Nou, dat zou ik dus echt niet zomaar zeggen/doen. Ik heb een broertje op wie ik echt enorm gek ben en zelfs tegen hem heb ik ooit gezegd 'nu even niet'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Je kan je nou ook wel druk gaan maken om die vriendin maar je hebt wel meer aan je hoofd.
Ik zou echt denken: stik maar, succes met de rest van je leven.
Mjahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook klote
En ik snap hetMaar soms kan iemand het gewoon even niet opbrengen om je aandacht te geven omdat hij of zij even genoeg heeft aan zichzelf (hoe lullig! dat ook mag klinken!). Het kan zijn dat jij op dat moment veel vraagt van die persoon. Iemand heeft het recht om te zeggen dat hij of zij jou op dit moment even niet te woord wil staan (hoe pijnlijk dat ook is).
Het is vervelend dat diegene dan geen reactie geeft. Ben ik helemaal met je eens. Het zou fijner zijn als hij of zij uitlegt hoe de vork in de steel zit
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
Je kan je nou ook wel druk gaan maken om die vriendin maar je hebt wel meer aan je hoofd.
Ik zou echt denken: stik maar, succes met de rest van je leven.
Als mijn moeder iets heeft bereikt daarmee dan is het wel dat ik nimmer naar de hoeren zou gaan, ook al zou ik zeker weten dat ik tot aan mijn dood anders geen seks meer zou hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zeggen altijd 'Met zo één moet je niet thuis komen he'
Nu even niet is ook prima.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik dus echt niet zomaar zeggen/doen. Ik heb een broertje op wie ik echt enorm gek ben en zelfs tegen hem heb ik ooit gezegd 'nu even niet'.
Your choice. Soms moet je iemand gewoon de ruimte geven..quote:
geklapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Prachtzaam:
Ongeluk is al iets over half 6 gebeurd, heb namelijk om kwart voor 6 mijn vrouw al gebeld dat ik op de ambulance moest wachten. En het ongeluk kwam vooral door een paar Polen die te lang voor een groen verkeerslicht stil stonden omdat ze druk aan het praten waren. Hierdoor reden ze niet door en is de Opel op de BMW geklap die op zijn beurt de Nissan een klap heeft verkocht
Van een Zwols nieuwsforum. Hoe verzin je het!
Dat moet je dus gewoon teruggeven. Je er niet bij neerleggen, maar de reactie oppakken en er iets mee doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu even niet is ook prima.
Maar gewoon geen antwoord en dan een slap antwoord van ja maar ik ben nog niet wakker.
Wat moet ik daar dan mee.
Let even niet op het belabberde taalgebruik. Maar dat hij de stilstaande auto vooraan de schuld wil gevenquote:
Ik ga wel gewoon verder met in mn eentje rouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat moet je dus gewoon teruggeven. Je er niet bij neerleggen, maar de reactie oppakken en er iets mee doen.
Klinkt als Unieuws.nl, ook al zo'n mooi initiatief, burger-nieuwsvergaring. Zelden zoveel domheid en triestheid bij elkaar gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Prachtzaam:
Ongeluk is al iets over half 6 gebeurd, heb namelijk om kwart voor 6 mijn vrouw al gebeld dat ik op de ambulance moest wachten. En het ongeluk kwam vooral door een paar Polen die te lang voor een groen verkeerslicht stil stonden omdat ze druk aan het praten waren. Hierdoor reden ze niet door en is de Opel op de BMW geklap die op zijn beurt de Nissan een klap heeft verkocht
Duh, want Polen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let even niet op het belabberde taalgebruik. Maar dat hij de stilstaande auto vooraan de schuld wil geven
Is niet de beste keuze... (en dat weet je zelf ook best!)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon verder met in mn eentje rouwen.
Schat je snapte me wel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
niet als het de vriendin van de baas zijn moeders buurvrouw is.....
imho!
Die moet ook gewoon rijden! Auto's horen niet stil te staan!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let even niet op het belabberde taalgebruik. Maar dat hij de stilstaande auto vooraan de schuld wil geven
Weinig keuzequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Is niet de beste keuze... (en dat weet je zelf ook best!)
Ik ken de Latmer wel, mijn vader had vroeger wel eens jongens in de keuken werken daarvan. En wat sneu zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als mijn moeder iets heeft bereikt daarmee dan is het wel dat ik nimmer naar de hoeren zou gaan, ook al zou ik zeker weten dat ik tot aan mijn dood anders geen seks meer zou hebben
Ik werkte ook een tijdje in een fabriek voor schoonmaakmiddelen in de buurt van Twello. Daar werkte ook een jongen van de Lathmer in Wilp (die instelling voor verstandelijk gehandicapten). Hij vertelde dat hij wel eens met zijn vader naar Deventer mocht. Dan ging zijn vader naar de hoeren en moest Frits buiten met de rolstoel wachten in de regen
Ik moest echt drie keer lezen voor ik snapte wat er stondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Prachtzaam:
Dit is een huillie postquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ga wel weer vrolijk doen voor ik weer een sneer krijg dat ik huilie posts plaats
Blont?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt drie keer lezen voor ik snapte wat er stond
Dat zit dus echt in je hoofd. Dat is echt niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |