Balkanplate delen?quote:
Eh... waaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:38 schreef ArTiC het volgende:
Ik stel voor dat we het volgende topic niet [Singles] noemen maar [stbabylon]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.quote:
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, dat was een ander gerecht op de kaart.
Jij schijt over je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
Zit je dus te schijten met je telefoon in je handen, na het schijten je handen wassen en dan die telefoon weer vastpakken!
euhm, lekker bezig babs!
quote:
waarom was je dan wel je handen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij zit te schijten (wil het ook niet weten), maar ik grijp niet halverwege mijn drol vast of zo. Op het laatst, als mijn telefoon alweer in mijn broek zit, veeg ik mijn kont af, met papier tussen mij en mijn kontgat, en daarna was ik mijn handen. Ik zie niet in hoe de telefoon dan vies kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |