Ik bedoel dat het topic VOL is.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Ik word een beetje moe van dat VOL=VOL. Of mag ik je voortaan Janmaat noemen??
Speelt toch bij Heereveen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
"Te lui om een TT te bedenken."
Post de vorige dan ook niet vol met een nietszeggende post. De volgende keer gooi ik zo'n nieuw deel gewoon dicht.
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De bevolking is niet goed verdeeld over de continenten, hier hebben we te weinig kindertjes, in de derde wereld veel te veel.
Gewoon pvvmystylequote:Op maandag 9 mei 2011 18:47 schreef betyar het volgende:
Welvaart, en vlug ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?
Meer kinderen uit Afrika adopteren.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Klopt, zelfs koosje zei gekscherend ''eigenlijk zouden we ze moeten steriliseren''. Maar wat is jouw oplossing?
Diametraal? Heb je weer in het woordenboek lopen loeren?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat orthodoxie de diametraal tegenover vrijheid staat.
Daar los je het echte probleem niet mee op.quote:
Een note?quote:
quote:
Het vergrijzingsprobleem wel hoor. Ow je bedoelt dat we ons ras dan niet zuiver houden?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar los je het echte probleem niet mee op.
Oei, daar schijnen ze erg van te houden op het platteland.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vergrijzingsprobleem wel hoor. Ow je bedoelt dat we ons ras dan niet zuiver houden?
Bezorgen die in Alphen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik bestel meestal bij de bedenkers. El Aviva in Delfshaven.
Wat een bulshit, jij lacht de SGP uit als ze op zondag de winkels dicht willen hebben. Maar een Burka moet kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Diametraal? Heb je weer in het woordenboek lopen loeren?![]()
Orthodoxie is enkel in strijd met vrijheid wanneer leden van de buiten de groep in hun handelen worden beperkt. Dat is niet het geval. In een vrije samenleving moeten (relgieuze) minderheden de vrijheid krijgen om hun tradities in stand te houden. Mits deze niet in strijd zijn met de wet.
Besmeur onze naam niet door ons met hem te associëren.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:50 schreef JoaC het volgende:
Jongens, er is genoeg inhoudelijks waarop je php aan kan vallen, waaronder met woorden van neocons
Coach/assistent van Orie bij Control?quote:
Van burka's heb ik geen last en ook niet van zwarte kousen, wel van dichte winkels op zondag.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een bulshit, jij lacht de SGP uit als ze op zondag de winkels dicht willen hebben. Maar een Burka moet kunnen.
En nog wat woordenboek materiaal wat op jou van toepassing is.
Meten met 2 maten
Gelijke monniken gelijke kappen
als het in jouw straatje past.
Je moet rond de 28e even een herinnering sturen over het biertje wat je tegoed hebt. Anders vergeet ik dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Besmeur onze naam niet door ons met hem te associëren.
Zelfs met koppijn kan ik smakelijk om je lachenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Het vergrijzingsprobleem wel hoor. Ow je bedoelt dat we ons ras dan niet zuiver houden?
Wat schrijf ik nou net?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een bulshit, jij lacht de SGP uit als ze op zondag de winkels dicht willen hebben. Maar een Burka moet kunnen.
Meten met 2 maten
Een burqa beperkt mijn vrijheid niet, de zondagsrust wel.quote:Orthodoxie is enkel in strijd met vrijheid wanneer leden van de buiten de groep in hun handelen worden beperkt
Php is toch juist jullie voorman?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe dan inhoudelijk mee om de afstand te laten zienquote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je ontbeert bepaalde basiskennis waardoor je jezelf keer op keer voor schut zet. Dat is in een serieus topic wat sneu, vandaarquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hoeft mijn kennis echt niet recht te breien hoor
Oh neem je een mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Je moet rond de 28e even een herinnering sturen over het biertje wat je tegoed hebt. Anders vergeet ik dat.
Het gaat om het principe. Jij vindt het normaal dat vrouwen met doeken en lakens om hun lichaam rondlopen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Van burka's heb ik geen last en ook niet van zwarte kousen, wel van dichte winkels op zondag.
Proest.quote:
De wereldbevolking is niet gelijk verdeeld over de continenten, als we meer jonge Afrikaanse emigranten toelaten (of kindertjes daarvandaan adopteren) lossen wij ons vergrijzingsprobleem op en helpen we Afrika de overbevolking tegen te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zelfs met koppijn kan smakelijk om je lachen![]()
Nogmaals, het probleem van overbevolking, en de wereld bestaat niet uit een klein westers vergrijzingsprobleem.
Je eigen vrijheid of doe van anderen belemmeren, dat is nogal een verschil hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meten met 2 maten
Typen gaat te langzaam op tabletquote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Doe dan inhoudelijk mee om de afstand te laten zien
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef du_ke het volgende:
@php
[..]
Je ontbeert bepaalde basiskennis waardoor je jezelf keer op keer voor schut zet. Dat is in een serieus topic wat sneu, vandaar.
Nee, maar als ze dat uit vrije wil doen moeten ze dat kunnen. Al ben ik op zich wel tegen burka's hoor, maar puur omdat ik vind dat je iemand's gezicht moet kunnen zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Jij vindt het normaal dat vrouwen met doeken en lakens om hun lichaam rondlopen?
Nee, maar dat heb ik wel met meer zaken. Als we overal een verbod op gaan plakken, dan wordt de maatschappij er niet prettiger op.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Jij vindt het normaal dat vrouwen met doeken en lakens om hun lichaam rondlopen?
Echte conservatieven typen op een 386quote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typen gaat te langzaam op tabletvolg het amper.
Ik ken datquote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typen gaat te langzaam op tabletvolg het amper.
Neo(!) conservatief he schat.quote:
Ok, dan heb je 10 procent van het probleem opgelost. Het gaat erom dat landen als CHina en Azie een geweldig geboorte overschot heeft, die bevolking groeit sneller dan onze problemen met de vergrijzing. En jij als linksmensch wilt iedereen een leuk en prettig bestaan bieden, prima, maar dat kan niet met ruim 10 miljard mensen over een tijdje.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
De wereldbevolking is niet gelijk verdeeld over de continenten, als we meer jonge Afrikaanse emigranten toelaten (of kindertjes daarvandaan adopteren) lossen wij ons vergrijzingsprobleem op en helpen we Afrika de overbevolking tegen te gaan.
iPad 2.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken dat
Heb je een iPad of een Android tablet?
Windows 98?quote:
iOS nogwat.quote:
Sorry een blogje op facebook als bron is al mager en de conclusies die je op basis daarvan vervolgens trok zijn ook niet sterk. Dat heeft niets met niet kunnen 'hendelen' te maken maar eerder met medelijden..quote:Op maandag 9 mei 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]Ik onderbouwde mijn stelling gewoon met een bron, dat jij dat niet kan hendelen is echt jouw probleem.
China doet juist al al het mogelijke om de bevolkingsgroei te beperken, dat zouden meer aziatische en afrikaanse landen moeten doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan heb je 10 procent van het probleem opgelost. Het gaat erom dat landen als CHina en Azie een geweldig geboorte overschot heeft, die bevolking groeit sneller dan onze problemen met de vergrijzing. En jij als linksmensch wilt iedereen een leuk en prettig bestaan bieden, prima, maar dat kan niet met ruim 10 miljard mensen over een tijdje.
Op het terras kan ook maar dat zijn meestal biertjes die zich beperken tot Palm,Hoegaarden en Leffe, Duvel misschien een Westmalle of Grimbergen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh neem je een mee?
Dacht op het terras, maar oke spannend.ben benieuwd.
Hoezo ontstaat er een andere relatie qua prijzen? Het afschaffen van belastingen resulteert niet in daadwerkelijk lagere prijzen, de praktijk is wat dat aan gaat een stuk weerbarstiger, zie de afschaffing van de BPM bij auto's en het feit dat de dealers / importeurs het verschil in de zak steken i.p.v. door te geven.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nu denk jij al 2 stappen teveel vooruit. Er ontstaat straks al een hele andere relatie qua prijzen, op het moment dat we de HRA eraf halen zal dat tot gevolge hebben dat de prijzen van huizen dalen. En wie heeft het erover dat het bugdet neutraal moet? Wmb bezuinigen we op meer dingen zodat de IB's fors omlaag kunnen.
Als mensen dat zelf willen omdoen, dan moeten ze dat toch zelf weten.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Afschuwelijke gedachte. Je zult het kunnen ontmoedigen door mensen voor te lichten, maar wil je serieus fysieke maatregelen gebruiken?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
China doet juist al al het mogelijke om de bevolkingsgroei te beperken, dat zouden meer aziatische en afrikaanse landen moeten doen.
Ah tof! Ja een tablet is handig om vanuit je luie stoel effe bij te lezen, maar je moet er geen hele lappen tekst op willen tikken.quote:
Het gaat om het principe inderdaad. Kledingeisen gaan stellen aan vrouwen. We wonen hier toch niet in Iran of Saoedi-Arabiëquote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kan dat in China, met eenkindspolitiek?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, dan heb je 10 procent van het probleem opgelost. Het gaat erom dat landen als CHina en Azie een geweldig geboorte overschot heeft, die bevolking groeit sneller dan onze problemen met de vergrijzing. En jij als linksmensch wilt iedereen een leuk en prettig bestaan bieden, prima, maar dat kan niet met ruim 10 miljard mensen over een tijdje.
In China was dat gewoon nodig. Maar inderdaad, het gratis uitdelen van condooms, de pil betaalbaar maken en betere voorlichting geven zou ook al veel helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef mlg het volgende:
[..]
Afschuwelijke gedachte. Je zult het kunnen ontmoedigen door mensen voor te lichten, maar wil je serieus fysieke maatregelen gebruiken?
China heeft al een generatie met eenkindpolitiek gehad, daar ligt het probleem juist nietquote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
China doet juist al al het mogelijke om de bevolkingsgroei te beperken, dat zouden meer aziatische en afrikaanse landen moeten doen.
Precies, zit nu ff buiten met goede sigaar, lekker rustig. Maar typen is een tweede hehe.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof! Ja een tablet is handig om vanuit je luie stoel effe bij te lezen, maar je moet er geen hele lappen tekst op willen tikken.
Dat lijkt mij vrij normaal voor een mens... of ben ik nou gewoon koekkoek?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Inderdaad, die vergrijzen als een malle.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
China heeft al een generatie met eenkindpolitiek gehad, daar ligt het probleem juist niet
Nodig? Voor wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
In China was dat gewoon nodig. Maar inderdaad, het gratis uitdelen van condooms, de pil betaalbaar maken en betere voorlichting geven zou ook al veel helpen.
You sir, know how to enjoy an exquisite lifestyle!quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, zit nu ff buiten met goede sigaar, lekker rustig. Maar typen is een tweede hehe.
Omdat ze met name op het platteland zich daar niet aan hielden.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
China heeft al een generatie met eenkindpolitiek gehad, daar ligt het probleem juist niet
Nodig om meisjes in de goot te gooien...omdat een jongen meer gewenst is.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
In China was dat gewoon nodig. Maar inderdaad, het gratis uitdelen van condooms, de pil betaalbaar maken en betere voorlichting geven zou ook al veel helpen.
Dat heeft vooral met de cultuur te makenquote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nodig om meisjes in de goot te gooien...omdat een jongen meer gewenst is.
Nee, omdat vooral de welvaart de bevolkingsgroei liet stagneren, de problemen zitten vooral bij de armere landen en India.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze met name op het platteland zich daar niet aan hielden.
Dat heeft ermee te maken dat mannen fysiek nuttiger op het platteland zijn dan vrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de cultuur te maken
Ja, dat is de consequentie. Zo'n eenkindpolitiek moet je ook niet willen, maar de overheid moet in overbevolkte landen wel actief beleid voeren om die bevolkingsgroei te remmen. Geef vrouwen die al twee kinderen hebben bijvoorbeeld gratis de pil. En als onderwijs gratis is, maak het dan alleen gratis voor de eerste twee kinderen, etc, etc.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Nodig om meisjes in de goot te gooien...omdat een jongen meer gewenst is.
Een overheid hoort helemaal niet over het aantal kinderen te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de cultuur te maken
Het probleem kun je menselijker oplossen. Misschien minder effectief, maar het is menselijk, zoals zorgen dat het volk hoger opgeleid raakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat is de consequentie. Zo'n eenkindpolitiek moet je ook niet willen, maar de overheid moet in overbevolkte landen wel actief beleid voeren om die bevolkingsgroei te remmen. Geef vrouwen die al twee kinderen hebben bijvoorbeeld gratis de pil. En als onderwijs gratis is, maak het dan alleen gratis voor de eerste twee kinderen, etc, etc.
Reeds afgeschaft.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe kan dat in China, met eenkindspolitiek?
Tja. Daar zit wat in.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Een overheid hoort helemaal niet over het aantal kinderen te gaan.
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 9 mei 2011 19:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat heeft ermee te maken dat mannen fysiek nuttiger op het platteland zijn dat vrouwen.
Ja?quote:
Uiteraard, maar ik had het over de korte termijn maatregelen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Het probleem kun je menselijker oplossen. Misschien minder effectief, maar het is menselijk, zoals zorgen dat het volk hoger opgeleid raakt.
Wel een aanpak waar je geduld voor moet hebben.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Het probleem kun je menselijker oplossen. Misschien minder effectief, maar het is menselijk, zoals zorgen dat het volk hoger opgeleid raakt.
Is bij mij ook niet bekend...quote:Op maandag 9 mei 2011 19:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja?
Volgens mij heb ik even onder een steen geleefd
Ik weet het niet voor 100 procent zeker, dus check het even na:Pquote:Op maandag 9 mei 2011 19:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja?
Volgens mij heb ik even onder een steen geleefd
Jazeker, maar lange termijn oplossingen zijn vaak veel beter. Hoe ontwikkelt zo'n volk zich als ze hun kinderen in de goot moeten gooien? Ik geloof dat daar nooit het meest vredelievend mens uit voortkomt.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel een aanpak waar je geduld voor moet hebben.
Omdat er meer mannen zijn, dan vrouwen. Allemaal gevolgen van eenkindpolitiek.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch is de bevolkingsgroei er erg beperkt.
FB-Topicquote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
@ rem, heb jij mij wel of geen note gegeven?
Volgens Wiki geldt het nog steeds, al is Wiki ook niet altijd betrouwbaar.quote:De eenkindpolitiek is een in de Chinese Volksrepubliek geldend beleid, ingevoerd in 1979, volgens hetwelk ieder koppel slechts één kind mag krijgen; het krijgen van een tweede kind is strafbaar. Doel van dit beleid is de bevolking in te laten krimpen. De bedenker van dit beleid was de in de Sovjet-Unie getrainde militair en cyberneticus Song Jian[1]. In 1970 werden de Chinezen aangemoedigd om laat te trouwen en niet méér dan 2 kinderen te krijgen. Deze politiek was zeer effectief: binnen 10 jaar was het geboortecijfer gehalveerd.
Daar hoef ik jou geen mededelingen over te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
@ rem, heb jij mij wel of geen note gegeven?
Ben het overigens met je eens. Zo'n eenkindpolitiek kan bijvoorbeeld nooit werken, omdat sommige ouders simpelweg hun kind dumpen als het geslacht hen niet bevalt. Nee, dan kun je beter inzetten op een hoger opgeleid volk, dan normaliseert de bevolkingsgroei vanzelf. Maar goed, tegelijkertijd is het de vraag hoe vlug we een kanteling kunnen verwachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Jazeker, maar lange termijn oplossingen zijn vaak veel beter. Hoe ontwikkelt zo'n volk zich als ze hun kinderen in de goot moeten gooien? Ik geloof dat daar nooit het meest vredelievend mens uit voortkomt.
Volgens onderzoek net zo betrouwbaar als elke willekeurige encyclopedie. Er zit altijd een percentage fouten in, en dat verschilt ten opzichte van wiki nauwelijks.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens Wiki geldt het nog steeds, al is Wiki ook niet altijd betrouwbaar.
Dat is dus een ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hoef ik jou geen mededelingen over te doen.
In ieder geval niet de laatste paar uur.
Klopt en een generatie wordt maar deels vervangen door een nieuwe zodat de bevolking gaat krimpen en vergrijst.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat er meer mannen zijn, dan vrouwen. Allemaal gevolgen van eenkindpolitiek.
Wiki is goed te doen, de kinderziektes zijn er al een tijdje uit.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Volgens Wiki geldt het nog steeds, al is Wiki ook niet altijd betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |