quote:
Penis is een keurig woord.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:53 schreef dotCommunism het volgende:
had toch wel een bijpassende foto in de OP verwacht.
Lid ook.quote:
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet tegen lieve Amerikanen, jeweetzelluf.
quote:
Je hebt geluk dat ik op het werk zit, anders ging ik wat googlen.quote:
Dat was de IceSave crisis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.
Nostradamus voorspelde ook al een Atlantische Broederstrijd
ik had ciska natuurlijk ook kunnen plaatsen, aangezien haar penisnijd in een status had die verder uitgezaaid is/was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik op het werk zit, anders ging ik wat googlen.
Maar geen goed idee nu.
Nee, geen vrouwmenschen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had ciska natuurlijk ook kunnen plaatsen, aangezien die haar penisnijd in een status verder uitgezaaid is/was.
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.quote:
Uiteraard,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.
Was die dubbelzinnig bedoeld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard,
Maar ik heb nu niet de mogelijkheid 3-voud z'n pic te counteren.
Dat is een open deur omdat je niet weet hoe de geopolitieke verhoudingen zich in de komende 100 jaar kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.
Vind je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag me een hele dag bezig gaan houden met Duurzaamheid.
Goh, wat een leuk onderwerp is het toch.
Een prostituee die op haar 60ste nog genoeg klanten heeft om rond te komen is pas duurzaam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Neequote:
Dan mogen we wel eens stoppen met het alsmaar bezuinigen op defensie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik heb een schurft hekel aan kostenverhogende toevoegingen.quote:
Bofkont.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Heh?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik heb een schurft hekel aan kostenverhogende toevoegingen.
Je kunt geen overwicht over een paar stagiaires uitoefenen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef KoosVogels het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat stagiaires nog braaf koffie gingen halen?
TBS regelingen voor AB houders hiero. Niet om door te komenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Zie het als een kans.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik heb een schurft hekel aan kostenverhogende toevoegingen.
Ik deel geen cijfers uit, helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kunt geen overwicht over een paar stagiaires uitoefenen?
Ruilenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
TBS regelingen voor AB houders hiero. Niet om door te komen
True true, wat dacht je dat men in Duitsland verdient aan die windmolenmanie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie het als een kans.
Als mensen zoals du_ke grof geld neerleggen om hun schuldgevoel jegens de natuur af te kopen, zich superieur te voelen en in ruil daarvoor totaal irrationele ingrepen plegen in prima functionerende gebouwen, pik ik daar graag mijn graantje van mee.
Geloof mij, dit wil je nietquote:
Zo kun je het ook zien. Alleen zijn er maar weinig duke's.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie het als een kans.
Als mensen zoals du_ke grof geld neerleggen om hun schuldgevoel jegens de natuur af te kopen, zich superieur te voelen en in ruil daarvoor totaal irrationele ingrepen plegen in prima functionerende gebouwen, pik ik daar graag mijn graantje van mee.
Daarom moet de politiek zich ook niet bezighouden met duurzaamheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
True true, wat dacht je dat men in Duitsland verdient aan die windmolenmanie.
Anders konden ze de hele dag bij de dingen kopiëren en koffie halen ?quote:
Ze zitten wel hoog in de landelijke en regionale politiek.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Alleen zijn er maar weinig duke's.
Voor wie? De subsidie wordt uiteindelijk door jezelf betaald.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef betyar het volgende:
In Duitsland is het toch juist rendabel om een windmolen in je tuin te zetten??
Voor subsidies bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zitten wel hoog in de landelijke en regionale politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |