?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 16:46:27 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:15 #82
179534 Waaghals
pi_96603723
quote:

RIP
pi_96603737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog zoiets. ik wil vechten uit pure frustratie. hebben jullie dat nou ook. Ik geloof dat het gewoon hoort bij gefrustreerde mannen. Maakt me niet uit wát je ervan denkt. te laag, te zielig te dit te dat. Het is gewoon natuur volgens mij.
Nog even snel reageren voordat ik wegga.
Ja dat heb ik ook volgens mij is dat ook normaal inderdaad, probeer het maar onder controle te houden dat is het lastigste vooral als het gevoel van onmacht een eigen leven begint te leiden.

Oh ja Schenk... mij boeit het ook niet meer wat anderen hier van me denken hahah mijn reputatie is toch al 0 :D Ik kan alles zeggen nu.
pi_96603793
Kom vechten dan.
pi_96603799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef richard_prf het volgende:

Oh ja Schenk... mij boeit het ook niet meer wat anderen hier van me denken hahah mijn reputatie is toch al 0 :D Ik kan alles zeggen nu.
Nee.
pi_96603865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee.
Jawel, ik kan alles zeggen kwa denkbeelden wat hier als gestoord word beschouwd en wat zielig word gevonden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:51:59 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96603986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel, ik kan alles zeggen kwa denkbeelden wat hier als gestoord word beschouwd en wat zielig word gevonden ;)
Gestoord nee zielig ja maar om een andere reden dan je zelf denkt.
C'est la vie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:58:39 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met vrijgezelle dames is dat je gewoon weet dat, al zeggen zij geen relatie te hebben dat moet je letterlijk nemen, laten zij zich wel weer overal en door iedereen némen.
Wat een disrespectvolle bullshit weer zeg.

quote:
Als het je om medelijden te doen is, forget it, niet als je eerst met dat soort kutteksten aankomt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96604390
Nou komt ie he,

8 weken geleden valt man, man gat in been, been gehecht, been gaan ontsteken.
Ik man zijn been 2 maal daags verzorgen, ieuwww, man laat zich graag verzorgen.
Afgelopen maanden man steeds last (Klagen) van gebit wegens slecht onderhoud, afgelopen dinsdag onder narcose gebit gerenoveerd, wederom man verzorgd.

vrijdag, kleine meid krijgt koorts.
zaterdagnacht, kleine meid huisartsenpost toe zou virus hebben, mama ziet het snachts nog half 4 worden op de wekker.

zondagtochtend gaat vroeg de wekker mama heeft kantinedienst zodat andere vrijwilligers naar hun mama kunnen, die mama is nl al oud en hecht daar veel waarde aan , wij ietsie minder.

Zoonlief weigert me fijne moederdag te wensen en zegt het uiteindelijk mompelend bij het aanrecht terwijl ik in de douche sta.(was even jankmomentje)
Smiddags fiets ik om half 2 terug na erg drukke ochtend als mn man belt waar ik blijf, ik antwoord onderweg te zijn, kom thuis en vraag:zo hoe is het hier?? manlief antwoord hoofdpijn te hebben en duikt voor half uur op bed.
Later wel fijne middag gehad en kleine meid lijkt stukken beter.
Gisteren, school is weer begonnen dus oudste is d ehele dag weer onder de pannen en ik begin met puinruimen na 14 vakantie.

Vandaag zou jongste voor het eerst gaan wennen op de basisschool maar ze is weer ziek geworden, knetterhoge koorts en echt beroerd.
haar eerste schoolochtend gata dus niet door en ik bel arts hoe en waar iik plasje in moet leveren.
Vriendin komt om me door mn strijk heen te helpen, andere vriendin komt die zou mee even huishouden bij oude baas doen.

breng de plas weg, en ga snel poetsen met din , na dik 1 uur en 15 minuten mn mobiele telefoon.
Kind erg ziek en overstuur, dok heeft gebeld, ze blijkt mega urineweginfectie te hebben of ik even antibiotica kom halen en haar plasje door wil brengen naar ziekenhuis in velp want bij zulke jonge kinderen gaat d eurine op kweek.
Ik wil naar mn kind! maar nee mag eerst nog dik half uur of antibiotica gaan staan wachten om vervolgens nog te weinig me ete krijgen, zeg breng d erest maar thuis ik ga nu weg.

Snel door naar ziekenhuis velp en breng plas weg.
Vlug vlug naar huis om daar een zielig huilend hoopje mens aan te treffen.
Ik begin met de antibiotica erin te krijgen wat voor gene reet lukt, ze spuugt het uit en in drinken en vla en yoghurt proeft ze ook gelijk.
Haar koorts is 39.7 en de paracetamol werkt dus ook niet best. das jammer want ook een zetpil levert een enorme strijd op.
Ik kan wel janken, maak me zorgen om mn moppie maar ben het zorgen voor even zo verschrikkelijk zat!!!!

Zo fijn dat het hier even mocht lui.
pi_96604438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een disrespectvolle bullshit weer zeg.

[..]

Als het je om medelijden te doen is, forget it, niet als je eerst met dat soort kutteksten aankomt.
Ja, Schenk denkt niet al te best over vrouwen. De ironie, dat hij toch niet zonder kan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:00:32 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:
Zo fijn dat het hier even mocht lui.
Misschien meer iets voor het "hoe voel je je nu" topic?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, Schenk denkt niet al te best over vrouwen. De ironie, dat hij toch niet zonder kan.
Als je zo over vrouwen denkt verdien je niet beter m.i.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96604504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:03:05 #93
118585 Crutch
pi_96604614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:29 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604977
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Crutch het volgende:
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:12:18 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
C'est la vie
pi_96605058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
pi_96605237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:32 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Okee omdat je bent gehaat door mensen ga je nu wraak nemen met misschien desastreuze gevolgen op mensen die je niks hebben aangedaan. Lekker makkelijk.
C'est la vie
pi_96605330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Wat een kutexcuus.
pi_96605374
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')