abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:06:59 #101
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96656361
quote:
voor mijn gevoel heeft Hardstyle zijn beste jaren gehad!
Ik ben blij dat dit totaal niet met mijn gevoel overeenstemt :).
There is no rehab for stupidity.
pi_96658706
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik ben blij dat dit totaal niet met mijn gevoel overeenstemt :).
+1

Weet iemand trouwens een goeie CD met wat mainstream hardstyle? Niet gemixt maar full version nummers :) Maar dan heb ik dus wel volledige nummers nodig.

edit: ben de laatste tijd weer wat vaker aan het mixen en volgens mij is hardstyle makkelijker te mixen dan hardcore, dus ik wil me er eens aan wagen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96659408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weet iemand trouwens een goeie CD met wat mainstream hardstyle? Niet gemixt maar full version nummers :) Maar dan heb ik dus wel volledige nummers nodig.

edit: ben de laatste tijd weer wat vaker aan het mixen en volgens mij is hardstyle makkelijker te mixen dan hardcore, dus ik wil me er eens aan wagen :)
Hardstyle staat meestal niet full nummers op een cd...
Je kunt beter wat web-releases downloaden kopen.

Zoek anders eens op 1gabba, daar kun je waarschijnlijk een hoop "kopen" :)
pi_96659519
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:09 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hardstyle staat meestal niet full nummers op een cd...
Je kunt beter wat web-releases downloaden kopen.

Zoek anders eens op 1gabba, daar kun je waarschijnlijk een hoop "kopen" :)
Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?
Bepaalde aanradertjes misschien? Ik heb bijvoorbeeld Music made addict van D-block &S-te-fan en dat vind ik een vrij geniale CD (geen idee of dat album hier gehaat wordt, maar ik troll niet).
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:14:06 #105
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96659599
Zoete hardstyle

:')

dus..

dat we t ff weten..

en k moet ook eerlijk bekennen.. k luister t steeds minder; dwz, mijn dag bestaat uit meerdere soorten muziek ipv alleen hardstyle.. k raak n beetje uitgekeken door de eenheidsworst... hoewel n artiestenalbum zoals Coone of DP me wel weer kan boeien, omdat het een ARTIESTENalbum is, dus 1 stijl op verschillende manieren ingevuld.. Daar kijk k zeg maar met n andere blik naar..

Dus nee niet alles kut enter M.I. ;) Maar wel verzadigder..en dus kritischer.. maar niet perse naar "alles hard" of juist "alles melodie" , t moet me gewoon aanspreken.. en dat doet op t moment maar weinig..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:20:24 #106
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96659860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Koepert het volgende:

t moet me gewoon aanspreken.. en dat doet op t moment maar weinig..
Damn you, dit had me weer wat werk gescheeld. :P

En ook mijn mening is dat de beste jaren al geweest zijn (2004-2007) Daarna ging het langzaam maar zeker bergafwaarts.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:20:36 #107
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_96659866
Ik luister thuis alleen maar rock/pop/punk en af en toe een live setje of wat nieuwe dingen dan blijven de feestjes muzikaal ook leuker ;)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_96660163
Moet zeggen dat de mainstream hardcore van met name outblast en Angerfist me uit de neus komen.. iets wat ik een paar jaar terug niet zou durven zeggen :P
Misschien is dat over een paar jaar ook het geval met mainstream hardstyle, maar zover zijn we nog niet dus tot die tijd geniet ik lekker van "zoete hardstyle" :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96660367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef Sethje het volgende:
Ik luister thuis alleen maar rock/pop/punk en af en toe een live setje of wat nieuwe dingen dan blijven de feestjes muzikaal ook leuker ;)
Mwoaa.. Een feestje wordt voor mij niet per definitie leuker als ik alleen maar nieuwe nummers hoor. Ik luister eigenlijk thuis vrijwel alleen maar hardstyle (of hardcore) en ik vind het dan juist vet als ik veel nummers hoor die ik ken én vet vind(!)

Dit is bij de album release party bevestigd door een vriend van me "Verdomme.. Jij kent ook álle nummers he?!", nadat ik 20 nummers met m`n armen mee heb lopen zwieren op de screeches, melodieën en meegeblerd heb (overigens ben ik heel slecht in namen :P).

Hardstyle voor mij over het hoogtepunt? Nah, nee.. Dat vind ik niet. Ik vind de hardstyle van 2002-2008 ontzettend gaaf, maar dat vind ik de hardstyle (met uitzondering van een aantal nummers) van tegenwoordig ook. Het is eigenlijk een wereld van verschil, het is allebei anders, en toch heeft het één ding met elkaar gemeen: Een lekkere bassline. Of dit nu een reverse bassline of een pitched kick is, maakt voor mij persoonlijk niet heel veel uit. Zolang het geheel maar klopt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:37:02 #110
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_96660625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:14 schreef Koepert het volgende:
Zoete hardstyle

:')

dus..

dat we t ff weten..

en k moet ook eerlijk bekennen.. k luister t steeds minder; dwz, mijn dag bestaat uit meerdere soorten muziek ipv alleen hardstyle.. k raak n beetje uitgekeken door de eenheidsworst... hoewel n artiestenalbum zoals Coone of DP me wel weer kan boeien, omdat het een ARTIESTENalbum is, dus 1 stijl op verschillende manieren ingevuld.. Daar kijk k zeg maar met n andere blik naar..

Dus nee niet alles kut enter M.I. ;) Maar wel verzadigder..en dus kritischer.. maar niet perse naar "alles hard" of juist "alles melodie" , t moet me gewoon aanspreken.. en dat doet op t moment maar weinig..
Ik luister het ook bijna niet meer..
De feesten daarentegen zijn ernstig goed te doen, wat het weer een stuk mooier maakt.

Thuis luister ik eigenlijk alleen nog maar Industrial Hardcore, soms Mainstream en vooral Frenchcore _O_ , en soms Rock omdat ik zelf gitaar speel (wat een combo hè) :P
The Outside Agency
pi_96660682
_O- _O- Om die quote van mstx in dat topic "zoete hardstyle" met de opmerking pure oork*nker.
pi_96660881
Om overigens op de discussie in te haken. Luister eigenlijk alleen maar hardstyle. Soms hier en daar wat anders (trance, schranz, hardcore) Luister gewoon de vette dingen (en dat is er genoeg) en luister ook heel veel om "inspiratie" op te doen voor produceren etc. etc. Maar kom denk ik wel aan zo'n 6 á 10 uur per dag hardstyle luisteren :s) O-)
pi_96661141
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?
Bepaalde aanradertjes misschien? Ik heb bijvoorbeeld Music made addict van D-block &S-te-fan en dat vind ik een vrij geniale CD (geen idee of dat album hier gehaat wordt, maar ik troll niet).
Activator album, daar staan echt pareltjes op O+ O+ O+

Hieronder vlug een greep wat ik in halve pagina tegen kwam :)

[ Bericht 23% gewijzigd door poiuytr op 11-05-2011 18:54:11 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:50:42 #114
213010 haakon
pi_96661299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om overigens op de discussie in te haken. Luister eigenlijk alleen maar hardstyle. Soms hier en daar wat anders (trance, schranz, hardcore) Luister gewoon de vette dingen (en dat is er genoeg) en luister ook heel veel om "inspiratie" op te doen voor produceren etc. etc. Maar kom denk ik wel aan zo'n 6 á 10 uur per dag hardstyle luisteren :s) O-)
Oja, Schranz is idd erg fijn :)
The Outside Agency
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:30 #115
213010 haakon
pi_96661713
Mag ik jullie toch even verwijzen naar een zeer lekker setje van een kennis:

Tartaros @ The Magic Show

TL:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:35 #116
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_96661719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:31 schreef Levitas het volgende:

[..]

Mwoaa.. Een feestje wordt voor mij niet per definitie leuker als ik alleen maar nieuwe nummers hoor. Ik luister eigenlijk thuis vrijwel alleen maar hardstyle (of hardcore) en ik vind het dan juist vet als ik veel nummers hoor die ik ken én vet vind(!)

Dit is bij de album release party bevestigd door een vriend van me "Verdomme.. Jij kent ook álle nummers he?!", nadat ik 20 nummers met m`n armen mee heb lopen zwieren op de screeches, melodieën en meegeblerd heb (overigens ben ik heel slecht in namen :P).

Hardstyle voor mij over het hoogtepunt? Nah, nee.. Dat vind ik niet. Ik vind de hardstyle van 2002-2008 ontzettend gaaf, maar dat vind ik de hardstyle (met uitzondering van een aantal nummers) van tegenwoordig ook. Het is eigenlijk een wereld van verschil, het is allebei anders, en toch heeft het één ding met elkaar gemeen: Een lekkere bassline. Of dit nu een reverse bassline of een pitched kick is, maakt voor mij persoonlijk niet heel veel uit. Zolang het geheel maar klopt.
Ik doel ook niet op nieuw of oud maar als je heeeeeeeeel de week hardstyle luistert gaat het echt wel vervelen (kan ik me goed voorstellen)

02. Girls from hardasia - Hardasia (Mix 1) [Green Force]
04. Wildstylez - Clubbin' [Scantraxx]
05. Speedwave - Mescal (Bud mix) [Green Force]

O+
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:15:13 #117
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96662563
Ik luister echt belachelijk veel muziek op n dag, waar t kan staat t aan; maar dat wisselt van (nu iig) veel Electro ed (Henzel & Disco Nova, Oj Symstem, Vage gasten in t algemeen, Baskerville) naar Kutski, naar hardstyle, naar hardcore, naar rock, naar ja pffff noem eens wat.. maar doordat ik nu veel minder Hardstyle luister (mede omdat veel me dus niet meer boeit) heb ik wel meer lol op n feestje..hoewel ik tegenwoordig feestje qua genre graag afwissel.. vooral als je dit ziet

Goeie plaat, maar vanaf 1.40 (en eigenlijk pas helemaal 2min) gaat t om.... dat gaat zooo vol energie los.. kunnen veel hardstyle feesten nog van leren, maar zoals hier eerder gezegd; komt dat ook door de verhouding liefhebber/dagjesmensen
pi_96662721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Activator album, daar staan echt pareltjes op O+ O+ O+

Hieronder vlug een greep wat ik in halve pagina tegen kwam :)

Geniale nummers ja, ik vind dit ook een geniale plaat van D-Block & S-Te-Fan:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96662873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

+1

Kijk eens naar de (FearFM) hardstyle top 40's :Y.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:35:16 #120
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_96663661
Zodra ik thuis ben zet ik hardstyle op en dat is ook de enige muzieksoort (met af en toe wat hardcore) die ik luister. En dat is al voor jaren zo. Sommige nummers gaan me inderdaad vervelen, maar die verdwijnen dan gewoon uit de playlist, andere nummers kan ik 10x achter elkaar horen en dan blijven ze nog gewoon vet. En die nummers die uit me playlist gaan, die ontdek ik dan na half jaar ofzo weer en dan kan ik ze weer aanhoren. Er zit gewoon zoveel variatie in. En wat Levitas al zegt, zolang het voor jouw persoonlijk maar klopt is het altijd leuk.

Merk wel dat ik in de herfst/winter meer naar het hardere en in de lente/zomer meer naar het melodieuzere luister.
pi_96664373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef Koepert het volgende:
Ik luister echt belachelijk veel muziek op n dag, waar t kan staat t aan; maar dat wisselt van (nu iig) veel Electro ed (Henzel & Disco Nova, Oj Symstem, Vage gasten in t algemeen, Baskerville) naar Kutski, naar hardstyle, naar hardcore, naar rock, naar ja pffff noem eens wat.. maar doordat ik nu veel minder Hardstyle luister (mede omdat veel me dus niet meer boeit) heb ik wel meer lol op n feestje..hoewel ik tegenwoordig feestje qua genre graag afwissel.. vooral als je dit ziet

Goeie plaat, maar vanaf 1.40 (en eigenlijk pas helemaal 2min) gaat t om.... dat gaat zooo vol energie los.. kunnen veel hardstyle feesten nog van leren, maar zoals hier eerder gezegd; komt dat ook door de verhouding liefhebber/dagjesmensen

Leuk liedje hoor, maar ik hoor nou niet echt een punt waar het helemaal los zou moeten gaan, zeker niet vanaf 2 min? :?
Ik vind electro vaak wel technisch beter klinken dan hardstyle, meer zomers ook. Wil nog wel een keer naar zo'n feestje, want de sfeer schijnt er altijd goed te zijn (hoorde goede verhalen over Clash).
Daarom was ik ook wel blij met Digital Age, wat meer electro achtige geluiden die nieuw zijn in hardstyle wereld ^O^
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:48:40 #122
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_96664436
oh sorry... k bedoelde 1.40 2min in t FILMPJE :')... niet zozeer in de muziek.. my bad..
pi_96665100
Zo dan! Gooit die Tartaros er gewoon even Girls From Hardasia in :D :D :D Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.

This sample has already been used 1 million tiiiiiiiiiiiiiiiimes

Wat een pareltje O+
Die kicks :9~
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:16:07 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96665968
SchizeQ @ Pre-Toxicator is ook echt een vette zeg! Ik ga die gozer in de gaten houden :)

en Tartaros @ TMS was zeker vet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_96666331
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:48 schreef Koepert het volgende:
oh sorry... k bedoelde 1.40 2min in t FILMPJE :')... niet zozeer in de muziek.. my bad..
Ooh ja dat zeker :) Maar toch vind ik hardstyle wel betere muziek om op los te gaan, omdat het ook echt hard is (meestal)
Heb nu een mix uit het electro topic opstaan, die doet het dan weer erg goed tijdens huiswerk ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.
Idd x2 :Y
Oh dat is gewoon Tuneboy (en TBY en een stel andere Italianen) zie ik nu. Hoeveel aliassen hebben zij wel niet.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:25:06 #126
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96666575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geniale nummers ja, ik vind dit ook een geniale plaat van D-Block & S-Te-Fan:
Bah ik dacht dat het een andere track was :( die ook supernova heet ( of word genoemd in de track ) iemand die weet waar ik aan denk ? :)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_96666731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Bah ik dacht dat het een andere track was :( die ook supernova heet ( of word genoemd in de track ) iemand die weet waar ik aan denk ? :)
J&W - Oblivion?
pi_96667327
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ooh ja dat zeker :) Maar toch vind ik hardstyle wel betere muziek om op los te gaan, omdat het ook echt hard is (meestal)
Heb nu een mix uit het electro topic opstaan, die doet het dan weer erg goed tijdens huiswerk ^O^

[..]

Idd x2 :Y
Oh dat is gewoon Tuneboy (en TBY en een stel andere Italianen) zie ik nu. Hoeveel aliassen hebben zij wel niet.
Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifam :P. Stukje van 21 - 30 sec. is ook zo'n typische TBY sound.
pi_96667476
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef yosander het volgende:

[..]

Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifam :P. Stukje van 21 - 30 sec. is ook zo'n typische TBY sound.
Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditalia ;)
pi_96667552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditalia ;)
Klopt inderdaad...rare Italianen ook altijd :P.
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:52:45 #131
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_96668292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Zo dan! Gooit die Tartaros er gewoon even Girls From Hardasia in :D :D :D Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.

This sample has already been used 1 million tiiiiiiiiiiiiiiiimes

Wat een pareltje O+
Die is inderdaad heel vet!

Kwam net ook Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix) tegen in de Euphoria aftermovie. Wat een kekke plaat vind ik dat! :D
pi_96668494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Die is inderdaad heel vet!

Kwam net ook Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix) tegen in de Euphoria aftermovie. Wat een kekke plaat vind ik dat! :D
Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3bels
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:34:12 #133
255848 InGebruik
pi_96670964
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef yosander het volgende:

[..]

Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3bels
Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat. ;)

Thanks.
pi_96671051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat. ;)

Thanks.
Klopt, 't was dat ik via The R3bels bij die aftermovie kwam :P.
pi_96671687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Digital Punk - Escape From Reality
Coone - The Challenge
A-Lusion & Scope DJ - Second Identity
Headhunterz - Studio Sessions
The Pitcher - Smack
Activator - Authentic Style
Brennan Heart - Musical Impressions
Showtek - Analogue Players In A Digital World

Om er maar wat te noemen.. :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:47:06 #136
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96671854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:

[..]

Coone - The Challenge

The Pitcher - Smack
Crypsis - Statement of Intent

:)
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:03:53 #137
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96673013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

J&W - Oblivion?
Ah juh , beest van een track :D
pi_96678023
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:

WAT een lekker zomernummertje, stond helemaal te stuiteren :D
pi_96678504
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:

Die is echt baas! :D _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_96678813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:

[..]

Coone - The Challenge
The Pitcher - Smack

Om er maar wat te noemen.. :P
Scooter - Under the Radar Over the Top is ook een hardstyle album.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:44:20 #141
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_96679291
quote:

O+ _O_ :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:44:39 #142
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96679310
quote:

Whehehe ik zie em al gaan :D

Overigens vind ik het orgineel toch net iets toffer :)

pi_96690629
Feeeeckk.. Nu al zin in Remember :-)
pi_96692085
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 51% gewijzigd door Neo-Mullen op 12-05-2011 12:14:02 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:24:28 #145
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96692629
Dankzij die nieuwe R3bels track kwam ik weer terug bij:

Fuck, wat stonden er goede tracks op de Surge of Power releases (met name op Part 1), maar unbroken en confucius mogen er ook zijn.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_96694910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Durf het bijna niet te plaatsen, maar ook dit klinkt wel weer best vet :D

TNT _O_
Countdown wordt 't beste nummer van dat album :Y.
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:30:55 #148
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_96694979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij die nieuwe R3bels track kwam ik weer terug bij:

Fuck, wat stonden er goede tracks op de Surge of Power releases (met name op Part 1), maar unbroken en confucius mogen er ook zijn.
100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:

en

zijn ook klassiekers
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_96695071
Tartaros @ the magic show :9
pi_96695144
Beach haal ff je vreselijke Gabber kicks & amen breaks signature logo weg :9
pi_96695210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Beach haal ff je vreselijk Gabber kicks & amen breaks signature logo weg :9
:7 hehe
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:17:32 #152
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96696980
quote:

:+

Ik oordeel pas definitief wanneer het album uit komt, maar er zaten wel in de vorige previews wel tracks bij die ik vet vond, evenals tracks die ik niet zo kon waarderen.

deze teaser: wederom wisselend succes,
  donderdag 12 mei 2011 @ 14:31:59 #153
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_96697673
Voor de liefhebbers: interview met Ran-D in het studentenblad van de HAN (hij studeert daar blijkbaar). Leuk om te lezen hoe het voor hem allemaal is begonnen.

http://snsr.nl/sites/sensor/archief/magazine/2011/Sensor16.pdf

op pagina 24
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_96698356
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef T_Killer het volgende:
Voor de liefhebbers: interview met Ran-D in het studentenblad van de HAN (hij studeert daar blijkbaar). Leuk om te lezen hoe het voor hem allemaal is begonnen.

http://snsr.nl/sites/sensor/archief/magazine/2011/Sensor16.pdf

op pagina 24
Cool. Was leuk om te lezen.
gr gr
pi_96700043
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef T_Killer het volgende:

[..]

100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:

en

zijn ook klassiekers

Zo moet hardstyle na mijn mening gemaakt maken;
- heerlijke melodie
- rauw
- vol met energie
- en die drive
O+ O+ O+
pi_96700825
Wow mattie das echte bittere hardstylow.. Jwt niet dat zoete gedoe, maar gewoon bittere shit ouwe!
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:52:39 #157
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_96701000
Om even de examenstress van me af te knallen
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_96701315
Haha wat een nummer joh :P succes met leren
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:21:48 #159
255848 InGebruik
pi_96702312
quote:

Kijk echt uit naar het TnT album! :D :@

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Om even de examenstress van me af te knallen
Denk dat als je alleen het eerste gedeelte van de melodie pakt en daar wat leuks mee doet je er nog best een vet plaatje van kan maken. De hele melodie geeft meteen weer zo'n hardbass chapter 1e cd feeling als je begrijpt wat ik bedoel. :P
pi_96702541
Bassleader 2011 compilation aan het luisteren! Aardige cd O+

[ Bericht 58% gewijzigd door melanie_x op 12-05-2011 17:58:41 ]
pi_96708742
Confucious O+ Astral O+
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vond :? Een melodieuze plaat :D :D ? Nice!

Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:23:21 #162
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_96709969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
Confucious O+ Astral O+
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vond :? Een melodieuze plaat :D :D ? Nice!

Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_96710237
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....
Ga je naar Hard Classics ja :D :D :D Gezellig! Gaat echt super worden daar. Als het ook maar de helft zo leuk gaat worden als de vorige keer ben ik al blij O+
pi_96710426
quote:
Confucious O+ Astral O+

Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantie *O*
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:45:53 #165
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96711254
quote:
Confucious O+ Astral O+

Het zijn ook twee van hun beste platen :D Alleen jammer dat ik ze beide nooit live heb gehoord :(
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:56:38 #166
255848 InGebruik
pi_96711878
Vind Digital Punk album eigenlijk nog best goed na een aantal keer luisteren. Niet verwacht! :)
pi_96712971
Dominator weet zelfs een dikke line-up voor de hardstyle neer te zetten _O_
Live: Crypsis
Live: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 12-05-2011 20:46:18 (typo's ;() ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:23:55 #168
255848 InGebruik
pi_96713622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Life: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Lune vs Chain Reaction
Randy
The R3bels
Titan
Anagenetic
Randy of Ran-D? :P

Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ben dan waarschijnlijk wel op vakantie.
pi_96713716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:23 schreef InGebruik het volgende:

[..]

Randy of Ran-D? :P

Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ben dan waarschijnlijk wel op vakantie.
Lol, slordig overgetypt van me :P Ran-D ofcourse ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96714491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, slordig overgetypt van me :P Ran-D ofcourse ;)
Als we toch gaan mierenneuken dat is het ook Luna ipv Lune ;)

Hardstyle line-up is weinig verassend. Wel leuk though!
Industrial ziet er ook strak uit _O_
pi_96714749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantie *O*
Ik las serieus Crypsis, i.p.v Cyprus, haha!
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:52:18 #172
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_96715595
Astral nog nooit gehoord op een feest? Die track is helemaal kapot gedraaid...
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:57:55 #173
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_96716140
quote:
4s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Astral nog nooit gehoord op een feest? Die track is helemaal kapot gedraaid...
Weet nog goed toen ik hem voor het eerst hoorde op een feest,
dacht toen dat het een remix was van like thiz ofzo o|O
pi_96718415
Ik mis die oude live-sets van Noisecontrollers wel! Vol met briljante edits en tools :9~
Zoals deze:

Aiiiiii dat ging lekker zeg _O_
pi_96718791
Qlimax '09 _O_
Mijn eerste en tot nu toe ook laatste grote hardstyle feest geweest.
Maar zal zeker niet de laatste blijven:)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96719342
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax '09 _O_
Mijn eerste en tot nu toe ook laatste grote hardstyle feest geweest.
Maar zal zeker niet de laatste blijven:)
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn :@
Mensen zijn verwend hier :Y
pi_96719450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn :@
Wou naar 2010 maar er kwam iets tussen. Hoor van velen dat 2009 tóch beter was 8-)
Dit jaar wil ik zeker wel weer gaan _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:34:17 #178
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96719808
ik ben nooit optijd wakker om qlimax kaartjes te halen :P plus vind het erg duur voor in me eentje te gaan

is er ook een 320 van Tartaros ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Sc0tTy op 12-05-2011 21:46:44 ]
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:47:07 #179
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_96721117
quote:
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberen
Mijn party reviews
pi_96721475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Sethje het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberen
Dominator 2008 _O_ 2009 _O_ _O_
Helaas was ik er vorig jaar niet
Maar dit jaar maakt veel goed. En ik ga zeker de HS tent bezoeken :Y
Al die trieste hatertjes op Partyflock janken om 1 HS tent op Dominator :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96724181
Aangezien er hier vele liefhebbers zijn van de wat andere hardstyle, niet standaard hits... weet ik veel wat. Kom net toevallig nog wat Unusual Sounds setjes tegen van lang geleden :D

Sets zoals.. deze

SPOILER
Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staan *O*
pi_96725250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?

quote:
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Ziet er nice uit (alleen jammer dat er niks van Theracords staat) en ik vind het ook wel leuk om eens een keer een hardcore feest te proberen. Laatst besefte ik mij ook dat dat 10 km van mij vandaan is. Ik kan er gewoon naartoe fietsen. :D Ik hou het voorlopig op een optie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quyxz_ op 12-05-2011 22:37:06 ]
gr gr
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:34:28 #183
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_96726098
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.

Eigenlijk zijn de NC's gewoon echt goed, jammer genoeg komt dit niet naar voren in hun sets.
pi_96726138
quote:
0s.gif [b]Op
Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is...
Altijd :9

Nu Charly Lownoise @ Decibel 2010 op b2s radio. Ook een fijn setje! Mauro Picotto - Komodo (Save A Soul) (Megavoices Claxixx Mix) ^O^
pi_96726449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.

Eigenlijk zijn de NC's gewoon echt goed, jammer genoeg komt dit niet naar voren in hun sets.
Vind dat helemaal niks. Misschien wel hun minste release. Geen drive of whatsoever, gewoon een vrolijk riedeltje dat verder niets met me doet. Ook kapot mee gegooid op feesten.
pi_96727438
Geen hardstyle, maar boooohh.. Wat vet!!

pi_96727981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?
Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).

Voor de rest, het podium, de setjes, de show, de sfeer waren allemaal beter vond ik!
Ik merk gewoon dat ik dat "Raw" niet zo goed trek, ik vind het allemaal iets teveel van hetzelfde. Op Qlimax waren alle setjes eigenlijk wel goed en zat het met de opbouw wel snor, terwijl er op Hard Bass de laatste 2 teams zo hard geknald werd dat ik het de laatste 2 uur bijvoorbeeld overspoeld met "meer van hetzelfde".
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Nog steeds een briljante melodie + leuk springstukje :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Levitas het volgende:
Geen hardstyle, maar boooohh.. Wat vet!!

Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ook O+ Marcel Woods - Advanced (Organ Donors Remix)
pi_96728820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ook O+ Marcel Woods - Advanced (Organ Donors Remix)
Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825! :o :o :o
pi_96729036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:

[..]

Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825! :o :o :o
Jep...en de DJM2000 is even 2300 euro
pi_96730964
Heren, de 50/50 mix zoals beloofd!

Smashin Guys - Step inside the party (Technoboy Remix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
Human Resource - Dominator (Slim Shore remix)
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Do You Want xtc (original mix)
Menace 2 Society - Chronic Disorder
The Stunned Guys & Dj Paul - Thrillseeka (original mix)
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene (12'' Edit)
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Diss Reaction - Jiiieeehaaa (Angerfist remix)
The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
The Viper and G-Town Madness - Let It Bump (Korsakoff remix)
Neophyte - Still Nr.1
pi_96731511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:

Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Still Nr.1
_O_ baas
Gimme gimme gimme :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96731766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

_O_ baas
Gimme gimme gimme :D
Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige coma :)

Valt me trouwens op dat jij eigenlijk altijd de eerste comment hebt op mijn sets :P
Thanks! ^O^
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:46:47 #193
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_96731816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier vele liefhebbers zijn van de wat andere hardstyle, niet standaard hits... weet ik veel wat. Kom net toevallig nog wat Unusual Sounds setjes tegen van lang geleden :D

Sets zoals.. deze

SPOILER
Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staan *O*
Doe mij die linkjes maar als DM :)

quote:
Lol die achtergrond van die video heb ik een keertje gemaakt, grappig om die nu ineens achter YouTube filmpjes te zien opduiken :P

[ Bericht 17% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-05-2011 23:52:06 ]
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_96731939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige coma :)

Valt me trouwens op dat jij eigenlijk altijd de eerste comment hebt op mijn sets :P
Thanks! ^O^
Whehe, blijkbaar komt de smaak goed overeen :Y
^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96732366
Oeh :D :D

SPOILER
pi_96732384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:

[..]

Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).

Voor de rest, het podium, de setjes, de show, de sfeer waren allemaal beter vond ik!
Ik merk gewoon dat ik dat "Raw" niet zo goed trek, ik vind het allemaal iets teveel van hetzelfde. Op Qlimax waren alle setjes eigenlijk wel goed en zat het met de opbouw wel snor, terwijl er op Hard Bass de laatste 2 teams zo hard geknald werd dat ik het de laatste 2 uur bijvoorbeeld overspoeld met "meer van hetzelfde".
Op zich kan ik het wel begrijpen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat de show bij Qlimax vetter was dan bij HB, maar HB'11 is tot nu toe mijn enige Gelredomefeest geweest, dus ik heb geen idee wat de mogelijkheden nog meer zijn. :+ Verder had de opbouw bij HB wat beter kunnen zijn, dus niet gelijk al te lomp. Dat was bij Qlimax misschien beter, alhoewel ik mij er wel aan kan gaan ergeren als er te veel BH of DBSTF wordt gedraaid zonder echt harde kicks. Daar krijg ik geen energie van.

Daarover sprekende: Als ik deze track een keer live hoor ga ik kapot denk ik. Vooral bij 2:38. Wat gaat dat hard én een leuk deuntje, pure energie! _O_

gr gr
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:55:12 #197
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_96732409
quote:
Confucious O+ Astral O+

Ik ben niet altijd een chagrijnige oude man hoor ;)
  FOK!fotograaf donderdag 12 mei 2011 @ 23:55:18 #198
159915 -Menn0-
MNO
pi_96732415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:

Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Still Nr.1
Doe mij die maar :9
,,/
  vrijdag 13 mei 2011 @ 00:14:10 #199
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96733436
Hmm qua show vind ik QLimax 2009 toch boven Qlimas 2010 en Hardbass 2011 uitsteken :@
Plus het feit dat ik tijdens Qlimax 2009 een hele mooie tijd tegemoet ging, wat die hele avond toch eigenlijk wel mooier maakte. Maar er hing echt zo'n inheemse sfeer, dankzij de geweldige decoratie _O_

Qlimax 2009:

QLimax 2010:

Hardbass 2011:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96733527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm qua show vind ik QLimax 2009 toch boven Qlimas 2010 en Hardbass 2011 uitsteken :@
Plus het feit dat ik tijdens Qlimax 2009 een hele mooie tijd tegemoet ging, wat die hele avond toch eigenlijk wel mooier maakte. Maar er hing echt zo'n inheemse sfeer, dankzij de geweldige decoratie _O_

Qlimax 2009:

QLimax 2010:

Hardbass 2011:
http://kamernet.nl/kamer/650231
Mooie kamer. :D

Bij die DVD van Qlimax'09 waren die lasers bij Live The Moment wel echt fucking vet. Zo op en neer op de beat. Dat heb ik verder nog nooit ergens gezien, op zich wel jammer.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')