abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96784676
Zo, ik ben weg naar het noorden, huizen kijken.

Iedereen veel plezier op het asfalt vandaag :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 07:37:03 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96784765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Heel goed punt. De ereronde door het centrum van Zaandam, terrassen vol met mensen die applaudiseren en je toejuichen is super leuk om mee te maken. Heel erg apart. Felicitaties en waardering. Het is mooi. En dan niet te vergeten je mag rijden op plekken met snelheden waar je anders niet eens mag komen of in ieder geval niet met die snelheid. Je rijdt met 50 door het centrum. Ongeacht wat je rijdt, het is altijd leuk.

Heb me trouwens ingeschreven voor het criterium Daags na de tour in boxmeer. Mag ik 60 km over het parcours waarop later de profs gaan rijden. Eerst zelf rijden, afzien en daarna naar de profs kijken. Erg mooi, je kunt dan heel erg dichtbij komen, zal me niet verbazen als we dezelfde kleedkamers hebben of dat ik mijn rugnummer in kan leveren als bijvoorbeeld Gesink de zijne komt ophalen. Misschien kan ik hem nog tips geven ;-)

Tijdens de wedstrijdtrainingen rijd ik vaak met Lars van der Haar, Nederlands, Europees en wereldkampioen, wereldbeker winnaar etc en met nog een jongen die net bij Rabo profs is aangenomen (Wilco Kelderman). Janneke Kanis van Nederland bloeit rijdt ook vaak mee. Als een van hen besluit echt te gaan rijden is het aanklampen, echt niet leuk meer. Maakt het een mooie sport, gewoon meetrainen met de profs.
Ja, dat vind ik ook altijd leuk, als er veel publiek staat te kijken ga je er nog harder voor zo lijkt het soms.
Knappe uitslag in Zaandam iig, was dat bij de sportklasse?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 07:43:22 #253
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96784781
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag een rondje van 60km gefietst. Veel te hoogmoedig gestart en heb mezelf daar op kapot gereden ;( de laatste 20km waren echt een hel voor me. Maar zo leer je weer :)
Ben desondanks best tevreden over het eindresultaat:
http://mytracks.me/mytrac(...)-05-13%201511.gpx.gz

Alleen de maximum hoogte kan niet kloppen... Hoogste punt was het drielandenpunt en dat is 322 meter, terwijl die site zegt dat m'n hoogste punt 372m boven NAP is :{

Vandaag toch maar eens een fotootje gemaakt van mijn stalen ros :')
[ afbeelding ] Hier fiets ik dus al die kilometers mee 8-) Maar het wordt wel tijd voor een renfiets, want dit is eigenlijk dingen moeilijker maken dan ze zin.
Ik vind het eigenlijk wel cool dat je op zo'n oud barrel gaat trainen. ^O^

Immers, op een oude fiets moet je het leren. :D
pi_96785055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 03:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag een rondje van 60km gefietst. Veel te hoogmoedig gestart en heb mezelf daar op kapot gereden ;( de laatste 20km waren echt een hel voor me. Maar zo leer je weer :)
Ben desondanks best tevreden over het eindresultaat:
http://mytracks.me/mytrac(...)-05-13%201511.gpx.gz

Alleen de maximum hoogte kan niet kloppen... Hoogste punt was het drielandenpunt en dat is 322 meter, terwijl die site zegt dat m'n hoogste punt 372m boven NAP is :{

Vandaag toch maar eens een fotootje gemaakt van mijn stalen ros :')
[ afbeelding ] Hier fiets ik dus al die kilometers mee 8-) Maar het wordt wel tijd voor een renfiets, want dit is eigenlijk dingen moeilijker maken dan ze zin.
Heeft dat hoogteverschil misschien iets te maken met de onnauwkeurigheid van GPS? :? In mijn track die over het 3-landenpunt (± km 32 gaat kom ik op 379m hoogte uit...

Coole foto trouwens! :D 8-)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:40:13 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96785462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Zo weinig? Srsly... Je verdient je benzinekosten terug, krijgt een bos bloemen voor je dame en een beker voor de vitrine. Vergeet jij niet dat je hier ook iets doet waar je plezier in hebt? Het hoeft niet per sé om geld te draaien allemaal hè, sommige dingen zijn onbetaalbaar.
Dat snap ik ook wel, maar voor een tocht zo groot als de ronde van Noord Holland zou je toch zeggen dat er wel wat meer budget is voor het prijsgeld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:43:31 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96785495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens tot op zekere hoogte. Geef dan alleen bloemen en laat het bij de eer. Die paar tientjes mogen ze dan van mij in hun haar smeren :).
Volgens mij is zo'n bos bloemen nog duurder dan het prijzengeld :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:55:23 #257
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96785682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:40 schreef kanovinnie het volgende:

Dat snap ik ook wel, maar voor een tocht zo groot als de zou je toch zeggen dat er wel wat meer budget is voor het prijsgeld.
Nouja, dat prijzengeld is vastgesteld door de KNWU dmv prijzenschema's voor verschillende categorieën en wordt opgehoest door lokale sponsors. Er rijden vaak meerdere categorieën dus totaal gaat dat om enkele duizenden Euro's. En 't was geen ronde van Noord Holland hé, maar een criterium.

Desalniettemin erg goed gereden van Superhero, blijkbaar heeft hij talent voor wielrennen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:01:26 #258
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96785802
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nouja, dat prijzengeld is vastgesteld door de KNWU dmv prijzenschema's voor verschillende categorieën en wordt opgehoest door lokale sponsors. Er rijden vaak meerdere categorieën dus totaal gaat dat om enkele duizenden Euro's. En 't was geen ronde van Noord Holland hé, maar een criterium.

Desalniettemin erg goed gereden van Superhero, blijkbaar heeft hij talent voor wielrennen.
Ah, dat wist ik geeneens. Ik probeer hier de prestatie van Superhero zeker niet af te kraken hoor!
pi_96787790
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 07:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel cool dat je op zo'n oud barrel gaat trainen. ^O^

Immers, op een oude fiets moet je het leren. :D
:@
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 08:48 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Heeft dat hoogteverschil misschien iets te maken met de onnauwkeurigheid van GPS? :? In mijn track die over het 3-landenpunt (± km 32 gaat kom ik op 379m hoogte uit...

Coole foto trouwens! :D 8-)

Ja, denk inderdaad de onnauwkeurigheid van dat ding idd. Is trouwens een app op m'n telefoon :D MyTracks.
Anyway, zou het hoogtemeter aantal wel kloppen, bijna 1800m? Ben wel flink wat hellingen omhoog gegaan :o
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:54:23 #260
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96788208
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

:@

[..]

Ja, denk inderdaad de onnauwkeurigheid van dat ding idd. Is trouwens een app op m'n telefoon :D MyTracks.
Anyway, zou het hoogtemeter aantal wel kloppen, bijna 1800m? Ben wel flink wat hellingen omhoog gegaan :o
Hoogtemeters van de GPS mag je gerust /2 of /3 doen. GPS telt veel te veel hoogtemeters. Alleen een GPS met barometer is enigszins nauwkeurig.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_96788304
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:54 schreef No-P het volgende:

[..]

Hoogtemeters van de GPS mag je gerust /2 of /3 doen. GPS telt veel te veel hoogtemeters. Alleen een GPS met barometer is enigszins nauwkeurig.
;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:04:58 #262
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96788506
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt nog mee. Ik corrigeer mijn vorige antwoord. Bij weinig hoogtemeters lijkt de afwijking meer te zijn dan bij ritten met veel HM. Heb even naar mijn ritten gekeken.
80km met 900 HM was 600 HM na correctie.
70km met 820 HM was 630 HM na correctie.
100km met 700 HM was 300 HM na correctie.
50km met 90 HM was 30 HM na correctie.

Je zal zeker behoorlijk wat hoogtemeters hebben gemaakt, maar het aantal is met GPS niet echt te bepalen en zit zeker te hoog.

[ Bericht 5% gewijzigd door No-P op 14-05-2011 12:10:58 ]
Sei wachsam,
pi_96788762
GPS-hoogtemeters zijn volstrekt onbruikbaar.

Enkele voorbeelden:
Rondje Thorn, 1100 HM :')
Giro tocht rondom amsterdam, 1100 HM :') :')
Rondje Zuid Limburg-Voerstreek, 3100 HM :') :') :')

Bij die laatste track heb ik volgens mijn fietscomputer met barometer zo'n 1500 HM gemaakt.
pi_96788873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:04 schreef No-P het volgende:

[..]

Bij weinig hoogtemeters lijkt de afwijking meer te zijn dan bij ritten met veel HM.

Dat is ook mijn ervaring. Dit komt denk ik doordat bij iedere locatie bepaling ook de hoogte opnieuw wordt bepaald. En door de onnauwkeurigheid die in de GPS zit ingebouwd varieert die hoogte continue, terwijl je in werkelijkheid over een pannekoek door de polder rijdt. Hierdoor telt het aantal HM's natuurlijk snel op.
pi_96795056
Heerlijk jongens, lekker windje in de rug vandaag op weg naar Marken, op een recht stuk stond de wind zo mooi dat ik zonder problemen 43 km/u reed....o ja de terugweg ging een stuk minder snel. ;)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_96795270
Kut wind inderdaad :')

Bij garmin connect kan je hoogte correctie aanzetten. Dan pakt hij kaarthoogtes ipv gemeten hoogtes.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:33:45 #267
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_96795414
Zo jongens, ik ga eens serieus op trainingskamp. Aangezien het weer de komende week niet leuk doet, pak ik morgen de nachttrein naar Basel, en ga daar tm zaterdag de Rijn route volgen van Basel tot aan...zo ver als het kan qua tijd en de benen de bergen aan kunnen. Ik heb zaterdagavond de trein terug geboekt vanaf Zurich maar ik kan ook pas in Basel instappen als ik wil, heb een tent, slaapzak, kaart en routeboekje, en geen muurvast programma...Dat wordt kamperen en zwemmen in de Bodensee, Greifensee, en wat nog meer. Jeeha!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:36:26 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96795503
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo jongens, ik ga eens serieus op trainingskamp. Aangezien het weer de komende week niet leuk doet, pak ik morgen de nachttrein naar Basel, en ga daar tm zaterdag de Rijn route volgen van Basel tot aan...zo ver als het kan qua tijd en de benen de bergen aan kunnen. Ik heb zaterdagavond de trein terug geboekt vanaf Zurich maar ik kan ook pas in Basel instappen als ik wil, heb een tent, slaapzak, kaart en routeboekje, en geen muurvast programma...Dat wordt kamperen en zwemmen in de Bodensee, Greifensee, en wat nog meer. Jeeha!
Awesome! Hoe neem je dat allemaal mee? Gewoon tassen enzo? Of heb je een karretje?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 15:45:20 #269
153506 Captain_Fabulous
pi_96795806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Awesome! Hoe neem je dat allemaal mee? Gewoon tassen enzo? Of heb je een karretje?
Stevens Randoneur + Ortlieb backrollers, en als het nodig is ook frontrollers...geen racefiets :7 dat is niet te doen. Heb een 2 persoonstent gekocht, want een 1s peroons vond ik meer een groot uitgevallen slaapzak :N . Gasbrandertje en 1 pan voor een kopje thee of soep heb ik ook, verder wordt het piza of dagschotels in de kroeg denk ik...Ik maak nog wel een foto van de volledige bepakking O+
pi_96797823
Vette actie Fab :D Hoop dat het leuk wordt.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:47:35 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96797883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Stevens Randoneur + Ortlieb backrollers, en als het nodig is ook frontrollers...geen racefiets :7 dat is niet te doen. Heb een 2 persoonstent gekocht, want een 1s peroons vond ik meer een groot uitgevallen slaapzak :N . Gasbrandertje en 1 pan voor een kopje thee of soep heb ik ook, verder wordt het piza of dagschotels in de kroeg denk ik...Ik maak nog wel een foto van de volledige bepakking O+
Klinkt als een goed plan! Er zijn trouwens van die "maaltijd in een zak" gerechten. Van knorr. Je hoeft dan maar 1 zak eten (misschien 2 als je honger hebt) in een pan kokend water te gooien, even wachten.... Eten!
Nadeel, het is niet zo lekker als versgemaakt, maar wel makkelijk!
pi_96798938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 15:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
_O_ succes man!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:20:19 #273
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96799020
Trouwens wel last van mijn knie. Sowieso was het fietsen raar. Ben ziek geweest en dat merk je dan toch wel.
En ik had onderweg nog een "incidentje". Een man op de fiets vond mij een asociaal tyfusjong toen ik hem rechts inhaalde. Hij fietste zo ver aan de linkerkant van de weg dat ik er maar rechts langs ging. :D
pi_96799070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:20 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens wel last van mijn knie. Sowieso was het fietsen raar. Ben ziek geweest en dat merk je dan toch wel.
En ik had onderweg nog een "incidentje". Een man op de fiets vond mij een asociaal tyfusjong toen ik hem rechts inhaalde. Hij fietste zo ver aan de linkerkant van de weg dat ik er maar rechts langs ging. :D
Ja, sommige fietsers (vaak ouderen) zijn nog irritanter dan automobilisten :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96799227
quote:
Sommige mensen snappen de verkeersregels niet. En dan vind ik hem nog beschaafd reageren. Ben een keer middendoor een groepje scholieren gereden omdat ze niet aan de kant wilden gaan voor me. Ben er net zo hard tussenin gaan drukken met m'n fiets dat ze óf onderuit zouden gaan, óf opzij zouden gaan. Uiteindelijk werd het dat laatste toch maar :')
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:31:18 #276
62913 Blik
The one and Only!
pi_96799479
Zo, de Veluwe Klimtour gedaan vandaag vanuit Ede met o.a. de Italiaanseweg, Zijpenberg en Emmapyramide. 130 km volgens de organisatie (121 volgens mijn Garmin). Was een leuke tocht, alleen vond ik al dat draaien en keren wat ze in Arnhem deden een stuk minder. Er zou na 50 km ook nog een splitsing zijn tussen 130 en 100 km, maar ik en vele anderen hebben die splitsing nooit kunnen ontdekken. Best lullig als je 100 km wilde gaan fietsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blik op 14-05-2011 19:37:17 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:35:17 #277
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96799641
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, sommige fietsers (vaak ouderen) zijn nog irritanter dan automobilisten :{
Bejaarden :r Gezellig samen op de fiets, prima. MAAR GA NOU NIET EEN METER VAN DE KANT FIETSEN EN NOG EEN METER VAN ELKAAR ALS IK ER AAN KOM!
:r
Gek kan ik daar van worden, vol in de ankers omdat ze heen en weer slingeren als een idioot. En als je ze wilt inhalen en belt gaan ze van schrik nog meer naar links.

Zo, dat is er ook weer uit :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:25 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Sommige mensen snappen de verkeersregels niet. En dan vind ik hem nog beschaafd reageren. Ben een keer middendoor een groepje scholieren gereden omdat ze niet aan de kant wilden gaan voor me. Ben er net zo hard tussenin gaan drukken met m'n fiets dat ze óf onderuit zouden gaan, óf opzij zouden gaan. Uiteindelijk werd het dat laatste toch maar :')
Als hij me erger had uitgescheld zou ik wel even teruggefietst zijn. Ik laat me niet uitschelden door zo'n idioot.

Maargoed, vroeger (en nu nog) vind ik andere wielrenners vaak aso's, maar zelf ben ik geen haar beter denk ik :P
pi_96799972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Als hij me erger had uitgescheld zou ik wel even teruggefietst zijn. Ik laat me niet uitschelden door zo'n idioot.

Maargoed, vroeger (en nu nog) vind ik andere wielrenners vaak aso's, maar zelf ben ik geen haar beter denk ik :P
Dat is nou stereotypering :P En dan is de taak aan ons om te zorgen dat die stereotypering wordt doorbroken :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:52:58 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_96800236
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef Blik het volgende:
Zo, de Veluwe Klimtour gedaan vandaag vanuit Ede met o.a. de Italiaanseweg, Zijpenberg en Emmapyramide. 130 km volgens de organisatie (121 volgens mijn Garmin). Was een leuke tocht, alleen vond ik al dat draaien en keren wat ze in Arnhem deden een stuk minder. Er zou na 50 km ook nog een splitsing zijn tussen 130 en 100 km, maar die ik en vele anderen hebben die splitsing nooit kunnen ontdenken. Best lullig als je 100 km wilde gaan fietsen.
http://connect.garmin.com/activity/85533045

Voor de liefhebbers voor de route (zie overigens dat ik volgens mij niet de emmapyramide heb beklommen, wel 2maal de Zijpenberg
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:04:58 #280
153506 Captain_Fabulous
pi_96800646
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn trouwens van die "maaltijd in een zak" gerechten. Van knorr. Je hoeft dan maar 1 zak eten (misschien 2 als je honger hebt) in een pan kokend water te gooien, even wachten.... Eten!
Zal het eens gaan checken...heb zo'n setje gekocht van een alu pannetje met deksel dat ook een bord is, maar omdat ik vooral water wil koken, net ook een keteltje gekocht, zit nu te dubben of ik alleen de ketel meeneem, of beide.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 18:18:07 #281
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96801089
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef Blik het volgende:
Zo, de Veluwe Klimtour gedaan vandaag vanuit Ede met o.a. de Italiaanseweg, Zijpenberg en Emmapyramide. 130 km volgens de organisatie (121 volgens mijn Garmin). Was een leuke tocht, alleen vond ik al dat draaien en keren wat ze in Arnhem deden een stuk minder. Er zou na 50 km ook nog een splitsing zijn tussen 130 en 100 km, maar die ik en vele anderen hebben die splitsing nooit kunnen ontdenken. Best lullig als je 100 km wilde gaan fietsen.
Was ik ook van plan te rijden, maar gisteravond besloten toch niet te gaan. Had niet zo'n zin in een lange tocht.

Tof C_F! De bergen zijn wel over te komen denk ik als je bij het water blijft. Dat is vrij "vlak" allemaal geloof ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door No-P op 14-05-2011 18:28:28 ]
Sei wachsam,
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:35 #282
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_96803567
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:55 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Het was inderdaad een criterium, een soort van afwachtingswedstrijd. We deelden de finish. Ik rijd dit jaar sportklasse, volgend jaar wil ik naar de amateurs. Eerst meer wedstrijdservaring opdoen en leren rijden met hoge snelheden in een peloton. Tijdens de trainingen rijd ik vrolijk mee met de amateurs. Als de benen goed zijn kan ik zelf nog de elite/belofte en profs bijhouden (maar dan maar net en niet meer, maar toch).

Talent, hmm, ik noem het blik op oneindig en dom trappen. Winnen doe je niet met alleen talent, heb je ook mazzel bij nodig. Het juiste wiel kiezen en er op het juiste moment bij zijn. Eerst iemand anders bordje leeg eten en dan zelf pas gaan.

He, Fab, toe maar, dat is flink stuk. Dus toch een randonneur gekocht, netjes. Leuke tocht in het vooruitschiet. Zie de foto's graag.
Superhero to the rescue!
pi_96804726
Dat die premies niet zo hoog zijn boeit niet veel toch? Het gaat ook een beetje om de kick van het envelopjes ophalen na de koers etc, je doet het tenminste ergens voor. Anders zijn die tussensprints ook lood om oud ijzer ;)

Goed werk Superher0! Knap!
Tof dat je in Boxmeer rijdt, daar ga ik ook starten. Yankee doe je ook mee?
Na de koers samen met de CERA-konijntjes profs kijken, patat vreten, bier drinken en vrouwen kijken! :D

Ik heb morgen m'n eerste criterium ooit, heb er zin in!
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:00:14 #284
62913 Blik
The one and Only!
pi_96804859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 18:18 schreef No-P het volgende:

[..]

Was ik ook van plan te rijden, maar gisteravond besloten toch niet te gaan. Had niet zo'n zin in een lange tocht.

Tof C_F! De bergen zijn wel over te komen denk ik als je bij het water blijft. Dat is vrij "vlak" allemaal geloof ik.
Als ze de volgende keer wat minder door Arnhem gaan rijden ben ik er bij :)
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:06:38 #285
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96805173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:23 schreef Superher0 het volgende:

[..]

Het was inderdaad een criterium, een soort van afwachtingswedstrijd. We deelden de finish. Ik rijd dit jaar sportklasse, volgend jaar wil ik naar de amateurs. Eerst meer wedstrijdservaring opdoen en leren rijden met hoge snelheden in een peloton. Tijdens de trainingen rijd ik vrolijk mee met de amateurs. Als de benen goed zijn kan ik zelf nog de elite/belofte en profs bijhouden (maar dan maar net en niet meer, maar toch).

Talent, hmm, ik noem het blik op oneindig en dom trappen. Winnen doe je niet met alleen talent, heb je ook mazzel bij nodig. Het juiste wiel kiezen en er op het juiste moment bij zijn. Eerst iemand anders bordje leeg eten en dan zelf pas gaan.

He, Fab, toe maar, dat is flink stuk. Dus toch een randonneur gekocht, netjes. Leuke tocht in het vooruitschiet. Zie de foto's graag.
Hoe zit de indeling van de klasses? Prof>elite>belofte>sport>amateur?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:23:11 #286
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96806013
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Als ze de volgende keer wat minder door Arnhem gaan rijden ben ik er bij :)
Heb de Voorjaarsklassieker van hen wel gereden en ik denk dat ik de Posbank Reichswaldtoer ook wel meepak. Stukje Posbank, daarna Montferland en Hoch-Elten. Dan door "mijn gebied", en boven Wageningen terug naar Ede.
Sei wachsam,
pi_96810269
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe zit de indeling van de klasses? Prof>elite>belofte>sport>amateur?
Prof (Elite met contract)
Elite (zonder contract) en beloften. Beloften zijn tot 23 jaar en rijden hun koersen vaak met elite's.
Amateur
Sportklasse
pi_96810298
Superher0, heb jij je al ingeschreven voor Boxmeer?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 21:47:41 #289
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_96811014
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Tommeke het volgende:
Dat die premies niet zo hoog zijn boeit niet veel toch? Het gaat ook een beetje om de kick van het envelopjes ophalen na de koers etc, je doet het tenminste ergens voor. Anders zijn die tussensprints ook lood om oud ijzer ;)

Goed werk Superher0! Knap!
Tof dat je in Boxmeer rijdt, daar ga ik ook starten. Yankee doe je ook mee?
Na de koers samen met de CERA-konijntjes profs kijken, patat vreten, bier drinken en vrouwen kijken! :D

Ik heb morgen m'n eerste criterium ooit, heb er zin in!
Zeker, net ingeschreven ^O^

Morgen doe ik uiteraard niet mee want dan kijk ik voetbal 8-)
.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:18:50 #290
58560 Oksel
Gezellig.
pi_96817480
Nouja, m'n vriendin krijgt op de tennis ook wel eens envelopjes.. en dan zit er al snel 200-500 EUR in. Kun je wel zeggen dat het om de sportieve prestaties gaat etc, maar 't is toch een leuk zakcentje..! :) :) Beter dan 10 euro in ieder geval.

Net VET ipv Squirtlube d'r op gegooid, nat weer morgen.

Afgelopen dinsdag voor 't laatst gefietst :( Hele, hele drukke week gehad, met alle avonden ook vol. Irritant. Ik zit nu misschien op 3000km ofzo, inclusief tandem. Dat laatste is ook hard werken trouwens.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 23:19:04 #291
58560 Oksel
Gezellig.
pi_96817499
A.s. woensdag trouwens 150km Hel van Twente.. :D
  zondag 15 mei 2011 @ 07:44:37 #292
58560 Oksel
Gezellig.
pi_96827836
:O :Z
pi_96828608
quote:
Echt, andere fietsers, vooral van die zwalkende ouwe zombies zonder enige vorm van omgevingsbewustzijn, zijn de nagel aan mijn doodskist...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:03:26 #294
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_96829883
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 07:44 schreef Oksel het volgende:
:O :Z
hetgeen ik altijd denk wanneer ik die posts van je lees :P
.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:08:32 #295
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96830047
Ik ben gisteren stout geweest
  zondag 15 mei 2011 @ 11:10:52 #296
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
  FOK!fotograaf zondag 15 mei 2011 @ 11:34:18 #297
73911 ultra_ivo
pi_96830750
Heb inmiddels rechtstreeks contact met de controle Niederdrees van mijn 400. Iedereen is daar inmiddels geweest. Behalve 1, die heeft al opgegeven.
  zondag 15 mei 2011 @ 11:56:58 #298
47399 nodisch18
Kutje! *)
pi_96831354
nog geen 12 uur en toch al 110 km gefietst! nu lekker douchen en vanmiddag de Giro kijken!
  zondag 15 mei 2011 @ 11:59:30 #299
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96831412
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef nodisch18 het volgende:
nog geen 12 uur en toch al 110 km gefietst! nu lekker douchen en vanmiddag de Giro kijken!
*schaam*
Waar wordt dat uitgezonden? En vanaf hoelaat?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 15 mei 2011 @ 12:01:27 #300
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96831478
Op de belg natuurlijk! Ik heb een kater en ik blijf thuis vandaag, mijn fiets blijft in de schuur. Morgen weer op de fiets en vandaag de enige rustdag van de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')