Dat mag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:10 schreef von_Preussen het volgende:
En geloven in de Nederlandse suprematie doe ik niet, wel in de suprematie van Duitse gepantserde producten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Warum kaufen wir dann nicht dieses Artillerie! EINZ!!! Ganz modern sag ich dir!
[ afbeelding ]_!
De Samsung Galaxy S (vorige versie dus) had problemen met de accu dacht ik. En het is geen Westers product. mMmmm.quote:
Idioten zeggen dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afghanistan Canadian Forces in action Leopard 2A6M - PionierPanzer Badger & Kodiak - KMW Rheinmetall
Wie zegt nog een keer dat tanks in de huidige tijd niet nuttig zijn?
Oh, tanks zijn best nuttig. Je moet echter begrijpen dat ik weinig affiniteit heb met de krijgsmacht en dat ik daarom geen traan kan latenom de bezuinigingenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Afghanistan Canadian Forces in action Leopard 2A6M - PionierPanzer Badger & Kodiak - KMW Rheinmetall
In een Hercules krijg je geen Leopard 2 mee, daar heb je toch echt de grote vlieg vlieg voor nodig:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Idioten zeggen dat.
Ware slimmeriken opperen voor het kopen van Hercules vliegtuigen om die dingen te vervoeren.
Dat kan ik begrijpen, en hetgeen wat jij bij bijzonder onderwijs hebt dat heb ik wederom bij defensie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, tanks zijn best nuttig. Je moet echter begrijpen dat ik weinig affiniteit heb met de krijgsmacht en dat ik daarom geen traan kan latenom de bezuinigingen
Tot ze een javelin ontmoeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:11 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een geluk dat de tegenstander niet over zulke wapens beschikt.quote:
Tanks hebben nog steeds hun waarde op het slagveld. Ons probleem is dat de Leopards simpelweg niet meer werden gebruikt. De laatste keer was in Bosnie, meen ik. Dat is natuurlijk wel zonde. Het is nu echter niet te hopen dat onze oosterburen het op hun heupen krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen, en hetgeen wat jij bij bijzonder onderwijs hebt dat heb ik wederom bij defensie.
Maar het gaat mij er voornamelijk om dat ik het te kort door de bocht vind als mensen roepen dat tanks niet meer nodig zijn en geen gevechtswaarde heeft, of Nederland deze capaciteit moet behouden of niet is dan weer een andere discussie.
Trouwens is het wel goedkoper om een tank vuursteun te laten verlenen i.p.v. het inroepen van luchtsteun, maar dat is natuurlijk weer iets wat je niet op de "balans" van de overheid terugziet.
Die wilden de nazi's nog echt bouwen ook, toch?quote:
De nazi's hadden inderdaad nogal megalomane trekjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wilden de nazi's nog echt bouwen ook, toch?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De nazi's hadden inderdaad nogal megalomane trekjes
Technologisch doch een zeer vaardig volkje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De nazi's hadden inderdaad nogal megalomane trekjes
Zeker, sick minds can make sick things, very sick minds make deadly things.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Technologisch doch een zeer vaardig volkje.
Wat bedoel je daar mee te zeggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeker, sick minds can make sick things, very sick minds make deadly things.
Overigens kwam de bom der bommen uit voornamelijk joodse breinen voort.
Niks, kent uw feiten. Duitsers waren ver achter op dat gebied. Javelin is USA uitvinding en de NL artillerie is achterhaalt.quote:
Zucht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niks, kent uw feiten. Duitsers waren ver achter op dat gebied. Javelin is USA uitvinding en de NL artillerie is achterhaalt.
Nederland heeft naar mijn weten zijn (gevechts)tanks nooit uitgezonden, echter geeft dat niet aan of er wel of geen behoefte is aan deze militaire capaciteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tanks hebben nog steeds hun waarde op het slagveld. Ons probleem is dat de Leopards simpelweg niet meer werden gebruikt. De laatste keer was in Bosnie, meen ik. Dat is natuurlijk wel zonde. Het is nu echter niet te hopen dat onze oosterburen het op hun heupen krijgen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wilden de nazi's nog echt bouwen ook, toch?
BNW is een deurtje verderop, remlof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |