Zal ik doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Respect. Goed gedaanKom hier nog eens terug om ons bij te staan in het geven van tips, ervaringsdeskundigen zijn het nuttigst.
Damn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee!
kon ik maar feilloos precies alles goed uitvoeren wat in de boekjes staat. dat is nou juist wat niet helemaal lukt omdat ik het niet kan bijhouden, of het vergeet toe te passen, en ben te lui om te oefenen.
en als we het hebben over een pua programma om van faler naar succes te gaan. ik ben laatste 5 maanden misschien ook 5 keer uitgeweest. het gaat niet zo vlot allemaal, ook niet de andere oefeningen
Respect, props enz. en fijn dat je een keer leuk nieuws brengt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen.Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.
Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.
Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
Hoe was hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen.Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.
Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.
Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
Zal dat veel effect hebben dan?quote:
Volgooien met drank en misschien fleurt ie daar van op.quote:
Ja ach na 27 jaar mag er ook wel eens vaart achter zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect, props enz. en fijn dat je een keer leuk nieuws brengt.
Het ging wel lekker snel voordat het gebeurde ook.
Nouquote:
Nice.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ja ach na 27 jaar mag er ook wel eens vaart achter zitten
Dat was het anders was er vast geen 2e nacht geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou![]()
Gewoon globale details kan toch wel.
Of gewoon zeggen of het lekker was of niet
Zo, van wiequote:
(ergens vandaan gekopieerd, oude wijsheid, oude wijsheid)quote:Hey jude, dont be afraid.
You were made to go out and get her.
The minute you let her under your skin,
Then you begin to make it better.
Ik had geen flauw idee hoe ik het anders moest zeggen.quote:
Op zoek naar een verzorger misschien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Bij de supermarkt waar ik vaak mijn boodschappen doe is een meisje dat vaak naar mij kijkt, Ze deed ook overaardig in het begin alsof ze me ergens van zou kennen. Je kent dat wel, elk foutje dat ik maak excuseert zij zich ervoor. nergens voor nodig maarja. De laatste tijd kijkt ze wat minder vrolijk naar me. Maar dat kan ook aan mij liggen, vast wel. Geen idee wat ze van me denkt of vindt.. Ze is wel erg schattig.
Downside: ze heeft al een kind, tenminste wie is die hummel van 1.5 die zij altijd draagt dan
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nee ik post vanacht misschien nog wat, ik ga nu boodschappen doen en nog vele andere dagelijkse dingetjesquote:
als jij nou ook eens effe gaat klagen dan vallen ik en rich en mlig mischien niet zo op..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef missyB het volgende:
mag ik hier ook gewoon een stukje verhaal over rotdagen kwijt of word ik dan doorverwezen naar de onvolwassenen in de klaagbaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |