Oh, ik dacht dat je het over de wind had die langs je nek waait, maar nu snap ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoel ook dat blijkbaar mijn nekspieren dat wel kunnen hebben
geeft niet, het is vrijdag, bijna VrijMiBo tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over de wind had die langs je nek waait, maar nu snap ik wat je bedoelt.
Whaa, een gecensureerde kaarthouderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ook wel. Gewoon 1 keer goed op de kaart kijken. Je hebt volgens mij nog routebordjes tussendoor. Eventueel kaart uitprinten en zo'n ding aanschaffen:
[ afbeelding ]
Wallonie is toch gewoon belgiëquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon Wallonie.
In Vlaanderen is het wegdek tegenwoordig niet veel slechter dan NL. Gelukkig zijn de betonwegen ondertussen ook meest geasfalteerd want dat was wel een crime. In een van mijn vaste routes heb ik trouwens de enige betonweg in een stukje over NL grondgebied.
Ik heb wel eens een filmpje gezien met een aangepast fietszadel, al lijkt me dat niets voor op de racefiets. Sowieso niets voor een herenfietsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Whaa, een gecensureerde kaarthouderzou diegene de playboy op de fiets 'lezen'
Het is -ik-was-3-dagen-ziek-en-had-vandaag-wat-belangrijks-dus-ben-niet-scherpdagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geeft niet, het is vrijdag, bijna VrijMiBo tijd
Ik ga vanavond mijn vrijavbo missen.quote:
Bij mij precies andersom, maar zie wel meerdere mensen met een hele diepe zit of juist niet.. Is gewoon een stukje aanwenning heb ik zelf gemerkt..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik spin overigens ook al jaren met een verhoogd stuur. Ben begonnen in de wielrenstand, maar dat trok mijn rug gewoon niet.
Gefeliciteerd hoor! Leuk verslag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Superher0 het volgende:
Zo daar ben ik weer eventjes. Ben erg druk geweest de laatste tijd. Heb nu 2 huizen in de verkoop staan, volg een Prince2 cursus, fiets erg veel, een vriendin en nog meer smoesjes.
Zit nu al op 6400km dit seizoen. Gaat snel. Heb zelfs mijn doelstelling gehaald, heb podium gereden op 2e paasdag in Zaandam. 3e geworden bij de Twee bruggenronde. [ afbeelding ]
Voor een verslag zie http://www.superhero.nl
Fietsen op snelheid gaat steeds makkelijker, dinsdag op de wielerbaan in Amersfoort zelfs 3 keer weggesprongen en laatste keer zelf in mijn eentje over de finish (als eerste), 42,1 km/u gemiddeld. Nu weer bijkomen van gisteren, Nederlands kampioen tandemrijden reed mee. Wat gaat dat hard. Rijd je 48 en dan gaan zij er gewoon overheen alsof je stilstaat. Nu rusten en dan zondag een rondje Posbank als training voor de Trois Ballons. De Theo Rooijen classic kan ik niet rijden, dan zit ik in Luxemburg, rijd ik de 220km Jean Nelissen Classic.
Ben trouwens ook nog wegkapitein geweest bij de Giro Utrecht. Helemaal achterin, iedereen naar voren duwen en aanmoedigen. 10 minuten moeten wachten totdat wij aan konden sluiten, zo lang was de rij.
Hoe is de rest, heb ik nog wat gemist?
6400 kmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Superher0 het volgende:
Zo daar ben ik weer eventjes. Ben erg druk geweest de laatste tijd. Heb nu 2 huizen in de verkoop staan, volg een Prince2 cursus, fiets erg veel, een vriendin en nog meer smoesjes.
Zit nu al op 6400km dit seizoen. Gaat snel. Heb zelfs mijn doelstelling gehaald, heb podium gereden op 2e paasdag in Zaandam. 3e geworden bij de Twee bruggenronde. [ afbeelding ]
Fietsen op snelheid gaat steeds makkelijker, dinsdag op de wielerbaan in Amersfoort zelfs 3 keer weggesprongen en laatste keer zelf in mijn eentje over de finish (als eerste), 42,1 km/u gemiddeld. Nu weer bijkomen van gisteren, Nederlands kampioen tandemrijden reed mee. Wat gaat dat hard. Rijd je 48 en dan gaan zij er gewoon overheen alsof je stilstaat. Nu rusten en dan zondag een rondje Posbank als training voor de Trois Ballons. De Theo Rooijen classic kan ik niet rijden, dan zit ik in Luxemburg, rijd ik de 220km Jean Nelissen Classic.
Ben trouwens ook nog wegkapitein geweest bij de Giro Utrecht. Helemaal achterin, iedereen naar voren duwen en aanmoedigen. 10 minuten moeten wachten totdat wij aan konden sluiten, zo lang was de rij.
Hij heeft 2 huizen in de verkoop dus denk het niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Word je rijk van die envelopjes?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Superher0 het volgende:
nou, dat ligt er maar net aan. 4e in de tussensprint was dit keer 14 euro, 3e in de uitslag was ook 14, dan nog een 10tje voor 6e bij de tussensprint. Al en al toch 38 euro, benzinekosten erin ieder geval uit en meteen een bos bloemen om mijn meisje mee blij te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor! Leuk verslag!
Word je rijk van die envelopjes?
Zo weinigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:34 schreef Superher0 het volgende:
[..]
nou, dat ligt er maar net aan. 4e in de tussensprint was dit keer 14 euro, 3e in de uitslag was ook 14, dan nog een 10tje voor 6e bij de tussensprint. Al en al toch 38 euro, benzinekosten erin ieder geval uit en meteen een bos bloemen om mijn meisje mee blij te makenKreeg geen tegeltje, een heuse beker.
Bij een andere wedstrijd kreeg je als 20ste nog 6 euro, dus daar zal de 3e wel iets meer gekregen hebben. het verschilt enorm. Volgende wedstrijd is 22 mei in Amersfoort, dan ga ik 44 keer de Amersfoortse berg (Klein zwitserland) omhoog. Hopelijk dan weer een paar envelopjes.
Ja, bij Amateurs is dat al gauw het dubbele of driedubbele als je goed rijdt en bij elite/beloften ongeveer 300/400 per wedstrijd. Maar dan moet je wel heel hard kunnen fietsen.quote:
Zo weinig? Srsly... Je verdient je benzinekosten terug, krijgt een bos bloemen voor je dame en een beker voor de vitrine. Vergeet jij niet dat je hier ook iets doet waar je plezier in hebt? Het hoeft niet per sé om geld te draaien allemaal hè, sommige dingen zijn onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo weinig![]()
Tevens dit topic: Help
60 km in 1:15 en 70 km in 1:30? Is dat mogelijk
Heel goed punt. De ereronde door het centrum van Zaandam, terrassen vol met mensen die applaudiseren en je toejuichen is super leuk om mee te maken. Heel erg apart. Felicitaties en waardering. Het is mooi. En dan niet te vergeten je mag rijden op plekken met snelheden waar je anders niet eens mag komen of in ieder geval niet met die snelheid. Je rijdt met 50 door het centrum. Ongeacht wat je rijdt, het is altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo weinig? Srsly... Je verdient je benzinekosten terug, krijgt een bos bloemen voor je dame en een beker voor de vitrine. Vergeet jij niet dat je hier ook iets doet waar je plezier in hebt? Het hoeft niet per sé om geld te draaien allemaal hè, sommige dingen zijn onbetaalbaar.
Ik ben het met je eens tot op zekere hoogte. Geef dan alleen bloemen en laat het bij de eer. Die paar tientjes mogen ze dan van mij in hun haar smerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo weinig? Srsly... Je verdient je benzinekosten terug, krijgt een bos bloemen voor je dame en een beker voor de vitrine. Vergeet jij niet dat je hier ook iets doet waar je plezier in hebt? Het hoeft niet per sé om geld te draaien allemaal hè, sommige dingen zijn onbetaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |