Nee, dat stond nergensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Ireyon het volgende:
Natuurlijk is het niet gebeurd, heb je gezien waar de quote vandaan komt![]()
[3FM #2942] Nieuwe week voor de deur!
Ah zoiets, was te verwachten. Aan de andere kant: als de woordcompositie "in België" deel uitmaakt van een nieuwsbericht verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Ireyon het volgende:
Tenzij er in diezelfde zin de compositie 'heeft een regering' staat, dan geloof ik er niks meer van...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ah zoiets, was te verwachten. Aan de andere kant: als de woordcompositie "in België" deel uitmaakt van een nieuwsbericht verbaas ik mij nergens meer over.
Ja mooi he. Bijna honderd miljoen posts al nu. Allemaal dingen waar je je dat bij kunt afvragenquote:
Omdat die takke-BNL zo mogelijk nog vaker te laat is en bovendien altijd ramvol zit?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef greavy het volgende:
Het is wel netjes gemaakt. Maar dan nog, waarom zal je Fyra nemen als die zo onbetrouwbaar als de pest is.. Ga ik wel gewoon met de IC (Benelux als het even kan).
Zal vast wel weer een grap van Woestijnvis (lees: Neveneffecten) zijn geweest...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Ireyon het volgende:
Ziet er behoorlijk gelikt uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Bitlord het volgende:
Een plaatje van een DDZ-tussenrijtuig in Haarlem!
[ afbeelding ]
Bron Flickr
Nee dit is een andere. Die op Nicospilt.com heeft nog ventilatieroosters en ramen die open kunnen. Bovendien is die een stuk lelijker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
betere platen staan al weken op nicospilt.com
Dat was een proefbak die gesloopt gaat worden. Dit is meende ik de eerste bak die opgeleverd is en ook echt zal gaan rijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
betere platen staan al weken op nicospilt.com
Ziet er netjes uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Bron Flickr
De reden staat in datzelfde bericht: voortaan moet je als student zelf een persoonlijke chipkaart kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef Bitlord het volgende:
Ik lees op de website van de studenten OV-chipkaart dat het studentenreisproduct ook geladen kan worden op een al bestaande chipkaart van een aankomende student. Ik wist tot nu toe niet beter dan dat studenten hiervoor een nieuwe chipkaart kregen opgestuurd. Zie ook dit.
Dat is kopbak die volgens de huidige stand van zaken wel gesloopt gaat worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)8175/in/photostream/
Ik weet nog niet wat ik ervan vind... Het geel op de zijwanden is heel hoog opgetrokken voor mijn gevoel. Op een filmpje van het Haarlems Dagblad meen ik me te herinneren te hebben gezien dat de kozijnen inderdaad veel lichter zijn... Nou ja, we wachten het af. Het vinden van de deuren zal met deze kleurstelling wel geinig worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Bron Flickr
Kansloos. Wie weet. Kansloos. Kansloos.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
De kleurstelling aan de buitenkant is vrij onbelangrijk eigenlijkAls er maar een beetje comfortabele stoelen in komen
En toiletten en zo
En een restauratierijtuig
En couchettes
Oh jammer zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kansloos. Wie weet. Kansloos. Kansloos.
Ik hoop vooral een betrouwbare airo, er zit geen raam in wat open kan. Dat kan bij ICMm wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
De kleurstelling aan de buitenkant is vrij onbelangrijk eigenlijkAls er maar een beetje comfortabele stoelen in komen
En toiletten en zo
En een restauratierijtuig
En couchettes
Komen er geen vergelijkbare noodramen in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik hoop vooral een betrouwbare airo, er zit geen raam in wat open kan. Dat kan bij ICMm wel.
Zitten die in Virm? Ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Komen er geen vergelijkbare noodramen in?
Gister waren ze nog met het opbouwen van het ding bezig. Zie ook: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=763722&page=212quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg hoe zit het met die enorme kraan bij Rotterdam Centraal? Is die er al? Of?
Zo te zien zijn ze daar bezig met het opbouwen van de rupskraan. De rupskraan wordt gebruikt om die 70-heipalen-kraan op te bouwen, en dat is waar het eigenlijk om gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef Peterselieman het volgende:
Gister waren ze nog met het opbouwen van het ding bezig. Zie ook: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=763722&page=212
Ehm, de rupskraan is de grote kraan waar over gesproken wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo te zien zijn ze daar bezig met het opbouwen van de rupskraan. De rupskraan wordt gebruikt om die 70-heipalen-kraan op te bouwen, en dat is waar het eigenlijk om gaat
Ehm, de rupskraan gaat geen 70 heipalen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ehm, de rupskraan is de grote kraan waar over gesproken wordt
Precies, zo gaat datquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Ascendancy het volgende:
Een kraan, opgebouwd door een kraan, om een kraan op te bouwen
De fundering van de rupskraan heeft die welquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, de rupskraan gaat geen 70 heipalen krijgen
Oh dus dit is het gewoon?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Zie trouwens: http://www.rotterdamcentr(...)273580&channel=20900
Ja. Ikzelf had ook verwacht dat ze voor deze klus een torenkraan zouden gebruiken, maar kennelijk lukt het met deze kraan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |