abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96654602
Zo; net terug van m'n grootste afstand ooit. Van Utrecht via Wijk bij Duurstede naar Amerongen (met wat klimmetjes van de Utrechtse Heuvelrug) door naar Veenendaal, Ede, Arnhem en vanaf daar de Posbank op. Daar de Emma Piramide West, Zijpenberg West, Zijpenberg Zuid (2x) en Posbank gedaan. Net ff snel met afstandmeten kwam ik op zo'n 125km. Erg tevreden dus! :)

Emma Piramide was tof zeg! Een haarspeldbocht! Voelde me heel eventjes alsof ik met de Tour bezig was :P

Het stuk Veenendaal - Ede en binnenstad Arnhem was echt 1 groot drama. Nog nooit geweest dus hele tijd fout gereden, stoplichten, druk verkeer etc. Tussen Ede en Arnhem was erg leuk. Moet voor dit soort tochtjes toch eens aan een gps gaan denken.

Oh ja: omdat ik vrijwel de hele dag dezelfde kant op reed ben ik aan 1 kant verbrand en de andere kant is nog zo wit als vanmorgen :')

[ Bericht 4% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 11-05-2011 16:58:21 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:31:53 #102
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96657713
Mooi plaatje Knut! :)
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_96664284
Zo, terug van woon-werkverkeer, voel me lekker. Thuis aangekomen met gemiddeld 35km/u (als ik mijn berekeningen moet geloven die wel vaker gefaald hebben).
Wel irritant dat er wat speling in m'n vorkbuis zit, moet vanavond m'n headset even wat strakker draaien (ja, ik heb een draad-headset).
pi_96664506
:W hoi weer eens een keer!

Vandaag de spullen uitgebreid met een helm (een hele kekke zwarte :') ), pedalen met SPD klikkers en een bidonhouder.

Volgende keer is het zadel aan de beurt! Ga vrijdag voor het eerst op de fiets stappen en ben wel een tikkeltje zenuwachtig. Heb 't de hele tijd voor me uitgeschoven, en ben al niet de beste sporter van de groep ( :') understatement), maar ik wil het wel tot een goed einde brengen! Hopelijk na vrijdag wat meer zelfvertrouwen om zelf ook eens een eindje te gaan fietsen 8-)
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:04:03 #105
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96665291
Waarom zenuwachtig zijn? Het is gewoon een fiets zoals ieder ander.. ;)
pi_96665478
Nou, voor iemand die lompe afgeragde stadsfietsen gewend is, is zo'n licht ding op miniscule bandjes en een spartaanse houding toch wel héél iets anders :P Vond het al heel wat dat ik tijdens m'n proefrit 't stuur los durfde te laten om te schakelen!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:35:54 #107
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96667366
Gewoon gaan rijden, na 10 minuten ben je al helemaal gewend.. De eerste keer dat ik op een racefiets stapte durfde ik ook mn handen niet van het stuur te halen of uberhaupt onderin te beugels te hangen.. Ik durfde ook niet van mn zadel te komen..

Nu voelt het gewoon als elke andere fiets en maakt het allemaal niks meer uit en laat je met gemak je stuur los om even iets uit je achter zakken te pakken of trek je met het grootste gemak een sprintje.. :)

Het eerste begin zal inderdaad wat onwennig zijn maar dat is wss na 10 minuten of een kwartier wel weg.. :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:37:55 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96667481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
:W hoi weer eens een keer!

Vandaag de spullen uitgebreid met een helm (een hele kekke zwarte :') ), pedalen met SPD klikkers en een bidonhouder.

Volgende keer is het zadel aan de beurt! Ga vrijdag voor het eerst op de fiets stappen en ben wel een tikkeltje zenuwachtig. Heb 't de hele tijd voor me uitgeschoven, en ben al niet de beste sporter van de groep ( :') understatement), maar ik wil het wel tot een goed einde brengen! Hopelijk na vrijdag wat meer zelfvertrouwen om zelf ook eens een eindje te gaan fietsen 8-)
Nou we zijn benieuwd naar de verhalen :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:41:50 #109
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96667718
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat ook trouwens :P
pi_96667932
Kom ik met m'n 'we hebben 20 km gefietst en ik ben niet gevallen' verslagen :P *O*

Maar moet ergens beginnen *) en dan kunnen jullie je allemaal ontzettend stoer voelen bij mijn beginnersverhalen!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:56:29 #111
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96668477
Iedereen is ooit beginner geweest ;)
pi_96668675
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje

Jaren terug, een van mijn eerste ritjes.
Op en duur kom je een stoplicht tegen ..
Ik rol lekker uit, ik wil uit mijn clickpedalen komen.
"maar die staan natuurlijk veelste stroef afgesteld"
Gevolg, ik val met 2 / 3 km/h op de grond .. :P
Mensen achter me in de auto's toeteren :D
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:07:39 #113
175950 Marurk
Baggeraar
pi_96669133
Twee clubgenoten van mij zijn vanmiddag in een afdaling onderuit gegaan. Met ambulance naar het ziekenhuis blijkbaar... een van de twee bleek een hersenschudding te hebben (helm is ook kapot). Zo zie je maar weer hoe belangrijk het dragen van een valhelm is!
pi_96669919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Ik heb er wel eentje

Jaren terug, een van mijn eerste ritjes.
Op en duur kom je een stoplicht tegen ..
Ik rol lekker uit, ik wil uit mijn clickpedalen komen.
"maar die staan natuurlijk veelste stroef afgesteld"
Gevolg, ik val met 2 / 3 km/h op de grond .. :P
Mensen achter me in de auto's toeteren :D
herkenbaar verhaal. Ik denk dat 90% van de wielrenners wel eens met een slakkengangetje onderuit gegaan is door de klikpedalen.
Ikzelf had het toen ik verkeerd gereden was en op een smalle weg moest keren. Ik verloor evenwicht tijdens het keren en vergat uit te klikken.
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:23 #115
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96670095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

herkenbaar verhaal. Ik denk dat 90% van de wielrenners wel eens met een slakkengangetje onderuit gegaan is door de klikpedalen.
Ikzelf had het toen ik verkeerd gereden was en op een smalle weg moest keren. Ik verloor evenwicht tijdens het keren en vergat uit te klikken.
Heb het inderdaad ook 1x gehad, kon gelukkig nog 1 van mn voeten op het allerlaatste moment loskrijgen maar stond wel even heel moeilijk met mn fiets bijna tegen de grond en mn rechtervoet nog ingeklikt..

Hoe het gebeurde ga ik niet uitleggen want dat wordt een heel erg moeilijk verhaal.. :P
pi_96670154
ja, jongens, ik heb er écht zin in :')!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:23:14 #117
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96670219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, jongens, ik heb er écht zin in :')!
Als je bang bent dat je niet op tijd uit kan klikken, ga dan gewoon even met je fiets naast een muurtje staan en hou je daar aan vast.. Dan kan je gewoon even een aantal keer in en uit klikken zodat je iig het gevoel een beetje hebt.. :)
pi_96670252
* motorbloempje gaat nog even ergens van die knie en elleboogbeschermers vandaan rossen :')
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:24:24 #119
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96670291
Jammer dat ik er vrijdag niet ben.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_96670394
ah, dan heb ik nog even om te oefenen voordat ik hier op FOK! word geëvalueerd :+
Ja doei.
pi_96670813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Heb het inderdaad ook 1x gehad, kon gelukkig nog 1 van mn voeten op het allerlaatste moment loskrijgen maar stond wel even heel moeilijk met mn fiets bijna tegen de grond en mn rechtervoet nog ingeklikt..

Hoe het gebeurde ga ik niet uitleggen want dat wordt een heel erg moeilijk verhaal.. :P
Ik reed toen lekker alleen, niemand heeft me betrapt :P
pi_96670931
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Marurk het volgende:
Twee clubgenoten van mij zijn vanmiddag in een afdaling onderuit gegaan. Met ambulance naar het ziekenhuis blijkbaar... een van de twee bleek een hersenschudding te hebben (helm is ook kapot). Zo zie je maar weer hoe belangrijk het dragen van een valhelm is!
Heel erg vervelend. Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je clubgenoten!

Mijn vriendin is ook niet heel blij met mijn nieuwe hobby fietsen. Lastig om om te gaan met de risico's voor een fietser. Ik merk dat juist het hard door de bochten gaan 'leuk' is (ik rijd op het vlakke, niet eens in de heuvels), maar dat levert toch ook de risico's op. Gisteravond nog een slippende auto gehad die mij voorrang moest verlenen, maar dat laat zag (of pas laat toegaf). Ik had die situatie wel onder controle, maar als je zo'n malloot niet op tijd ziet en hij jou niet ..
Awel, ik heb van mijn vriendin een helm gekregen en die draag ik trouw.
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:43:32 #123
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96671551
Ik fietste een keer met mijn vriendin, zij was toen pas kort aan het fietsen. Ik stopte toen vrij plots om de weg te vragen, ging zij ook in de remmen. Heel langzaam viel zij toen om, in slowmotion bijna. Geweldig gezicht. Ik heb het zelf alleen een keer in mul zand gehad.
.
Sei wachsam,
pi_96671561
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat nog even ergens van die knie en elleboogbeschermers vandaan rossen :')
Dat is niet soignee ):O

@ Marurk, balen man! Dat ze d'r snel bovenop komen zonder teveel trauma!

Ik ga overigens morgenochtend naar een mooi grote Koga kijken.. Wel een beetje hekwerk-model, maar als ie fijn rijdt kan 't wat worden :D
Acid burns your mind
You will never find
Only darkness inside
Turn, turn off your mind
pi_96672503
Zo, na een maandje trappen, vanaf conditie 0,0, heb ik mijn eerste doel bereikt: 50km :)

31km/u gemiddeld. Met infietsen en eerst een stuk door Amsterdam om buiten de stad te komen. Ben best trots :)

Ik sleep nog behoorlijk wat overtollig gewicht mee, dus ik hoop ook dat de vermindering daarvan mee gaat dragen aan langere afstanden met een hoger gemiddelde.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:02:11 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96672896
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, na een maandje trappen, vanaf conditie 0,0, heb ik mijn eerste doel bereikt: 50km :)

31km/u gemiddeld. Met infietsen en eerst een stuk door Amsterdam om buiten de stad te komen. Ben best trots :)

Ik sleep nog behoorlijk wat overtollig gewicht mee, dus ik hoop ook dat de vermindering daarvan mee gaat dragen aan langere afstanden met een hoger gemiddelde.
Netjes!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96673382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, voor iemand die lompe afgeragde stadsfietsen gewend is, is zo'n licht ding op miniscule bandjes en een spartaanse houding toch wel héél iets anders :P Vond het al heel wat dat ik tijdens m'n proefrit 't stuur los durfde te laten om te schakelen!
Gouden regel, klik standaard uit je pedalen bij opstoppingen. Anders ga je zeker een keer erg lullig plat. :')

Been there, done that..
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:17 #128
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96673741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Gouden regel, klik standaard uit je pedalen bij opstoppingen. Anders ga je zeker een keer erg lullig plat. :')

Been there, done that..
Ik klik als ik iets aan zie komen ook altijd redelijk ruim van te voren al uit en dan hou ik mn voet gewoon los op mn pedaal.. Mocht bv een stoplicht dan ineens groen worden kan ik altijd zo weer inklikken..
pi_96674103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef kikoooooo het volgende:

leuk! :D! en hier ook overtollig gewicht :')! ik doe mee aan het verminderen ervan :Y
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:19:05 #130
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96674155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

leuk! :D! en hier ook overtollig gewicht :')! ik doe mee aan het verminderen ervan :Y
Vrouwen en hun "overtollig" gewicht..
pi_96674197
quote:
18s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Vrouwen en hun "overtollig" gewicht..
ongeveer 80kg bij 1.72 is heus wat te veel :')!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:21:25 #132
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96674323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ongeveer 80kg bij 1.72 is heus wat te veel :')!
Hier op dit moment 97 kg bij 1.80.. ;)

En daarbij hoeven vrouwen niet perse allemaal gratenpakhuizen te zijn.. Beetje vrouwelijke vormen is niks mis mee.. Ook niet op de fiets! :P (om het on-topic te houden :'))
pi_96674600
voor het makkelijker kleren kunnen kopen zou er wel wat af mogen. Ook een van de redenen om deze triathloncursus te doen, maar ik vind het ook gewoon erg leuk om zo'n uitdaging te zoeken :Y
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:26:54 #134
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96674707
Persoonlijk merk ik trouwens wel dat ik met fietsen mijn "probleemgebied" niet train en op de benen kan er weinig meer af omdat dat al grotendeels spier is.. Beetje jammer.. :P
pi_96674909
Is wielrennen eigenlijk een goede vervanger voor een voetbalseizoen om toch bezig te blijven voor de conditie?
pi_96675278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:26 schreef Narcotical het volgende:
Persoonlijk merk ik trouwens wel dat ik met fietsen mijn "probleemgebied" niet train en op de benen kan er weinig meer af omdat dat al grotendeels spier is.. Beetje jammer.. :P
Plaatselijk vet verbranden bestaat niet..
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:37:33 #137
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_96675321
Om de conditie op peil te houden zeker. Hardlopen is specifieker voor voetbal en daar zul je meer profijt van hebben als je op de juiste manier traint. Fietsen is dan misschien weer leuker als afwisseling.
Sei wachsam,
pi_96675353
jawel joh! Even zoeken naar dat plaatje

:')!
Ja doei.
pi_96675509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:37 schreef No-P het volgende:
Om de conditie op peil te houden zeker. Hardlopen is specifieker voor voetbal en daar zul je meer profijt van hebben als je op de juiste manier traint. Fietsen is dan misschien weer leuker als afwisseling.
Van hardlopen heb ik altijd dag erna last van mijn benen ivm harde weg wss. Ben nu in twijfel om een wielerfiets te kopen om zo 2x per week een 1,5 uur te gaan fietsen alleen twijfel ik er aan of ik het ook echt leuk ga vinden e.d. vandaar de vraag, nu de keuze nog ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:45:14 #140
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96675766
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Plaatselijk vet verbranden bestaat niet..
Weet ik, maar toch merk ik dat het minder snel gaat dan ik zou willen.. Toen ik begon met spinnen ging het rond mn benen veel sneller.. Denk dat het wel degelijk eraan ligt of je de spieren daar traint of niet..

Als ik lang genoeg doortrain zal het er uiteindelijk wel af gaan ja, maar het zou waarschijnlijk sneller gaan als ik die spieren ook zou trainen..
pi_96677404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Weet ik, maar toch merk ik dat het minder snel gaat dan ik zou willen.. Toen ik begon met spinnen ging het rond mn benen veel sneller.. Denk dat het wel degelijk eraan ligt of je de spieren daar traint of niet..

Als ik lang genoeg doortrain zal het er uiteindelijk wel af gaan ja, maar het zou waarschijnlijk sneller gaan als ik die spieren ook zou trainen..
Elke dag een mooi aantal sit-ups doen ;) als dit erg goed gaat, dan hou je je benen in de lucht of steun je je benen op een hoger punt. Beste manier om goedkoop je buik te trainen. Doe ik ook dagelijks :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:41:30 #142
308981 Narcotical
Best in the World
pi_96679163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Elke dag een mooi aantal sit-ups doen ;) als dit erg goed gaat, dan hou je je benen in de lucht of steun je je benen op een hoger punt. Beste manier om goedkoop je buik te trainen. Doe ik ook dagelijks :)
Sit-ups zijn niet aan mij besteed, dan krijg ik vreselijke last van mn rug en nek..
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:04:19 #143
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_96682211
Hoe gaat het jullie af met eten en drinken tijdens de rit eigenlijk? Ik merk dat, als ik vermoeider raak, steeds meer moeite krijg met het wegwerken van drinken tijdens het rijden. Hoe doen jullie dat? Lager tempo? Stoppen? Of tegen heug en meug doorslikken? Bestaan er trucjes?

En hoe gaat dat met voedsel af?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_96684647
Situps, auch... Ik voel m'n stuitje al weer als ik er aan denk :{

Eten en drinken tijdens het rijden gaat me nu beter af dan de voorgaande jaren. Je kan zorgen dat je wat vochtiger eten bij je hebt, dan smeert het zichzelf wel en is het makkelijker doorslikken. Anders langer kauwen, en een slokje water erbij. Als je te hard rijdt om te eten moet je gewoon snelheid minderen en iets rustiger aan doen, want zonder eten rijd je je rit ook niet uit.

*edit* Over voedsel gesproken. Ik ga komend weekend weer fruit/haverrepen maken, eens kijken of ik die iets vochtiger kan krijgen, vorige keer waren ze wel weg te krijgen, maar nogal droog. Misschien een lik pindakaas erdoor ofzo :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 08:24:28 #145
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_96684669
Eten op de fiets doe je niet omdat 't lekker is maar omdat het moet. Soms is dat tegen heug & meug wegproppen.
pi_96684748
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:24 schreef kaasplankje het volgende:
Eten op de fiets doe je niet omdat 't lekker is maar omdat het moet. Soms is dat tegen heug & meug wegproppen.
Maar om het jezelf makkelijker te maken kies je dan wel eten uit dat wat makkelijker weg te krijgen is lijkt me. Boterham met pindakaas is te droog en doe ik niet, banaan gaat wel heel makkelijk. Gewoon even wat voorbeeldjes.

Was wel lekker vanochtend op de fiets trouwens. Kan merken dat ik wel ff wennen moet aan langere afstanden redelijk vlug achter elkaar. De 45 van gistermiddag ging fantastisch hoewel ik er loeihard uitgereden werd door een paar anderen. Vanochtend kwam ik langs de Rotte een meisje op racefiets tegen die ook onderweg was naar Zoetermeer, aardige meid. Lekker tempo van 32km/u, lukte me voor die tijd niet vanochtend. Beetje motivatie helpt ook aardig met het tempo he :)
pi_96685123
De Edge 605, heeft die gesproken navigatie?
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:12:35 #148
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_96685493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:40 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Van hardlopen heb ik altijd dag erna last van mijn benen ivm harde weg wss. Ben nu in twijfel om een wielerfiets te kopen om zo 2x per week een 1,5 uur te gaan fietsen alleen twijfel ik er aan of ik het ook echt leuk ga vinden e.d. vandaar de vraag, nu de keuze nog ;)
Dat ga je leuk vinden!!
Ik heb hard gelopen, halve marathons....en MOEST stoppen van de orthopeed, wegens ernstig kraakbeenletsel in mn knie.
Ben gaan wielrennen/mountainbiken en wil niet anders meer....dacht dat ik hardlopen leuk vond??? Dit ben ik NOG leuker gaan vinden ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_96686149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 08:51 schreef OmniRocket het volgende:
De Edge 605, heeft die gesproken navigatie?
http://www.garmin.be/NL/prod.asp?refNR=010-00555-01
pi_96691667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Volgens mij lijkt dat maar zo. De spieren trekken de buikwand naar zich toe waardoor het allemaal wat steviger lijkt.

Mijn probleem is vooral dat ik vroeger toen ik 12 was ongeveer 72 kilo woog bij een lengte van 1.50. Ik ben nu mager en slank, maar op mijn buik is wel wat vet blijven zitten dat er nooit is afgegaan. D'r zit daar echt wel een flinke hap vet die veel groter is dan op de rest van mijn lichaam. Toch blijf ik gewoon bezig met trainen en ik probeer iets af te vallen in de hoop dat uiteindelijk het vet er daar af zal gaan, hoewel ik nu toch wel een erg spichtig bekkie begin te krijgen...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')