Sowiesoquote:
Op sommige foto's is het prima te zien. En pak dan wel de zomerfoto's..daar is 't het lichts/duidelijkst.quote:
Oke, even kijken.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso [ afbeelding ] Mannen zonder baard zijn gewoon vrouwen zonder tieten
[..]
Op sommige foto's is het prima te zien. En pak dan wel de zomerfoto's..daar is 't het lichts/duidelijkst.
Ik wil je wat van mijn pigment geven oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb alleen de huid van een roodharigeHoewel het nu wel meevalt met het verbranden eigenlijk
Ik blijf gewoon zo veel mogelijk uit de zon en smeer mij ieder half uur in als in de zon staquote:Op maandag 9 mei 2011 19:15 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb alleen de huid van een roodharigeHoewel het nu wel meevalt met het verbranden eigenlijk
Graagquote:Op maandag 9 mei 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil je wat van mijn pigment geven oke.
Ik ookquote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon zo veel mogelijk uit de zon en smeer mij ieder half uur in als in de zon sta
Ik laat mijzelf gewoon heeeeel langzaam aan bruin wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ookmaar nu ben ik zelfs een beetje bruin
maar als ik dan m'n ouders/broertje/rest van de familie zie denk ik: oh, valt wel mee hoe bruin ik ben
wat aardigquote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik mn pigment best weg wil geven voor de zwakkeren onder ons.
¿?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat ik mn pigment best weg wil geven voor de zwakkeren onder ons.
neequote:
watquote:
tldrquote:Op maandag 9 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
Uitspraak: ne Tussenwerpsel <woord waarmee je zegt dat je niet wilt, dat je weigert>. Antoniem: ja `Nee, nee en nog eens nee!` Nee heb je, ja kun je krijgen. (= probeer het) Nee maar! (= <uitroep van verrassing>)
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/nee
nee
[tussenwerpsel]• om aan te geven dat je het ontkent
vb:Heb je dat boek uit? Nee
• nee knikken [met je hoofd schudden dat je het ontkent]
• wel nee! [hoe kom je erbij!]
tegenstelling: ja
tussenwerpsel: nee
Gevonden op http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_N/W1638.HTM
nee
Duidt ontkenning aan, het tegengestelde van ja.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/nee
nee
•duidt ontkenning aan, het tegengestelde van ja.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/nee
nee
1) Afwijzing 2) Bijwoord 3) Botte ontkenning 4) Men verkoopt het liever niet (crypt) 5) Neen 6) Negatie 7) Ontkennend antwoord 8) Ontkenning 9) Uitroep van onmogelijkheid 10) Van haarzelve genoemd 11) Verbod 12) Veto...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/ne
NEE
`Nee` is een ludieke politieke verkiezingslijst in Antwerpen die in 2005 het levenslicht zag. De leden van NEE vertoonden na de verkiezingen van 2007 geen politieke activiteit meer en verlegden hun activiteiten naar een filmproject. Filosofie : NEE wil mensen, die ontevreden zijn met de visies en re...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/NEE
[..]
wat
I wat Uitspraak: wɑt pronoun 1 <met dit woord vraag je naar iets> `Wat zeg je?` `Ik vroeg hem wat hij kwam doen.` `Wat wil je dan?` `Wat voor weer wordt het morgen?` Wat? [Informeel] (= wat zei je?; = wablief?) Wat! (= <uitroep v...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/wat
wat
ettelijke, enige iets hetgeen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/wat
Wat
Thaise vorm van een Boeddhistische tempel.
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php
Wat
Tempel in Thailand.
Gevonden op http://www.travelecademy.nl/extratools/woordenboek
Wat
Let op: Spelling (deels) uit 1864: vnw. (aanduiding eener vraag); - is het? - moet gebeuren?
~, (betrekkelijk voornaamwoord), hetwelk, dat; over -? waarover? weet gij - ik gedaan heb?
~, tw. hoe! - ben ik ongelukkig!
~, [bijwoord] een weinig; eene korte poos; blijf nog -; vrij -, vee...
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nie
wat
[bijwoord, voornaamwoord]• niet veel, niet zo erg
vb:hij is nog wat klein
• ze hebben heel wat kinderen [nogal veel]
synoniemen: beetje iets enigszins ietwat
tegenstelling: erg
• als je niet weet of wil zeggen waar het precies over gaa...
Gevonden op http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/LTR_W/W2975.HTM
Wat
Wat is een Engelse jongensnaam. Het betekent `leger heerser`. Extra info: Waar word het gebruikt? De naam Wat wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen. Het is een verkorte vorm van Walter, gebruikt in Engelstalige landen, Duitsland en ...
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/jongens/Wat
wat
1) Beetje 2) Betrekkelijk voornaamwoord 3) Datgene 4) Een beetje 5) Een paar 6) Een weinig 7) Enig 8) Enige 9) Enigermate 10) Enigszins 11) Enkele 12) Geringe hoeveelheid 13) Hetgeen 14) Hoeveel 15)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/wa
Wat
Een `wat` is een boeddhistische tempel in Cambodja, Laos of Thailand. Ook religieuze gebouwen van andere religies (bijvoorbeeld ruïnes uit de tijd van het Hindoeïsme) kunnen met deze naam aangeduid worden. Gebouwen : Normaal gesproken bestaat een wat uit verscheidene gebouwen die door een muur omr...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Wat
Ja bij mij nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat mijzelf gewoon heeeeel langzaam aan bruin wordenEigenlijk hoeven alleen m'n hoofd en m'n voeten bruin te worden
De rest zit toch goed bedekt door een wetsuit [ afbeelding ]
tl;drquote:
Maar, dat is niet negatief toch. Ik wil je helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Bloempje. het volgende:
Oh en klinker, ik zag het wel hoor, dat je me zwak noemt.
Goed he.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tl;dr
Said whenever a nerd makes a post that is too long to bother reading.
"omg you postwench. i can only say one thing in response - tl;dr"
"tl;dr...why dont you give up on your unabridged edition of War and Peace or at least stop posting it here?"
Dat ligt aan je hoofdquote:Op maandag 9 mei 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zal ik een baard laten staan. trekt dat brunettes aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm. Oke. Hoewel ik me nu een tikje aangerand voel.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, dat is niet negatief toch. Ik wil je helpen.![]()
[..]
Goed he.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
Vriespop, zo iets vind ik wel te doenOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Vriespop, zo iets vind ik wel te doenInderdaad, die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En ik heb je nog niet eens aangeraakt, moet je nagaan geakkkk.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm. Oke. Hoewel ik me nu een tikje aangerand voel.![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw. Dat wordt een wilde dag/nachtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, die man.![]()
![]()
![]()
[..]
En ik heb je nog niet eens aangeraakt, moet je nagaan geakkkk.![]()
![]()
![]()
Wel af en toe iets eten? Anders ga ik dood hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We gaan gewoon 24 uur lang door mang niet te stoppen.![]()
![]()
Vriespop, zo iets vind ik wel te doenMoet lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriespop, zo iets vind ik wel te doenDas een erg knappe man jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Chocoladesaus aardbeien alles toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wel af en toe iets eten? Anders ga ik dood hoor
SPOILER: damnnnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op maandag 9 mei 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Chocoladesaus aardbeien alles toch.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
die heeft net een dikke opSPOILER: damnnnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
sopsopsop alles toch sharrSPOILER: damnnnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
Succesquote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga maar even hardlopen![]()
Tot straks liefjens, wens me succes!
Hihi, even sexy worden whihi, succes!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
Respect.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
Natuurlijk, ik moet er wel op mijn allerbest uitzien natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi, even sexy worden whihi, succes!
Nooit!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik moet er wel op mijn allerbest uitzien natuurlijkStraks wijs je me nog af
Oh gelukkigquote:
iHoooiquote:
Doei lief!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
![]()
Toch maar wel even rennen.
Doeii!
Oh, in dat geval moet ik eigenlijk lief zijn.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, in dat geval moet ik eigenlijk lief zijn.
Hoe gaatie?quote:
Ik weet fijnere spul.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is cafeïne toch eigenlijk fijn spul.
Hi..quote:
Idd kutsmiley echt dood aan die smiley zo scheinhijlig alles omggogmaosdg dood moet hei.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die smiley van je was een topickiller.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Idd kutsmiley echt dood aan die smiley zo scheinhijlig alles omggogmaosdg dood moet hei.
Vind ik ook!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Idd kutsmiley echt dood aan die smiley zo scheinhijlig alles omggogmaosdg dood moet hei.
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een afbeelding voor die kutsmiley godverdomme check hem dan:wat is het probleem?SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die smiley van je was een topickiller.
Die wilde ik net opzoekenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nope, geen ogen hier helaas.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sry ik verveel me ;S dan ga ik raar doen ensow en gek typen xXDD hahah,, nouja vertel es wat leuks... hoe gaat het met de liefde?? heb je nog oogies hihihi
heb je dan wel sgarrels ofsOww, jij als eckte pimp heeft toch wel overal een scharreltje sitten hahaaha,,, echt hihihquote:
goeie wel helaas lelijkquote:
ik zal wel weer iets gemist hebbenquote:
hintquote:Op maandag 9 mei 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je vroeg me niet om te sexksen je zei dat je naar de film wou
Neeh lekkor vrijgezellug he xDquote:Op maandag 9 mei 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je dan wel sgarrels ofsOww, jij als eckte pimp heeft toch wel overal een scharreltje sitten hahaaha,,, echt hihih
[..]
goeie wel helaas lelijk
mijn piem0l wil jou welquote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar ik wil niet jouw piem0l.sry
hhahaha egt hequote:Op maandag 9 mei 2011 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Neeh lekkor vrijgezellug he xD [ afbeelding ]
en klinkerzusje dannN?S??S ;SS confuszing allesz alom hierquote:
wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhahaha egt hexD
[..]
en klinkerzusje dannN?S??S ;SS confuszing allesz alom hier
Die is goed bezigquote:
Leugens. Haar laptop staat hier.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die is gewoon stiekem aan het Fok!ken hoor.
Hoe oud is ze dan?quote:
de wcrol is een minilaptopquote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens. Haar laptop staat hier.
Uh, met wie ben ik nu aan het DM'en dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens. Haar laptop staat hier.
Ze typt gek hequote:Op maandag 9 mei 2011 20:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Uh, met wie ben ik nu aan het DM'en dan.![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
ik ben hier heel trots opdankje voor de meewerking aan het gehandicapte kunst projectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dankje voor de meewerking aan het gehandicapte kunst project
graag gedaan, jammer dat jouw inzending niet geaccepteerd isquote:Op maandag 9 mei 2011 20:03 schreef K-Cash het volgende:
[..]
dankje voor de meewerking aan het gehandicapte kunst project
?quote:
quote:
Nee.quote:
tja, ik was niet gehandicapt genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
graag gedaan, jammer dat jouw inzending niet geaccepteerd is
waarom zij eerstquote:
Hahahahahquote:
Die link ookquote:
IK OOK HAHAHAquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA IK KLIKTE BEDANKT NU GA IK HIER UREN NAAR LUSITEREN THANXKS BOIIIBOI.
skkl nickelsonquote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA IK KLIKTE BEDANKT NU GA IK HIER UREN NAAR LUSITEREN THANXKS BOIIIBOI.
BFFquote:Op maandag 9 mei 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh yay fijn om te horen dit ik hou van je.![]()
![]()
NET ZO VERSLAVEND ALS NYANCAT Z0MGGOAS0DGquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Creeg het volgende:
Kut ik kan niet stoppen met luisteren![]()
![]()
![]()
HELP ME !!!!!!!!!!!!!!
sorry Kreeg, groei wat ballenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Creeg het volgende:
Kut ik kan niet stoppen met luisteren![]()
![]()
![]()
HELP ME !!!!!!!!!!!!!!
Troll. Al gezien na de eerste mod-posts.quote:
Ok.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:08 schreef Dhaha het volgende:
HAhahahaha het was lekker een grapjen.
Met dank aan
- Smegmanus
- Netsplitter
- Iedereen die de schokreacties heeft gepost
gr
gr
wut?quote:
Alsof iemand hier in traptquote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat briefje met je naam er ook bij.![]()
Sterkte, niet te veel naar kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
Er staat een snikkelson wijf te sjillen voor mijn huis alles
Klinkerzusje.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
HIHAHO IK GELOOF HET BEIJNA.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat briefje met je naam er ook bij.![]()
Stuur mn zusje naar huis. Het eten wacht op haar.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
heyquote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
LOL????????????????????quote:Op maandag 9 mei 2011 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
OMG! Ik heb het gehoord.![]()
Zieke shit.
Het gaat dus om een gozer die z'n keel doorgesneden krijgt en daar zit dan iemand in te kakken.![]()
![]()
Janquote:
SPOILER: Dit is JanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog nooit gekeken en ben ook niet van plan om het ooit te gaan kijkenquote:
Of je moet van flauwe humor houden.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gekeken en ben ook niet van plan om het ooit te gaan kijken
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Goede filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Ik dacht dat dat Jan ook overkomen was vanmiddag ja, niet leuk ditquote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef dralion13 het volgende:
Man zwaargewond na gevecht met huiskat
Wat een kat
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik niet snap nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ooo okquote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Due Date als ik het goed heb [ afbeelding ]
quote:
Helemaal fout, lees ik net.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij het bent. Of Breezer.
Maar wanneer is binnenkort?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |