volgens mij krijg je zelfs daar minstens een note voorquote:
Dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Isambard het volgende:
Ik wil de lol verder niet verpesten hoor, maar in de TT kun je geen plaatje zetten.
zie PIquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:48 schreef Isambard het volgende:
Ik wil de lol verder niet verpesten hoor, maar in de TT kun je geen plaatje zetten.
Volgens mij krijg je zelfs een ban/note als je het alleen al typt.quote:
nu word ik bangquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je zelfs een ban/note als je het alleen al typt.
quote:
quote:
Ja hoe dom kun je zijn zegquote:
Gewoon iets vreselijk walgelijks. Het idee alleen al. Ik ga het dan ook niet herhalenquote:
Herhaal eensquote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gewoon iets vreselijk walgelijks. Het idee alleen al. Ik ga het dan ook niet herhalen.
mogen we raden?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gewoon iets vreselijk walgelijks. Het idee alleen al. Ik ga het dan ook niet herhalen.
WAT STOND ERquote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe kom je er trouwens bij TS. Serieus.
Jawel.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Swomp het volgende:
Er stond volgens mij helemaal niks erg ofzo?
Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik het moet noemen.quote:
Vent! Gast! Dit niet erg vinden? Ben je ziek in je hoofd?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:57 schreef Swomp het volgende:
Er stond volgens mij helemaal niks erg ofzo?
Kon ik toch al niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Hater het volgende:
Ik ga iets verschrikkelijks smerigs en goor posten als ik het niet te horen krijg. Iets waar jullie echt nachtenlang niet van kunnen slapen.
Ik heb het einde van het internet al in de ogen gestaard.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Hater het volgende:
Ik ga iets verschrikkelijks smerigs en goor posten als ik het niet te horen krijg. Iets waar jullie echt nachtenlang niet van kunnen slapen.
Probeer eensquote:Op maandag 9 mei 2011 19:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik het moet noemen.
Zo naiefquote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Swomp het volgende:
Als er echt wat ergst had gestaan was ie al lang banned
quote:
A challenge?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik heb het einde van het internet al in de ogen gestaard.
Heb jij hem dan nog zien posten?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef Swomp het volgende:
Als er echt wat ergst had gestaan was ie al lang banned
Ah nu is ie wel bannedquote:
Doe je ding, erger kan het toch niet worden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Hater het volgende:
Wil je nog een beetje kunnen slapen de komende week?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
ahh, de ban is er nu, nu nog weten wat er stond
je hoeft het neit opnieuw te posten, gewoon zeggen wat er stondquote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef Isambard het volgende:
[..]
Wil je nog een beetje kunnen slapen de komende week?
Serieus, wees blij.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:02 schreef ElmoFan het volgende:
Wat stond er? Ik ben altijd te nieuwsgierig
Ditquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Aestivate het volgende:
Wat stond er? Gooi anders dit topic dicht.
Tevens: mensen die snel geshockeerd zijn.
Geef eens een lekkere in omschrijving van de OP in detailquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Mensen die het lef hebben om de OP opnieuw te posten ergens kunnen een maand lang wat anders gaan doen.
Echtquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Aestivate het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef smegmanus het volgende:
Mensen die het lef hebben om de OP opnieuw te posten ergens kunnen een maand lang wat anders gaan doen.
quote:
Jij hebt de OP niet gezien, je weet niet eens waar je over praat man.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef Aestivate het volgende:
Stoute boy hier.quote:
Ik denk niet dat Danny het leuk gaat vinden als zijn forum hiermee gelinkt wordt.quote:
Jij hebt de originele OP niet joh faalkonijn.quote:
DMquote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Danny het leuk gaat vinden als zijn forum hiermee gelinkt wordt.
Dit.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet gezien, je weet niet eens waar je over praat man.En wees daar maar blij om ook.
Ditquote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Zó fucking nep dit. Het ligt er nu veel te dik bovenop.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
Vandaar dat TS nu dag tegen zijn accountje kan zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
duudequote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
OMG! Ik heb het gehoord.![]()
Zieke shit.
Het gaat dus om een gozer die z'n keel doorgesneden krijgt en daar zit dan iemand in te kakken.![]()
![]()
Wie heeft dit verteld?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
Het gaat dus om een gozer die z'n keel doorgesneden krijgt en daar zit dan iemand in te kakken.![]()
![]()
hmm lekker, meer aubquote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
![]()
Hoerenzoon.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Dhaha het volgende:
HAhahahaha het was lekker een grapjen.
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
- Iedereen die de schokreacties heeft gepost
gr
gr
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
![]()
Verdammt.quote:
lol held iedereen gelofden het xDquote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
![]()
Had ik toch bijna je topic verneuktquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Dhaha het volgende:
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Dhaha het volgende:
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
haha, nou gr gr en ik hoop dat je sterft en dat iemand dan in je opengesneden keel poeptquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Dhaha het volgende:
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
Lekker op tijd wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
ARGH, soms wilde je dat je die modpowerz niet had![]()
![]()
dankje, nu weet ik eindelijk wat door stond. ik kan er niet tegen als modjes posten editten en niemand dan wil zeggen wat daar staat.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
Zieke shit.
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
dankje, nu weet ik eindelijk wat door stond. ik kan er niet tegen als modjes posten editten en niemand dan wil zeggen wat daar staat.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
dankje, nu weet ik eindelijk wat door stond. ik kan er niet tegen als modjes posten editten en niemand dan wil zeggen wat daar staat.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef DutchSpike het volgende:
volgens mij was het goor.![]()
''Het gaat dus om een gozer die z'n keel doorgesneden krijgt en daar zit dan iemand in te kakken''
gadverdamme man...
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
Ik denk dat ik mijn titel maar aan jou moet overdragen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef DutchSpike het volgende:
''Het gaat dus om een gozer die z'n keel doorgesneden krijgt en daar zit dan iemand in te kakken''
gadverdamme man...
Echt?!quote:Op maandag 9 mei 2011 20:11 schreef DutchSpike het volgende:
gadverdamme man...
zie je wel, fake & gayquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Dhaha het volgende:
De OP was ongeveer:
Post hier allemaal reacties alsof er een vreselijk plaatje in de OP heeft gestaan. Na een tijdje edit ik de OP en komen er allemaal reacties van "Wat stond er?"
Iets met "ik post een plaatje in de TT" kan ik me nog herinnerenquote:
Oké, hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
NSFWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 09-05-2011 20:19:22 ]
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 09-05-2011 20:19:37 ]goede morgen/middag/avond/nacht
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
NSFWGatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 09-05-2011 20:19:52 ]Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Ik had speciaal nog voor jullie er geen http://www. voor gezetquote:
Ja domme kut!quote:
quote:
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Dhaha het volgende:
De OP was ongeveer:
Post hier allemaal reacties alsof er een vreselijk plaatje in de OP heeft gestaan. Na een tijdje edit ik de OP en komen er allemaal reacties van "Wat stond er?"
Dit kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 20:14 schreef Dhaha het volgende:
De OP was ongeveer:
quote:
Goed bezig.quote:
wat doe jij nouquote:
Ik moest hem een keer posten op een goed moment. I made itquote:
You are an idiot HA HA HA HA HA HA HAAHAHAHAHHAAAAAAquote:
Dan kan ik alles wel sluiten in ONZ op dit momentquote:
Doenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan kan ik alles wel sluiten in ONZ op dit moment
Veul te veul werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
HOLY FUCKINK KAK! PICS!!quote:
Terechte fix ook wel +1 positieve note.quote:
Mijn eerste positieve note.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Terechte fix ook wel +1 positieve note.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Gadver ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Permban!
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
ha ha net een pennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
gr
gr
Goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Het DM filter filtert dat soort smerige links er gelukkig ook uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:32 schreef Patrickovik het volgende:
Wat was het nu dankan iemand mij DMen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef MuVo het volgende:
Aan de reacties te zien, lijkt het mij niet erg om de pic gemist te hebben!![]()
maar wat stond er?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Lees dan het topicquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:56 schreef Driepink het volgende:
Ik dien een klacht in omdat ik de OP niet kan lezen
Gemiste kans, je bent te laat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Hilaries topik.
Nee echt.
Ik lig dubbel.
Veeg me op.
Klopt.quote:
quote:
Geen kut topique! Dus nu opdonderen uit dit geniale topique anno2010. dit topic komt uit anno2011, niet uit 2010quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |