abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96666758
Help Help

In verband met een uitdagende zeil, fiets en hardloopwedstrijd ben ik opzoek naar een snelle fietser met "zeebenen"
Wij zijn een team van 4 man die een 5e sporter zoeken. Dit omdat onze fietser vanwege een training in het buitenland heeft moeten afzeggen.

Waar gaat het over.
Er is een wedstrijd " De Schuttevaerrace" die bestaat uit een estafette van 2 km lopen, dan een stuk zeilen daarna 60 km fietsen door een fietser, daarna weer zeilen en vervolgens 18 km lopen door de loper. Vervolgens zeilen en 70 km fietsen. daarna weer zeilen en 12. km lopen om af te sluiten met een stuk zeilen.
Omdat onze kandidaat fietser niet kan moeten wij een fietser vinden.

We zijn nu op zoek naar een snelle fietser die 2 maal in twee dagen aan de bak moet Zo'n 60 km en zo'n 70 km per keer. Tijden van de snelste fietser vorig jaar zijn ongeveer 1 uur en een kwartier en 1 uur en een half uur.
Daarnaast moet hij of zij ook nog 2 km hardlopen en zo'n 200 mijl op een zeilboot op het ijselmeer en de waddenzee doorbrengen.
Dit alles van donderdag morgen vroeg 08.00 uur is de start in stavoren en de finish is ergens tussen vrijdagavond laat of zaterdag morgen, ook in stavoren.
Het feest is donderdag 26 mei tot en met 28 mei. Er zijn wel wat kosten aan verbonden, zoals 35 euro start geld. 20 of 25 euro voor de BBQ op zaterdag bij de prijs uitreiking en nog euro;s voor eten en drinken.

Misschien ben jij de gene die deze uitdaging wel aan wil gaan en ook nog de tijd kan vrijmaken.
Het is voor het team de eerste keer dat wij meedoen. Er is voldoende zeilervaring aan boord en wij zijn ambitieus maar ook realistisch.

Er varen ook professionele teams mee die veel meer ervaring hebben en meer geld uit kunnen geven aan high tec. spullen.

Voor meer info kan je kijken op www.team-celox.nl en daar kan je doorlinken op www.schuttevaerrace.nl
Als je de ambitie hebt om er uit te halen wat er in zit en die kan genieten kan een bijzonder competitief maar ook gezellig evenement laat het mij dan even weten.

Nico Hoek
nicohoek@live.nl
Help voor www.spammevaarrace.nl zoek ik een wielrenner.
- geen mailadres posten -
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:58:07 #2
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_96668579
60 kilometer in 1:15?

Zelfs Cancellara op het afgelopen WK tijdrijden is langzamer.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:17:39 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96694506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:58 schreef Zelva het volgende:

Zie je maar weer dat hij niet de beste is.
Maargoed, of de afstand of de tijden kloppen hier inderdaad niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:29:45 #4
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_96754809
quote:

is 48km/u gemiddeld, Cancellare rijdt wel wat sneller. Het parcours voor het wk timetrial zijn niet zo vlak als ons Nederland. Desalniettemin is het een hele snelle tijd.

Om terug te komen op de vraag, ik zit in het buitenland anders had het mij wel leuk gereden. Succes.
Superhero to the rescue!
pi_96762737
quote:

Misschien mag het wel in een quest, dan is het goed te doen.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:03:01 #6
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_96774655
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Superher0 het volgende:

[..]

is 48km/u gemiddeld, Cancellare rijdt wel wat sneller
Niet op het afgelopen WK, dat trouwens nooit in de buurt van de 60 kilometer lengte komt, eerder tussen de 40 en 50 kilometer. Een snelheid van 48 doortrekken over 10 kilometer lengte of meer is nog wel even andere koek. Het werelduurrecord staat nota bene maar op 49,7 kilometer per uur.

48 kilometer per uur is gewoon welhaast een professionele tijd, en ja Nederland is vlak, maar Nederland kent ook een hoop wind. Ik zie dat de tijdrit van 70 kilometer, vorig jaar in ieder geval, de Afsluitdijk heen en terug is. Dat is dus gegarandeerd 35 kilometer, vaak forse, tegenwind zonder enige beschutting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zelva op 13-05-2011 23:19:04 ]
pi_96804869
Ik kan zeilen en een redelijk portie tijdrijden, helaas kan ik nu niet meer vrij krijgen van m'n werk :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')