quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Beach haal ff je vreselijk Gabber kicks & amen breaks signature logo weg
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Durf het bijna niet te plaatsen, maar ook dit klinkt wel weer best vet
Cool. Was leuk om te lezen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef T_Killer het volgende:
Voor de liefhebbers: interview met Ran-D in het studentenblad van de HAN (hij studeert daar blijkbaar). Leuk om te lezen hoe het voor hem allemaal is begonnen.
http://snsr.nl/sites/sensor/archief/magazine/2011/Sensor16.pdf
op pagina 24
quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef T_Killer het volgende:
[..]
100% met je eens. Unbroken is heerlijk en inderdaad:
en
zijn ook klassiekers
Kijk echt uit naar het TnT album!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Durf het bijna niet te plaatsen, maar ook dit klinkt wel weer best vet
Denk dat als je alleen het eerste gedeelte van de melodie pakt en daar wat leuks mee doet je er nog best een vet plaatje van kan maken. De hele melodie geeft meteen weer zo'n hardbass chapter 1e cd feeling als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Om even de examenstress van me af te knallen
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vondEen melodieuze plaat
![]()
? Nice!
Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
Ga je naar Hard Classics jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nee , ik hou het op Hard Classics. Remember zit net te dicht op Emporium ....
Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantiequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Zinnnnnnn in Remember potverdrie! Wie van hier gaan? Levitas, Krullie, T-Force, ......?
Het zijn ook twee van hun beste platenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vondEen melodieuze plaat
![]()
? Nice!
Randy of Ran-D?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dominator weet zelfs een dikke line-up voor de hardstyle neer te zetten
Live: Crypsis
Life: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Lune vs Chain Reaction
Randy
The R3bels
Titan
Anagenetic
Lol, slordig overgetypt van mequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:23 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Randy of Ran-D?
Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ben dan waarschijnlijk wel op vakantie.
Als we toch gaan mierenneuken dat is het ook Luna ipv Lunequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, slordig overgetypt van meRan-D ofcourse
Ik las serieus Crypsis, i.p.v Cyprus, haha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vertrek volgende week lekker naar Cyprus voor een weekie vakantie
Weet nog goed toen ik hem voor het eerst hoorde op een feest,quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Astral nog nooit gehoord op een feest? Die track is helemaal kapot gedraaid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |