Bah ik dacht dat het een andere track wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geniale nummers ja, ik vind dit ook een geniale plaat van D-Block & S-Te-Fan:
J&W - Oblivion?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Bah ik dacht dat het een andere track wasdie ook supernova heet ( of word genoemd in de track ) iemand die weet waar ik aan denk ?
Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifamquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ooh ja dat zekerMaar toch vind ik hardstyle wel betere muziek om op los te gaan, omdat het ook echt hard is (meestal)
Heb nu een mix uit het electro topic opstaan, die doet het dan weer erg goed tijdens huiswerk
[..]
Idd x2
Oh dat is gewoon Tuneboy (en TBY en een stel andere Italianen) zie ik nu. Hoeveel aliassen hebben zij wel niet.
Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditaliaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Genoeg in ieder geval, komt allemaal uit huize Saifam. Stukje van 21 - 30 sec. is ook zo'n typische TBY sound.
Klopt inderdaad...rare Italianen ook altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mja zou zo'n naam niet verwachten van Boys from Harditalia
Die is inderdaad heel vet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef T-Force het volgende:
Zo dan! Gooit die Tartaros er gewoon even Girls From Hardasia in![]()
![]()
Die heb ik nou echt al laaaaaaaaaaaang niet meer gehoord.
This sample has already been used 1 million tiiiiiiiiiiiiiiiimes
Wat een pareltje![]()
Die kicks
Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3belsquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:52 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Die is inderdaad heel vet!
Kwam net ook Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix) tegen in de Euphoria aftermovie. Wat een kekke plaat vind ik dat!
Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Is een track van The R3bels (TBA): http://www.facebook.com/TheR3bels
Klopt, 't was dat ik via The R3bels bij die aftermovie kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Oh zal niet de eerste keer zijn dat er bij youtube comments bullshit staat.
Thanks.
Digital Punk - Escape From Realityquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Naja, vaak heb je wel albums van bepaalde producers en die zijn toch 9/10 gewoon los ofniet?
Bepaalde aanradertjes misschien? Ik heb bijvoorbeeld Music made addict van D-block &S-te-fan en dat vind ik een vrij geniale CD (geen idee of dat album hier gehaat wordt, maar ik troll niet).
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:
[..]
Digital Punk - Escape From Reality
Coone - The Challenge
A-Lusion & Scope DJ - Second Identity
Headhunterz - Studio Sessions
The Pitcher - Smack
Activator - Authentic Style
Brennan Heart - Musical Impressions
Showtek - Analogue Players In A Digital World
Crypsis - Statement of Intent
Ah juh , beest van een trackquote:
Die is echt baas!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:
WAT een lekker zomernummertje, stond helemaal te stuiteren
Scooter - Under the Radar Over the Top is ook een hardstyle album.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef Booomer het volgende:
[..]
Digital Punk - Escape From Reality
Coone - The Challenge
A-Lusion & Scope DJ - Second Identity
Headhunterz - Studio Sessions
The Pitcher - Smack
Activator - Authentic Style
Brennan Heart - Musical Impressions
Showtek - Analogue Players In A Digital World
Om er maar wat te noemen..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
Godverdomme liep ik net uit de metro met Tweekaz @ Magic Show op, ging ik eventjes compleet op mijn dak bij de climax van dit nummer:
Whehehe ik zie em al gaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:21 schreef eQuaL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Neo-Mullen op 12-05-2011 12:14:02 ]Cuz I'm Mr. Brightside
TNTquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Durf het bijna niet te plaatsen, maar ook dit klinkt wel weer best vet
100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij die nieuwe R3bels track kwam ik weer terug bij:
Fuck, wat stonden er goede tracks op de Surge of Power releases (met name op Part 1), maar unbroken en confucius mogen er ook zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |