abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96630500
Werkelijk onvoorstelbaar dat ze niet verder willen met Meeuwis. Stille kracht op het middenveld en Mario gaf nota bene aan hem graag te willen houden.
En als ie nou overbodig was.... nee we gaan vervolgens op zoek naar een vervanger voor die zelfde Meeuwis :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96631020
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Werkelijk onvoorstelbaar dat ze niet verder willen met Meeuwis. Stille kracht op het middenveld en Mario gaf nota bene aan hem graag te willen houden.
En als ie nou overbodig was.... nee we gaan vervolgens op zoek naar een vervanger voor die zelfde Meeuwis :X
Jup, maar feit blijft dat we al Mokotjo, El Ahmadi, Fer en Leerdam hebben voor die positie. Zoals ik al eens eerder zei: Ik heb het idee dat ze in de salariskosten willen snijden om de dragende spelers een verbeterd contract aan te kunnen bieden en ze zo tot een langer verblijf te verleiden.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:02:02 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96631121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
Prima zaak toch, nee je geld vergooien aan Meeuwis die je nooit meer kan doorverkopen.

Mocht er op die positie een gat vallen moet je Vormer proberen te halen. Ook typisch zo'n speler die je altijd met winst weer doorverkoopt (want jong en nog een 1-jarig contract) en bovendien 2 klasses beter dan dravertje Meeuwis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96631319
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Prima zaak toch, nee je geld vergooien aan Meeuwis die je nooit meer kan doorverkopen.

Mocht er op die positie een gat vallen moet je Vormer proberen te halen. Ook typisch zo'n speler die je altijd met winst weer doorverkoopt (want jong en nog een 1-jarig contract) en bovendien 2 klasses beter dan dravertje Meeuwis.
2 jaar geleden werd er ook zo over Meeuwis gesproken, samen met die Janssen van Roda JC geloof ik. Het is ook allemaal wel erg opportunistisch hoor...de ene dag is Meeuwis een versterking voor elke topclub en de andere dag heeft hij volgens sommigen geen enkele toegevoegde waarde.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:33 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96631494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

2 jaar geleden werd er ook zo over Meeuwis gesproken, samen met die Janssen van Roda JC geloof ik. Het is ook allemaal wel erg opportunistisch hoor...de ene dag is Meeuwis een versterking voor elke topclub en de andere dag heeft hij volgens sommigen geen enkele toegevoegde waarde.
Mwah, 2 jaar geleden was Meeuwis 28. De kans dat je dan nog een speler met winst doorverkoopt wordt steeds kleiner.

Een Vormer is 22. Dan is die kans al aanzienlijk groter, bijna een garantie aangezien hij met een 1-jarig contract 'slechts' een miljoen á 1.5 moet kosten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96631550
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ik denk wel dat Meeuwis in staat is andere jongens beter te laten voetballen door zelf meer van het vuile werk op te knappen.
Dan is Meeuwis weliswaar niet iemand die je rechtstreeks geld oplevert, maar de spelers om hem heen wellicht wel.

Al is dat sowieso een kul-argument. Gewoon het best mogelijke elftal neerzetten en sinds Meeuwis bij Feyenoord speelde liep het allemaal wel stukken beter.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96632215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ik denk wel dat Meeuwis in staat is andere jongens beter te laten voetballen door zelf meer van het vuile werk op te knappen.
Dan is Meeuwis weliswaar niet iemand die je rechtstreeks geld oplevert, maar de spelers om hem heen wellicht wel.

Al is dat sowieso een kul-argument. Gewoon het best mogelijke elftal neerzetten en sinds Meeuwis bij Feyenoord speelde liep het allemaal wel stukken beter.
Ben ik wel met je eens. Meeuwis zal nog wel zo'n 2 seizoenen meekunnen voordat hij bergaf gaat. Bovendien zal hij relatief weinig salaris opstrijken en hij ligt goed in de groep. Jammer dat ze hem zelfs niet voor de breedte willen houden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 11 mei 2011 @ 03:22:46 #208
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96635028
Wat een stel randmongolen bij Feyenoord zeg :r
Ze zijn zo ongelooflijk blind voor het eigen verleden, om van te kotsen! Van Geel heeft nu al half afgedaan bij mij.

Ik ben er absoluut geen fan van om de halve selectie van je oude club mee te nemen, maar zeggen dat je sowieso geen spelers meeneemt, ook geen transfervrije is niets meer of minder dan je eigen reputatieschade proberen te beperken over de rug van Feyenoord.

Het gaat dit jaar compleet verkeerd omdat je niet zozeer een gebrek heb aan talent/kwaliteit, maar met name aan ervaring. Vervolgens gaat het draaien met Miyaichi en Meeuwis.
De helft van de buitenwacht twijfelt, maar elke wedstrijd met Meeuwis gaat beter, en als hij er uit gaat zakt het regelmatig in. Iedereen in de club zelf geeft aan dat Meeuwis van grote meerwaarde is, ook die jongens waarvan het belangrijk is dat ze bijtekenen. Niet alleen een Been, maar ook bijvoorbeeld Fer was bijzonder goed te spreken over (de samenwerking met) hem. Zoiets zal ook wel meewegen bij het contract verlengen of niet. Vervolgens laat je hem weer snel vertrekken, maar kom je weer met precies hetzelfde probleem van gebrek aan ervaring te zitten. Meeuwis is ongelooflijk belangrijk in het aansturen van die jongens en zou als Vlaar wegvalt wel eens kunnen uitgroeien tot aanvoerder. Zelfs al weten ze nu nog niet of het financieel mogelijk is om hem te houden, hou dan tenminste de optie open in plaats van nu al met zekerheid te melden dat hij op mag rotten.

Roorda moet je in ieder geval alvast naar informeren etc, voor het geval dat. Logisch dat ze zich eerst op andere posities richten, maar informatie inwinnen en de mogelijkheden is nooit verkeerd. Hij heeft na volgend seizoen een aflopend contract en is dus interessant, maar nu zullen ze sowieso wel weer achter het net vissen.

Het vertrouwen in Darley lijken ze al een tijd kwijt, en daarnaast gaan Erwin en Darley echt niet weer week in week uit hopen dat ze inderdaad de voorkeur boven de ander krijgen, dus zal Darley wel verhuurd worden of weggaan. Dan hou je met Lamprou erbij maar 2 keepers over: van Dijk was een ideale standin.

Meneer "ik-span-na-een-half-jaar-van-een-5-jarig-contract-een-arbitragezaak-aan-in-mijn-ajaxpyjama" is al helemaal absurd om te noemen. Die kerel is al tijden compleet de weg kwijt. Daarnaast gaan er steeds meer mensen twijfelen aan zijn kwaliteiten. Ook zal hij gezien zijn 4-jarig contract niet zomaar wegmogen, dus betaal je gewoon veel te veel. Je moet gewoon niet meer gokken met dure spelers die je aantrekt met een risicoloze lening die je alleen geen lening durft te noemen. Heb ik nog liever dat ze angelos fucking harrysteos terughalen. Als je dan al "een dure topspits" aan wilt trekken, kijk dan naar spelers die, zoals Sigthorsson, nog een kortlopend contract hebben. Hadden ze al een half jaar naar op zoek moeten zijn.

Dat grapje met Swerts is ook weer belachelijk geregeld. Die gozer zou nu transfervrij zijn, dus had je toch wel binnen kunnen halen als hij was bevallen, maar nee, laten we hem vast gelijk een contract er bij aanbieden.

Vlaar is de meest waarschijnlijke van de spelers om niet bij te tekenen. Daarnaast wil Bahia weg en zullen ze bij Feyenoord eigenlijk ook niet rouwig zijn als hij vertrekt. Betekend dat je alleen De Vrij en Schenkeveld nog hebt. Zeggen ze eerst naar de gaten in de selectie te kijken, maar ik heb nog niet 1 centrale verdediger genoemd horen worden. Ze hadden allang contact moeten hebben met die Botteghin bijvoorbeeld, die nu naar een vrijwel transfervrij NAC gaat.

De spelers die al wel gehaald zijn hadden ze zonder moeite wat later ook nog kunnen binnenhengelen (Clasie, Nelom), maar we halen het liefst vast een paar jongens "voor de toekomst" zonder enigszins naar de balans in het team te kijken en eerst een paar jongens van 27 te volgen.

Over Bruins kun je natuurlijk kort zijn, die had eerder verkocht moeten worden.

Tomasson "mag gratis blijven". WTF zijn ze dan voor retards. Natuurlijk kun je geen dik salaris aanbieden voor een speler waarvan je niet weet of hij ooit nog speelt, maar hij heeft sowieso invloed op een aantal jonge jongens en is dus nuttig. Bied hem gewoon een laag prestatiesalaris van zoveel duizend per gespeelde wedstrijd.

Simon is natuurlijk ook weer dikke faal. Met heel veel moeite haal je "een mega-talent" binnen. Een grotere dan doedelzak, duidelijk. Dan blijkt hij fysiek nog te zwak, dus laat je hem vooral zo trainen dat hij sterker wordt. Is hij eindelijk een beetje aangepast mag hij vrijwel zonder speeltijd al weer weg. Ik zeg niet dat hij moet blijven, maar dan heb je blijkbaar wel weer gefaald in je scouting.

Ik hou m'n hart vast voor volgend seizoen. Hopelijk zijn we dan in ieder geval Jacobs vast kwijt. Die Blokland mag wat mij betreft ook optieften nou we uit de eerste faillisementsnood zijn maar duidelijk blijkt dat hij wel degelijk als investeerder een win-winsituatie aangaat in plaats van daadwerkelijk een risico op zich te nemen 'met zijn gulle Feyenoordhart'.

:r :(
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_96635113
Vertrek van Meeuwis kan er eigenlijk alleen op duiden dat ze zo goed als rond zijn met Leroy.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:23:16 #210
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_96635343
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Luc is stoīcijns als een motherfucker en een echte killer in de 16. Al vanaf zijn 10e jaar een van de allergrootste talenten op de Nederlandse velden. Ik denk dat je nog echt staat te kijken van zijn kwaliteiten als hij in een elftal staat waar de aanvoer niet van Wijnaldum of Biseswar komt maar van een Sneijder en Maicon.
Hij krijgt daar de bal veel harder aangespeeld .... springt de bal dan niet van zijn voeten zoals bij Feyenoord?
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:57:05 #211
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96635439
-edit- doe eens niet zo triest

[ Bericht 95% gewijzigd door Morpheus2002 op 11-05-2011 10:47:35 ]
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_96635952
Dat gejank op Blokland is echt zo extreem debiel, hij heeft altijd open kaart gespeeld, al het geld vloeit gewoon weer terug in Feyenoord en zonder hem en z'n maten was Feyenoord al failliet geweest.

De enige reden dat er sprake is van een lening is een belastingtechnisch voordeel voor Feyenoord!!! Als zij hadden gezegd: Gudde, hier heb je een zak met 10 miljoen euro, dan had de belastIngdienst ongeveer 65% gekregen! Wat is het toch een geldwolf hč, die Blokland... :X
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:35:54 #213
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_96636304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:09 schreef Jorwol het volgende:
Dat gejank op Blokland is echt zo extreem debiel, hij heeft altijd open kaart gespeeld, al het geld vloeit gewoon weer terug in Feyenoord en zonder hem en z'n maten was Feyenoord al failliet geweest.
Hoe dan?
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:42:11 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96636388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:09 schreef Jorwol het volgende:

De enige reden dat er sprake is van een lening is een belastingtechnisch voordeel voor Feyenoord!!! Als zij hadden gezegd: Gudde, hier heb je een zak met 10 miljoen euro, dan had de belastIngdienst ongeveer 65% gekregen! Wat is het toch een geldwolf hč, die Blokland... :X
Het geld vloeit alleen terug in Feijenoord als spelers met winst worden verkocht, ja. Gebeurd dat niet dan moet Feijenoord het gewoon terug betalen aan de investeerders tegen 5% rente.

Investeerders investeren niet ergens in om het geld daarna nooit meer terug te zien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96636642
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Het geld vloeit alleen terug in Feijenoord als spelers met winst worden verkocht, ja. Gebeurd dat niet dan moet Feijenoord het gewoon terug betalen aan de investeerders tegen 5% rente.

Investeerders investeren niet ergens in om het geld daarna nooit meer terug te zien.
Natuurlijk blijft het een kwestie van vertrouwen, maar de 'investerrders' hadden aangegeven dat het geld dat zij weer terugkregen, weer in Feyenoord geīnvesteerd werd, in ieder geval tot Feyenoord dat geld niet meer nodig heeft. Het blijft gewoon een feit dat het een belastingtechnisch verhaal is en dat op deze manier de investeerders indirect invloed kunnen blijven uitoefenen en hoe raar is dat als je miljoenen in een verlieslijdend bedrijf steekt?
  Moderator woensdag 11 mei 2011 @ 09:00:38 #216
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96636742
Je kunt je geld veel veiliger en tegen een lucratiever rentepercentage wegzetten dan wat Blokland en co hebben gedaan. De investeerders moeten nog maar afwachten of en hoeveel er terugvloeit.
Het is dus m.i. misplaatst om op de geldschieters te gaan zeiken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_96638074
Achja we zullen wel zien als blijkt dat ze hun investeringen er niet uit halen of het echte vrienden van Feyenoord zijn. Geef ze voorlopig het voordeel van de twijfel.

Je kunt je trouwens ook afvragen of we zonder hun komst überhaupt nog wel bestaan hadden.
Groetjes, Ezio.
pi_96638170
Ja laten we Blokland en co wegjagen dan komen we er zeker bovenop. :')
pi_96638936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:00 schreef Gert het volgende:
Je kunt je geld veel veiliger en tegen een lucratiever rentepercentage wegzetten dan wat Blokland en co hebben gedaan. De investeerders moeten nog maar afwachten of en hoeveel er terugvloeit.
Het is dus m.i. misplaatst om op de geldschieters te gaan zeiken.
vertel, waar kan ik 5% rendement halen, waarbij eventueel verlies voor de tegenpartij is ?
Veiliger kan echt niet hoor.

Het lijkt mij als je investeert in een club uit clubliefde je ook tegen evt verlies moet kunnen. Dit gebeurt namelijk in de grote mensenwerled ook.
pi_96639540
Dat gezeur op die vrienden van F. vind ik echt onzin, het is echt niet dat die gasten dikke winst eruit slepen, sterker nog, de kans dat ze verlies leiden is vele malen groter.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:42:21 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96639699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef raptorix het volgende:
Dat gezeur op die vrienden van F. vind ik echt onzin, het is echt niet dat die gasten dikke winst eruit slepen, sterker nog, de kans dat ze verlies leiden is vele malen groter.
Nee hoor, die kans in het FIF is 0%.

Ik vind het helemaal niet zo verwonderlijk dat men kritisch naar de groep Blokland kijkt, het gaat wel om je club. In het verleden is er ook niet direct kritisch naar Jorien gekeken, en we zien waar dat naartoe heeft geleid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96639711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:38 schreef raptorix het volgende:
Amen
En sowieso is het aankopen van aandelen NOOIT een risicoloze investering. Als de club door enorm wanbeleid naar zn grootje ZOU gaan zijn ze alles kwijt.
Groetjes, Ezio.
pi_96639918
Maar dat zijn toch alleen de documenten van het aankopen van spelers ? Aankoop van aandelen ligt weer anders lijkt me.
pi_96640124
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:48 schreef Paul-89 het volgende:
Maar dat zijn toch alleen de documenten van het aankopen van spelers ? Aankoop van aandelen ligt weer anders lijkt me.
Spelersfonds is die risicoloze investering + rente. Als diezelfde participanten echter vervolgens 49% van de aandelen in het bedrijf (de club) kopen kun je ze onmogelijk betichten van risicoloos wist maken over de rug van Feyenoord omdat ze OOK in dat spelersfonds zitten.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:01:43 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96640420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Spelersfonds is die risicoloze investering + rente. Als diezelfde participanten echter vervolgens 49% van de aandelen in het bedrijf (de club) kopen kun je ze onmogelijk betichten van risicoloos wist maken over de rug van Feyenoord omdat ze OOK in dat spelersfonds zitten.
Op basis van eerdere leningen kan dat toch wel gewoon?

Je moet imo altijd kijken naar de intentie. Waarom kopen investeerders die aandelen, waarom willen ze Feyenoord precies helpen?

Uiteindelijk is de injectie dmv aandelenverkoop gewoon uitstekend geweest voor Feyenoord, anders hadden we nu niet meer bestaan. Maar het enige doel van de VvF is geweest om hun eigen investering (op dat moment al opgelopen tot zo'n 12+ miljoen) te beschermen. Zou iedereen doen hoor, maar om nou te spreken van een echt Feyenoord-hart na de vrijgekomen stukken? Nee. Met een echt Feyenoord-hart ga je nl. niet akkoord met een risicoloze winstconstructie op Feyenoord.

Daarom willen die investeerders Jacobs ook zo graag behouden, allemaal de hand boven elkaars hoofd houden. Een nieuwe financiële man zou namelijk op zijn minst vraagtekens gaan zetten bij de eerdere constructies zoals het FIF.

Ik moet ook nog maar zien onder wat voor voorwaarden de terugkoop van de aandelen door Feyenoord is vastgelegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')