Balkanplate delen?quote:
Eh... waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel voor dat we het volgende topic niet [Singles] noemen maar [stbabylon]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.quote:
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.
Jij schijt over je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
quote:
waarom was je dan wel je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan worden
Nu? Altijd!quote:
quote:
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.quote:
1. Fax sturen + Telefoneren (ISDN ftw)quote:
Wat denk je???quote:
Ik denk vooral waarom het hygienisch is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.
Wat is je punt nu?
Je hebt moeders, het is ongeloofwaardig maar waar, die op de eerste plaats nog steeds vrouw zijn, aan hun merk je het niet eens soms, dat ze moeder zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Je leeft je maar uit. Het is algemeen bekend dat kinderen het belangrijkste in het leven van een moeder is. En dat ze daardoor niet doorhebben dat kinderlozen het geen ene fuck kan interesseren
Jij bent mijn moeder!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk vooral waarom het hygienisch is.
In veel gevallen help het ook niet heel veel.
Je hebt bacterieen op je hand gekregen.
Je pakt de kraan en doet deze open
Je wast je handen en ze zijn schoon
Je pakt de kraan.... oh wacht die heb je net gepakt met je vieze handen. dus nu ben je weer vies.
Je pakt de deurklink.... wacht de helft van de mensen pakt die zonder te wassen. Nog viezer.
De kraan hier werkt op sensorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je pakt de kraan.... oh wacht die heb je net gepakt met je vieze handen. dus nu ben je weer vies.
Je pakt de deurklink.... wacht de helft van de mensen pakt die zonder te wassen. Nog viezer.
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?quote:
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je net je kont hebt afgeveegd en dus je handen wast. Dat doe ik ook na het plassen. Da's hygiënisch.
Wat is je punt nu?
Bij je thuis?quote:
Zit jij eerst aan je kont te frunniken voor je je telefoon pakt dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?
Als ik aan mn telefoon zit heb ik mijn kont nog niet afgeveegd, voor het afvegen gaat de telefoon weer netjes wegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?
Of hij bedoelt iets heel anders, kan ook.
Kijk eens naar mijn stappenplan, dan wordt de telefoon toch niet vies?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is dat van die telefoon dan niet onhygienisch?
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:52 schreef Godtje het volgende:
Met de telefoon kom ik niet in de buurt van mijn anus. Met mijn handen wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het volgende bedoelt: je wast je handen na toiletgebruik omdat dat hygienisch is. Maar je zit wel tijdens het toiletgebruik aan je telefoon, want "dat is niet vies". Waarom dan toch je handen wassen naderhand? Snap je?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, kantoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij je thuis?
Maar dat is 1 van de betere oplossingen ja. Voor waterbesparing en schoonheid.
Aan de andere kant zijn we natuurlijk te schoon en kan je beter maar wat viezer worden.
Waarschijnlijk omdat ik die nooit gebruik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ranzige handdoekenapparaat.
zit toch papier tussen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met de telefoon kom ik niet in de buurt van mijn anus. Met mijn handen wel.
Hij wil gewoon foto's van hoe jij je telefoon in je anus weet te proppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij maakte Rival origineel gewoon een duffe domme opmerking, die hij nu met woordelijk geneuzel probeert goed te lullen.
De laptop is tenminste nog mijn smerigheidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?
Ja...
Waarom douchen we eigenlijk nog?
jullie maken er een heel serieus iets van, waar ik uiteindelijk nog punten blijk te hebben ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij maakte Rival origineel gewoon een duffe domme opmerking, die hij nu met woordelijk geneuzel probeert goed te lullen.
Je anus toch ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laptop is tenminste nog mijn smerigheid
Ja, klopt. Muizen en toetsenborden zijn doorgaans ranziger dan wc-brillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef ArTiC het volgende:
En uiteindelijk zit je achter de pc en gebruik je een toetsenbord....wat blijkt nou enorm smerig te zijn?
Ja...
Waarom douchen we eigenlijk nog?
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.quote:
Als ik dat bedoelde, had ik dat dan er niet neergezet? Slimpoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
jullie maken er een heel serieus iets van, waar ik uiteindelijk nog punten blijk te hebben ook.
dat bedoel je
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef rival het volgende:
overigens maak ik me zelf sowieso nooit druk om dat soort shit, heb een goede weerstand
zeg ik ergens dat ie dat niet mag? of iets in die trant? nee ik stel gewoon vragen....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
So? Laat Babs lekker zijn handen wassen.
blijkaar niet want er stond iets andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde, had ik dat dan er niet neergezet? Slimpo
nah, ik ga ff lunchen! heb trek gekregen van dit gesprekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Iemand in voor a grouphug? Waar is MissTosti, mijn bloemenmeisje?
En daarna lekker poepen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
nah, ik ga ff lunchen! heb trek gekregen van dit gesprek
Dat is vrij normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Terwijl je met je telefoon dat met ons deelt.
Stomme vragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat ie dat niet mag? of iets in die trant? nee ik stel gewoon vragen....
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben de laatste zonder internet op haar telefoon zeker.
Daar komen kledders van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
last of the Mohicansquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar komen kledders van.Herkenbaar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1995 beldequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan mij wordt weer niet gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag mee doen als je beter bent, ik neem geen enkel risico.
Hoiquote:
Dat was om jou te beschermen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek was
En dat van mij is niet besmettelijk hoor
Kumbayaaaaaaaaquote:
* Beha uit doet en haren los gooitquote:
Dat dacht zij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde dat virus!!quote:
Grouphugs met mannen, daar komen problemen vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die vergeten wordt
White knightquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht zij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
En straks weer zoeken waar dat ding gebleven is zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* Beha uit doet en haren los gooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |