SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.
maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken
nee wacht, weet ik veel . het is meer dat met een vriendin..... dan is er al geestelijke connectie en eindeloos vertrouwen.
dan is alles beter.
maar dan moet wel eerst:
-dat ze mij goed versiert, en niet snel opgeeft (dus niet ineens mij gaan aanraken als ik er niet klaar voor ben),
-of dat ik haar versier(waar ik me nooit echt vaak mee heb bezig gehouden. ja nu wel met al dat pua, en misschien kort weleens uitzonderingen wat eerder)
nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na.Dan is ook alles nog nieuw en moet je alsnog over die drempels heen.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
Je wil zeggen dat jouw geromantiseerd beeld van de liefde realistischer is dan de mijne?quote:
Je kan dat ''eindeloze vertrouwen'' na een tijdje wel krijgen, maar jij doet alsof je dat vanaf het begin al hebt. Dat is niet zo. Alle relaties beginnen pril en aftastend. Mocht je ooit een relatie krijgen, ga jij het in die fase dus heel erg moeilijk krijgen. Dat kan ik je al verzekeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik dat weet. gebeurd het niet vaak dan?
Als je een paar jaar met elkaar omgaat wel ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik dat weet. gebeurd het niet vaak dan?
Nee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
wel, ik heb dat toch meegemaakt aardbei , soms kan dat wel!quote:
later realiseerde ik het me pas goed, wist niet wat me overkwam, en ik mis haarquote:*knip*
in elkaars ogen staren, op 10 cm afstand van elkaar
het was echt! wat verliefde stelletjes doen. ik voelde me zo op me gemak, en iemand gevonden te hebben waar dat bij kan is 1 in een miljoen. en ze keek me precies hetzelfde terug!
*knip*
dus daar heb i khet over , als ik zeg dat ze me LIEF aankeek!
en andere dingen.
daarvoor hadden we uren gepraat, en hadden we beide van elkaar door(mag ik dat voor haar zeggen, en over mezelf), dat we geen slechte gemenen personen zijn. maar de goedheid zelve ,beide
Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef Waaghals het volgende:
Waar gaat dit topic nog over, mensen die vragen om tips worden genegeerd.
En verder alleen maar herhaling van zetten van bepaalde labiele types.
Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.
Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.
Maar MLiG heeft aangegeven een tijdje weg te blijven dus het kan weer 'ontopic'.
Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.
Correct. En daar wordt ook zeker aan gewerkt....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.
Het was gewoon grappig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.
Richard moet inderdaad wegblijven, daar is 99% het hier gewoon over eens. Zoveel respons krijgt hij hier niet eens meer gelukkig. Dus dat wordt steeds een kleiner probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Maar goed, ik heb het niet alleen over MLIG.
Lanterfanter komt hier niet zo vaak en richard...naja, die post iig nog in normaal nederlands.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Maar goed, ik heb het niet alleen over MLIG.
Met al die kerels eromheen is de kans op een rustig normaal gesprek ook wel lastig, afhankelijk van hoe erg ze geilt op de aandacht heeft ze mogelijk liever een normaal gesprek dan de versierpogingen van nummertje zoveel die over haar heen wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.
Dat laatste is waar natuurlijk, er hang constant een zwerm mannen om haar heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |