Je kunt nu in ieder geval van je dochter genietenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van de magnesium af dus lekker bij mijn dochter geweest. Maar wat is ze klein zeg en zo bijzonder dat dat helemaal van ons os
Helaas is het spugen nog niet over. Waarschijnlijk uitwerking van de medicatie en ik ben heel erg moe.
Ik had t wel ergens gemeld jaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Takkembah het volgende:
Jipster en tweeoogje, hoe was het vertellen bij jullie gegaan? Jullie gingen dat toch doen dit weekend, of moet ik gewoon teruglezen??
Nee, geen last van. Maar mijn bloeddruk zweeft meestal zo rond de 110/60, mijn lichaam is het kennelijk gewoon gewend. Ben benieuwd of ie nog lager gaat dan dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef bitterend het volgende:
Wauw dat is inderdaad aan de lage kant! heb je niet dat als je opstaat dat alles zwart wordt? dat heb ik en mijn bloeddruk is 110/55
Susie ik ook niet hoor!
Zoute drop, chips, bouillon etc. Ik zei ook al tegen mijn man: ik offer me wel op en eet die zak zoute chips wel leeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Susie het volgende:
Poeh, lage bloeddruk hoor GWS. Wat is het ook alweer dat je het beste kan eten om het omhoog te krijgen? Drop? Of dat juist net weer niet? Zou niet erg zijn in ieder geval![]()
Gelukkig zijn er meer mensen die niet nuchter zijn wezen bloedprikken... dacht al dat ik zo'n muts was
Eva Lynn.quote:
Wat leuk dat het schopt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik droom alleen nog maar over baby's![]()
en vanmorgen toen ik wakker werd,lag die kleine pipo volgens mij helemaal bovenop want ik had een echt hard bolletje. die nu weer vertrokken is
maar t schopt wel!
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch wil ik stiekem best graag een jongetje![]()
ja...dat is een reden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekijken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
ik heb een tweejarige dochter, dus ik denk dat het antwoord ja isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
Ah dat is super KD.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
EN IK KOM HIER FF JOMPELEN WANT IK BEN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK NET AANGENOMEN ALS TEAMLEIDSTER BIJ EEN NIET NADER TE NOEMEN UITZENDBUREAU HIER!! TERWIJL IK ZWANGER BEN \O/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |