Ook daar zitten zoete figuren tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef porsche1 het volgende:
Hardstyle.
HARDCORE HOLLAND MOEDERNEUKERS!
HOLLAND IS MOG STEEDS GODVERDOMME HET HARDSTE!!!!!
Dat is dan ook mijn klachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Paxcon het volgende:
Het eerste filmpje naar de helft geklikt en het vervolgens 10 seconden vol gehouden. Wat een troep.
Ik luister heel breed, vriend. Ik kan switchen van The Lonely Island naar Kim Carnes naar The R3bels.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:17 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Ik ga niet zeggen dat wat ik luister goed is...
Maar serieus...Hardstyle?
Ik switch ook net van The Lonely Island naar hardstylequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:18 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ik luister heel breed, vriend. Ik kan switchen van The Lonely Island naar Kim Carnes naar The R3bels.
Deze?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik switch ook net van The Lonely Island naar hardstyle
Ook, heb net hun nieuwe album gedownload. Wou hem kopen maar je kan alleen via Itunes of met Creditcardquote:
Waarom iets kopen als je het ook gratis kunt krijgen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ook, heb net hun nieuwe album gedownload. Wou hem kopen maar je kan alleen via Itunes of met Creditcard
Nou ja, artiesten die echt toffe muziek maken support ik graag. Dat zijn er sowieso nogal weinigquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef Fraech het volgende:
[..]
Waarom iets kopen als je het ook gratis kunt krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |