Balkanplate delen?quote:
Eh... waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel voor dat we het volgende topic niet [Singles] noemen maar [stbabylon]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.quote:
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.
Jij schijt over je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
quote:
waarom was je dan wel je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan worden
Nu? Altijd!quote:
quote:
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.quote:
1. Fax sturen + Telefoneren (ISDN ftw)quote:
Wat denk je???quote:
Ik denk vooral waarom het hygienisch is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.
Wat is je punt nu?
Je hebt moeders, het is ongeloofwaardig maar waar, die op de eerste plaats nog steeds vrouw zijn, aan hun merk je het niet eens soms, dat ze moeder zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Je leeft je maar uit. Het is algemeen bekend dat kinderen het belangrijkste in het leven van een moeder is. En dat ze daardoor niet doorhebben dat kinderlozen het geen ene fuck kan interesseren
Jij bent mijn moeder!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk vooral waarom het hygienisch is.
In veel gevallen help het ook niet heel veel.
Je hebt bacterieen op je hand gekregen.
Je pakt de kraan en doet deze open
Je wast je handen en ze zijn schoon
Je pakt de kraan.... oh wacht die heb je net gepakt met je vieze handen. dus nu ben je weer vies.
Je pakt de deurklink.... wacht de helft van de mensen pakt die zonder te wassen. Nog viezer.
De kraan hier werkt op sensorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je pakt de kraan.... oh wacht die heb je net gepakt met je vieze handen. dus nu ben je weer vies.
Je pakt de deurklink.... wacht de helft van de mensen pakt die zonder te wassen. Nog viezer.
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?quote:
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.
Wat is je punt nu?
Bij je thuis?quote:
Zit jij eerst aan je kont te frunniken voor je je telefoon pakt dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?
Als ik aan mn telefoon zit heb ik mijn kont nog niet afgeveegd, voor het afvegen gaat de telefoon weer netjes wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?
Of hij bedoelt iets heel anders, kan ook.
Kijk eens naar mijn stappenplan, dan wordt de telefoon toch niet vies?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
Met de telefoon kom ik niet in de buurt van mijn anus. Met mijn handen wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, kantoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij je thuis?
Maar dat is 1 van de betere oplossingen ja. Voor waterbesparing en schoonheid.
Aan de andere kant zijn we natuurlijk te schoon en kan je beter maar wat viezer worden.
Waarschijnlijk omdat ik die nooit gebruik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.
zit toch papier tussen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de telefoon kom ik niet in de buurt van mijn anus. Met mijn handen wel.
Hij wil gewoon foto's van hoe jij je telefoon in je anus weet te proppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij maakte Rival origineel gewoon een duffe domme opmerking, die hij nu met woordelijk geneuzel probeert goed te lullen.
De laptop is tenminste nog mijn smerigheidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?
Ja...
Waarom douchen we eigenlijk nog?
jullie maken er een heel serieus iets van, waar ik uiteindelijk nog punten blijk te hebben ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij maakte Rival origineel gewoon een duffe domme opmerking, die hij nu met woordelijk geneuzel probeert goed te lullen.
Je anus toch ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laptop is tenminste nog mijn smerigheid
Ja, klopt. Muizen en toetsenborden zijn doorgaans ranziger dan wc-brillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?
Ja...
Waarom douchen we eigenlijk nog?
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.quote:
Als ik dat bedoelde, had ik dat dan er niet neergezet? Slimpoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
jullie maken er een heel serieus iets van, waar ik uiteindelijk nog punten blijk te hebben ook.
dat bedoel je
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef rival het volgende:
overigens maak ik me zelf sowieso nooit druk om dat soort shit, heb een goede weerstand
zeg ik ergens dat ie dat niet mag? of iets in die trant? nee ik stel gewoon vragen....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.
blijkaar niet want er stond iets andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde, had ik dat dan er niet neergezet? Slimpo
nah, ik ga ff lunchen! heb trek gekregen van dit gesprekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Iemand in voor a grouphug? Waar is MissTosti, mijn bloemenmeisje?
En daarna lekker poepen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
nah, ik ga ff lunchen! heb trek gekregen van dit gesprek
Dat is vrij normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Terwijl je met je telefoon dat met ons deelt.
Stomme vragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat ie dat niet mag? of iets in die trant? nee ik stel gewoon vragen....
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben de laatste zonder internet op haar telefoon zeker.
Daar komen kledders van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
last of the Mohicansquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar komen kledders van.Herkenbaar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1995 beldequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan mij wordt weer niet gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag mee doen als je beter bent, ik neem geen enkel risico.
Hoiquote:
Dat was om jou te beschermen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek was
En dat van mij is niet besmettelijk hoor
Kumbayaaaaaaaaquote:
* Beha uit doet en haren los gooitquote:
Dat dacht zij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde dat virus!!quote:
Grouphugs met mannen, daar komen problemen vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die vergeten wordt
White knightquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht zij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
En straks weer zoeken waar dat ding gebleven is zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* Beha uit doet en haren los gooit
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht zij ook.DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als jij nu gewoon even oplet in welk bosje ik 'm gooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En straks weer zoeken waar dat ding gebleven is zeker?
Ik zie hete, stomende seks niet als probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Grouphugs met mannen, daar komen problemen van
Dat groenequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nu gewoon even oplet in welk bosje ik 'm gooi.
Welke? Ik werd even afgeleidquote:
Ik heb geen tijd voor het maken van foto's hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je maar wel een uitgebreid fotoverslag na afloop post.
Ja gewoon die ene, naast die andere.quote:
Zit babs niet in de bosjes dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb geen tijd voor het maken van foto's he
Dat je er überhaupt 1 draagtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik merk het alweer, ik kan de beha als verloren beschouwen.
Hij heeft al gepoeptquote:
Dus je wilt je bh niet meer terug, MissB. Geloof mequote:
Dan hoop ik dat ze het bonnetje nog heeftquote:
Nee. ik zeg dat hangtieten niet tof zijn.quote:
Vergeet de spoelbakbediening niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor sommigen geldt toch dat dat wat ze niet hebben ook niet kan gaan hangen.
quote:
Pronte borstjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. ik zeg dat hangtieten niet tof zijn.
I aim to pleasequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hier op zou reageren
Met je complex
Que?quote:
Waarom altijd pronte borstjes, wat is er mis met pronte borsten?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hier op zou reageren
Met je complex
Omdat dat lekker bekt fijn articuleertquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom altijd pronte borstjes, wat is er mis met pronte borsten?
Hij vindt je...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom altijd pronte borstjes, wat is er mis met pronte borsten?
Kan dit soort vuiligheid niet in een spoiler?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij vindt je...Want alleen tieners kunnen borstjes hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij vindt je...Ja, die associatie heb ik erbij iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij staan anders prima rechtopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
pronte = parmantig = rechtop en zelfbewust.
Borsten en rechtop wordt al iets lastiger.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Werkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:
Als het over pronte tieten gaat moet ik gepost hebben natuurlijk.
En nu aan het werk.
Zelfs als je ligt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die associatie heb ik erbij idd
[..]
Die van mij staan anders prima rechtop
Tieners zijn ook te oud.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Want alleen tieners kunnen borstjes hebben?
Waarom associeren jullie mij daar nu mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die associatie heb ik erbij idd
[..]
Die van mij staan anders prima rechtop
Omdat het kanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom associeren jullie mij daar nu mee?
Het pronte heeft wat mij betreft ook nog wat te maken met de mate van demping. Als ze rechtop staan maar 't is toch zo'n ondergedempt geheel, zijn ze toch niet pront, naar mijn mening dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef stbabylon het volgende:
pronte = parmantig = rechtop en zelfbewust.
Borsten en rechtop wordt al iets lastiger.
In een sport-BH geen pronte borstenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het pronte heeft wat mij betreft ook nog wat te maken met de mate van demping. Als ze rechtop staan maar 't is toch zo'n ondergedempt geheel, zijn ze toch niet pront, naar mijn mening dan.
Ik moet aan kabouters denken en zulke dingen op een of andere manier:quote:
quote:
Pronte borstjesen met harde tepels!quote:
quote:
quote:
SPOILER: Mogelijk NSFW en uiteraard op eigen risico en zulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa, dáár reageren we met veel woorden op!quote:
Monty Pythonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Isn't it awfully nice to have a penis? / Isn't it frightfully good to have a dong? / It's swell to have a stiffy. / It's divine to own a dick, / From the tiniest little tadger / To the world's biggest prick. / So, three cheers for your Willy or John Thomas. / Hooray for your one-eyed trouser snake, / Your piece of pork, your wife's best friend, / Your Percy, or your cock. / You can wrap it up in ribbons. / You can slip it in your sock, / But don't take it out in public, / Or they will stick you in the dock, / And you won't come back.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:41 schreef Techno het volgende:
[..]En dan toch klikken heSPOILER: Mogelijk NSFW en uiteraard op eigen risico en zulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig![]()
Omdat in dit geval een plaatje zoveel meer zegt dan wat woorden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Jaaaa, dáár reageren we met veel woorden op!![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:47 schreef rival het volgende:
ik ben er ff niet en het gaat weer overDie zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig![]()
ik ben er ff niet en het gaat weer overIehw, ze rooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig![]()
Stomme kakkerlakquote:
ik ben er ff niet en het gaat weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat in dit geval een plaatje zoveel meer zegt dan wat woorden...Wat kan het leven toch heerlijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Nee joh, het verschil is juist geilquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik had ze wel mooier gevonden als ze wat vaker topless was gaan zonnen
Mogen Ajacieden eigenlijk wel wat zeggen deze week?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat een stomme ajacied dat nu weer moet zeggen
So truequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik had ze wel mooier gevonden als ze wat vaker topless was gaan zonnen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat een stomme ajacied dat nu weer moet zeggen
Ja. `Ajax is kut´. De hele dag door. Als een mantra.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mogen Ajacieden eigenlijk wel wat zeggen deze week?
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. `Ajax is kut´. De hele dag door. Als een mantra.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef MNR het volgende:
Zo, lunchtijd! Tijd voor tosti met dunne plakjes appel en kaneel. Say whut??
Tosti appel-kaneel(is gezond en lekker
).
Ik vind het wel wat hebben. Ook heerlijke tepelsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan moest ze een andere bikini aan, ik vind de lijnen stom
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut. Ajax is kut.
Ik leer het welquote:
Hier gaat iets misquote:
Ang3l, kom er maar in!quote:
Uhm, welke?quote:
Dappere uitspraak wel.quote:
Dus ik pest je door te zeggen dat ik geen zin in heb?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik leer het wel
[..]
Hier gaat iets mis![]()
Ik hoor jou te pesten, niet jij mij
ik ben er ff niet en het gaat weer overRival, waarom post je foto's van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef Techno het volgende:
RawrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik pest je door te zeggen dat ik geen zin in heb?
Als ik zeg dat ik je helemaal uit wil wonen voel je je beter?
Do tell!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die van jou!
ja hallo, daar praten wij onderling gewoon over hoor.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:05 schreef Techno het volgende:
Die hoeven voor wat mij betreft niet onderling te strijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
Man, dan stond ik nu al in haar brievenbus te fappenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij dat bent, neem ik gelijk alle rottige dingen terug die ik ooit heb gezegd
Vind je echt?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou bij deze dan.
Ik wil je graag helemaal uitwonen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt een serieus verstoord zelfbeeld.
Daar zijn pillen voor.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou bij deze dan.
Ik wil je graag helemaal uitwonen
Ook daar zijn pillen voor. Hoe hard je ook straks roept dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, dan stond ik nu al in haar brievenbus te fappen
En wat heeft dit precies met mijn opmerking te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik had het er laatst over met n vriend dat er vast wel n vrouw rondloopt die voor genoeg geld n soort van tap van haar tieren wil laten maken. ultieme bier en tieten-idee.
Ik gebruik die paarse meestal. Dan kan ik vaak nog een tweede keer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook daar zijn pillen voor. Hoe hard je ook straks roept dat het een grapje was.
Dat je er al aan denkt zegt al genoeg.
En jij en vrienden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:10 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik had het er laatst over met n vriend dat er vast wel n vrouw rondloopt die voor genoeg geld n soort van tap van haar tieren wil laten maken. ultieme bier en tieten-idee.
Ik vind haar echt prachtig hoor, maar die borsten niet.quote:
voor Jouw opmerking gold alleen het eerste teken. Nl dequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat heeft dit precies met mijn opmerking te maken?
quote:
Dat magquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind haar echt prachtig hoor, maar die borsten niet.
Spank the monkeyquote:
ze zijn niet zo bijzonder, maar niks mis meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind haar echt prachtig hoor, maar die borsten niet.
Ze hangen al zo ofzo, gewoon, niet bij de rest passend ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag
Vind jij er verkeerd aan dan?
slangenvoer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Die grijze muizen zijn anders een ware plaag hoor.
Ik zeg ook niet dat ze misvormd is ofzo hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn niet zo bijzonder, maar niks mis mee
Heeeeeeeeeeeeel klein beetje misschien, maar zo die ronding aan de bovenkant en schans aan de bovenkantquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hangen al zo ofzo, gewoon, niet bij de rest passend ook.
Maar houden ze allemaal van hak op de tak gesprekken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Die grijze muizen zijn anders een ware plaag hoor.
dat is wel n goede benaming, die schans. Dat vind ik ook minder mooi.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel klein beetje misschien, maar zo die ronding aan de bovenkant en schans aan de bovenkant
Ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat is wel n goede benaming, die schans. Dat vind ik ook minder mooi.
de laatste tijd ben ik juist heel erg mee aan t lullen dus zeik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar houden ze allemaal van hak op de tak gesprekken?
Nou, ik kan het er opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hangen al zo ofzo, gewoon, niet bij de rest passend ook.
schansquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeel klein beetje misschien, maar zo die ronding aan de bovenkant en schans aan de bovenkant
Schans? LOL, het is geen ski-pistequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je sperma er zo van af glijdt, net over het randje gaat en nog een beetje aan de tepel blijft hangenquote:
Ben ik dus niet met je eensquote:
Ja ik ook, daar zeg ik toch ook niks overquote:
e-penis?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ik mag er wat van zeggen, aangezien ik een heule mooie pé-nis heb
Hey, ik lach gewoon om je creativiteitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je snapt toch wat ik met die term bedoel? Nou, daar gaat het om.
Oh, OH! hebben jullie nu een MENINGSVERSCHIL?quote:
ik zal wel saai zijn ik kom meestal in ze ipv op zequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je sperma er zo van af glijdt, net over het randje gaat en nog een beetje aan de tepel blijft hangen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal wel saai zijn ik kom meestal in ze ipv op ze
Geen schaamverhalen over ondergoed én niet je kwakje op de vrouw deponerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch 2 handen op 1 borst vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook, daar zeg ik toch ook niks over
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, OH! hebben jullie nu een MENINGSVERSCHIL?
Wederom over vleesch hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch 2 handen op 1 borst vandaag
FMLquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen schaamverhalen over ondergoed én niet je kwakje op de vrouw deponeren
Waarom vraag je je dat nu pas af?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, waarom heb jij een mening?
En nu vraag je je af of er niet af en toe iets anders in die pakken gestopt word?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Het gaat over kwakjes... Ik heb net yoghurt op
Tegen die tijd zal het wel stof zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke, de eerste de beste die ik in bed heb spuit ik helemaal onder
Wees blij dat het geen knoflooksaus was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
Wanneer heb je tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke, de eerste de beste die ik in bed heb spuit ik helemaal onder
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het wel stof zijn.
Arme kind helemaal hoesten
ach als ik te lang droog sta kan ik altijd nog kinderen pakken in Azie!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal het wel stof zijn.
Arme kind helemaal hoesten
Zitten er groene puntjes in jouw kwakjes dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen knoflooksaus was.
Ja, en nu heb ik trek in beide soorten vleesquote:
Het zit je wel diepquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd![]()
Of ga jij me ook al bruut afwijzen
Neu. Yoghurt is lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu vraag je je af of er niet af en toe iets anders in die pakken gestopt word?
Ook daar ben ik dol opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen knoflooksaus was.
Call it a signquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit je wel diep
Of juist niet, eigenlijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit je wel diep
Of juist niet, eigenlijk
Ik gok op jaquote:
Dus jij wilt bruut genomen worden terwijl hij grapjes vertelt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben mn depri bui gewoon zat. Ik was zo vrolijk de laatste tijd, wil ik terug
Lachen tijdens de seksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij wilt bruut genomen worden terwijl hij grapjes vertelt?
Clownseksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij wilt bruut genomen worden terwijl hij grapjes vertelt?
Als jij denkt dat het helpt als een vent je smoel onder Googled dan hebben wij zo een date geregeldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben mn depri bui gewoon zat. Ik was zo vrolijk de laatste tijd, wil ik terug
Ik kom overal wel. Over het algemeen in de mond of in de kut, maar afwisselen kan altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Lachen is wat anders dan uitlachen. Maar ik verwar het ook altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch altijd wel een afknapper als ze me uitlachen
TARUT!!quote:
Ben je al Marokkaan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil mijn kansen bij je zusje niet verpesten
Niet uitlachen, maar wel lol tijdens de seksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch altijd wel een afknapper als ze me uitlachen
Motorboatenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
humor kan overal bij!
frdrdffppldfdfdrdd
Ja!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet uitlachen, maar wel lol tijdens de seks
Ik heb soms dat ik moet lachen als ik klaarkomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet uitlachen, maar wel lol tijdens de seks
Maar nu ben je weer terug. Lachuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ging op het goede moment weg, zie ik alweer
Ik heb soms dat ik ga hyperventileren als ik klaarkomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik moet lachen als ik klaarkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |