Help Help
In verband met een uitdagende zeil, fiets en hardloopwedstrijd ben ik opzoek naar een snelle fietser met "zeebenen"
Wij zijn een team van 4 man die een 5e sporter zoeken. Dit omdat onze fietser vanwege een training in het buitenland heeft moeten afzeggen.
Waar gaat het over.
Er is een wedstrijd " De Schuttevaerrace" die bestaat uit een estafette van 2 km lopen, dan een stuk zeilen daarna 60 km fietsen door een fietser, daarna weer zeilen en vervolgens 18 km lopen door de loper. Vervolgens zeilen en 70 km fietsen. daarna weer zeilen en 12. km lopen om af te sluiten met een stuk zeilen.
Omdat onze kandidaat fietser niet kan moeten wij een fietser vinden.
We zijn nu op zoek naar een snelle fietser die 2 maal in twee dagen aan de bak moet Zo'n 60 km en zo'n 70 km per keer. Tijden van de snelste fietser vorig jaar zijn ongeveer 1 uur en een kwartier en 1 uur en een half uur.
Daarnaast moet hij of zij ook nog 2 km hardlopen en zo'n 200 mijl op een zeilboot op het ijselmeer en de waddenzee doorbrengen.
Dit alles van donderdag morgen vroeg 08.00 uur is de start in stavoren en de finish is ergens tussen vrijdagavond laat of zaterdag morgen, ook in stavoren.
Het feest is donderdag 26 mei tot en met 28 mei. Er zijn wel wat kosten aan verbonden, zoals 35 euro start geld. 20 of 25 euro voor de BBQ op zaterdag bij de prijs uitreiking en nog euro;s voor eten en drinken.
Misschien ben jij de gene die deze uitdaging wel aan wil gaan en ook nog de tijd kan vrijmaken.
Het is voor het team de eerste keer dat wij meedoen. Er is voldoende zeilervaring aan boord en wij zijn ambitieus maar ook realistisch.
Er varen ook professionele teams mee die veel meer ervaring hebben en meer geld uit kunnen geven aan high tec. spullen.
Voor meer info kan je kijken op
www.team-celox.nl en daar kan je doorlinken op
www.schuttevaerrace.nlAls je de ambitie hebt om er uit te halen wat er in zit en die kan genieten kan een bijzonder competitief maar ook gezellig evenement laat het mij dan even weten.
Nico Hoek
nicohoek@live.nl
Help voor
www.spammevaarrace.nl zoek ik een wielrenner.
- geen mailadres posten -