Nomm nomm nommquote:
Zet het op twitter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit, as we speak, echt zo zalig te schijten he
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
Zelfs niet voor een plakje cake?Ik vermoed dat zij niet heel actief is in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hebben we in Helmond ook 1...misschien wel mijn favoriete restaurant hierquote:
Vleeschquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben we in Helmond ook 1...misschien wel mijn favoriete restaurant hier
Dood beestquote:
Je moest eens weten wat ik allemaal niet hoef te weten. En toch wordt het hier allemaal neer gegooid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te weten schat, echt niet.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs niet voor een plakje cake?Daar kan je behoorlijk wat plakken smegmacake afschrapen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet hoef te weten. En toch wordt het hier allemaal neer gegooid.
Het is weer tijd voor een kleddergesprek dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet hoef te weten. En toch wordt het hier allemaal neer gegooid.
Doe er iets aan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond [Samzz] wel leukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel voor dat we het volgende topic niet [Singles] noemen maar [stbabylon]
Nomnomnomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Straks maakt ie er nog foto's van en post ie ze hier.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wees blij dat ik alleen de tekst hier neer gooi
Oh men, wat zal je gegeten hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ook zo lief, toen ik bevallen was, is hij 's avonds een hele balkanplate (vier soorten vlees met vier verschillende sauzen) komen brengen, damn wat was dat lekker. Ik mis het nog
quote:
Je leeft je maar uit. Het is algemeen bekend dat kinderen het belangrijkste in het leven van een moeder is. En dat ze daardoor niet doorhebben dat kinderlozen het geen ene fuck kan interesserenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor een kleddergesprek dus
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |