Ik bedoel dat het topic VOL is.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Ik word een beetje moe van dat VOL=VOL. Of mag ik je voortaan Janmaat noemen??
Speelt toch bij Heereveen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
"Te lui om een TT te bedenken."
Post de vorige dan ook niet vol met een nietszeggende post. De volgende keer gooi ik zo'n nieuw deel gewoon dicht.
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De bevolking is niet goed verdeeld over de continenten, hier hebben we te weinig kindertjes, in de derde wereld veel te veel.
Gewoon pvvmystylequote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Welvaart, en vlug ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?
Meer kinderen uit Afrika adopteren.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?
Diametraal? Heb je weer in het woordenboek lopen loeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat orthodoxie de diametraal tegenover vrijheid staat.
Daar los je het echte probleem niet mee op.quote:
Een note?quote:
quote:
Het vergrijzingsprobleem wel hoor. Ow je bedoelt dat we ons ras dan niet zuiver houden?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar los je het echte probleem niet mee op.
Oei, daar schijnen ze erg van te houden op het platteland.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vergrijzingsprobleem wel hoor. Ow je bedoelt dat we ons ras dan niet zuiver houden?
Bezorgen die in Alphen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bestel meestal bij de bedenkers. El Aviva in Delfshaven.
Wat een bulshit, jij lacht de SGP uit als ze op zondag de winkels dicht willen hebben. Maar een Burka moet kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Diametraal? Heb je weer in het woordenboek lopen loeren?![]()
Orthodoxie is enkel in strijd met vrijheid wanneer leden van de buiten de groep in hun handelen worden beperkt. Dat is niet het geval. In een vrije samenleving moeten (relgieuze) minderheden de vrijheid krijgen om hun tradities in stand te houden. Mits deze niet in strijd zijn met de wet.
Besmeur onze naam niet door ons met hem te associëren.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:50 schreef JoaC het volgende:
Jongens, er is genoeg inhoudelijks waarop je php aan kan vallen, waaronder met woorden van neocons
Coach/assistent van Orie bij Control?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |