Maar je doet t wel, hoe zit dat dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet gemeen tegen jou doen
Doet het pijn?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb aids in m'n achterwerk [ afbeelding ]
ga poepen dan..quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Verdommequote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef HappyBob het volgende:
Ze bedoelt het vast goedquote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Maar je doet t wel, hoe zit dat dan? [ afbeelding ]
Even laten testen dus.quote:
Het soort pijn waarvan je kunt genieten.quote:
Bassie en Adriaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn
dus vergeet ik mijn probleem en voelt het slechte zelfs fijn
en niemand krijgt mij klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer doet ze dan gemeenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hoe kan gemeen zijn nou goed bedoeld zijn?
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAD IK MAAR EEN TIJDMACHINEEEquote:Op maandag 9 mei 2011 14:06 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn
dus vergeet ik mijn probleem en voelt het slechte zelfs fijn
en niemand krijgt mij klein
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benDie ga ik ook doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nou, het is allemaal zo persoonlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wanneer doet ze dan gemeen
Ze is gewoon een beetje een grammarnazi, kan ze niks aan doen![]()
Hey, ik ben geen Duitserquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wanneer doet ze dan gemeen
Ze is gewoon een beetje een grammarnazi, kan ze niks aan doen
Dankjewel denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel overwegen hoor. Gewoon omdat jij het bent.
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk ken een heleboel mensen die er slechter uit zien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
gers pardoel.quote:
Jij zou sharr ook doen als ze 40 is?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen.
[..]
Ja nou, het is allemaal zo persoonlijk.
ikke wel, maar ja. dan ben ik al 50quote:
Neejoh, tuurlijk nietquote:
Verdomme ik ben echt lelijk als ik 40+ benIk heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Valt wel me tochhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uit [ afbeelding ]
Wie niet.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef Ragboer het volgende:
WELKE FILM IS DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Picsquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook even gedaan..en jij ziet er in vergelijking nog erg goed uit [ afbeelding ]
ik hoef hem niet te doen. ik hoef maar naar mn vader te kijken. volgens iedereen lijken we spreken op elkaarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen flauw idee.quote:
Tropic ThunderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Heerlijke film ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt niet meequote:
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
was eergisteren op tvquote:Op maandag 9 mei 2011 14:12 schreef Henkie94 het volgende:
Oh, Tropic Thunder.
* Henkie94 downloaden kopen gaat
ik ben een eikelquote:
ook dat is waarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt een eikel, dat is iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uitHont*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
zo ziet mijn hond er volgens die site over 20 jaar uit*HontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, was de rit leuk?quote:
Wacht eens even. Over wie gaat dit? Ik mag de meeste mensen in dit topic namelijk niet.quote:
Mij wel toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wacht eens even. Over wie gaat dit? Ik mag de meeste mensen in dit topic namelijk niet.
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou voor die laatste gaanSPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Henkie94 het volgende:
SPOILER: Over 20 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over 30 jaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef je geen geld als je gaat bedelen.SPOILER: Over 20 jaar - drug addictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: