Zijn allebei Ajax!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Syd het volgende:
[..]
FCTwente:
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1276&bih=798
Ajax:
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1276&bih=798
resultaten zeggen al genoeg
shit ik zie het, mijn copy/past ging niet goedquote:
Nah, als we puur even naar de feiten kijken is bovenstaande toch niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij hebben wij in de afgelopen jaren aangetoond dat we met spandoeken een stuk beter zijn dan FCT. En, ik wil niet veel zeggen maar op de TV hoorde je duidelijk dat de Ajax supporters een stuk harder waren tot de 2-2.
1 van de mooisten vind ik nog steeds het spandoek voor Boschker, heb helaas nooit een wallpaper formaat foto kunnen vinden:quote:
Ah, alleen gefluit jegens de tegenstander dus voor de verandering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef Skv het volgende:
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax kan zondag tijdens de beslissende wedstrijd om de landstitel tegen FC Twente niet over Mounir El Hamdaoui beschikken. De spits ontbrak vrijdag opnieuw op de groepstraining van de club uit Amsterdam.
Nepsupportertjequote:
als je uit oss komt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nepsupportertjeje kan maar 1 club aanhangen en dat is jouw favoriete club. Feyenoord. Niet een andere. dan be je een nepsupporter
Wat is dat nou weer voor een gelul?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nepsupportertjeje kan maar 1 club aanhangen en dat is jouw favoriete club. Feyenoord. Niet een andere. dan be je een nepsupporter
Zit een verschil in supporter/fan en 'ik ben voor.. deze wedstrijd'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gelul?.
Ik ben Twente-supporter, maar toen Feyenoord tegen PSV voetbalde zat ik toch echt te juichen voor Feyenoord. Niet alleen vanwege de stand, maar ook omdat ik Feyenoord simpelweg een mooiere club vind dan PSV.
En hoewel ik doorgaans een grafhekel heb aan de houding en mentaliteit van Ajax, sta ik bij Europese wedstrijden toch ook gewoon voor Ajax te juichen. Al was het maar vanwege de UEFA-ranking.
Maar omdat ik dat doe ben ik nu dus een nep-supporter?
Maar als ik het goed begrijp zou jij dus woedend je bier naar het scherm gegooid hebben als er een PSV-er de winnende treffer gescoord zou hebben in de WK-finale tegen Spanje?
Naja, uiteraard is er verschil tussen een supporter en een fan, maar dan zou ik "randdebiel" nog aan het rijtje toe willen voegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zit een verschil in supporter/fan en 'ik ben voor.. deze wedstrijd'![]()
Mijn broer is wel zo'n figuur dat als een oud ajacied 5 jaar later bij een club speelt nog baalt als diegene scoort, als diegene bij het Nederlands elftal speelt hoop dat hij alles afscheurt .. tja, sommige mensen
En voor twee clubs in de zelfde competitie zijn vind ook wat raar.. zeker voor twee top/grote clubs. Ben je nu voor VVV + een topclub kan begrijpen als je uit Duitsland komt.
Ik ben voor FC Twente & draag ook Heracles een warm hart toe. Hoop dat ze beide zo hoog mogelijk eindigen in de competitie. Alleen in een rechtstreeks duel ben ik voor Twente.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En voor twee clubs in de zelfde competitie zijn vind ook wat raar.. zeker voor twee top/grote clubs. Ben je nu voor VVV + een topclub kan begrijpen als je uit Duitsland komt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben voor FC Twente & draag ook Heracles een warm hart toe. Hoop dat ze beide zo hoog mogelijk eindigen in de competitie. Alleen in een rechtstreeks duel ben ik voor Twente.
waarom is dat zo raar?
Ik ben van mening dat je maar van 1 club fan/supporter bent, je kan andere clubs wel waarderen.. zoals ook ik respect heb voor de prestaties van Den Haag (en Heracles).. fan zijn, doe je maar van 1 club.quote:
Trouw blijven = niet naar andere wedstrijden gaan? Ook niet als voetballiefhebber?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, uiteraard is er verschil tussen een supporter en een fan, maar dan zou ik "randdebiel" nog aan het rijtje toe willen voegen.
Fan: Vindt een club leuk voetballen, maar zal niet snel daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken. Staat echter wel plotseling vooraan te schreeuwen hoe lang hij al "een fanatieke die-hard supporter" is als het goed met de betreffende club gaat. En dan vervolgens de hele wedstrijd met iedereen om hem heen lullen zodat hij de echte supporters irriteert. Afgelopen zondag had ik ook weer zo'n typische mongool voor me staan op de Oude Markt.
Supporter: Bezoekt wedstrijden omdat het een voetballiefhebber is. Mooi voetbal oogst respect, ongeacht de club. Den Haag vind ik een kutclub met veelal randdebielen op de tribune, maar voetballend kan ik ze waarderen, ook qua inzet. Maar een supporter zal zijn eigen club altijd trouw blijven.
Een voormalig supporterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je maar van 1 club fan/supporter bent, je kan andere clubs wel waarderen.. zoals ook ik respect heb voor de prestaties van Den Haag (en Heracles).. fan zijn, doe je maar van 1 club.
[..]
Trouw blijven = niet naar andere wedstrijden gaan? Ook niet als voetballiefhebber?
Ik vind het een beetje kort door de bocht, ik begrijp ongeveer wel wat je bedoeld.
Maar supporter = van mooi voetbal houden, ik houd niet van PSV hun voetbal dit seizoen maar ik ben wel fan/supporter. Ik vind je redenatie van fan te simpel/kort door de bocht. Ik ga niet (meer) naar het stadion, koop ook geen clubshirt.. maar ben wel betrokken en kijk elke wedstrijd, of het nu goed gaat of slecht.. ik klaag ook als het goed gaat.
Dus wat ben ik dan onder jouw theorie? Inb4 je bent sowieso een randdebiel
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een nepsupporter zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Kan dit geneuzel over fan, supporter, die-hard supporter, successupporter etc eens ophouden... totaal niet interessant.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij hebben wij in de afgelopen jaren aangetoond dat we met spandoeken een stuk beter zijn dan FCT. En, ik wil niet veel zeggen maar op de TV hoorde je duidelijk dat de Ajax supporters een stuk harder waren tot de 2-2.
Ach....ze zijn ook he-le-maal niet jaloers ofzo. Wij hebben al een paar seizoen alles voor hun neus weggekaapt. Nou zijn alle Twente supporters nep-supporters. Laot goan!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zit in het Twente topic, het Ajax topic is iets verderop
Bang dat ze gesloopt wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Zin in een heerlijk sfeertje op de oude markt! Dat in Amsterdam 0 schermen staan is toch ook treurig..
Tijdens de bekerfinale kon UPC niet eens voor iedereen fatsoenlijk beeld verzorgen, dus op super-super formaat... Nee...quote:
Nog ff w88 tot zondag rond 16.30. Dan plaats ik die op mijn hyves/twitter en facebook accountquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ajax waar is je beker?
Ajax waar is je schaal?
Ajax waar zijn je prijzen?
Ja die pakt Twente allemaal!
Zin in een heerlijk sfeertje op de oude markt! Dat in Amsterdam 0 schermen staan is toch ook treurig..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nog ff w88 tot zondag rond 16.30. Dan plaats ik die op mijn hyves/twitter en facebook account
Daar hangt al 7 jaar een grafstemming!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef DaDude1987 het volgende:
Heerst er in het Ajax-topic nu al een grafstemming want je bent zo vaak hier te vinden?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar hangt al 7 jaar een grafstemming!
Precies! En mannen zouden het juist leuk moeten vinden, een vrouw die dr bek houdt om 7 uur op zondagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Bij Twente betekent dit KAMPIOENEN!!
http://www.fctwente.nl/ni(...)pioen-van-nederland/
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies! En mannen zouden het juist leuk moeten vinden, een vrouw die dr bek houdt om 7 uur op zondag
want daar gaat het weer helemaal misquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wordt ook zeer gewaardeerd hoor, zolang ze maar niet mee gaan discussiëren.
Irritant.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Mama_Mia het volgende:
ik discussieer in mijn vak en voor de tv altijd mee.
Jij lekker als internetheld hier op fok zekerquote:
Ben jij soms die man in mijn vak van wie ik altijd mijn bek moet houdenquote:
*meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ben jij soms die man in mijn vak van wie ik altijd mijn bek moet houdenvolgens hem mag ik niet eens meezingen omdat ik een kankerhoer ben
Boh, een complimentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ben je wel een stuk lelijker in het echt dan in je fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |