Dat is vrij normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Terwijl je met je telefoon dat met ons deelt.
Stomme vragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
zeg ik ergens dat ie dat niet mag? of iets in die trant? nee ik stel gewoon vragen....
Kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben de laatste zonder internet op haar telefoon zeker.
Daar komen kledders van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Iemand in voor a grouphug? Waar is MissTosti, mijn bloemenmeisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
last of the Mohicansquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar komen kledders van.Herkenbaar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1995 beldequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan mij wordt weer niet gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:59 schreef L-E het volgende:
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag mee doen als je beter bent, ik neem geen enkel risico.
Hoiquote:
Dat was om jou te beschermen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je wilde me ook al niet knuffelen toen jij ziek was
En dat van mij is niet besmettelijk hoor
Kumbayaaaaaaaaquote:
* Beha uit doet en haren los gooitquote:
Dat dacht zij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde dat virus!!quote:
Grouphugs met mannen, daar komen problemen vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die vergeten wordt
White knightquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht zij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |