Ik ben blij dat dit totaal niet met mijn gevoel overeenstemtquote:voor mijn gevoel heeft Hardstyle zijn beste jaren gehad!
+1quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit totaal niet met mijn gevoel overeenstemt.
Hardstyle staat meestal niet full nummers op een cd...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet iemand trouwens een goeie CD met wat mainstream hardstyle? Niet gemixt maar full version nummersMaar dan heb ik dus wel volledige nummers nodig.
edit: ben de laatste tijd weer wat vaker aan het mixen en volgens mij is hardstyle makkelijker te mixen dan hardcore, dus ik wil me er eens aan wagen
Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hardstyle staat meestal niet full nummers op een cd...
Je kunt beter wat web-releases downloaden kopen.
Zoek anders eens op 1gabba, daar kun je waarschijnlijk een hoop "kopen"
Damn you, dit had me weer wat werk gescheeld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Koepert het volgende:
t moet me gewoon aanspreken.. en dat doet op t moment maar weinig..
Mwoaa.. Een feestje wordt voor mij niet per definitie leuker als ik alleen maar nieuwe nummers hoor. Ik luister eigenlijk thuis vrijwel alleen maar hardstyle (of hardcore) en ik vind het dan juist vet als ik veel nummers hoor die ik ken én vet vind(!)quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Sethje het volgende:
Ik luister thuis alleen maar rock/pop/punk en af en toe een live setje of wat nieuwe dingen dan blijven de feestjes muzikaal ook leuker
Ik luister het ook bijna niet meer..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Koepert het volgende:
Zoete hardstyle![]()
dus..
dat we t ff weten..
en k moet ook eerlijk bekennen.. k luister t steeds minder; dwz, mijn dag bestaat uit meerdere soorten muziek ipv alleen hardstyle.. k raak n beetje uitgekeken door de eenheidsworst... hoewel n artiestenalbum zoals Coone of DP me wel weer kan boeien, omdat het een ARTIESTENalbum is, dus 1 stijl op verschillende manieren ingevuld.. Daar kijk k zeg maar met n andere blik naar..
Dus nee niet alles kut enter M.I.Maar wel verzadigder..en dus kritischer.. maar niet perse naar "alles hard" of juist "alles melodie" , t moet me gewoon aanspreken.. en dat doet op t moment maar weinig..
Activator album, daar staan echt pareltjes opquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?
Bepaalde aanradertjes misschien? Ik heb bijvoorbeeld Music made addict van D-block &S-te-fan en dat vind ik een vrij geniale CD (geen idee of dat album hier gehaat wordt, maar ik troll niet).
Oja, Schranz is idd erg fijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om overigens op de discussie in te haken. Luister eigenlijk alleen maar hardstyle. Soms hier en daar wat anders (trance, schranz, hardcore) Luister gewoon de vette dingen (en dat is er genoeg) en luister ook heel veel om "inspiratie" op te doen voor produceren etc. etc. Maar kom denk ik wel aan zo'n 6 á 10 uur per dag hardstyle luisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ik doel ook niet op nieuw of oud maar als je heeeeeeeeel de week hardstyle luistert gaat het echt wel vervelen (kan ik me goed voorstellen)quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Mwoaa.. Een feestje wordt voor mij niet per definitie leuker als ik alleen maar nieuwe nummers hoor. Ik luister eigenlijk thuis vrijwel alleen maar hardstyle (of hardcore) en ik vind het dan juist vet als ik veel nummers hoor die ik ken én vet vind(!)
Dit is bij de album release party bevestigd door een vriend van me "Verdomme.. Jij kent ook álle nummers he?!", nadat ik 20 nummers met m`n armen mee heb lopen zwieren op de screeches, melodieën en meegeblerd heb (overigens ben ik heel slecht in namen).
Hardstyle voor mij over het hoogtepunt? Nah, nee.. Dat vind ik niet. Ik vind de hardstyle van 2002-2008 ontzettend gaaf, maar dat vind ik de hardstyle (met uitzondering van een aantal nummers) van tegenwoordig ook. Het is eigenlijk een wereld van verschil, het is allebei anders, en toch heeft het één ding met elkaar gemeen: Een lekkere bassline. Of dit nu een reverse bassline of een pitched kick is, maakt voor mij persoonlijk niet heel veel uit. Zolang het geheel maar klopt.
Geniale nummers ja, ik vind dit ook een geniale plaat van D-Block & S-Te-Fan:quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Activator album, daar staan echt pareltjes op![]()
![]()
Hieronder vlug een greep wat ik in halve pagina tegen kwam
Kijk eens naar de (FearFM) hardstyle top 40'squote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
+1
Weet iemand trouwens een goeie CD met wat mainstream hardstyle? Niet gemixt maar full version nummersMaar dan heb ik dus wel volledige nummers nodig.
edit: ben de laatste tijd weer wat vaker aan het mixen en volgens mij is hardstyle makkelijker te mixen dan hardcore, dus ik wil me er eens aan wagen
Leuk liedje hoor, maar ik hoor nou niet echt een punt waar het helemaal los zou moeten gaan, zeker niet vanaf 2 min?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef Koepert het volgende:
Ik luister echt belachelijk veel muziek op n dag, waar t kan staat t aan; maar dat wisselt van (nu iig) veel Electro ed (Henzel & Disco Nova, Oj Symstem, Vage gasten in t algemeen, Baskerville) naar Kutski, naar hardstyle, naar hardcore, naar rock, naar ja pffff noem eens wat.. maar doordat ik nu veel minder Hardstyle luister (mede omdat veel me dus niet meer boeit) heb ik wel meer lol op n feestje..hoewel ik tegenwoordig feestje qua genre graag afwissel.. vooral als je dit ziet
Goeie plaat, maar vanaf 1.40 (en eigenlijk pas helemaal 2min) gaat t om.... dat gaat zooo vol energie los.. kunnen veel hardstyle feesten nog van leren, maar zoals hier eerder gezegd; komt dat ook door de verhouding liefhebber/dagjesmensen
Ooh ja dat zekerquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:48 schreef Koepert het volgende:
oh sorry... k bedoelde 1.40 2min in t FILMPJE... niet zozeer in de muziek.. my bad..
Idd x2quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.
Die kicks
Bah ik dacht dat het een andere track wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geniale nummers ja, ik vind dit ook een geniale plaat van D-Block & S-Te-Fan:
J&W - Oblivion?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bah ik dacht dat het een andere track wasdie ook supernova heet ( of word genoemd in de track ) iemand die weet waar ik aan denk ?
Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifamquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ooh ja dat zekerMaar toch vind ik hardstyle wel betere muziek om op los te gaan, omdat het ook echt hard is (meestal)
Heb nu een mix uit het electro topic opstaan, die doet het dan weer erg goed tijdens huiswerk
[..]
Idd x2
Oh dat is gewoon Tuneboy (en TBY en een stel andere Italianen) zie ik nu. Hoeveel aliassen hebben zij wel niet.
Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditaliaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifam. Stukje van 21 - 30 sec. is ook zo'n typische TBY sound.
Klopt inderdaad...rare Italianen ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditalia
Die is inderdaad heel vet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Zo dan! Gooit die Tartaros er gewoon even Girls From Hardasia in![]()
![]()
Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.
This sample has already been used 1 million tiiiiiiiiiiiiiiiimes
Wat een pareltje![]()
Die kicks
Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3belsquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel vet!
Kwam net ook Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix) tegen in de Euphoria aftermovie. Wat een kekke plaat vind ik dat!
Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3bels
Klopt, 't was dat ik via The R3bels bij die aftermovie kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat.
Thanks.
Digital Punk - Escape From Realityquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?
Bepaalde aanradertjes misschien? Ik heb bijvoorbeeld Music made addict van D-block &S-te-fan en dat vind ik een vrij geniale CD (geen idee of dat album hier gehaat wordt, maar ik troll niet).
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:
[..]
Digital Punk - Escape From Reality
Coone - The Challenge
A-Lusion & Scope DJ - Second Identity
Headhunterz - Studio Sessions
The Pitcher - Smack
Activator - Authentic Style
Brennan Heart - Musical Impressions
Showtek - Analogue Players In A Digital World
Crypsis - Statement of Intent
Ah juh , beest van een trackquote:
Die is echt baas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:
WAT een lekker zomernummertje, stond helemaal te stuiteren
Scooter - Under the Radar Over the Top is ook een hardstyle album.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:
[..]
Digital Punk - Escape From Reality
Coone - The Challenge
A-Lusion & Scope DJ - Second Identity
Headhunterz - Studio Sessions
The Pitcher - Smack
Activator - Authentic Style
Brennan Heart - Musical Impressions
Showtek - Analogue Players In A Digital World
Om er maar wat te noemen..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:
Whehehe ik zie em al gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Neo-Mullen op 12-05-2011 12:14:02 ]Cuz I'm Mr. Brightside
TNTquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Durf het bijna niet te plaatsen, maar ook dit klinkt wel weer best vet
100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij die nieuwe R3bels track kwam ik weer terug bij:
Fuck, wat stonden er goede tracks op de Surge of Power releases (met name op Part 1), maar unbroken en confucius mogen er ook zijn.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Beach haal ff je vreselijk Gabber kicks & amen breaks signature logo weg
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Cool. Was leuk om te lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef T_Killer het volgende:
Voor de liefhebbers: interview met Ran-D in het studentenblad van de HAN (hij studeert daar blijkbaar). Leuk om te lezen hoe het voor hem allemaal is begonnen.
http://snsr.nl/sites/sensor/archief/magazine/2011/Sensor16.pdf
op pagina 24
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef T_Killer het volgende:
[..]
100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:
en
zijn ook klassiekers
Kijk echt uit naar het TnT album!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Denk dat als je alleen het eerste gedeelte van de melodie pakt en daar wat leuks mee doet je er nog best een vet plaatje van kan maken. De hele melodie geeft meteen weer zo'n hardbass chapter 1e cd feeling als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Om even de examenstress van me af te knallen
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vondEen melodieuze plaat
![]()
? Nice!
Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
Ga je naar Hard Classics jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....
Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantiequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
Het zijn ook twee van hun beste platenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vondEen melodieuze plaat
![]()
? Nice!
Randy of Ran-D?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dominator weet zelfs een dikke line-up voor de hardstyle neer te zetten
Live: Crypsis
Life: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Lune vs Chain Reaction
Randy
The R3bels
Titan
Anagenetic
Lol, slordig overgetypt van mequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:23 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Randy of Ran-D?
Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ben dan waarschijnlijk wel op vakantie.
Als we toch gaan mierenneuken dat is het ook Luna ipv Lunequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, slordig overgetypt van meRan-D ofcourse
Ik las serieus Crypsis, i.p.v Cyprus, haha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantie
Weet nog goed toen ik hem voor het eerst hoorde op een feest,quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Astral nog nooit gehoord op een feest? Die track is helemaal kapot gedraaid...
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax '09
Mijn eerste en tot nu toe ook laatste grote hardstyle feest geweest.
Maar zal zeker niet de laatste blijven:)
Wou naar 2010 maar er kwam iets tussen. Hoor van velen dat 2009 tóch beter wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn![]()
Mensen zijn verwend hier
Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Live: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Dominator 2008quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staan![]()
Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn![]()
Mensen zijn verwend hier
Ziet er nice uit (alleen jammer dat er niks van Theracords staat) en ik vind het ook wel leuk om eens een keer een hardcore feest te proberen. Laatst besefte ik mij ook dat dat 10 km van mij vandaan is. Ik kan er gewoon naartoe fietsen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Live: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Altijdquote:[b]Op
Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is...
Vind dat helemaal niks. Misschien wel hun minste release. Geen drive of whatsoever, gewoon een vrolijk riedeltje dat verder niets met me doet. Ook kapot mee gegooid op feesten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.
Eigenlijk zijn de NC's gewoon echt goed, jammer genoeg komt dit niet naar voren in hun sets.
Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?
Nog steeds een briljante melodie + leuk springstukjequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.
Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Levitas het volgende:
Geen hardstyle, maar boooohh.. Wat vet!!
Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ookMarcel Woods - Advanced (Organ Donors Remix)
Jep...en de DJM2000 is even 2300 euroquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, de 50/50 mix zoals beloofd!
Smashin Guys - Step inside the party (Technoboy Remix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
Human Resource - Dominator (Slim Shore remix)
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Do You Want xtc (original mix)
Menace 2 Society - Chronic Disorder
The Stunned Guys & Dj Paul - Thrillseeka (original mix)
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene (12'' Edit)
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Diss Reaction - Jiiieeehaaa (Angerfist remix)
The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
The Viper and G-Town Madness - Let It Bump (Korsakoff remix)
Neophyte - Still Nr.1
Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige comaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier vele liefhebbers zijn van de wat andere hardstyle, niet standaard hits... weet ik veel wat. Kom net toevallig nog wat Unusual Sounds setjes tegen van lang geleden
Sets zoals.. dezeDoe mij die linkjes maar als DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staanLol die achtergrond van die video heb ik een keertje gemaakt, grappig om die nu ineens achter YouTube filmpjes te zien opduikenquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-05-2011 23:52:06 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Whehe, blijkbaar komt de smaak goed overeenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige coma
Valt me trouwens op dat jij eigenlijk altijd de eerste comment hebt op mijn sets
Thanks!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich kan ik het wel begrijpen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat de show bij Qlimax vetter was dan bij HB, maar HB'11 is tot nu toe mijn enige Gelredomefeest geweest, dus ik heb geen idee wat de mogelijkheden nog meer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).
Voor de rest, het podium, de setjes, de show, de sfeer waren allemaal beter vond ik!
Ik merk gewoon dat ik dat "Raw" niet zo goed trek, ik vind het allemaal iets teveel van hetzelfde. Op Qlimax waren alle setjes eigenlijk wel goed en zat het met de opbouw wel snor, terwijl er op Hard Bass de laatste 2 teams zo hard geknald werd dat ik het de laatste 2 uur bijvoorbeeld overspoeld met "meer van hetzelfde".
Ik ben niet altijd een chagrijnige oude man hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
![]()
? Nice!
Doe mij die maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, de 50/50 mix zoals beloofd!
Smashin Guys - Step inside the party (Technoboy Remix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
Human Resource - Dominator (Slim Shore remix)
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Do You Want xtc (original mix)
Menace 2 Society - Chronic Disorder
The Stunned Guys & Dj Paul - Thrillseeka (original mix)
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene (12'' Edit)
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Diss Reaction - Jiiieeehaaa (Angerfist remix)
The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
The Viper and G-Town Madness - Let It Bump (Korsakoff remix)
Neophyte - Still Nr.1
Mooie kamer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm qua show vind ik QLimax 2009 toch boven Qlimas 2010 en Hardbass 2011 uitsteken
Plus het feit dat ik tijdens Qlimax 2009 een hele mooie tijd tegemoet ging, wat die hele avond toch eigenlijk wel mooier maakte. Maar er hing echt zo'n inheemse sfeer, dankzij de geweldige decoratie
Qlimax 2009:
QLimax 2010:
Hardbass 2011:
http://kamernet.nl/kamer/650231
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |