Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax '09
Mijn eerste en tot nu toe ook laatste grote hardstyle feest geweest.
Maar zal zeker niet de laatste blijven:)
Wou naar 2010 maar er kwam iets tussen. Hoor van velen dat 2009 tóch beter wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn![]()
Mensen zijn verwend hier
Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dominator weet zelfs een dikke line-up voor de hardstyle neer te zetten
Live: Crypsis
Live: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Dominator 2008quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een dikke hs line-up maar toen tegelijk met Tomorrowland, na de edities in 2007 en 2008 ga ik het dit jaar weer eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staan![]()
Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso Qimax 2009 & 2010 waren top! Verbaast me dat mensen er hier zo negatief over zijn![]()
Mensen zijn verwend hier
Ziet er nice uit (alleen jammer dat er niks van Theracords staat) en ik vind het ook wel leuk om eens een keer een hardcore feest te proberen. Laatst besefte ik mij ook dat dat 10 km van mij vandaan is. Ik kan er gewoon naartoe fietsen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dominator weet zelfs een dikke line-up voor de hardstyle neer te zetten
Live: Crypsis
Live: Psyko Punkz
Zany
Zatox
Tatanka
B-front
Luna vs Chain Reaction
Ran-D
The R3bels
Titan
Anagenetic
Altijdquote:[b]Op
Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is...
Vind dat helemaal niks. Misschien wel hun minste release. Geen drive of whatsoever, gewoon een vrolijk riedeltje dat verder niets met me doet. Ook kapot mee gegooid op feesten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.
Eigenlijk zijn de NC's gewoon echt goed, jammer genoeg komt dit niet naar voren in hun sets.
Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat was er dan nog vetter aan Qlimax 2010 dan aan Hard Bass 2011?
Nog steeds een briljante melodie + leuk springstukjequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:34 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zit die youtube video van Deepack @ Q-Base te kijken, daarin komt Faster n Further van de NC's voorbij, ik vind dat ook echt een beest.
Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Levitas het volgende:
Geen hardstyle, maar boooohh.. Wat vet!!
Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
Had deze gezien op Twitter ja, ziet er gruwelijk vet uit. Meesterlijke Remix van een ontzettend toffe track ookMarcel Woods - Advanced (Organ Donors Remix)
Jep...en de DJM2000 is even 2300 euroquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Daaaamn.. Pioneer DJM900 Nexus mixer: ¤1825!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, de 50/50 mix zoals beloofd!
Smashin Guys - Step inside the party (Technoboy Remix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
Human Resource - Dominator (Slim Shore remix)
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Do You Want xtc (original mix)
Menace 2 Society - Chronic Disorder
The Stunned Guys & Dj Paul - Thrillseeka (original mix)
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene (12'' Edit)
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Diss Reaction - Jiiieeehaaa (Angerfist remix)
The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
The Viper and G-Town Madness - Let It Bump (Korsakoff remix)
Neophyte - Still Nr.1
Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige comaquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Aangezien er hier vele liefhebbers zijn van de wat andere hardstyle, niet standaard hits... weet ik veel wat. Kom net toevallig nog wat Unusual Sounds setjes tegen van lang geleden
Sets zoals.. dezeDoe mij die linkjes maar als DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of er uberhaupt animo voor is... Maar ik zie net nog wat links online staanLol die achtergrond van die video heb ik een keertje gemaakt, grappig om die nu ineens achter YouTube filmpjes te zien opduikenquote:
[ Bericht 17% gewijzigd door em-dee-em-aa op 12-05-2011 23:52:06 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Whehe, blijkbaar komt de smaak goed overeenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:45 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen, ik zo even in een kunstmatige coma
Valt me trouwens op dat jij eigenlijk altijd de eerste comment hebt op mijn sets
Thanks!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich kan ik het wel begrijpen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat de show bij Qlimax vetter was dan bij HB, maar HB'11 is tot nu toe mijn enige Gelredomefeest geweest, dus ik heb geen idee wat de mogelijkheden nog meer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso hoe ik me voelde (beïnvloed natuurlijk best een hoop).
Voor de rest, het podium, de setjes, de show, de sfeer waren allemaal beter vond ik!
Ik merk gewoon dat ik dat "Raw" niet zo goed trek, ik vind het allemaal iets teveel van hetzelfde. Op Qlimax waren alle setjes eigenlijk wel goed en zat het met de opbouw wel snor, terwijl er op Hard Bass de laatste 2 teams zo hard geknald werd dat ik het de laatste 2 uur bijvoorbeeld overspoeld met "meer van hetzelfde".
Ik ben niet altijd een chagrijnige oude man hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:59 schreef T-Force het volgende:
ConfuciousAstral
![]()
Hoorde ik Bartman nou net zeggen dat hij Confucious leuk vondEen melodieuze plaat
![]()
? Nice!
Doe mij die maarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef RiKe het volgende:
Heren, de 50/50 mix zoals beloofd!
Smashin Guys - Step inside the party (Technoboy Remix)
Dj Syro - No More Hardtraxx
Pavo - Tekno Music
Dozer - Huwex
Donkey Rollers - Ruff
Zatox - I Hate U
Human Resource - Dominator (Slim Shore remix)
The R3bels - Pattern 2
Neophyte - Do You Want xtc (original mix)
Menace 2 Society - Chronic Disorder
The Stunned Guys & Dj Paul - Thrillseeka (original mix)
Juggernaut - Ruffneck Rules Da Artcore Scene (12'' Edit)
Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy (Accelarator Remix)
Diss Reaction - Jiiieeehaaa (Angerfist remix)
The Viper & Evil Activities - Raving Bootleg
The Viper and G-Town Madness - Let It Bump (Korsakoff remix)
Neophyte - Still Nr.1
Mooie kamer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm qua show vind ik QLimax 2009 toch boven Qlimas 2010 en Hardbass 2011 uitsteken
Plus het feit dat ik tijdens Qlimax 2009 een hele mooie tijd tegemoet ging, wat die hele avond toch eigenlijk wel mooier maakte. Maar er hing echt zo'n inheemse sfeer, dankzij de geweldige decoratie
Qlimax 2009:
QLimax 2010:
Hardbass 2011:
http://kamernet.nl/kamer/650231
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |