Jan en Klinker liefde allesquote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik lees wat over meets en vervolgens zoenmathons, moet ik hier verbanden gaan trekken?
Verband op de spoedeisende hulp, maar niet door jou.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Ik lees wat over meets en vervolgens zoenmathons, moet ik hier verbanden gaan trekken?
MEREL!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Dan kom ik wel niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
Ik zal er misschien zijn mits geen kutmensen
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
Ik zal er misschien zijn mits geen kutmensen
Schattigquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan en Klinker liefde alles
Oh, ik hoor net dat Klipje ook komt als er een meet komt.
Owhquote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Verband op de spoedeisende hulp, maar niet door jou.
Creegquote:
Ik kom als jij niet komt of als er zo'n grote groep gaat dat ik geen contact met je hoef te hebben.quote:
sryquote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schattig
Oeh is het stiekem voor jullie gewoon een soort date
[..]
Owh![]()
[..]
Creeg![]()
[..]
Ik kom als jij niet komt of als er zo'n grote groep gaat dat ik geen contact met je hoef te hebben.
Ja maar jan dan? Die filmt het op oke opgelost.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
KlinkerKlips wil geen homoseks met Jan. Hij wil wel een trio als wij de aardbeien en chocoladesaus plannen gaan uitvoeren
Merollquote:Op maandag 9 mei 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Volgens mij ken ik die Sjef van dat topic (want hoeveel Sjefs lopen er rond in nederland die ook nog eens veel van spinnen weten?)quote:Op maandag 9 mei 2011 21:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kijk dan wat er net door mijn kamer rende.![]()
Spinnen met Sjef! - voor al je vragen over spinnen
Geen probleem, ik kijk hem wel even zwoel in de ogen aan en dan weet hij niet meer wat hij wilquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
KlinkerKlips wil geen homoseks met Jan. Hij wil wel een trio als wij de aardbeien en chocoladesaus plannen gaan uitvoeren
Oke, top.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar jan dan? Die filmt het op oke opgelost.![]()
![]()
En ik sta vanaf de zijlijn te rukken.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Oh. :3quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi ijsje![]()
[..]
Maakt niet uit hoor
[..]
Draaltje
Hihiquote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kijk hem wel even zwoel in de ogen aan en dan weet hij niet meer wat hij wil
Ik ben jaloers wel dan. Maarmaar ik heb wel Bloempsjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kijk hem wel even zwoel in de ogen aan en dan weet hij niet meer wat hij wil
Kwartetje gewoon jeweet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben jaloers wel dan. Maarmaar ik heb wel BloempsjeLastig dit.
Dan regelt henk het geluid, hij doet daar immers een opleiding voorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan regelt henk het geluid, hij doet daar immers een opleiding voor
Ik hoop dat je niet komt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kom als jij niet komt of als er zo'n grote groep gaat dat ik geen contact met je hoef te hebben.
Ja post het maar hier ookquote:
quote:
Prima.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dan regelt henk het geluid, hij doet daar immers een opleiding voor
Ik ook nietquote:
Dibsquote:
HEYquote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Ragboer het volgende:
WAT? MEET?
Ik ga alleen met Patje zuipen, de rest zal me allemaal wel...
Volgende keer kom je niet verder dan Tol Oost want dan zijn de banden van de bus lekquote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Ragboer het volgende:
WAT? MEET?
quote:
2 dingen waarmee ik het met je eens ben, moet niet veel gekker wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
Als we maar niet naar die ballentent van een stairway gaan.
Oehquote:
Waarom stond daar vriendin?quote:
Denk alleen maar praatjens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
Maar jongens, worden hier nou serieuze plannen voor een ARG7 meet gemaakt?Grutjes, dat ik dat nog mee zou mogen maken.
Uhm, ik ben niet Zero hèquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
2 dingen waarmee ik het met je eens ben, moet niet veel gekker worden
[..]
Oeh
[..]
Waarom stond daar vriendin?
Ik denk het ook, maar ach, wie weetquote:
MEISJE IK BEN BOOOOOOOOOOOSquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TYPO SORRY MEISJE.Echt stom van me. Nogmaals sorry
![]()
:")
quote:
quote:
Meerdere keuzes gewoonquote:
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TYPO SORRY MEISJE.Echt stom van me. Nogmaals sorry
![]()
:")
Komt door de UIquote:
pfffoe dan moet ik de Chloroform maar weer even uit de kast gaan halenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, als je Klips gaat versieren durft ie niet
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pfffoe dan moet ik de Chloroform maar weer even uit de kast gaan halen![]()
Waarom wil je zo graag Klips?? Ben ik niet genoeg?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij wil ook eens wat anders, wij hebben elkaar tochquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Klips?? Ben ik niet genoeg?
chloroform is te 20s. er is vast wel iets beters op de marktquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wraak nemen op jouw lesbische avontuurtjes meteenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Klips?? Ben ik niet genoeg?
Ja maar toch, dit doet pijn wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij wil ook eens wat anders, wij hebben elkaar toch
Snap ik, snap ik. Jan, niet zo liefquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar toch, dit doet pijn wel.
Dat is ook wel weer zo klinker, jij begonquote:Op maandag 9 mei 2011 21:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wraak nemen op jouw lesbische avontuurtjes meteen
Het is een glazen pot. Moet ik het dan nog steeds doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sla hem met je zak met dropjes dan.
Jij verleidde me. Ik ben een zwak mens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo klinker, jij begon
Gaarne. Dan ga ik op ziekenbezoek.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is een glazen pot. Moet ik het dan nog steeds doen?
In dat geval zal ik wel thuis blijven denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Ragboer het volgende:
WAT? MEET?
Ahja, met mijn supersexyhardlooplichaamquote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij verleidde me. Ik ben een zwak mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |