Zoute drop, chips, bouillon etc. Ik zei ook al tegen mijn man: ik offer me wel op en eet die zak zoute chips wel leeg.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:50 schreef Susie het volgende:
Poeh, lage bloeddruk hoor GWS. Wat is het ook alweer dat je het beste kan eten om het omhoog te krijgen? Drop? Of dat juist net weer niet? Zou niet erg zijn in ieder geval![]()
Gelukkig zijn er meer mensen die niet nuchter zijn wezen bloedprikken... dacht al dat ik zo'n muts was
Eva Lynn.quote:
Wat leuk dat het schopt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik droom alleen nog maar over baby's![]()
en vanmorgen toen ik wakker werd,lag die kleine pipo volgens mij helemaal bovenop want ik had een echt hard bolletje. die nu weer vertrokken is
maar t schopt wel!
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en toch wil ik stiekem best graag een jongetje![]()
ja...dat is een reden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekijken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
ik heb een tweejarige dochter, dus ik denk dat het antwoord ja isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Zana het volgende:
[..]
heb je wel de meisjeskleren in de winkel eens bekeken??? Voor jongens is veeeeeeel minder keuze... ;-)
Ah dat is super KD.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
EN IK KOM HIER FF JOMPELEN WANT IK BEN HOOGSTWAARSCHIJNLIJK NET AANGENOMEN ALS TEAMLEIDSTER BIJ EEN NIET NADER TE NOEMEN UITZENDBUREAU HIER!! TERWIJL IK ZWANGER BEN \O/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
nope, ik zou namelijk nog promotie krijgen, tot die flikker hoorde dat ik zwanger was. opeens bleek er helemaal geen andere functie meer te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Poppedein het volgende:
Daaaag, sorry, moest eerst mn meisje nog even naar t KDV brengen en daarna teveel geld uitgeven in de stad, dus vandaar mn late *Meld*... Nog altijd alles rustig.. Ik begin nu echt in de fase te komen dat ik teleurgesteld ben als ik 's ochtends wakker wordt..wéér niets gebeurd vannacht
TankgirlWachten is gewoon shit, helemaal als je zo weinig mobiel bent/wordt gemaakt.Het zijn echt de allerlaatste dagen meisje... Elke dag is er 1 te lang, maar bedenk je goed dat al zou t nog 2 weken duren..uiteindelijk is dat niets op een een mensenleven, ze is er sowieso snel!!
KDWat ontzettend goed zeg!! Ik was trouwens in de veronderstelling dat jij je huidige baan helemaal top vond? Toch niet dus?
Ik vind het enorm truttig van mezelf, maar ik ga er geregeld even in de stoel zitten mijmeren of wat rommelen in de lades met kleertjes en spullekes...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Poppedein het volgende:
DankjewelIk ben er ook heel blij mee, Terwijl ik er voor mn gevoel veel minder mee bezig geweest ben dan met Lena's kamertje destijds.. Het is weer zo'n fijn plekje om te zijn
Ik zou ook liever thuis bevallen hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Ienemini het volgende:
alleen begrijpt niemand dat ik liever doorloop nog even en thuis beval........
Ben ik nu zo mutserig???
Ik snap wel dat je liever thuis wilt bevallen, dat zou ik ook hebben, ondanks het overtijd lopen. Ik zou liever dan nog even door willen bijten met een garantie voor een thuisbevalling.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Ienemini het volgende:
alleen begrijpt niemand dat ik liever doorloop nog even en thuis beval........
Ben ik nu zo mutserig???
je weet wat je te doen staat he, prostaglandingesenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Ienemini het volgende:
hehe jullie meningen doen me goed... Tja het is nog een paar dagen stel dat het wel gebeurd...
Dan ben ik liever thuis in mn oude vertrouwde omgeving dan dat ik in een ziekenhuis bed moet liggen en op een verloskamer... Ik ben er 1 keer geweest, en gaf een nogal benauwd gevoel.
ik hoop het zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |