abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:45:58 #151
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96588294
The_Tankgirl: :* Ik hoop voor je dat het nu snel gaat gebeuren en dat je snel je meisje in je armen kan houden.
pi_96588322
Gefeliciteerd KD!!

TAnkgirl, kan me het heel goed voorstellen, ook al heb ik nog niet in die situatie gezeten. Zoals je het allemaal omschrijft is dat ook best zwaar, dat zijn echt de laatste loodjes.
Mij lijkt het ook mega irritant als er continu mensen vragen of het er al is. Ik zou dan zeggen, 'ja joh, vorige week al'. Dan maar niet zo dom blaten hoor, als het er is dan horen ze het echt wel.
Tralalalaaa
  dinsdag 10 mei 2011 @ 10:54:46 #153
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96588557
KD super *O* proficiat

Tankgirl :*... ik heb hier een hele andere situatie maar kan het me wel helemaal voorstellen. Wanneer heb je weer een afspraak met de VK? Doen ze strippen oid in jouw praktijk?

F_R wat fijn dat je bij je kleine meisje bent geweest *O*. Ik hoop dat je je snel beter voelt!!!

Hier weer heerlijk geslapen, geen actie, Henk zit er nog wel ff :P
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96588640
Balen tankgirl zon dip.. Maar snap wel dat je er ff helemaal doorheen zit..

Hier een kleine mijlpaal.. Nog 100 dagen te gaan.. of misschien ook wel 114 als sjefke blijft zitten..
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:03:28 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96588906
Tankgirl, ik kan het me enorm goed voorstellen, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee. Dan wil je niet meer zwanger zijn (met alle bijbehorende goed bedoelde aandacht van iedereen) maar wil je gewoon de volgende fase ingaan.

Hier vraagt nu iedereen, hoe gaat het, spannend he, ze kan nu bijna komen he....voel je al wat, is het al aan het rommelen???

Waarop ik nuchter antwoord, mja, ze kan ook nog 4 weken blijven zitten :)

Ik weet niet hoe ik er over 2 weken over denk, ik gok dat ik dan ook wel nieuwsgierig zal worden en graag wil dat ze eruit komt. Nu vind ik het nog wel prima dat ze lekker binnen zit. De enige momenten dat ik het zwaar heb is als ik pijn aan mijn ribben heb, die zijn nu al wekenlang beurs geschopt door kleine meisjesvoeten en het is aan de buitenkant gewoon opgezet... niets aan te doen, maar het doet zo nu en dan echt verrekte veel pijn.
pi_96588917
@ the thankgirl nog ff volhouden dan is je kleine er.
En ja wij doen hier t zelfde , of er al wat gebeurd, dus dat de mensen om je heen die je echt kennen dat ook constant doen is niet gek maar snap wel dat je er moe van word.
pi_96589002
:W Daaaag, sorry, moest eerst mn meisje nog even naar t KDV brengen en daarna teveel geld uitgeven in de stad, dus vandaar mn late *Meld*... Nog altijd alles rustig.. Ik begin nu echt in de fase te komen dat ik teleurgesteld ben als ik 's ochtends wakker wordt..wéér niets gebeurd vannacht :(

Tankgirl :* Wachten is gewoon shit, helemaal als je zo weinig mobiel bent/wordt gemaakt.Het zijn echt de allerlaatste dagen meisje... Elke dag is er 1 te lang, maar bedenk je goed dat al zou t nog 2 weken duren..uiteindelijk is dat niets op een een mensenleven, ze is er sowieso snel!!

KD *O* Wat ontzettend goed zeg!! Ik was trouwens in de veronderstelling dat jij je huidige baan helemaal top vond? Toch niet dus?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:07:03 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96589060
@ Poppedein, wat heb jij een waanzinnig mooi kamertje gemaakt voor je kleine ventje!! O+
pi_96589127
Dankjewel :@ Ik ben er ook heel blij mee, Terwijl ik er voor mn gevoel veel minder mee bezig geweest ben dan met Lena's kamertje destijds.. Het is weer zo'n fijn plekje om te zijn O+
pi_96589133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:05 schreef Poppedein het volgende:
:W Daaaag, sorry, moest eerst mn meisje nog even naar t KDV brengen en daarna teveel geld uitgeven in de stad, dus vandaar mn late *Meld*... Nog altijd alles rustig.. Ik begin nu echt in de fase te komen dat ik teleurgesteld ben als ik 's ochtends wakker wordt..wéér niets gebeurd vannacht :(

Tankgirl :* Wachten is gewoon shit, helemaal als je zo weinig mobiel bent/wordt gemaakt.Het zijn echt de allerlaatste dagen meisje... Elke dag is er 1 te lang, maar bedenk je goed dat al zou t nog 2 weken duren..uiteindelijk is dat niets op een een mensenleven, ze is er sowieso snel!!

KD *O* Wat ontzettend goed zeg!! Ik was trouwens in de veronderstelling dat jij je huidige baan helemaal top vond? Toch niet dus?
nope, ik zou namelijk nog promotie krijgen, tot die flikker hoorde dat ik zwanger was. opeens bleek er helemaal geen andere functie meer te zijn :o
pi_96589175
:o bastards!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:13:30 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96589308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef Poppedein het volgende:
Dankjewel :@ Ik ben er ook heel blij mee, Terwijl ik er voor mn gevoel veel minder mee bezig geweest ben dan met Lena's kamertje destijds.. Het is weer zo'n fijn plekje om te zijn O+
Ik vind het enorm truttig van mezelf, maar ik ga er geregeld even in de stoel zitten mijmeren of wat rommelen in de lades met kleertjes en spullekes...
pi_96589530
Ohhh nee heeeeerlijk juist die momentjes! O+ Gewoon nog even alles door je handen laten glijden en voor de 20e keer weer opvouwen, fantaseren, heerlijk! En nóg heerlijker is het als er straks 'zo'n heerlijk vers babygeurtje in t kamertje rondzweeft O+
pi_96589541
zo en weer een goedemorgen.
Heerlijk geslapen. Tot half 11.... :-)
Ik heb tot vrijdag de tijd om thuis te bevallen, mocht er dan nog niets zijn
dan wordt het vrijdag een ziekenhuis opname met inleiding....

Ze wachten tot vrijdag omdat ik er stellig van overtuigd ben dat het 12 mei geboren wordt.
En ik dolgraag thuis zou bevallen... Maar omdat de bloeddruk aan het schommelen is willen ze niet langer wachten dan vrijdag....Spannend !!!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:27:38 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_96589850
Tankgirl, overtijd lopen is ook gewoon stom. Heel stom. En mensen die maar blijven vragen en doen werd ik ook heel sjacho van. Zelfs zo sjacho dat ik mensen bewust ben gaan negeren toen. Werd me ook niet in dank afgenomen, maar ja, ga dan ook niet elke dag of meerdere malen per dag laten weten 'dat je komend weekend een kraambezoek gepland hebt'. Het erge is, dezelfde persoon liep bij haar eerste ook vlot overtijd en werd van precies dezelfde opmerkingen bloedlink. Heb haar er toen maar niet aan herinnerd dat ze dat bij mij ook deed.

Ik ben nu nog de relaxtheid herself en dat is ook niet handig, want ik vergeet dus allerlei dingen te regelen omdat ik denk nog tijd genoeg te hebben. Ik ga gewoon uit van 41 weken, dat geeft me nog 4,5 week. Tijd genoeg, dacht ik zo.

Ieneminie, bij jou dus al een duidelijk plan bekend. Bij de andere LLM's ook?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96589900
Daar ben je ienemini!! Jeetje, tot vrijdag, dat is hoe dan ook heel snel!!! Wat spannend joh! Ik hoop voor jou dat dat beetje dreiging er net als bij Danic voor zorgt dat je de 12e gaat bevallen en t mooi spontaan op gang kan komen zodat je hopelijk thuis kan bevallen!!

Het weekend heb je sowieso je kindje in je armen!! O+
pi_96590086
Ja mefke is het er vrijdag niet ok dan wordt het vrijdag of zaterdag inleiden. Dit ligt aan de bezetting in het ziekenhuis, en hoe het kindje het maakt. Als alles nog goed is wordt het zaterdag als er bijv te weinig vruchtwater is wordt het vrijdag meteen gedaan....
Vind het wel fijn zo, nu wordt het niet van me afgepakt hoewel ik er zat van ben. Wacht ik liever tot donderdag dan dat ik al vandaag werd ingeleid......
Heb het gewoon niet zo op ziekenhuizen. Gisteren nog wel CTG gemaakt waaruit bleek dat het kindje nog lekker lag, (te slapen) nog voldoende vruchtwater had. En nog weinig haast had er uit te komen. Ergens ga ik er dus wel van uit dat het in het ziekenhuis geboren gaat worden...
pi_96590118
alleen begrijpt niemand dat ik liever doorloop nog even en thuis beval........
Ben ik nu zo mutserig???
pi_96590286
KD gefeliciteerd met je baan!

Tankgirl: het is ook zo irritant dat iedereen de hele tijd vraagt hoe het is en of ze is al geboren...ik bedoel je zal mensen echt vertellen als het zo is! :* ik hoop echt dat ze snel komt!

onze echo was goed..ukkie lag heerlijk ontspannen en zwaaide ook nog een paar keer *smelt*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96590300
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Ienemini het volgende:
Ben ik nu zo mutserig???
Ik zou ook liever thuis bevallen hoor.
Maar het kan ook nog zo ineens beginnen. We moesten bij Leander ons ook donderdags (geloof ik) melden in het ziekenhuis. Zaterdagochtend hadden we nog extra controle gehad bij vlos en alles zat nog potdicht. Toen was ik 41 weken en 2 dagen. En dag erna is Leander geboren. Zomaar ineens was ie er. Had de hoop al opgegeven. Wist zeker dat ik de eerste was waar het kind van bleef zitten :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:38:43 #171
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96590319
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Ienemini het volgende:
Ben ik nu zo mutserig???
Ik snap wel dat je liever thuis wilt bevallen, dat zou ik ook hebben, ondanks het overtijd lopen. Ik zou liever dan nog even door willen bijten met een garantie voor een thuisbevalling.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:40:44 #172
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96590392
Bedankt iedereen voor het begrip trouwens :* Ik zal het morgen wel met de VK proberen te bespreken, ik heb geen idee hoe hun policy is; of ze mij 42 weken willen laten doorlopen of niet.

Het voelde in ieder geval al goed om het even eruit te gooien en te horen dat mijn gedachte gang niet zo vreemd is ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_96590396
hehe jullie meningen doen me goed... Tja het is nog een paar dagen stel dat het wel gebeurd...
Dan ben ik liever thuis in mn oude vertrouwde omgeving dan dat ik in een ziekenhuis bed moet liggen en op een verloskamer... Ik ben er 1 keer geweest, en gaf een nogal benauwd gevoel.
ik hoop het zo...
pi_96590437
Goeiemorgen!

Ieneminie, sterkte met wachten..

Ik had vanmorgen weer een groeiecho, en onze uk is wel doorgegroeid, maar zit nu niet meer op p95, maar op p80. De schatting vanmorgen was 3064 gram, en de gyneacoloog was erg tevreden. Ik hoef daar niet meer terug te komen, en zou zelfs thuis mogen bevallen, mocht ik dat willen.. Bloedsuikers en hb waren ook in orde, dus dat was allemaal goed..
pi_96590497
oo wat fijn laiveneertiekje... dat is genieten...
pi_96590573
tankgirl, hier in het ziekenhuis zeiden ze dat ze zeker er niet voor zijn iemand na 41 weken laten doorlopen. Omdat het vruchtwater dan sterk afneemt, bloeddruk nog wat hoger wordt, en omdat te voorkomen ze eingelijk al met 41 weken ingaan leiden.

Wat een verschil per ziekenhuis....
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:50:32 #177
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96590815
super L'tiekje & Bitterend!
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:40 schreef Ienemini het volgende:
hehe jullie meningen doen me goed... Tja het is nog een paar dagen stel dat het wel gebeurd...
Dan ben ik liever thuis in mn oude vertrouwde omgeving dan dat ik in een ziekenhuis bed moet liggen en op een verloskamer... Ik ben er 1 keer geweest, en gaf een nogal benauwd gevoel.
ik hoop het zo...
je weet wat je te doen staat he, prostaglandingesen :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 11:54:35 #178
100412 mefke79
komt goed!
pi_96590957
l'tiekje, fijn!

Ienemini, ik snap je helemaal hoor, zo dacht ik de eerste keer ook. Nu is dat anders, maar dat komt omdat ze hier dus geen beleid hebben om met 41 weken in te leiden. De vk stuurt je pas door na 41 weken en voor de 42 doen ze weinig tot niets, niet eens extra controles. En daar ben ik het dus niet zo mee eens....
pi_96591649
ben wel blij dat ik niet tot 42 weken hoef te wachten. Een paar dagen op de tanden bijten ok.
Maar nog 1,5 week trek ik niet meer.

Alleen ik voel het niet ''rommelen'' kindje is ook nog niet ingedaald volgens de verloskundige hier kan dat ook nog tijdens de bevalling. Maar ook nog geen slijmprop verloren....
pi_96591677
Laiveneertiekje en Bitterend, wat heerlijk dat jullie echo's goed waren!! O+
pi_96591740

Met deze foto ga ik jullie verlaten om naar het kleine babytopic te gaan

KD gefeliciteerd met je baan
LLM al actie te bespeuren?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:16:13 #182
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_96591771
Oh f_r wat een poppetje heb je gebakken O+ O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_96591904
oh FR O+ Wat een prachtig popke O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:19:29 #184
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96591917
f_r, prachtig kindje heb je gebakken O+
pi_96591949
Ah gossie f-r O+
Ze ziet er zo niet eens zo heel klein uit O+
Rammel de rammel O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96592012
F_R wat een scheetje! O+
pi_96592095
Ohhhh F_R, wat een prachtig fijn meisje, zo heeeeeerlijk op jouw borst O+ En volgens mij heeft ze ook al best wat haartjes voor een prematuur kindje, of niet?
pi_96592102
FR Ach gut wat een kleintje... maar zo lief....
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:23:45 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_96592136
f_r je ukkie! Wauw! Voel je jezelf al wat beter?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:27:37 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96592288
Oh, wat zoet F-R! Insert hartje smiley.... Mobiel even snel he!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96593513
Ze heeft idd veel haar ze is ook erg donker
Ik ben net begonnen met kolven een paar druppels nu wel weer misselijk. Hopelijk kan ik het op gang brengen voor ons meisje
pi_96593688
wat een mooi meisje heb je daar FR

ik hoop echt dat je snel niet meer misselijk bent en dat je de borstvoeding op gang kan krijgen :*
pi_96593837
O F-r, hier moet ik even op reageren hoor, wat een schatje! Geniet er maar lekker van.

Succes met de bv hopelijk gaat het lukken.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_96594544
Prachtig meisje, F-R!!! Goed gedaan :)
Tralalalaaa
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:25:08 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96594674
owww wauw FR ze is prachtig!!! ik wens jullie veel succes en sterkte de komende weken. Ik hoop dat jij je snel beter voelt en je meisje het ook zo goed blijft doen... :)

Poppedein weer aan het shoppen geweest :) babyspullies? ;) ik was al bijna in staat om je collega's te vragen of ze al iets hadden gehoord.. haaaaha *grapje hoor*

andere LLM's succes!!!

en ik ben goedgekeurd door de VK; wel wederom advies om rustig aan te doen, maar ondanks dat ik me ziek, zwak en misselijk voel, is mijn buik goed gegroeid en lijkt ons meisje het prima naar de zin te hebben in mijn buik... dus dat is wel weer positief.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96594859
f_r wat een schatje!!
Ienemini (en andere LLM): ik hoop dat t bij jullie snel gaat beginnen :*

Dan nog omdat het toch over banen gaat ik dacht ik hou t geheim, evt herkenbaarheid, blabla : ik heb 2 weken terug, met melding dat ik zwanger ben en al, (dat ontdekte ik dus halverwege de soll.procedure en het voelde voor mij goed om het te vertellen) ook een nieuwe baan gevonden! Ze deden er totaaaal niet moeilijk over. Dus Kuukske: er is hoop!
pi_96594993
Prachtig F_R!!!!

Bedankt Poppedein & tankgirl!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:37:29 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96595215
Wat een schatje FR!!

En wat een mooie echofoto Bitterend!
pi_96595376
FR wat een plaatje! Fijn dat met haar alles goed is en ik hoop dat je gauw opknapt zodat je van je wonderschone baksel kunt genieten O+

BJ Fijn dat je buik groeit. Vraagt wel om foto's he :D
Ik heb Rienk nog niet in Timbuktu gehad, die gaat al op de ren als ik met de doek aankom :')

Bitterend wat een gave foto!

Poppedein heeft trouwens ook foto's gemaakt, niet zo mooi als jouwe want B2 lag er niet goed voor. Maar zodra ik het niet vergeet zal ik ze uploaden O+

Poppedeintje, ik ben je nog steeds elke dag dankbaar O+ :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96595775
Bedankt O+ hij/zij was echt bewegelijk! het was zo mooi *slik*
pi_96596328
Aww wat een mooie beebjes! Die van Bitterend in de buik en die van F_R op de buik O+ O+
Geniet er lekker van allebei!!
pi_96596629
Ik heb weer een heerlijke eierpannenkoek op :D mét mosterdsaus :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96596785
:N :X :r

>:)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:15:38 #204
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96596812
F_r ze is een plaatje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96596923
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Dan hoef je zeker niet meer te twijfelen aan je zwangerschap ;) gatver!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96597136
ga zo lekker ff naar bed toe... Ben zo moe....
lekker even slapen...
pi_96597328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Sannne het volgende:
Aww wat een mooie beebjes! Die van Bitterend in de buik en die van F_R op de buik O+ O+
Geniet er lekker van allebei!!
dankje O+
pi_96597354
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Vlindur het volgende:
omg.....lol vies!
pi_96597653
leuk hoor die foto Bitterend :)
pi_96598759
Mooie echo bitterend!!! O+
Tralalalaaa
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:24:21 #211
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96599799
Bitterend, mooie echo!

F_R, wat een droppie! (maar heb ik haar gewicht nu gemist, ik ga nog even in het babytopic kijken)

LLM's veel sterkte!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96600072
wat kan een uurtje slaap toch een mens goed doen !!
pi_96600120
Bedankt!! O+ mijn man heeft het ook gefilmd.....<3

Hoe gaat het met jou T_A_P?
pi_96601627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Bitterend, mooie echo!

F_R, wat een droppie! (maar heb ik haar gewicht nu gemist, ik ga nog even in het babytopic kijken)

LLM's veel sterkte!
Het meisje woog bij de geboorte 1710 gram ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:15:52 #215
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96602025
Bitterend, fijn dat de echo goed was! *O* Het blijft zo bijzonder om zo'n klein kindje in je buik te zien... of je nou net pas zwanger bent of al tegen het eind loopt... O+

Skippy, gefeliciteerd nog! *O* En wat fijn dat jullie van die leuke reacties kregen! Kun je het al wat meer bevatten?

F_R, wow... wat een lieve foto O+ ... ik ben zo blij voor je dat het zwanger zijn er nu echt op zit... Hopelijk komt de bv snel op gang en gaat dat nou eens gewoon méé zitten! :*

Vlindur... een pannenkoek met mosterdsaus :o ??? Haha, hoe kom je dáár nou weer bij! Ik moet gelijk denken aan een kerstdiner een paar jaar terug. Eén van de jongens nam toen een pannenkoek met boterhamworst en ik dacht ook mosterd ofzo... :r en smullen dat 'ie deed! _O-

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag is Bas voor het eerst naar de speelzaal geweest... da's ook apart, hoor, je kind daar achterlaten. Ik kwam binnen en moest al bijna janken... toen besefte ik pas wat een stap dit toch weer was...Na een minuut of 20 ging (8> naar zijn werk. Het afscheid van papa ging zo soepeltjes dat ik er al gelijk niet meer tegenop zag. En ook toen ik weg ging, was het 'dag mama!', een kus en meneer speelde druk door. Schatje... O+

Verder ben ik lekker aan het aftellen. Vandaag had ik eigenlijk ook moeten werken (ik werk maandag en dinsdag), maar omdat Bas dus naar de speelzaal ging, heb ik vóór de vakantie een extra dagje gewerkt voor mijn duo. Zij werkte vandaag voor mij (maar goed ook; vandaag hadden ze sportdag!). Volgende week hoef ik ook alleen maandag, omdat ik in oktober voor mijn duo heb gewerkt, zodat zij een dagje later terug kon komen van vakantie. En die weer daarna nog twee daagjes werken en dan... VERLOF O+ !

Oooh ja... en... en...en... morgen moet ik nog even naar school, want dan krijg ik een babyshower!! *O* :D *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:21:19 #216
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96602338
He Jose81!

Nou, het komt bij mij (de vriendin van) nu eindelijk wat meer door. Sinds mijn ouders gisteren zo positief gereageerd hebben (en mijn oma ook) ben ik alleen nog maar aan het stralen. Ik ben met een lach op mijn gezicht in slaap gevallen en met een lach op mijn gezicht ook weer opgestaan.

Bevatten doe ik het nog niet echt, ik denk dat dat ook pas wat meer komt na de eerste echo, die gepland staat over twee weken. Ik kijk er heel erg naar uit. Mijn vriend trouwens ook.

Veel plezier met je babyshower!! *O* *O*
pi_96603056
Aan de 'net-zwangeren'; Ik zie allemaal dat jullie het allemaal al verteld hebben aan je familie, vrienden en werk?

Ben ik er dan nog echt eentje van de oude stempel door te zeggen 'ik zeg niks tot 12 weken'?
Manlief wil het eigenlijk volgende week al doen, we hebben dan op donderdag de echo en dan ben ik 8 weken, maar ik voel me daar toch op één of andere manier toch niet prettig bij.
pi_96603150
Wij hebben het ook pas verteld zo rond de 12 weken :) Geeft natuurlijk nog geen zekerheid maar dan ben je wel de kritieke grens voorbij. Wel moeilijk om het zo lang voor je te houden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:39:19 #219
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96603290
@GirlGoneBad

Voor ons gold dat het allemaal erg onverwacht was, dus wij hebben besloten het ' eerder' aan onze ouders en aan twee vrienden te vertellen, vooral omdat we ons verhaal kwijt moesten en we graag steun uit de omgeving wilden. Voor de rest wachten wij inderdaad tot de 12 weken :).
pi_96603413
hoi, wij zijn terug van de echo

alles was in orde, met alles er op en er aan en baby woog 375gram (ongeveer)

eerst raden dan piepen :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:29 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96603627
haha ik dacht echt een hamburgertje te zien :) ben dus niet goed in echo's blijkbaar :D

gefeliciteerd Luxaja!!! wat ontzettend fijn dat alles er goed uitzag!

en jeeeeeej je hebt de eerste helft van de zwangerschap erop zitten!!

en dames; is het tegenwoordig standaard? nog een echo bij 30 weken??
de vorige keer had ik alleen een liggingsecho bij 35 weken?
pi_96603696
Nu heb je ook een (groei)echo tussen 30-32 wkn BJ ;)

*O* Lujaxa, wat fijn dat alles goed leek!! En wat ontzettend leuk dat jullie eenklein manneke bij jullie gezinnetje krijgen!

Bitterend, wat een práchtige echo!! Wat een écht mensje hè O+

Ienemini, wat heerlijk dat je zo opgeknapt bent van dat uurtje slaap! Nu uitgerust genoeg om te gaan bevallen vannacht! ;)
pi_96603874
ik zal nog aan die gedachte moeten wennen, na 3 meiden....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96604064
*O* Voor alle mooie echo's!

Rond de 30 weken dus een groei echo? Wellicht dat ik hem dan morgenavond krijg... Ben donderdag 30 weken. Ben benieuwd of ik ook bloed moet prikken, wel urine mee nemen. HB gaan ze vast ook prikken? -O- Naalden... haha!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:53:44 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96604084
ooo dan is het helemaal bijzonder inderdaad... 3 meiden en nu een mannetje!! wat leuk!!!

en Deintje; nog steeds alles rustig?? ik ben TE nieuwsgierig naar je jongetje en de naam; dusssuh.....

en o ja; ik moet ook nog even HB-prikken, leek de VK wel verstandig gezien mijn vermoeidheidsverhaal...
pfff ik heb de laatste weken ook al 2 keer soort van geslaapwandeld... vind ik best eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')