abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96647294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

dat was alleen voor de belasting omdat het anders als een gift zou worden belast,
doordat hij weg is gejaagd is die constructie nooit weggepoetst en moest ie hoe dan ook uit de boeken verdwijnen = voldaan worden..
Dit is bullshit, mijn god. Je club helpen door rentes van 12% te vragen? Dat is echt een extreem hoge rente! 5% zoals nu wordt gehanteerd is daarentegen schappelijk tov de rentes die banken vragen.

Ben het overigens met Happel eens dat er best kritisch gekeken mag worden naar de financiële constructies, maar de kritiek die hier geuit wordt is echt zo onredelijk! Ze hadden veel strengere eisen kunnen stellen.
pi_96648491
Ej ander vraag: Nu MvG TD is,vang ik geluiden op dat hij en Co Adriaanse erg close waren :Y en het verleden heeft laten zien dat Martin bijna altijd zijn eigen mensen meenam om mee samen te werken. Nu Been door een groot deel van de aanhang niet meer getolereerd wordt en Adriaanse werkloos is: Hoe zouden jullie het vinden als Adriaanse op termijn voor Been komt als die blijk geeft opnieuw als trainer te falen? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_96648536
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:17 schreef rubje het volgende:
Ej ander vraag: Nu MvG TD is,vang ik geluiden op dat hij en Co Adriaanse erg close waren :Y en het verleden heeft laten zien dat Martin bijna altijd zijn eigen mensen meenam om mee samen te werken. Nu Been door een groot deel van de aanhang niet meer getolereerd wordt en Adriaanse werkloos is: Hoe zouden jullie het vinden als Adriaanse op termijn voor Been komt als die blijk geeft opnieuw als trainer te falen? :?
Ik heb liever Van Hanegem.
pi_96648666
quote:
Adriaanse vond Feyenoord eerder al niet aantrekkelijk genoeg om te komen, dus ik zie niet in waarom hij dat nu ineens wel zou vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:23:55 #255
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96648755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Adriaanse vond Feyenoord eerder al niet aantrekkelijk genoeg om te komen, dus ik zie niet in waarom hij dat nu ineens wel zou vinden.
Beter zijn ze er niet op geworden inderdaad :P
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die heeft het veel te druk met voetbal analyticus spelen en in de belangstelling staan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96648791
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Die heeft het veel te druk met voetbal analyticus spelen en in de belangstelling staan.
Je snapt mijn 'grap' waarschijnlijk niet. ;)
pi_96649032
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:18 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Erwin Koeman
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 11 mei 2011 @ 14:34:00 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96649214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef raptorix het volgende:
Ik heb destijds de voorwaarden van de spelerspool gezien, nou dat was geen vetpot, bij eventueel verkoop keert de club maar 25% uit, kortom een speler moet voor 4 keer het bedrag verkocht worden wat is ingelegd om break even te zitten. Als je ook keek wie er dan in die spelerspool zaten, dan stelde dat vrij weinig voor.
25% van de winst hè. Niet 25% van het verkoopbedrag. Dus ze krijgen hun inleg terug plus een kwart van de eventuele meeropbrengst. Risico: een speler wordt voor minder dan de inleg verkocht.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:36:07 #259
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96649301
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Erwin Koeman
En Ronald erbij als assistent. _O-
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:36:56 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96649335
Toch vond ik Erwin Koeman geen verkeerde. Zonde eigenlijk dat hij zo snel wegging.

Deed het ook helemaal niet zo slecht als je die selectie bekijkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96649744
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Toch vond ik Erwin Koeman geen verkeerde. Zonde eigenlijk dat hij zo snel wegging.

Deed het ook helemaal niet zo slecht als je die selectie bekijkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef Gert het volgende:

[..]

25% van de winst hè. Niet 25% van het verkoopbedrag. Dus ze krijgen hun inleg terug plus een kwart van de eventuele meeropbrengst. Risico: een speler wordt voor minder dan de inleg verkocht.
dat risico lag dus bij Feyenoord he
pi_96649774
quote:
liefst vandaag nog. Eindelijk een trainer met discipline en die spelers beter maakt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:50:31 #263
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96649860
Als ze hier nu compleet transparant over waren geweest was het lang niet zo'n probleem. Het is niet meer dan normaal dat een investeerder zelf ook wat wil kunnen verdienen. Ze hebben het echter verkocht alsof ze nooit een cent winst wilden en het alleen maar allemaal deden omdat ze zo'n geweldig groot Feyenoord-hart hebben. Dat is dus gewoon feitelijk onjuist.

Maargoed, genoeg geouwehoerd over de investeerders, vind het belachelijke gedrag omtrent de samenstelling van de selectie momenteel interessanter.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:52:10 #264
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96649932
Been zal nog niet opstappen, en hem ontslaan kost weer geld. Mocht hij volgend seizoen na een paar verliespartijen opstappen zie ik Adriaanse best zitten. Vieze vuile kutjood, maar beggars can't be choosers, het is tenminste een erg goede trainer...
pi_96650013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Als ze hier nu compleet transparant over waren geweest was het lang niet zo'n probleem. Het is niet meer dan normaal dat een investeerder zelf ook wat wil kunnen verdienen. Ze hebben het echter verkocht alsof ze nooit een cent winst wilden en het alleen maar allemaal deden omdat ze zo'n geweldig groot Feyenoord-hart hebben. Dat is dus gewoon feitelijk onjuist.

Maargoed, genoeg geouwehoerd over de investeerders, vind het belachelijke gedrag omtrent de samenstelling van de selectie momenteel interessanter.
Dat hebben ze wel gezegd, je moet voordat je zo'n dingen roept eerst eens goed research doen.
pi_96650042
quote:
Feyenoord verzekerde zich onlangs voor een langere periode van de diensten van Stefan de Vrij, maar dat betekent niet dat alle zelf opgeleide spelers het voorbeeld van de verdediger volgen. Leroy Fer is er namelijk nog niet uit of zijn toekomst bij de Rotterdamse club ligt.

Voorlopig tekent de 21-jarige middenvelder, die nog tot medio 2012 onder contract staat bij Feyenoord, dan ook geen nieuwe verbintenis. Zaakwaarnemer Rob Jansen heeft daarover om de tafel gezeten met technisch directeur Martin van Geel. “Dat was een goed gesprek. Heel open, eerlijk en positief”, vertelt Jansen aan Voetbal International. “Maar uiteindelijk heeft Leroy laten weten te willen wachten met zijn beslissing.”

“Hij wil de komende weken zien hoe de toekomst van Feyenoord eruit gaat zien”, legt de spelersmakelaar uit. “Wie komt erbij en wie vertrekt? Leroy is er nog niet uit of hij bijtekent of een vertrek wil overwegen. Het is voor die jongen misschien wel de belangrijkste beslissing in zijn carrière tot nu toe, maar hij staat zeker open voor de plannen van Feyenoord. Als de club hem een positief toekomstbeeld kan schetsen, zal hij daar absoluut gevoelig voor zijn.”
pi_96650113
Wat denkt die Fer nou helemaal joh.
Halve seizoen geblesseerd andere helft niks toegevoegd en bijtekenen ho maar.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96650265
Had ik wel verwacht dat ze het besluit zouden blijven uitstellen. Wijnaldum zal ook wel volgen met een soortgelijke mededeling denk ik. Lekker op elkaar zitten wachten.

Ze houden alleen geen rekening dat Feyenoord zo geen tijd heeft om op een eventueel vertrek te anticiperen van deze speler(s) en dat andere spelers die eventueel naar Feyenoord willen komen ook willen weten waar ze aan toe zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:08:03 #269
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96650564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Had ik wel verwacht dat ze het besluit zouden blijven uitstellen. Wijnaldum zal ook wel volgen met een soortgelijke mededeling denk ik. Lekker op elkaar zitten wachten.

Ze houden alleen geen rekening dat Feyenoord zo geen tijd heeft om op een eventueel vertrek te anticiperen van deze speler(s) en dat andere spelers die eventueel naar Feyenoord willen komen ook willen weten waar ze aan toe zijn.
Inderdaad, laffe honden dat het zijn. Ze zullen wel gewoon af willen wachten of er een leuke club zich meld en wij kunnen nog 3 maanden afwachten en in de spanning zitten, en met een incomplete selectie het nieuwe seizoen in mogen.
pi_96650615
Met zo'n instelling moet je gewoon een club vinden die de hoofdprijs wil betalen - kunnen ze Ruud in Grozney niet ff bellen voor een deal? 15 miljoen, krijg je Fer en Wijnaldum met Biseswar gratis.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:09:50 #271
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96650639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel gezegd, je moet voordat je zo'n dingen roept eerst eens goed research doen.
zo'n dingen :')

Ze hebben wel een en ander gezegd ja, maar met name over de aandelen dan. Ze hebben dus echt niet gewoon duidelijk uit durven spreken dat het FIF niets meer is dan een risicoloze lening. Ze hebben altijd voorgehouden dat het niets meer was dan clubliefde, en dat is gewoon onjuist.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:10:39 #272
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96650668
Als ze nog veel langer willen afwachten gooi je ze maar gewoon in de aanbieding bij een aantal rijke clubs inderdaad. :r
pi_96650705
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
Wat denkt die Fer nou helemaal joh.
Halve seizoen geblesseerd andere helft niks toegevoegd en bijtekenen ho maar.
Ik denk dat Wijnaldum wel te porren valt voor een nieuwe verbintenis omdat er is nu ruimte is om een paar versterkingen te halen en de Vrij al heeft bijgetekend.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96650817
Dat zou me flink tegenvallen van hem. Ik zie in hem ook de meeste potentie.
  Moderator woensdag 11 mei 2011 @ 15:21:15 #275
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_96651060
Ik kan me wel voorstellen dat jonge spelers graag in een beter elftal willen spelen. Omdat ze dan zelf ook meer tot hun recht komen. Dus dat spelers als Fer en Wijnaldum de druk wat op de ketel houden om volgend jaar met een substantieel sterker Feyenoord het seizoen in te gaan, snap ik wel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_96651179
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef eight het volgende:

[..]

Ik denk dat Wijnaldum wel te porren valt voor een nieuwe verbintenis omdat er is nu ruimte is om een paar versterkingen te halen en de Vrij al heeft bijgetekend.
Nee joh, dan hadden ze allang bijgetekend. Ze zijn gewoon mietjes en durven het Legioen niet onder ogen te komen wetende dat toch weggaan.
Bedoel waar moet zo'n jongen nou nog op wachten dan? We spelen geen Europees voetbal en geen degradatie, maak gewoon je keuze en geef de club ruimte en tijd om fatsoenlijk te anticiperen.
Groetjes, Ezio.
pi_96652643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

zo'n dingen :')

Ze hebben wel een en ander gezegd ja, maar met name over de aandelen dan. Ze hebben dus echt niet gewoon duidelijk uit durven spreken dat het FIF niets meer is dan een risicoloze lening. Ze hebben altijd voorgehouden dat het niets meer was dan clubliefde, en dat is gewoon onjuist.
Zeker, er is nooit gecommuniceerd dat Feyenoord alle risico's moest nemen en dat ze toen het misging ze de club moesten verkopen voor de helft. Daarom moeten Gudde en Jacobs ook gewoon weg, maar ja dat willen de VvF natuurlijk niet.
pi_96652790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sportieve uitdaging. Magoed, dat zal wel weer zo'n romantisch achterhaald principe vanuit mijn onderbuik zijn :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:26:22 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96654050
Adriaanse halen, El Hamdioui halen. Waar gaat het heen. ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96654188
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Happel het volgende:
Adriaanse halen, El Hamdioui halen. Waar gaat het heen. ;(
Word wel een beetje een jodenclub dan he
Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:36:17 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96654595
quote:
8s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Word wel een beetje een jodenclub dan he
We hebben net de laatste eruit gegooid, dus om nou weer opnieuw te beginnen. Nee, bedankt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_96654731
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef Happel het volgende:

[..]

We hebben net de laatste eruit gegooid, dus om nou weer opnieuw te beginnen. Nee, bedankt.
_O- Je blijft grappig :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:43:55 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96655029
Ach, Vlaar kwam er bij AZ ook openlijk voor uit dat hij voor Ajax was. Dus ook een jood.

Zo lang het om broodvoetballers als een De Cler (of Vlaar) bijvoorbeeld gaat heb ik er nooit zulke problemen mee. Die zullen er in de jeugd bijvoorbeeld ook al genoeg lopen, andersom precies hetzelfde.

Ekte ekte joden zoals een Co Adriaanse, Witschge, Vertonghen etc. trek ik echt niet :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96655523
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
Ach, Vlaar kwam er bij AZ ook openlijk voor uit dat hij voor Ajax was. Dus ook een jood.

Zo lang het om broodvoetballers als een De Cler (of Vlaar) bijvoorbeeld gaat heb ik er nooit zulke problemen mee. Die zullen er in de jeugd bijvoorbeeld ook al genoeg lopen, andersom precies hetzelfde.

Ekte ekte joden zoals een Co Adriaanse, Witschge, Vertonghen etc. trek ik echt niet :')
Het zal mij eerlijk gezegd ook een kutzorg zijn. Als we morgen een neus kunnen krijgen die echt iets toevoegt prima toch.
Onze eigen Rotterdamse schoffies laten ons net zo goed vallen.
Groetjes, Ezio.
pi_96656555
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het zal mij eerlijk gezegd ook een kutzorg zijn. Als we morgen een neus kunnen krijgen die echt iets toevoegt prima toch.
Onze eigen Rotterdamse schoffies laten ons net zo goed vallen.
Van Geel is ook een Ajacied.
pi_96656626
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Heeft toch meer duels bij Feyenoord gespeeld.
pi_96656656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

En Willem II'er en Feyenoorder en .. tja :')
pi_96656675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wel grappig eigenlijk dat hij nu bij alle clubs waar hij ooit heeft gespeeld ook technisch directeur is geweest :P
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

En Willem II'er en Feyenoorder en .. tja :')
Want Beenhakker/Adriaanse hebben alleen bij Ajax gewerkt?. Al begrijp ik de afkeer voor Adriaanse dan wel iets meer.
pi_96656732
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Schijnt nog een goeie geweest te zijn ook
Groetjes, Ezio.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:15:32 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96656822
Van Geel heeft wel ooit een interview gegeven in zijn ajax-tijd dat Feyenoord de grootste fout in zijn leven is geweest, althans daar staat me iets van bij. Heb het alleen laatst een keer terug gezocht en niets gevonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96656833
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Schijnt nog een goeie geweest te zijn ook
ja maar het blijft een ex-Ajacied.
Maakt mij niet uit hoor, maar sommige blijkbaar wel.
pi_96656873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Want Beenhakker/Adriaanse hebben alleen bij Ajax gewerkt?. Al begrijp ik de afkeer voor Adriaanse dan wel iets meer.
Als je je loopbaan begint en eindigt bij Willem 2 om daar vervolgens ook als technisch directeur te beginnen, dan zou je denken dat hij een zekere betrokkenheid heeft met de club :P

.. en als ik die quote google dan kom ik hem twee keer tegen, gepost door ene FR-patje. Geen enkele bron of link naar het origineel~
pi_96657054
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef Caland het volgende:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_96657100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja maar het blijft een ex-Ajacied.
Maakt mij niet uit hoor, maar sommige blijkbaar wel.
Ik weet nog dat ik Arnold Scholten toen echt gehaat hem omdat ie voor de neuzen ging voetballen _O-
Groetjes, Ezio.
pi_96657208
Ik was verbaasd toen ik vanmiddag las dat we nog in categorie 1 zitten. Hoe zit dat?
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:22:06 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96657216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben blij dat ik toen niet leefde, lastige keuze. Mijn pa heeft toen wel zijn SCC ingeleverd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:35:21 #297
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96657858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik was verbaasd toen ik vanmiddag las dat we nog in categorie 1 zitten. Hoe zit dat?
Zullen we sowieso nog wel even blijven staan, omdat we nog steeds amper zwarte cijfers draaien en nog een flinke schuld hebben. Als we dit seizoen met winst hadden afgesloten en er was 35 miljoen ofzo opgehaald voor die 49% aandelen zouden we wel naar categorie 2 gaan. Echter heeft de KNVB het plan van aanpak allang goedgekeurd, dus een al te groot probleem zal het ook nog niet zijn. Betekend dus alleen wel dat we niet zomaar spelers mogen aantrekken.
Volgende zomer, of afhankelijk van transfers misschien al wel komende winter, zullen we wel naar 2 gaan.
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:37:29 #298
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96657961
quote:
Been: 'Feyenoord kan volgend seizoen iedereen gaan verbazen'

In theorie kan Feyenoord de play-offs nog bereiken, maar het lijkt erop dat het huidige seizoen als verloren beschouwd kan worden. De ploeg van Mario Been staat momenteel tiende in de Eredivisie en kan zich enkel nog plaatsen voor de nacompetitie als Heracles Almelo én FC Utrecht zondag in de fout gaan. Been weet dat de kans er klein is dat dit gaat gebeuren.

De oefenmeester kijkt in gesprek met Voetbal International echter vol vertrouwen uit naar het nieuwe voetbaljaar. “De conclusie is dat Feyenoord nog steeds maar heel weinig nodig heeft”, zei Been. “Drie gerichte aankopen, die wel geld kosten, de terugkeer van Dani Fernández, Sekou Cissé en wellicht John Dahl Tomasson én een beetje geluk dat iedereen blessurevrij blijft, en er staat volgend seizoen een Feyenoord dat iedereen zal verbazen.”

Been zegt dat zijn hand na de winterstop zichtbaar is geworden. "Die heb je in de tweede helft van het seizoen kunnen zien. Met Stefan de Vrij in het centrum, de terugkeer van Fer, Wijnaldum op tien, Miyaichi die altijd voor gevaar zorgt en Meeuwis die de balans bewaakt, hebben we een aantal goede wedstrijden gespeeld”, vond Been. Zondag sluit zijn ploeg het seizoen af tegen NEC.
Nou, het zal me benieuwen :{
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:40:18 #299
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_96658085
zijn hand werd zichtbaar? Nee we hadden eindelijk de bepalende spelers die ontbraken. En idd De Vrij speelde fantastisch maar iedereen zag al jaren dat bahia een noodgreep was.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:40:21 #300
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_96658089
quote:
Rob van Dijk hoorde gisteren net als vijf andere Feyenoorders dat hij geen nieuw contract krijgt in De Kuip. Voor de 42-jarige doelman kwam dat niet als een verrassing. 'Ik had zelf in de winterstop al besloten om te stoppen.'

Van Dijk is de oudste actieve speler in de Eredivisie. Dit seizoen kwam hij nog in 17 duels in actie. 'Feyenoord vroeg me een week of vier geleden of ik door wilde gaan. Dat kwam voor mij als een verrassing. Ik wilde er nog even over nadenken. Maar toen kreeg ik gisteren te horen dat ik geen nieuw contract kreeg. Dat was voor mij niets nieuws. '

'Ik kijk met een goed gevoel op mijn carrière terug', zegt Van Dijk tegen VI Radio. Hij speelde 19 jaar betaald voetbal en verdedigde daarin het doel van Feyenoord, RKC Waalwijk, PSV, De Graafschap, opnieuw RKC, SC Heerenveen en wederom Feyenoord. 'Ik heb geen spijt van naar welke clubs ik ben gegaan. Bij Heerenveen ben ik als tweede keeper gekomen, maar heb ik een basisplaats veroverd. Naar Feyenoord ging ik ook om als tweede doelman te fungeren. Dat is iets anders gelopen, ik heb behoorlijk wat wedstrijden gespeeld.'

Van Dijk zoekt een amateurclub om af te gaan trainen. Verder heeft hij een eigen keepersschool in Voorhout. 'Ook zit ik in de keepershandschoenen. Daarnaast heb ik nog wel tijd over om keeperstrainer te worden bij een betaald voetbalclub. Met Feyenoord heb ik daar nog niet over gesproken.'

Zondag neemt Van Dijk als reserve achter Erwin Mulder in de thuiswedstrijd tegen NEC afscheid. 'Of we moeten met 6-0 winnen en de concurrentie moet verliezen. Dan gaan we nog de play-offs in.'
Typisch Feyenoord :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')