Geen enkel probleem.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi.
Iemand problemen met geitenkaas, appel, honing en nog wat zooi?
Dit ja. Ik kwam er laatst achter dat ik vaak niet eens eet omdat ik honger heb, maar omdat ik zin heb op te koken/etenquote:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit ja. Ik kwam er laatst achter dat ik vaak niet eens eet omdat ik honger heb, maar omdat ik zin heb op te koken/eten
Zekerquote:
Nu weerquote:
Awh ;d oew straks gehakteballen eten oewwww nomnomquote:Op maandag 9 mei 2011 16:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu weer
Hoewel m'n moeder vaak wel blij is dat ik koken leuk vind
go vliegquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mm broertje is achter een vlieg aan het rennen en schreeuwt er naar.![]()
![]()
Film het, kunnen we meegenietenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Oke, puik planquote:
ik ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad dus geen idee [ afbeelding ]
Oh, okequote:
Ik heb een purity ring net zoals de Jonas broers.quote:
Rawrrr, nooit.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okeik dacht al dat ons kwartetje in gevaar kwam
Ewquote:Op maandag 9 mei 2011 17:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een purity ring net zoals de Jonas broers.
En waarom dat mijn beste breezer?quote:
Maar, volgens mij is de seks toffer als je tevreden bent over jezelf, dus niet onzeker.. Anders loop je je constant onder een deken te verstoppen. Dus dat klopt dan niet helemaal he?quote:
Geen idee, teveel nadenken, ik ben alleen voor de opmerkingen, niet de uitleg.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, volgens mij is de seks toffer als je tevreden bent over jezelf, dus niet onzeker.. Anders loop je je constant onder een deken te verstoppen. Dus dat klopt dan niet helemaal he?
Oh. Oke.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Geen idee, teveel nadenken, ik ben alleen voor de opmerkingen, niet de uitleg.
Seks is bedoeld om je voort te planten. Zo heeft de HEERE GOD het gewild.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar, volgens mij is de seks toffer als je tevreden bent over jezelf, dus niet onzeker.. Anders loop je je constant onder een deken te verstoppen. Dus dat klopt dan niet helemaal he?
Ja, ik oefen ook, zodat ik het straks extra goed kan als ik voor het echte werk gaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Seks is bedoeld om je voort te planten. Zo heeft de HEERE GOD het gewild.
hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik oefen ook, zodat ik het straks extra goed kan als ik voor het echte werk ga
Iew, kinderenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Seks is bedoeld om je voort te planten. Zo heeft de HEERE GOD het gewild.
quote:
Met wie? Over wat? Waarschijnlijk bedoel je van afgelopen weekend, zo ja. Kut met peren en het puntje is noot bij het paaltje gekomen dus er zal nog een gesprek moeten komen maar ik dat gaan jaren durenquote:
Vervelend wel..quote:Op maandag 9 mei 2011 17:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Met wie? Over wat? Waarschijnlijk bedoel je van afgelopen weekend, zo ja. Kut met peren en het puntje is noot bij het paaltje gekomen dus er zal nog een gesprek moeten komen maar ik dat gaan jaren duren
Ach, het lag in de lijn der verwachting en dit heeft weer wat zekerheid geboden en een stukje duidelijkheid. Misschien zelfs wel wat rust in mijn hoofdquote:
Hihi, ja dat dacht ik alquote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil iemand anders zn kusjes wel
Gniffel.gif
mijquote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil iemand anders zn kusjes wel
Gniffel.gif
Ah, dat laatste is wel goed om te horen!quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ach, het lag in de lijn der verwachting en dit heeft weer wat zekerheid geboden en een stukje duidelijkheid. Misschien zelfs wel wat rust in mijn hoofd
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik de dierenpolitie niet te bellen
Groetjes van mij terugquote:Op maandag 9 mei 2011 17:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
groetjes aan jou en een beetje aan je kariboe
groetjes van mijn kariboe terug aan je kat. tevens: pics van je kat voor mijn kariboe, ze is single.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
groetjes terug van mijn kat aan je kariboe
welke van de vier?quote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef sharr het volgende:
[..]
groetjes van mijn kariboe terug aan je kat. tevens: pics van je kat voor mijn kariboe, ze is single.
moet kunnen. even zoeken.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Allevier tegelijk, dat vindt ze wel kinky.
WAT ONWIJS LIEF EN SCHATTIG ENZULKSquote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij lijkt alleen net op een kleine koe
[ afbeelding ]
vanavond het hoofd in je bedquote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij lijkt alleen net op een kleine koe
[ afbeelding ]
Ga fappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk nou wat ik laatst van een vriendin kreeg:Is die niet van zo'n Disney film ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lievOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Vriendquote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Is die niet van zo'n Disney film ofzo
Wel liev
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:55 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk nou wat ik laatst van een vriendin kreeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Wat wil je dan wel niet allemaal doen zegquote:Op maandag 9 mei 2011 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging zelf een arrangement samenstellen bij een beauty/wellness center. Zat ik op de 400euro voor 2 personen, heb ik nog niet eens alles aangeklikt wat ik wilde. Eh laat maar
Sauna/hotel/eten/dr fish behandeling/gezichtsbehandeling/gewone massagequote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel niet allemaal doen zeg
quote:
En dit was voor het hotel + eten alleen? Ja, is ook rete duur allemaal dat, niet normaalquote:Op maandag 9 mei 2011 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sauna/hotel/eten/dr fish behandeling/gezichtsbehandeling/gewone massage
Nee hotel eten en gezichtsbehandelingquote:Op maandag 9 mei 2011 18:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dit was voor het hotel + eten alleen? Ja, is ook rete duur allemaal dat, niet normaal
Oh, nou, dat valt dan toch nog wel mee?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hotel eten en gezichtsbehandeling
ja maar ik wil alles en ik ga niet voor alleen dat naar zoeen wellnesscenterquote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, nou, dat valt dan toch nog wel mee?is gewoon zo idioot duur.
Nou, nu etentoedeloe liefjens
Dat was gisteren jaquote:
google op beauty/wellnesscenter en kies er een uitquote:Op maandag 9 mei 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
[..]
ik wil mijn arrangement samenstellen alvast voor dat miljoentje dat ik win
Ja, dan wordt Ajax kampioenquote:
quote:
Zijn toch jouw matties?quote:
Doei sharr jammer dat je gaatquote:Op maandag 9 mei 2011 18:11 schreef sharr het volgende:
Hihi ik ga naar Rotterdam ik wil een massage doei
Negert!quote:
Hihiquote:
KLIBO KLIBO KLIBO!quote:
Hoe gaat het met je Kliboo?quote:
Nog mensen gedjoekt?quote:
Ahw. Knuffeltje?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren en vanochtend.![]()
JIj bent zo straat en negroïde. Echt mijn voorbeeld.quote:
dank voor die complimentquote:Op maandag 9 mei 2011 18:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JIj bent zo straat en negroïde. Echt mijn voorbeeld.
JWZ thug life eh mattie.quote:
Ik vind ze sowieso niet te etenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DIe supermarkt pizza's zijn altijd zo karig dat ik er altijd zelf nog wel 2 soorten topping op doe
Dan koop je toch die duurste alles.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
DIe supermarkt pizza's zijn altijd zo karig dat ik er altijd zelf nog wel 2 soorten topping op doe
* Ragboer geeft Klibo een dikke knuffel omdat Jan er niet is.quote:
Kreeft gooien op de barbeque. Zo goddelijkquote:
Ja die heb ik nu, maar dan zitten er alsnog alleen maar 4 plakken salami opquote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan koop je toch die duurste alles.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
* Ragboer geeft Klibo een dikke knuffel omdat Jan er niet is.![]()
Gierig ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja die heb ik nu, maar dan zitten er alsnog alleen maar 4 plakken salami op
Doe ik ook altijd hoor, zooi kaas en iets van ham erbijquote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
[..]
die leventje met je nikkelsen jassie.
wajoo gevaarlijke mensquote:Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik eet de juwelier met als topping kreeft
Eet jij eigenlijk wel vis en schaaldieren en kip enzo? Of ook niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik eet de juwelier met als topping kreeft
Er was bij ons een duif in de tuin. Toen pakte ik mijn buks en heb dat beest door zijn kop geschoten.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er was bij ons een duif in de tuin. Toen pakte ik mijn buks en heb dat beest door zijn kop geschoten.
Geen kip. Is ook vlees. Vis eet ik wel, schaaldieren lust ik niet. Zalm en roomkaas op broodquote:Op maandag 9 mei 2011 18:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eet jij eigenlijk wel vis en schaaldieren en kip enzo? Of ook niet?
Wow so enthousiast ik word er bang van welquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KLINKERTJEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik weg om te werken
Het doet me helemaal niksquote:Op maandag 9 mei 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er was bij ons een duif in de tuin. Toen pakte ik mijn buks en heb dat beest door zijn kop geschoten.
Ik heb gewoon geen bier in huis, dat is me echt al vier maanden niet meer overkomen ofzo...quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vanavond Fifa 11 spelen op de PS3 met een maat en Hertog Jan drinken
kip is net zo vlees als vis hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen kip. Is ook vlees. Vis eet ik wel, schaaldieren lust ik niet. Zalm en roomkaas op brood![]()
quote:
Kan er ook niks aan doen dat ik zo blij benquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow so enthousiast ik word er bang van wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owww, met die lekkere kerel ja?!
Maak mij ook blij, thx.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik zo blij ben
Nee die werkt niet vandaagOf nouja weet ik eigenlijk niet
mmm lekker op de bbqquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
Wij hebben een nest jonge koolmeesjes in de muur. Te lief, al die superhoge piepjes zo in de keuken. En af en toe zo'n kleintje die dan door de muur heen vliegt
Slechte zaak mattie.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen bier in huis, dat is me echt al vier maanden niet meer overkomen ofzo...
Dat hadden wij een tijdje terug ook, alleen was er eentje van het dak af te pletter gevallenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
Wij hebben een nest jonge koolmeesjes in de muur. Te lief, al die superhoge piepjes zo in de keuken. En af en toe zo'n kleintje die dan door de muur heen vliegt
Liefquote:Op maandag 9 mei 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
Gewoon aan leuke dingen denkenquote:
K-Bashquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon aan leuke dingen denken![]()
![]()
[..]
K-BashIk bash nooit ©SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
lijkt me nietquote:Op maandag 9 mei 2011 18:27 schreef Creeg het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)in-Giro/m1gz4ohfu4bf
0:18
ligt een deel van z'n gezicht daar nou gewoon zeg maar vastgeplakt op de grond?
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:28 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik bash nooit ©OnwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgerooktquote:
Ben een keer bij een optreden van ze geweestquote:
Nicequote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben een keer bij een optreden van ze geweest
Overdosis.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OnwaarJou onwaar is onwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Regelmatigquote:
zichzelfquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jou onwaar is onwaarHet is jouw hihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jou onwaar is onwaarJou? Jouw onwaar is onwaar is het hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bietsjequote:
Dat is voor guido's.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
BietsjeWanneer gaan we samen zonnebankje pakken?
Groetjesquote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
Werken, aufwiedersehen tot morgen, liefs, kusjes alles
Ik ben bereid mijn naam te veranderen.quote:
Groetjesquote:
Is ook niet nodigquote:Op maandag 9 mei 2011 18:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi jij slaat nog geen deuk in een pakje boter stoere jongen
ihihihihihhihhquote:
Kusje in je nek terug.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:31 schreef Flippiee het volgende:
Werken, aufwiedersehen tot morgen, liefs, kusjes alles
Kusje voor je zusjequote:
quote:
quote:
Bietsjquote:
Dat gevoel heb ik ook wel een beetje nuquote:
een pakje boter is een dood object, waarom overkill plegenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
[..]
maar als je niet eens een pakje boter aankunt..
hoe?quote:
Ik weet niet, het is in ieder geval nicequote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Furdinand het volgende:
Is slagsmalklubben een bekende groep? Ik had er nog nooit van gehoord.
Redelijk.... maar als je metal luistert kan ik me voorstellen dat je er nog nooit van gehoord hebt.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Furdinand het volgende:
Om te bewijzen dat je het kuntquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef K-Cash het volgende:
[..]
een pakje boter is een dood object, waarom overkill plegen
Slagsmålsklubbenquote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Furdinand het volgende:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Ik heb ook een raket...quote:
Wie zegt dat ik metal luister?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Redelijk.... maar als je metal luistert kan ik me voorstellen dat je er nog nooit van gehoord hebt.
QFTquote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en ik heb gelijk omdat meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |