De hele jeugdopleiding?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.
Ja toch? Of ben ik niet goed op de hoogte?quote:
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja toch? Of ben ik niet goed op de hoogte?
Ik lees net dat tie pas als C junior de overstap naar Feyenoord heeft gemaakt inderdaad.quote:
Je zoekt altijd naar het beste. Als Castaignos niet zo goed was had Feyenoord hem ook als een baksteen laten vallen, ondanks zijn Feyenoordhart. Nu hij wel goed is en nog een stapje hoger wilt (en meer wilt verdienen) wordt hem verweten niks van clubliefde te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik zit onwijs met een dubbelgevoel, echte Feyenoorder maar wel zo vroeg weggaan. Weg laten gaan en nooit vergeten dat er binnen Feyenoord echt belachelijk beleid gevoerd wordt..
Precies, ik gun hem het beste daar in Italië.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Je zoekt altijd naar het beste. Als Castaignos niet zo goed was had Feyenoord hem ook als een baksteen laten vallen, ondanks zijn Feyenoordhart. Nu hij wel goed is en nog een stapje hoger wilt (en meer wilt verdienen) wordt hem verweten niks van clubliefde te hebben.
Alleen kon je bij van Persie wel op een of andere manier zien dat hij écht goed kon voetballen. Luc maakt natuurlijk zijn goals wel, maar op een of andere manier zie ik het nog niet echt...verstandig was om nog een jaartje of 2 te blijven en dan naar een Europese subtopper.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit las ik ook toen onze vriend van Persie weg ging.
De Nederlandse spelers zijn voor ons gevoel niet echt succesvol gebleken, toch kan ik me voorstellen dat de spelers zelf daar anders over denken. Bijna alle Nederlandse voetballers zijn in het buitenland naar een hoger niveau gegroeid. Bovendien verdienen ze meer en is de competitie waarin ze spelen een stuk zwaarder en dus interessanter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kon je bij van Persie wel op een of andere manier zien dat hij écht goed kon voetballen. Luc maakt natuurlijk zijn goals wel, maar op een of andere manier zie ik het nog niet echt...verstandig was om nog een jaartje of 2 te blijven en dan naar een Europese subtopper.
Even ter vergelijking:
Huntelaar was een absolute uitblinker bij zowel Heerenveen als Ajax, maar viel bij zowel Real als Milan buiten de boot.
Affelay was de sterkhouder van PSV, laat zich nu wel zien in invalbeurten bij Barcelona, maar moet toch blij zijn als hij mag spelen.
Royston Drenthe heeft zich een aantal wedstrijden weten te profileren bij Feyenoord en Jong Oranje, een handjevol wedstrijden gespeeld bij Real en weer verhuurd.
Arnautovic gold als een van de grootste talenten van de eredivisie en profilieerde zich in mijn ogen toch nadrukkelijker dan Castaignos nu bij Feyenoord. Is bij Inter ook niet aan de bak gekomen.
Zomaar een aantal voorbeelden die misschien aantonen dat je voor de Europese top wel overduidelijke kwaliteiten moet hebben om er tussen te komen. Ik vraag me af waar dat optimisme van de heer Castaignos op is gebaseerd...weinig vooruitzicht op een plaats bij de wedstrijdselectie en lekker in de serie B voetballen. Nou nou...
Wees a.u.b. gewoon blij dat je bij Feyenoord 100 procent zekerheid hebt dat je de eerste spits bent en maak jezelf daar maar eerst eens belangrijk.
Zijn ze achterlijk ofzo?quote:
Luc gaat het gewoon maken daar en is binnen 2 jaar Nederlands elftal speler en vaste waarde bij Inter. En dan kunnen wij ons hier weer opvreten dat ie voor een jodenfooi verkocht is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kon je bij van Persie wel op een of andere manier zien dat hij écht goed kon voetballen. Luc maakt natuurlijk zijn goals wel, maar op een of andere manier zie ik het nog niet echt...verstandig was om nog een jaartje of 2 te blijven en dan naar een Europese subtopper.
Even ter vergelijking:
Huntelaar was een absolute uitblinker bij zowel Heerenveen als Ajax, maar viel bij zowel Real als Milan buiten de boot.
Affelay was de sterkhouder van PSV, laat zich nu wel zien in invalbeurten bij Barcelona, maar moet toch blij zijn als hij mag spelen.
Royston Drenthe heeft zich een aantal wedstrijden weten te profileren bij Feyenoord en Jong Oranje, een handjevol wedstrijden gespeeld bij Real en weer verhuurd.
Arnautovic gold als een van de grootste talenten van de eredivisie en profilieerde zich in mijn ogen toch nadrukkelijker dan Castaignos nu bij Feyenoord. Is bij Inter ook niet aan de bak gekomen.
Zomaar een aantal voorbeelden die misschien aantonen dat je voor de Europese top wel overduidelijke kwaliteiten moet hebben om er tussen te komen. Ik vraag me af waar dat optimisme van de heer Castaignos op is gebaseerd...weinig vooruitzicht op een plaats bij de wedstrijdselectie en lekker in de serie B voetballen. Nou nou...
Wees a.u.b. gewoon blij dat je bij Feyenoord 100 procent zekerheid hebt dat je de eerste spits bent en maak jezelf daar maar eerst eens belangrijk.
Jij ziet toch ook dat die Roorda kan voetballen?quote:
Ja, maar er staat toch duidelijk dat ze eerst de open plekken in gaan vullen en daarna pas gaan kijken naar de rest? Dat is toch vrij logisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook dat die Roorda kan voetballen?
Ondanks dat Luc zijn goaltjes de laatste maanden meepikte, was zijn spel als aanspeelpunt dramatisch. Zijn aannames waren matig en de bal sprong regelmatig van zijn voeten. Feyenoord zoekt nu iets beters en Luc moet maar voelen welke consequenties zijn keuzes hebben. De stap naar Inter is veel te groot. Elke idioot kan dat zien .... behalve Luc zelf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat je als speler een club waar je de hele jeugdopleiding hebt doorlopen na amper één seizoen bij het eerste elftal alweer verlaat en denkt al klaar te zijn voor de stap naar zo'n grote Europese topclub terwijl je eigenlijk nog niks hebt laten zien.
Roorda kan je niet zomaar gratis ophalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ziet toch ook dat die Roorda kan voetballen?
Als het niveau hier zo laag is zou je zeggen dat hij het hier op z'n minst maar eerst moet bewijzen. Maargoed, ik neem hem niks kwalijk. Het is zijn eigen keuze en ik snap dat het moeilijk is om nee te zeggen. Ik vind het alleen een slechte ontwikkeling in Nederland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef eight het volgende:
[..]
De Nederlandse spelers zijn voor ons gevoel niet echt succesvol gebleken, toch kan ik me voorstellen dat de spelers zelf daar anders over denken. Bijna alle Nederlandse voetballers zijn in het buitenland naar een hoger niveau gegroeid. Bovendien verdienen ze meer en is de competitie waarin ze spelen een stuk zwaarder en dus interessanter.
Inter heeft volgens mij ook aangegeven dat Luc voor de toekomst is, hij wordt daar eerst een jaartje klaargestoomd. Het zou me niets verbazen als hij in die "voorbereidingsfase" meer leert dan op de Nederlandse velden.
Vroeger was het idd. beter om eerst een aantal jaren bij Nederlandse clubs te blijven, maar aangezien het niveau verschil tussen eredivisie en buitenlandse competities steeds groter wordt is het misschien niet eens zo gek om meteen te verkassen.
Helaas is dit wel slecht voor de Nederlandse clubs.
Laat die Hadouir en Vormer sowieso maar komen. Is het niks, dan verkoop je ze een jaar later voor minimaal 1,5 miljoen per persoon en heb je er nog winst op gemaakt ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Roorda kan je niet zomaar gratis ophalen.
Hij heeft nog 1 jaar contract bij Heerenveen en geld misschien wel als een van de grootste talenten in de Eredivisie op het middenveld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar er staat toch duidelijk dat ze eerst de open plekken in gaan vullen en daarna pas gaan kijken naar de rest? Dat is toch vrij logisch?
probeer dat eerst eens met Schaken en die andere knakker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat die Hadouir en Vormer sowieso maar komen. Is het niks, dan verkoop je ze een jaar later voor minimaal 1,5 miljoen per persoon en heb je er nog winst op gemaakt ook.
Met alle respect, maar dat waren toch voetballers van een heel ander kaliber. Wat mij betreft geven ze die 2 gasten weg bij aankoop van een zak paprika-chips.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
probeer dat eerst eens met Schaken en die andere knakker.
Wat me opvalt is dat ik nog niets heb gehoord over eventuele centrale verdedigers...de kans lijkt me bij Vlaar toch het grootste dat hij vertrekt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 jaar contract bij Heerenveen en geld misschien wel als een van de grootste talenten in de Eredivisie op het middenveld.
Trouwens over lege plekken: Is al zeker dat Meeuwis volgend seizoen bij ons speelt dan? En wat als Fer niet bijtekent.... daar heb je al je eerste "lege plekken" die je moet gaan vullen
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Luc is stoïcijns als een motherfucker en een echte killer in de 16. Al vanaf zijn 10e jaar een van de allergrootste talenten op de Nederlandse velden. Ik denk dat je nog echt staat te kijken van zijn kwaliteiten als hij in een elftal staat waar de aanvoer niet van Wijnaldum of Biseswar komt maar van een Sneijder en Maicon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ondanks dat Luc zijn goaltjes de laatste maanden meepikte, was zijn spel als aanspeelpunt dramatisch. Zijn aannames waren matig en de bal sprong regelmatig van zijn voeten. Feyenoord zoekt nu iets beters en Luc moet maar voelen welke consequenties zijn keuzes hebben. De stap naar Inter is veel te groot. Elke idioot kan dat zien .... behalve Luc zelf.
![]()
Schenkeveld komt terug net als Fernades dus dan heb je achterin sowieso 2 extra mogelijkheden. Een linksback lijkt me nu eerste prioriteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat ik nog niets heb gehoord over eventuele centrale verdedigers...de kans lijkt me bij Vlaar toch het grootste dat hij vertrekt?
Ik dacht dat Bahia weg mocht. Dan heb je met Schenkeveld en de Vrij 2 centrale verdedigers, waarvan alleen de Vrij zich een beetje bewezen heeft. Toch vrij mager lijkt me of zie jij dat anders?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schenkeveld komt terug net als Fernades dus dan heb je achterin sowieso 2 extra mogelijkheden. Een linksback lijkt me nu eerste prioriteit.
Past inderdaad perfect bij een Italiaanse ploeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van. Luc is stoïcijns als een motherfucker en een echte killer in de 16. Al vanaf zijn 10e jaar een van de allergrootste talenten op de Nederlandse velden. Ik denk dat je nog echt staat te kijken van zijn kwaliteiten als hij in een elftal staat waar de aanvoer niet van Wijnaldum of Biseswar komt maar van een Sneijder en Maicon.
Maar nog steeds blijft het zonde dat zo'n talent voor relatief weinig geld zo de deur uit loopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Past inderdaad perfect bij een Italiaanse ploeg.
Dat sowieso. Eigenlijk moeten spelers standaard een 3 jarig contract met optie tot 1 jaar extra hebben wanneer ze hun entree in het eerste maken. Dan ben je gelijk van dat gezeik af. Eventueel in combinatie met een gelimiteerde transfersom om de spelers een beetje tegemoet te komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar nog steeds blijft het zonde dat zo'n talent voor relatief weinig geld zo de deur uit loopt.
En je denkt dat Feyenoord de enige die dat ziet? Hij kan niet zomaar weg voor een spotprijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft nog 1 jaar contract bij Heerenveen en geld misschien wel als een van de grootste talenten in de Eredivisie op het middenveld.
Hadouir is imo niet echt goed, te wisselvallig. Vormer is natuurlijk leuk, maar heeft nog een jaarcontract. Ook hier geldt dat Feyenoord niet veruit de interessantste partij zal zijn voor zo'n speler.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat die Hadouir en Vormer sowieso maar komen. Is het niks, dan verkoop je ze een jaar later voor minimaal 1,5 miljoen per persoon en heb je er nog winst op gemaakt ook.
Daarom zeg ik ook 'eigenlijk'. Maarja...er gebeuren wel meer dingen bij jonge spelers die 'eigenlijk' niet mogen, maar waarna ze toch plotseling naar een buitenlandse club vertrekken op hun 15e.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Merkie het volgende:
Je mag spelers onder de 18 geen langdurig contract geven.
De Vrij en Schenkeveld centraal en dan zullen er idd een of 2 bij moeten. En Nelom ja die was ik alweer vergeten. Blijf het wel een zwakke schakel vinden die linksback maar ze zullen daar idd geen prioriteit van gaan maken. Maar dan ga je er vanuit dat Fer niet gaat bijtekenen en de huurperiode van Meeuwis niet verlengt is dan heb je op het middenveld een nog groter probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bahia weg mocht. Dan heb je met Schenkeveld en de Vrij 2 centrale verdedigers, waarvan alleen de Vrij zich een beetje bewezen heeft. Toch vrij mager lijkt me of zie jij dat anders?
Voor de linksback positie hebben we toch al Martins Indi en Nelom?
Hadouir is misschien wisselvallig, maar is dit hele team niet wisselvallig? Hij is gratis op te halen, dus het is het gokje misschien toch wel waard?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
Hadouir is imo niet echt goed, te wisselvallig. Vormer is natuurlijk leuk, maar heeft nog een jaarcontract. Ook hier geldt dat Feyenoord niet veruit de interessantste partij zal zijn voor zo'n speler.
Hadouir en Vormer zullen uitstekende aankopen voor Feyenoord zijn. Vooral Hadouir!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hadouir is misschien wisselvallig, maar is dit hele team niet wisselvallig? Hij is gratis op te halen, dus het is het gokje misschien toch wel waard?
Vormer heeft zelf toch al aangegeven Feyenoord wel te zien zitten?
Wij weten toch helemaal niet wat die jongen moet gaan kosten. Je kan er tenminste werk van maken als club. Misschien wil ie i.v.m. zeker speelminuten of het gevoel zelf wel graag naar Feyenoord. Waarom bij voorbaat uitvlakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
En je denkt dat Feyenoord de enige die dat ziet? Hij kan niet zomaar weg voor een spotprijs.
Inderdaad, lekker die Vormer ophalen. Prima spelertje. Middenveld wordt in geval van niet bijtekenen van Fer een probleem. Daarom is het ook zaak zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. We spelen nu toch nergens meer voor, dus nu mogen ze het wel kenbaar maken ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Vrij en Schenkeveld centraal en dan zullen er idd een of 2 bij moeten. En Nelom ja die was ik alweer vergeten. Blijf het wel een zwakke schakel vinden die linksback maar ze zullen daar idd geen prioriteit van gaan maken. Maar dan ga je er vanuit dat Fer niet gaat bijtekenen en de huurperiode van Meeuwis niet verlengt is dan heb je op het middenveld een nog groter probleem.
Ruudje Vormer lijkt me ook niet verkeerd om erbij te hebben. Al heeft V Geel beloofd dat ie die niet zou halen toch?
Dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij weten toch helemaal niet wat die jongen moet gaan kosten. Je kan er tenminste werk van maken als club. Misschien wil ie i.v.m. zeker speelminuten of het gevoel zelf wel graag naar Feyenoord. Waarom bij voorbaat uitvlakken.
Ik snap alleen niet wat er op tegen is om een transfervrije speler op te halen bij je oude club? Blijkbaar willen ze hem niet meer hebben of wil hij weg en tekent niet bij. In beide gevallen kan zo'n jongen toch gewoon naar Feyenoord als de club hem ook wilt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
O Vormer heeft ie niets over gezegd. Hadouir komt sowieso niet als we V Geel mogen geloven
Precies. Ze zeiden dat hij dit altijd doet en wel erg opvalt, maar dit lijkt me gewoon rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er op tegen is om een transfervrije speler op te halen bij je oude club? Blijkbaar willen ze hem niet meer hebben of wil hij weg en tekent niet bij. In beide gevallen kan zo'n jongen toch gewoon naar Feyenoord als de club hem ook wilt?
Hij heeft een reputatie op dat gebied opgebouwd dat ie spelers weghaalt van zijn "oude" clubs. Nu issie kennelijk bezig om zijn eigen reputatie op te frissen alleen mag dat natuurlijk nooit ten koste van Feyenoord gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje onzin dat hij zegt dat hij geen spelers van Roda gaat halen. Lijkt alsof hij zich heeft laten beïnvloeden door de buitenwereld.
Daarom...transfervrij is transfervrij en Feyenoord is niet in de positie om spelers niet te halen die het anders wel zou halen, puur omdat Martin van Geel z'n reputatie wil opfrissen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft een reputatie op dat gebied opgebouwd dat ie spelers weghaalt van zijn "oude" clubs. Nu issie kennelijk bezig om zijn eigen reputatie op te frissen alleen mag dat natuurlijk nooit ten koste van Feyenoord gaan.
Vind ik ook. Bruins vertrekt en wie weet Wijnaldum ook dan heb je helemaal niemand meer voor op 10 en dan moet je dan gehaast gaan zoeken terwijl er nu een transfervrij is die heeft aangetoond goed te kunnen voetballen en is bekend met de eredivisie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom...transfervrij is transfervrij en Feyenoord is niet in de positie om spelers niet te halen die het anders wel zou halen, puur omdat Martin van Geel z'n reputatie wil opfrissen.
Beetje vervelende vergelijking, maar Hadiour is niet voor niets door Ajax gevolgd. Het is dat ze al 3 spelers op de 10 positie hebben, en ook wat beter op de centen moesten letten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bruins vertrekt en wie weet Wijnaldum ook dan heb je helemaal niemand meer voor op 10 en dan moet je dan gehaast gaan zoeken terwijl er nu een transfervrij is die heeft aangetoond goed te kunnen voetballen en is bekend met de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |