quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Volgens mij hebben wij in de afgelopen jaren aangetoond dat we met spandoeken een stuk beter zijn dan FCT. En, ik wil niet veel zeggen maar op de TV hoorde je duidelijk dat de Ajax supporters een stuk harder waren tot de 2-2.
Ach....ze zijn ook he-le-maal niet jaloers ofzo. Wij hebben al een paar seizoen alles voor hun neus weggekaapt. Nou zijn alle Twente supporters nep-supporters. Laot goan!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zit in het Twente topic, het Ajax topic is iets verderop
Bang dat ze gesloopt wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Zin in een heerlijk sfeertje op de oude markt! Dat in Amsterdam 0 schermen staan is toch ook treurig..
Tijdens de bekerfinale kon UPC niet eens voor iedereen fatsoenlijk beeld verzorgen, dus op super-super formaat... Nee...quote:
Nog ff w88 tot zondag rond 16.30. Dan plaats ik die op mijn hyves/twitter en facebook accountquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ajax waar is je beker?
Ajax waar is je schaal?
Ajax waar zijn je prijzen?
Ja die pakt Twente allemaal!
Zin in een heerlijk sfeertje op de oude markt! Dat in Amsterdam 0 schermen staan is toch ook treurig..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nog ff w88 tot zondag rond 16.30. Dan plaats ik die op mijn hyves/twitter en facebook account
Daar hangt al 7 jaar een grafstemming!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef DaDude1987 het volgende:
Heerst er in het Ajax-topic nu al een grafstemming want je bent zo vaak hier te vinden?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Daar hangt al 7 jaar een grafstemming!
Precies! En mannen zouden het juist leuk moeten vinden, een vrouw die dr bek houdt om 7 uur op zondagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Bij Twente betekent dit KAMPIOENEN!!
http://www.fctwente.nl/ni(...)pioen-van-nederland/
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:05 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies! En mannen zouden het juist leuk moeten vinden, een vrouw die dr bek houdt om 7 uur op zondag
want daar gaat het weer helemaal misquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wordt ook zeer gewaardeerd hoor, zolang ze maar niet mee gaan discussiėren.
Irritant.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:22 schreef Mama_Mia het volgende:
ik discussieer in mijn vak en voor de tv altijd mee.
Jij lekker als internetheld hier op fok zekerquote:
Ben jij soms die man in mijn vak van wie ik altijd mijn bek moet houdenquote:
*meldt*quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ben jij soms die man in mijn vak van wie ik altijd mijn bek moet houdenvolgens hem mag ik niet eens meezingen omdat ik een kankerhoer ben
Boh, een complimentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan ben je wel een stuk lelijker in het echt dan in je fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |