Dit is bullshit, mijn god. Je club helpen door rentes van 12% te vragen? Dat is echt een extreem hoge rente! 5% zoals nu wordt gehanteerd is daarentegen schappelijk tov de rentes die banken vragen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat was alleen voor de belasting omdat het anders als een gift zou worden belast,
doordat hij weg is gejaagd is die constructie nooit weggepoetst en moest ie hoe dan ook uit de boeken verdwijnen = voldaan worden..
Ik heb liever Van Hanegem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
Ej ander vraag: Nu MvG TD is,vang ik geluiden op dat hij en Co Adriaanse erg close warenen het verleden heeft laten zien dat Martin bijna altijd zijn eigen mensen meenam om mee samen te werken. Nu Been door een groot deel van de aanhang niet meer getolereerd wordt en Adriaanse werkloos is: Hoe zouden jullie het vinden als Adriaanse op termijn voor Been komt als die blijk geeft opnieuw als trainer te falen?
Adriaanse vond Feyenoord eerder al niet aantrekkelijk genoeg om te komen, dus ik zie niet in waarom hij dat nu ineens wel zou vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
Ej ander vraag: Nu MvG TD is,vang ik geluiden op dat hij en Co Adriaanse erg close warenen het verleden heeft laten zien dat Martin bijna altijd zijn eigen mensen meenam om mee samen te werken. Nu Been door een groot deel van de aanhang niet meer getolereerd wordt en Adriaanse werkloos is: Hoe zouden jullie het vinden als Adriaanse op termijn voor Been komt als die blijk geeft opnieuw als trainer te falen?
Beter zijn ze er niet op geworden inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Adriaanse vond Feyenoord eerder al niet aantrekkelijk genoeg om te komen, dus ik zie niet in waarom hij dat nu ineens wel zou vinden.
Die heeft het veel te druk met voetbal analyticus spelen en in de belangstelling staan.quote:
Je snapt mijn 'grap' waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk met voetbal analyticus spelen en in de belangstelling staan.
Erwin Koemanquote:
25% van de winst hè. Niet 25% van het verkoopbedrag. Dus ze krijgen hun inleg terug plus een kwart van de eventuele meeropbrengst. Risico: een speler wordt voor minder dan de inleg verkocht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef raptorix het volgende:
Ik heb destijds de voorwaarden van de spelerspool gezien, nou dat was geen vetpot, bij eventueel verkoop keert de club maar 25% uit, kortom een speler moet voor 4 keer het bedrag verkocht worden wat is ingelegd om break even te zitten. Als je ook keek wie er dan in die spelerspool zaten, dan stelde dat vrij weinig voor.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Toch vond ik Erwin Koeman geen verkeerde. Zonde eigenlijk dat hij zo snel wegging.
Deed het ook helemaal niet zo slecht als je die selectie bekijkt.
dat risico lag dus bij Feyenoord hequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
25% van de winst hè. Niet 25% van het verkoopbedrag. Dus ze krijgen hun inleg terug plus een kwart van de eventuele meeropbrengst. Risico: een speler wordt voor minder dan de inleg verkocht.
liefst vandaag nog. Eindelijk een trainer met discipline en die spelers beter maakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
Dat hebben ze wel gezegd, je moet voordat je zo'n dingen roept eerst eens goed research doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als ze hier nu compleet transparant over waren geweest was het lang niet zo'n probleem. Het is niet meer dan normaal dat een investeerder zelf ook wat wil kunnen verdienen. Ze hebben het echter verkocht alsof ze nooit een cent winst wilden en het alleen maar allemaal deden omdat ze zo'n geweldig groot Feyenoord-hart hebben. Dat is dus gewoon feitelijk onjuist.
Maargoed, genoeg geouwehoerd over de investeerders, vind het belachelijke gedrag omtrent de samenstelling van de selectie momenteel interessanter.
quote:Feyenoord verzekerde zich onlangs voor een langere periode van de diensten van Stefan de Vrij, maar dat betekent niet dat alle zelf opgeleide spelers het voorbeeld van de verdediger volgen. Leroy Fer is er namelijk nog niet uit of zijn toekomst bij de Rotterdamse club ligt.
Voorlopig tekent de 21-jarige middenvelder, die nog tot medio 2012 onder contract staat bij Feyenoord, dan ook geen nieuwe verbintenis. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft daarover om de tafel gezeten met technisch directeur Martin van Geel. “Dat was een goed gesprek. Heel open, eerlijk en positief”, vertelt Jansen aan Voetbal International. “Maar uiteindelijk heeft Leroy laten weten te willen wachten met zijn beslissing.”
“Hij wil de komende weken zien hoe de toekomst van Feyenoord eruit gaat zien”, legt de spelersmakelaar uit. “Wie komt erbij en wie vertrekt? Leroy is er nog niet uit of hij bijtekent of een vertrek wil overwegen. Het is voor die jongen misschien wel de belangrijkste beslissing in zijn carrière tot nu toe, maar hij staat zeker open voor de plannen van Feyenoord. Als de club hem een positief toekomstbeeld kan schetsen, zal hij daar absoluut gevoelig voor zijn.”
Inderdaad, laffe honden dat het zijn. Ze zullen wel gewoon af willen wachten of er een leuke club zich meld en wij kunnen nog 3 maanden afwachten en in de spanning zitten, en met een incomplete selectie het nieuwe seizoen in mogen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Had ik wel verwacht dat ze het besluit zouden blijven uitstellen. Wijnaldum zal ook wel volgen met een soortgelijke mededeling denk ik. Lekker op elkaar zitten wachten.
Ze houden alleen geen rekening dat Feyenoord zo geen tijd heeft om op een eventueel vertrek te anticiperen van deze speler(s) en dat andere spelers die eventueel naar Feyenoord willen komen ook willen weten waar ze aan toe zijn.
zo'n dingenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel gezegd, je moet voordat je zo'n dingen roept eerst eens goed research doen.
Ik denk dat Wijnaldum wel te porren valt voor een nieuwe verbintenis omdat er is nu ruimte is om een paar versterkingen te halen en de Vrij al heeft bijgetekend.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
Wat denkt die Fer nou helemaal joh.
Halve seizoen geblesseerd andere helft niks toegevoegd en bijtekenen ho maar.
Nee joh, dan hadden ze allang bijgetekend. Ze zijn gewoon mietjes en durven het Legioen niet onder ogen te komen wetende dat toch weggaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk dat Wijnaldum wel te porren valt voor een nieuwe verbintenis omdat er is nu ruimte is om een paar versterkingen te halen en de Vrij al heeft bijgetekend.
Zeker, er is nooit gecommuniceerd dat Feyenoord alle risico's moest nemen en dat ze toen het misging ze de club moesten verkopen voor de helft. Daarom moeten Gudde en Jacobs ook gewoon weg, maar ja dat willen de VvF natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
zo'n dingen
Ze hebben wel een en ander gezegd ja, maar met name over de aandelen dan. Ze hebben dus echt niet gewoon duidelijk uit durven spreken dat het FIF niets meer is dan een risicoloze lening. Ze hebben altijd voorgehouden dat het niets meer was dan clubliefde, en dat is gewoon onjuist.
Sportieve uitdaging. Magoed, dat zal wel weer zo'n romantisch achterhaald principe vanuit mijn onderbuik zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Adriaanse vond Feyenoord eerder al niet aantrekkelijk genoeg om te komen, dus ik zie niet in waarom hij dat nu ineens wel zou vinden.
Word wel een beetje een jodenclub dan hequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Happel het volgende:
Adriaanse halen, El Hamdioui halen. Waar gaat het heen.
We hebben net de laatste eruit gegooid, dus om nou weer opnieuw te beginnen. Nee, bedankt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Word wel een beetje een jodenclub dan he
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben net de laatste eruit gegooid, dus om nou weer opnieuw te beginnen. Nee, bedankt.
Het zal mij eerlijk gezegd ook een kutzorg zijn. Als we morgen een neus kunnen krijgen die echt iets toevoegt prima toch.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
Ach, Vlaar kwam er bij AZ ook openlijk voor uit dat hij voor Ajax was. Dus ook een jood.
Zo lang het om broodvoetballers als een De Cler (of Vlaar) bijvoorbeeld gaat heb ik er nooit zulke problemen mee. Die zullen er in de jeugd bijvoorbeeld ook al genoeg lopen, andersom precies hetzelfde.
Ekte ekte joden zoals een Co Adriaanse, Witschge, Vertonghen etc. trek ik echt niet
Van Geel is ook een Ajacied.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zal mij eerlijk gezegd ook een kutzorg zijn. Als we morgen een neus kunnen krijgen die echt iets toevoegt prima toch.
Onze eigen Rotterdamse schoffies laten ons net zo goed vallen.
Wel grappig eigenlijk dat hij nu bij alle clubs waar hij ooit heeft gespeeld ook technisch directeur is geweestquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft toch meer duels bij Feyenoord gespeeld.
Want Beenhakker/Adriaanse hebben alleen bij Ajax gewerkt?. Al begrijp ik de afkeer voor Adriaanse dan wel iets meer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En Willem II'er en Feyenoorder en .. tja
Schijnt nog een goeie geweest te zijn ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heeft toch meer duels bij Feyenoord gespeeld.
ja maar het blijft een ex-Ajacied.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schijnt nog een goeie geweest te zijn ook
Als je je loopbaan begint en eindigt bij Willem 2 om daar vervolgens ook als technisch directeur te beginnen, dan zou je denken dat hij een zekere betrokkenheid heeft met de clubquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Want Beenhakker/Adriaanse hebben alleen bij Ajax gewerkt?. Al begrijp ik de afkeer voor Adriaanse dan wel iets meer.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
Ach, Vlaar kwam er bij AZ ook openlijk voor uit dat hij voor Ajax was. Dus ook een jood.
Zo lang het om broodvoetballers als een De Cler (of Vlaar) bijvoorbeeld gaat heb ik er nooit zulke problemen mee. Die zullen er in de jeugd bijvoorbeeld ook al genoeg lopen, andersom precies hetzelfde.
Ekte ekte joden zoals een Co Adriaanse, Witschge, Vertonghen etc. trek ik echt niet
Ik weet nog dat ik Arnold Scholten toen echt gehaat hem omdat ie voor de neuzen ging voetballenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja maar het blijft een ex-Ajacied.
Maakt mij niet uit hoor, maar sommige blijkbaar wel.
Ben blij dat ik toen niet leefde, lastige keuze. Mijn pa heeft toen wel zijn SCC ingeleverd.quote:
Zullen we sowieso nog wel even blijven staan, omdat we nog steeds amper zwarte cijfers draaien en nog een flinke schuld hebben. Als we dit seizoen met winst hadden afgesloten en er was 35 miljoen ofzo opgehaald voor die 49% aandelen zouden we wel naar categorie 2 gaan. Echter heeft de KNVB het plan van aanpak allang goedgekeurd, dus een al te groot probleem zal het ook nog niet zijn. Betekend dus alleen wel dat we niet zomaar spelers mogen aantrekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik was verbaasd toen ik vanmiddag las dat we nog in categorie 1 zitten. Hoe zit dat?
Nou, het zal me benieuwenquote:Been: 'Feyenoord kan volgend seizoen iedereen gaan verbazen'
In theorie kan Feyenoord de play-offs nog bereiken, maar het lijkt erop dat het huidige seizoen als verloren beschouwd kan worden. De ploeg van Mario Been staat momenteel tiende in de Eredivisie en kan zich enkel nog plaatsen voor de nacompetitie als Heracles Almelo én FC Utrecht zondag in de fout gaan. Been weet dat de kans er klein is dat dit gaat gebeuren.
De oefenmeester kijkt in gesprek met Voetbal International echter vol vertrouwen uit naar het nieuwe voetbaljaar. “De conclusie is dat Feyenoord nog steeds maar heel weinig nodig heeft”, zei Been. “Drie gerichte aankopen, die wel geld kosten, de terugkeer van Dani Fernández, Sekou Cissé en wellicht John Dahl Tomasson én een beetje geluk dat iedereen blessurevrij blijft, en er staat volgend seizoen een Feyenoord dat iedereen zal verbazen.”
Been zegt dat zijn hand na de winterstop zichtbaar is geworden. "Die heb je in de tweede helft van het seizoen kunnen zien. Met Stefan de Vrij in het centrum, de terugkeer van Fer, Wijnaldum op tien, Miyaichi die altijd voor gevaar zorgt en Meeuwis die de balans bewaakt, hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld”, vond Been. Zondag sluit zijn ploeg het seizoen af tegen NEC.
Typisch Feyenoordquote:Rob van Dijk hoorde gisteren net als vijf andere Feyenoorders dat hij geen nieuw contract krijgt in De Kuip. Voor de 42-jarige doelman kwam dat niet als een verrassing. 'Ik had zelf in de winterstop al besloten om te stoppen.'
Van Dijk is de oudste actieve speler in de Eredivisie. Dit seizoen kwam hij nog in 17 duels in actie. 'Feyenoord vroeg me een week of vier geleden of ik door wilde gaan. Dat kwam voor mij als een verrassing. Ik wilde er nog even over nadenken. Maar toen kreeg ik gisteren te horen dat ik geen nieuw contract kreeg. Dat was voor mij niets nieuws. '
'Ik kijk met een goed gevoel op mijn carrière terug', zegt Van Dijk tegen VI Radio. Hij speelde 19 jaar betaald voetbal en verdedigde daarin het doel van Feyenoord, RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap, opnieuw RKC, SC Heerenveen en wederom Feyenoord. 'Ik heb geen spijt van naar welke clubs ik ben gegaan. Bij Heerenveen ben ik als tweede keeper gekomen, maar heb ik een basisplaats veroverd. Naar Feyenoord ging ik ook om als tweede doelman te fungeren. Dat is iets anders gelopen, ik heb behoorlijk wat wedstrijden gespeeld.'
Van Dijk zoekt een amateurclub om af te gaan trainen. Verder heeft hij een eigen keepersschool in Voorhout. 'Ook zit ik in de keepershandschoenen. Daarnaast heb ik nog wel tijd over om keeperstrainer te worden bij een betaald voetbalclub. Met Feyenoord heb ik daar nog niet over gesproken.'
Zondag neemt Van Dijk als reserve achter Erwin Mulder in de thuiswedstrijd tegen NEC afscheid. 'Of we moeten met 6-0 winnen en de concurrentie moet verliezen. Dan gaan we nog de play-offs in.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |