Oh come on! Wat een onzin!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ga wel weer vrolijk doen voor ik weer een sneer krijg dat ik huilie posts plaats
Nee, gewoon niet aan het opletten en pijnlijke ogen.quote:
I knowquote:
Dichter dan ik dacht. Laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
ging ook niet over jou.
ik weet in jouw situatie niet hoe dicht jullie bij elkaar stonden.
Hoi Klutsquote:
Oh, sorryquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
In Deventer zit ook ergens zo'n eetcafé dat wordt gerund door verstandelijk gehandicapten. Ik durf het hun niet te zeggen, maar het is niet te etenVoortaan eet ik wel ergens anders als ik in Deventer ben.
Of ben ik nou te positief aan het discrimineren?
quote:
Hij was filiaalmanager van de McDonalds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa heeft jarenlang een restaurant gehad in Deventer, ik vind alles tegenvallen in vergelijking
Wat voor restaurant precies eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa heeft jarenlang een restaurant gehad in Deventer, ik vind alles tegenvallen in vergelijking
Lekker is dat af en toe hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit, as we speak, echt zo zalig te schijten he
Waar is die high-five emoticon als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij was filiaalmanager van de McDonalds?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij was filiaalmanager van de McDonalds?
Balkan he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor restaurant precies eigenlijk?
Zelfs niet voor een plakje cake?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
Als mijn moeder iets heeft bereikt daarmee dan is het wel dat ik nimmer naar de hoeren zou gaan, ook al zou ik zeker weten dat ik tot aan mijn dood anders geen seks meer zou hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoef ik niet te weten schat, echt niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit, as we speak, echt zo zalig te schijten he
Iew! Ik heb echt geen zin in vette meuk nu...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in een milkshake van de Mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |