Maar je doet t wel, hoe zit dat dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet gemeen tegen jou doen
Doet het pijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb aids in m'n achterwerk [ afbeelding ]
ga poepen dan..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Verdommequote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Ze bedoelt het vast goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar je doet t wel, hoe zit dat dan? [ afbeelding ]
Even laten testen dus.quote:
Het soort pijn waarvan je kunt genieten.quote:
Bassie en Adriaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn
dus vergeet ik mijn probleem en voelt het slechte zelfs fijn
en niemand krijgt mij klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer doet ze dan gemeenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe kan gemeen zijn nou goed bedoeld zijn?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAD IK MAAR EEN TIJDMACHINEEEquote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn
dus vergeet ik mijn probleem en voelt het slechte zelfs fijn
en niemand krijgt mij klein
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benDie ga ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nou, het is allemaal zo persoonlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wanneer doet ze dan gemeen
Ze is gewoon een beetje een grammarnazi, kan ze niks aan doen![]()
Hey, ik ben geen Duitserquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wanneer doet ze dan gemeen
Ze is gewoon een beetje een grammarnazi, kan ze niks aan doen
Dankjewel denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk ken een heleboel mensen die er slechter uit zien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
gers pardoel.quote:
Jij zou sharr ook doen als ze 40 is?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen.
[..]
Ja nou, het is allemaal zo persoonlijk.
ikke wel, maar ja. dan ben ik al 50quote:
Neejoh, tuurlijk nietquote:
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Valt wel me tochhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uit [ afbeelding ]
Wie niet.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef Ragboer het volgende:
WELKE FILM IS DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uit [ afbeelding ]
ik hoef hem niet te doen. ik hoef maar naar mn vader te kijken. volgens iedereen lijken we spreken op elkaarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen flauw idee.quote:
Tropic ThunderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Heerlijke film ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt niet meequote:
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
was eergisteren op tvquote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, Tropic Thunder.
* Henkie94 downloaden kopen gaat
ik ben een eikelquote:
ook dat is waarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt een eikel, dat is iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uitHont*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uit*HontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, was de rit leuk?quote:
Wacht eens even. Over wie gaat dit? Ik mag de meeste mensen in dit topic namelijk niet.quote:
Mij wel toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wacht eens even. Over wie gaat dit? Ik mag de meeste mensen in dit topic namelijk niet.
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou voor die laatste gaanSPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef je geen geld als je gaat bedelen.SPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Eindbaas!quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Eindelijk aanmeldingsbrief verstuurd niet tevreden mja ben ik toch nooit hihihihihihih
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hihi.quote:Please?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik geef je geen geld als je gaat bedelen.quote:Nee?quote:![]()
![]()
Henkie spuitend, bierdrinkend en fietsen stelend door de binnenstad...Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
¤5 voor die fietsquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Ragboer het volgende:
Henkie spuitend, bierdrinkend en fietsen stelend door de binnenstad...“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja toch.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Ragboer het volgende:
Henkie spuitend, bierdrinkend en fietsen stelend door de binnenstad...![]()
n8n
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Nee man, ¤5 en drie shaggies.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik zag het in je foboquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef Henkie94 het volgende:
En ik heb ook krulletjes Sharr. :3 Alleen zie je dat niet echt op die foto enzo. Gr gr.![]()
![]()
Keer gelukt voor een handje kleingeld en 5 sigaretten, had geen zin meer om te lopenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Keer gelukt voor een handje kleingeld en 5 sigaretten, had geen zin meer om te lopen![]()
![]()
![]()
Baasquote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Keer gelukt voor een handje kleingeld en 5 sigaretten, had geen zin meer om te lopen
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
ik ook tussen mijn benenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef FreezePop het volgende:
ik heb ook krullen als ik het te lang laat groeien en dat doe ik gelukkig nooit
ik stijl ze ook dagelijksquote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef FreezePop het volgende:
ik heb ook krullen als ik het te lang laat groeien en dat doe ik gelukkig nooitReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
helaasquote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dat is patje in zijn fok! shirt heb ik vernomen![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dat is patje in zijn fok! shirt heb ik vernomen![]()
![]()
dat shirt bestaat echt?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dat is patje in zijn fok! shirt heb ik vernomen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
wtfquote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dat is patje in zijn fok! shirt heb ik vernomenUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Afdingen en zeggen dat je anders de politie erbij roept werkt ook primaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:22 schreef n8n het volgende:
[..]
Keer gelukt voor een handje kleingeld en 5 sigaretten, had geen zin meer om te lopen
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
11 jaar geleden - Megafrustratie - Wat vliegt de tijd...[MODEMKILLER!]
trots om een fokker te zijn, ik ben het![]()
watquote:Op maandag 9 mei 2011 14:23 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
dat is patje in zijn fok! shirt heb ik vernomen
de
fok??Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Godver, doet me aan die Larper denken.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
kopen voor als k 40 ben en met uitkering en blikken bier op de bank zit te fokkenquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Lijken net een stel oude hippies / krakers...quote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
trots om een fokker te zijn, ik ben het
Maandagmiddag dipWij vormen tezamen gezellig een schaar.
niet eens @ stairwayquote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef sharr het volgende:
trots om een fokker te zijn, ik ben het“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
watdan? watdan? watdan?quote:
ook iets voor mij?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik mag over een uur naar huis. Bevrijding
BB cream uit zuid-koreaquote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
watdan? watdan? watdan?
ook iets voor mij?
nee niks voor jou![]()
bb cream?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BB cream uit zuid-korea
nee niks voor jou
iets voor een blackberry?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wachten duurt lang.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blemish balmquote:
soort van tinted moisturizer maar het is blijkbaar goed voor je gezicht ofzo. Aziatische skincare![]()
![]()
gemalen kinderlevertjes en gestampte kattenhersenenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blemish balm
soort van tinted moisturizer maar het is blijkbaar goed voor je gezicht ofzo. Aziatische skincare![]()
hmm, met ketjapsaus en nasi..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
gemalen kinderlevertjes en gestampte kattenhersenenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
duitse stalkersquote:Liebe Alumnis der SchulBrücke Europa und Weimar,
ich hoffe es geht Euch gut! Der Sommer hat begonnen, die Sonne scheint und
ich freue mich mal wieder Euch zu kontaktieren!
Ich möchte Euch mit den beiden Anhängen auf ein besonderes Programm der
Robert-Bosch-Stiftung aufmerksam machen. Das FutureLab 2011 ist besonders
für Euch zu empfehlen. Vielleicht schaut ihr einfach mal drauf obs was für
Euch ist...
![]()
stiekem ben je duitser !quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben te jong OUD voor Future lab EuropaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
quote:nee, dat is pas een topickiller..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
lafjoe xoxoxo hvj wjnmk knzj jbma ntb wva wobbi veeadj (K)(L)Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
footlong delen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
flauw ben jij hoor..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ben ik weer
Net heerlijk gegeten
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Als je wilt lachen, kijk dit filmpje:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Broodje Van Dobben kalfskroket en pistoletje met hüttenkäse, tomaat peper en zoutOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
hahahaquote:![]()
gewoon neeeeuken weet je wel
![]()
straks bij mn ouders eten. altijd op maandagquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee..maar af en toe moet kunnenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii Bob je gaat het slechte pad weer opmaar eet smakelijk
En ben ondertussen ook al weer bijna 10 kilo afgevallen in dat maandje
Doe je goed!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..maar af en toe moet kunnen [ afbeelding ] En ben ondertussen ook al weer bijna 10 kilo afgevallen in dat maandje [ afbeelding ]Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
tering, hoe doe je dat?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..maar af en toe moet kunnen [ afbeelding ] En ben ondertussen ook al weer bijna 10 kilo afgevallen in dat maandje [ afbeelding ]
ik kan ook nog wel een paar kilo missen..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Koolhydraat arm eten.. Afzien, maar de meest gezonde manier om af te vallenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tering, hoe doe je dat?
ik kan ook nog wel een paar kilo missen..
quote:Internet he..je kan er zeggen wat je wiltquote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tering, hoe doe je dat?
ik kan ook nog wel een paar kilo missen..Denk niet dat ik echt afgevallen ben..is ook niet echt nodig verder
Maar als je af wilt vallen..gewoon sporten
Hquote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
ohw, in dat geval..quote:Op maandag 9 mei 2011 15:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Internet he..je kan er zeggen wat je wilt [ afbeelding ] Denk niet dat ik echt afgevallen ben..is ook niet echt nodig verder [ afbeelding ] Maar als je af wilt vallen..gewoon sporten [ afbeelding ]Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Verder kun je elke dag 3 keer naar de mac en een beker frituurolie drinken, zolang je maar sportquote:
Gezondheid is belangrijker dan gewicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verder kun je elke dag 3 keer naar de mac en een beker frituurolie drinken, zolang je maar sport [ afbeelding ]Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
dit weekend genoeg gesportquote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verder kun je elke dag 3 keer naar de mac en een beker frituurolie drinken, zolang je maar sport [ afbeelding ]
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gewicht is gerelateerd aan gezondheid over het algemeen.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gezondheid is belangrijker dan gewicht.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Gezond gewicht heeft best een grote marge. Gezondheid is zoveel meer dan alleen je vetpercentage.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Gewicht is gerelateerd aan gezondheid over het algemeen.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Dat heb ik ook niet ontkend.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gezond gewicht heeft best een grote marge. Gezondheid is zoveel meer dan alleen je vetpercentage.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Jannn! Vertel, jij en Klinkerbotsing?quote:Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Hoi Klink
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Dit vraagt om bewijspicsquote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Jij mag het ook vertellen hoorquote:
bewaren voor de kerst..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hij loopt al 9 jaar los door de huiskamer. Ook al laat je hem 3 dagen stoven dan heb je nog een lap rubber in je muilquote:
dus jij fietste ik nietquote:Op maandag 9 mei 2011 15:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn achterband is verbrijzeld ,meer hoef ik niet te zeggenFlaming hot![]()
Ik moet zo maar eens met school bezig, maar ik weet nog niet wel vak ik ga doenOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
pauzequote:Op maandag 9 mei 2011 15:38 schreef dralion13 het volgende:
Ik moet zo maar eens met school bezig, maar ik weet nog niet wel vak ik ga doen
Flaming hot![]()
Ik en Breezerslet17 gezellig samen op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
Ik en Breezerslet17 gezellig samen op de fietshey leuke foto langf niet gesproken hoe gaat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
hey leuke foto langf niet gesproken hoe gaat het![]()
![]()
nee ik wacht op de jufquote:Op maandag 9 mei 2011 15:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hallo![]()
ben je aan het vegen en fokken tegelijk ?
![]()
![]()
Lijkt me het beste inderdaadquote:
Hey BietsWij vormen tezamen gezellig een schaar.
ik niet, ik weet het ootje nooit te vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik neem ook wel eens mensen in het ootjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
pas achteraf is het een ootjequote:Op maandag 9 mei 2011 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet, ik weet het ootje nooit te vindenFlaming hot![]()
bij de wat?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
40 pak capri sonne voor 8 euro, bij de vomarReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
caprisonnequote:Op maandag 9 mei 2011 16:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
40 pak capri sonne voor 8 euro, bij de vomar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Orangequote:
Kirsch
Safari fruit![]()
Jungle drink
dragon fruit![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Safari fruitquote:Op maandag 9 mei 2011 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Orange
Kirsch
Safari fruit![]()
Jungle drink
dragon fruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo mijn liefjens
Gniffel, Haarklipje heeft een shirt vergeten, nu heb ik het gestolen. Hij krijgt het mooi nooit meer terug
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
wij denken wel opvallen vaak hetzelfdequote:
Dief! Ik bel de politie.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo mijn liefjens
Gniffel, Haarklipje heeft een shirt vergeten, nu heb ik het gestolen. Hij krijgt het mooi nooit meer terugFlaming hot![]()
hallo, met de politie?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maarmaarmaarquote:hij vergeet m zelf. En het zit zo lekker
Gelukkig voor je wist ik het nummer toch nietquote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maarmaarmaarhij vergeet m zelf. En het zit zo lekker
Flaming hot![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:14 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo mijn liefjens
Gniffel, Haarklipje heeft een shirt vergeten, nu heb ik het gestolen. Hij krijgt het mooi nooit meer terug“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Oh, mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 16:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gelukkig voor je wist ik het nummer toch niet
Hoe gaat het ermee stelletje roetmoppen?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
wacht maar, boefje.quote:
ik sla je in de boeien
Welles. Jezus had een dochter. Davinci code niet gelezen zeker?quote:
Hoe weet je dat muis een jongen is danquote:Op maandag 9 mei 2011 16:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Welles. Jezus had een dochter. Davinci code niet gelezen zeker?
Dat ja. Op teh internets kun je zijn wie je wil zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat muis een jongen is dan
Oh. Ja dat weet ik niet. Maar muis is sowieso niet 2000 jaar oud lijkt me?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat muis een jongen is danAnd when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Hoeveel bier heb je al op?quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik dacht van wel, maar ik kan het mis hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ja dat weet ik niet. Maar muis is sowieso niet 2000 jaar oud lijkt me?Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Nou, in dat geval. Wat leuk muis, kun jij ook over water lopen, of is dat niet erfelijk?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar ik kan het mis hebbenAnd when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ingevroren door aliens dit datquote:Op maandag 9 mei 2011 16:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ja dat weet ik niet. Maar muis is sowieso niet 2000 jaar oud lijkt me?
ijsquote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, in dat geval. Wat leuk muis, kun jij ook over water lopen, of is dat niet erfelijk?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik kan alles wat mijn pa niet kon.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, in dat geval. Wat leuk muis, kun jij ook over water lopen, of is dat niet erfelijk?
Of zoiets
quote:
0quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Tol Oost.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie?
En leeft Janbotsing nog? Niks meer van hem vernomenUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Daar issie nu.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is een saai busstation ja.. en nu?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Heb je het slechte nieuws nog niet gehoordquote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie?
En leeft Janbotsing nog? Niks meer van hem vernomen
Janbotsing is opgegeten door een wilde kudde Kariboes
Daar kwam ik vorige week langs, deze week weer.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Weet niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe gaatie?
En leeft Janbotsing nog? Niks meer van hem vernomenVast wel
Ga jij mij daar ophalen met je Mercedes?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kwam ik vorige week langs, deze week weer.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Neequote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga jij mij daar ophalen met je Mercedes?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jammer.quote:Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord-amerikaanse rendieren
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]Alsof een echte piraat daar niet aan kan ontsnappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord-amerikaanse rendieren
Ik wurg zoeen beest en maak hem klaar voor ons avondmaal.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alsof een echte piraat daar niet aan kan ontsnappenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oke tof, maak ik er een salade bij.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wurg zoeen beest en maak hem klaar voor ons avondmaal.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Primaquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Mooi.quote:
Iemand problemen met geitenkaas, appel, honing en nog wat zooi?And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Dat klinkt me wel een partij lekker zeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi.
Iemand problemen met geitenkaas, appel, honing en nog wat zooi?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: