quote:
Penis is een keurig woord.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:53 schreef dotCommunism het volgende:
had toch wel een bijpassende foto in de OP verwacht.
Lid ook.quote:
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet tegen lieve Amerikanen, jeweetzelluf.
quote:
Je hebt geluk dat ik op het werk zit, anders ging ik wat googlen.quote:
Dat was de IceSave crisis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.
Nostradamus voorspelde ook al een Atlantische Broederstrijd
ik had ciska natuurlijk ook kunnen plaatsen, aangezien haar penisnijd in een status had die verder uitgezaaid is/was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik op het werk zit, anders ging ik wat googlen.
Maar geen goed idee nu.
Nee, geen vrouwmenschen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had ciska natuurlijk ook kunnen plaatsen, aangezien die haar penisnijd in een status verder uitgezaaid is/was.
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.quote:
Uiteraard,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dan mannen die problemen hebben met penissen(tenzij homofoob of het beschikken over een te kleine), volgensmij is penisnijd puur een vrouwen probleem.
Was die dubbelzinnig bedoeld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard,
Maar ik heb nu niet de mogelijkheid 3-voud z'n pic te counteren.
Dat is een open deur omdat je niet weet hoe de geopolitieke verhoudingen zich in de komende 100 jaar kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik acht een oorlog tussen Europa en de VS niet onmogelijk in de komende 100 jaar.
Nostradamus voorspelde ook al een Atlantische Broederstrijd
Vind je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag me een hele dag bezig gaan houden met Duurzaamheid.
Goh, wat een leuk onderwerp is het toch.
Een prostituee die op haar 60ste nog genoeg klanten heeft om rond te komen is pas duurzaam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:33 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag me een hele dag bezig gaan houden met Duurzaamheid.
Goh, wat een leuk onderwerp is het toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |