abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96745585
quote:
Zijn allebei Ajax!
pi_96745717
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Zijn allebei Ajax!
shit ik zie het, mijn copy/past ging niet goed :P

FC Twente :P
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 13 mei 2011 @ 12:48:27 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96745797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Wow, hoe tof _O_ _O_
pi_96746065
Eentje uit eigen doos :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:06:07 #155
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96746431
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Oke. Volgens mij hebben wij in de afgelopen jaren aangetoond dat we met spandoeken een stuk beter zijn dan FCT :'). En, ik wil niet veel zeggen maar op de TV hoorde je duidelijk dat de Ajax supporters een stuk harder waren tot de 2-2.
Nah, als we puur even naar de feiten kijken is bovenstaande toch niet helemaal correct.
De tifo-acties van Vak P stammen al uit 1991, waarmee ze ook direct de grootste tifo-groep van Nederland werden en sindsdien ook gebleven zijn.
De tifo's van Vak 410 ontstonden pas in 2001 omdat ze nieuwe betonnen bak waar ze in zaten nogal sfeerloos vonden.
Vak P werd daarbij nota bene als grote voorbeeld gezien vanwege hun briljante tifo-acties tot dan toe.

Of denk je dat het toeval is dat ze afgelopen zondag een gezamenlijke sfeeractie hielden in de 2e helft?
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:08:16 #156
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96746515
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:55 schreef Syd het volgende:
Eentje uit eigen doos :P
[ afbeelding ]
1 van de mooisten vind ik nog steeds het spandoek voor Boschker, heb helaas nooit een wallpaper formaat foto kunnen vinden:

Wat zal die kerel een brok in zijn keel hebben gehad toen hij de tunnel uit kwam O+.
pi_96747009
Die was inderdaad vet gemaakt. Dit was trouwens eerste spandoek dat ik gezien had met een persoon erin. Maar deze hing toch voor het vak ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 13:21:35 ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:07:31 #158
67670 Skv
Cynist.
pi_96751134
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax kan zondag tijdens de beslissende wedstrijd om de landstitel tegen FC Twente niet over Mounir El Hamdaoui beschikken. De spits ontbrak vrijdag opnieuw op de groepstraining van de club uit Amsterdam.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:19:08 #159
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96751509
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef Skv het volgende:
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax kan zondag tijdens de beslissende wedstrijd om de landstitel tegen FC Twente niet over Mounir El Hamdaoui beschikken. De spits ontbrak vrijdag opnieuw op de groepstraining van de club uit Amsterdam.
Ah, alleen gefluit jegens de tegenstander dus voor de verandering.
pi_96751827
El Hammedoei :W

Die speelt niet meer voor Ajax gelukkig.
pi_96752411
Ik vond het ook een beetje een kansloze opmerking van Blom ja :{ en hopelijk gaat Twente winnen dit weekend, ik zou het echt fantastisch vinden als ze twee jaar op rij kampioen worden *O* maar ik denk dat het lastig wordt, met een gedreven Ajax en het thuispubliek erachter. Magoed, dan moeten alle Twente fans die meegaan maar heel hard zingen *O*
♥ scars make us who we are ♥
pi_96752634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:43 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Nepsupportertje :') je kan maar 1 club aanhangen en dat is jouw favoriete club. Feyenoord. Niet een andere. dan be je een nepsupporter
pi_96753055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nepsupportertje :') je kan maar 1 club aanhangen en dat is jouw favoriete club. Feyenoord. Niet een andere. dan be je een nepsupporter
als je uit oss komt...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:53:10 #164
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96753086
quote:

[..]

Wat is dat nou weer voor een gelul? :D.

Ik ben Twente-supporter, maar toen Feyenoord tegen PSV voetbalde zat ik toch echt te juichen voor Feyenoord. Niet alleen vanwege de stand, maar ook omdat ik Feyenoord simpelweg een mooiere club vind dan PSV.

En hoewel ik doorgaans een grafhekel heb aan de houding en mentaliteit van Ajax, sta ik bij Europese wedstrijden toch ook gewoon voor Ajax te juichen. Al was het maar vanwege de UEFA-ranking.

Maar omdat ik dat doe ben ik nu dus een nep-supporter?

Maar als ik het goed begrijp zou jij dus woedend je bier naar het scherm gegooid hebben als er een PSV-er de winnende treffer gescoord zou hebben in de WK-finale tegen Spanje?
pi_96753242
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een gelul? :D.

Ik ben Twente-supporter, maar toen Feyenoord tegen PSV voetbalde zat ik toch echt te juichen voor Feyenoord. Niet alleen vanwege de stand, maar ook omdat ik Feyenoord simpelweg een mooiere club vind dan PSV.

En hoewel ik doorgaans een grafhekel heb aan de houding en mentaliteit van Ajax, sta ik bij Europese wedstrijden toch ook gewoon voor Ajax te juichen. Al was het maar vanwege de UEFA-ranking.

Maar omdat ik dat doe ben ik nu dus een nep-supporter?

Maar als ik het goed begrijp zou jij dus woedend je bier naar het scherm gegooid hebben als er een PSV-er de winnende treffer gescoord zou hebben in de WK-finale tegen Spanje?
Zit een verschil in supporter/fan en 'ik ben voor.. deze wedstrijd' :P
Mijn broer is wel zo'n figuur dat als een oud ajacied 5 jaar later bij een club speelt nog baalt als diegene scoort, als diegene bij het Nederlands elftal speelt hoop dat hij alles afscheurt .. tja, sommige mensen 8)7

En voor twee clubs in de zelfde competitie zijn vind ook wat raar.. zeker voor twee top/grote clubs. Ben je nu voor VVV + een topclub kan begrijpen als je uit Duitsland komt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:06:47 #166
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96753739
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Zit een verschil in supporter/fan en 'ik ben voor.. deze wedstrijd' :P
Mijn broer is wel zo'n figuur dat als een oud ajacied 5 jaar later bij een club speelt nog baalt als diegene scoort, als diegene bij het Nederlands elftal speelt hoop dat hij alles afscheurt .. tja, sommige mensen 8)7

En voor twee clubs in de zelfde competitie zijn vind ook wat raar.. zeker voor twee top/grote clubs. Ben je nu voor VVV + een topclub kan begrijpen als je uit Duitsland komt.
Naja, uiteraard is er verschil tussen een supporter en een fan, maar dan zou ik "randdebiel" nog aan het rijtje toe willen voegen.

Fan: Vindt een club leuk voetballen, maar zal niet snel daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken. Staat echter wel plotseling vooraan te schreeuwen hoe lang hij al "een fanatieke die-hard supporter" is als het goed met de betreffende club gaat. En dan vervolgens de hele wedstrijd met iedereen om hem heen lullen zodat hij de echte supporters irriteert. Afgelopen zondag had ik ook weer zo'n typische mongool voor me staan op de Oude Markt :{.

Supporter: Bezoekt wedstrijden omdat het een voetballiefhebber is. Mooi voetbal oogst respect, ongeacht de club. Den Haag vind ik een kutclub met veelal randdebielen op de tribune, maar voetballend kan ik ze waarderen, ook qua inzet. Maar een supporter zal zijn eigen club altijd trouw blijven.

Randdebiel: Het soort volk wat volledig doorgesnoven een buschauffeur in elkaar gaat hoeken ongeacht een positieve uitslag zoals afgelopen zondag. Noemt zichzelf uiteraard harde kern, maar is pas (vanaf Ajax/AZ) af komen wandelen toen Twente succes oogste. Valt buiten dat echter nog om 1 heel voorname reden búiten de groep supporters en dat is omdat het hem kennelijk geen reet boeit hoe het met de club gaat.
Ik bedoel; een vuurwerkbom in de gracht gooien tijdens de wedstrijd, wat zijn daar zoal de voordelen van?
Gaan de voetballers van hun club harder rennen als er bijna een paar mensen opgeblazen worden? Lijkt me persoonlijk niet.
Maar 99% dat je club wel een boete opgelegd krijgt, er gevolgen zullen zijn voor dezelfde wedstrijd een volgend seizoen of er komt weer een onwijs kutte combi-regeling :{.
En wie zit er dat volgend seizoen weer een trein te slopen "omdat ze zóóóó pissig zijn" vanwege die zelfde combi-regeling? Juist ja, de randdebiel die het nota bene zelf veroorzaakt heeft :{.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 13-05-2011 16:17:59 ]
pi_96753998
Kasta ik ben het compleet met je eens _O_
pi_96754248
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik ben voor FC Twente & draag ook Heracles een warm hart toe. Hoop dat ze beide zo hoog mogelijk eindigen in de competitie. Alleen in een rechtstreeks duel ben ik voor Twente. :)

waarom is dat zo raar?
pi_96754923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik ben voor FC Twente & draag ook Heracles een warm hart toe. Hoop dat ze beide zo hoog mogelijk eindigen in de competitie. Alleen in een rechtstreeks duel ben ik voor Twente. :)

waarom is dat zo raar?
:Y Heracles mag van mij elk seizoen 2e worden zolang Twente maar 1e wordt :+
pi_96755139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

waarom is dat zo raar?
Ik ben van mening dat je maar van 1 club fan/supporter bent, je kan andere clubs wel waarderen.. zoals ook ik respect heb voor de prestaties van Den Haag (en Heracles).. fan zijn, doe je maar van 1 club.

quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, uiteraard is er verschil tussen een supporter en een fan, maar dan zou ik "randdebiel" nog aan het rijtje toe willen voegen.

Fan: Vindt een club leuk voetballen, maar zal niet snel daadwerkelijk een wedstrijd bezoeken. Staat echter wel plotseling vooraan te schreeuwen hoe lang hij al "een fanatieke die-hard supporter" is als het goed met de betreffende club gaat. En dan vervolgens de hele wedstrijd met iedereen om hem heen lullen zodat hij de echte supporters irriteert. Afgelopen zondag had ik ook weer zo'n typische mongool voor me staan op de Oude Markt :{.

Supporter: Bezoekt wedstrijden omdat het een voetballiefhebber is. Mooi voetbal oogst respect, ongeacht de club. Den Haag vind ik een kutclub met veelal randdebielen op de tribune, maar voetballend kan ik ze waarderen, ook qua inzet. Maar een supporter zal zijn eigen club altijd trouw blijven.

Trouw blijven = niet naar andere wedstrijden gaan? Ook niet als voetballiefhebber?
Ik vind het een beetje kort door de bocht, ik begrijp ongeveer wel wat je bedoeld.

Maar supporter = van mooi voetbal houden, ik houd niet van PSV hun voetbal dit seizoen maar ik ben wel fan/supporter. Ik vind je redenatie van fan te simpel/kort door de bocht. Ik ga niet (meer) naar het stadion, koop ook geen clubshirt.. maar ben wel betrokken en kijk elke wedstrijd, of het nu goed gaat of slecht.. ik klaag ook als het goed gaat.

Dus wat ben ik dan onder jouw theorie? Inb4 je bent sowieso een randdebiel
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:39:16 #171
1484 kastanova
Ah mên..
pi_96755225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je maar van 1 club fan/supporter bent, je kan andere clubs wel waarderen.. zoals ook ik respect heb voor de prestaties van Den Haag (en Heracles).. fan zijn, doe je maar van 1 club.

[..]

Trouw blijven = niet naar andere wedstrijden gaan? Ook niet als voetballiefhebber?
Ik vind het een beetje kort door de bocht, ik begrijp ongeveer wel wat je bedoeld.

Maar supporter = van mooi voetbal houden, ik houd niet van PSV hun voetbal dit seizoen maar ik ben wel fan/supporter. Ik vind je redenatie van fan te simpel/kort door de bocht. Ik ga niet (meer) naar het stadion, koop ook geen clubshirt.. maar ben wel betrokken en kijk elke wedstrijd, of het nu goed gaat of slecht.. ik klaag ook als het goed gaat.

Dus wat ben ik dan onder jouw theorie? Inb4 je bent sowieso een randdebiel
Een voormalig supporter :Y).
pi_96755600
quote:

[..]

:D
pi_96760104
Kan dit geneuzel over fan, supporter, die-hard supporter, successupporter etc eens ophouden... totaal niet interessant.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:46:35 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96760429
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:36 schreef DaDude1987 het volgende:
Kan dit geneuzel over fan, supporter, die-hard supporter, successupporter etc eens ophouden... totaal niet interessant.
Wat ben jij een nepsupporter zeg :6

:@
AFC AJAX
pi_96760534
Allemaal nepsupporters :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')