Bitterend, fijn dat de echo goed was!

Het blijft zo bijzonder om zo'n klein kindje in je buik te zien... of je nou net pas zwanger bent of al tegen het eind loopt...
Skippy, gefeliciteerd nog!

En wat fijn dat jullie van die leuke reacties kregen! Kun je het al wat meer bevatten?
F_R, wow... wat een lieve foto

... ik ben zo blij voor je dat het zwanger zijn er nu echt op zit... Hopelijk komt de bv snel op gang en gaat dat nou eens gewoon méé zitten!
Vlindur... een pannenkoek met mosterdsaus

??? Haha, hoe kom je dáár nou weer bij! Ik moet gelijk denken aan een kerstdiner een paar jaar terug. Eén van de jongens nam toen een pannenkoek met boterhamworst en ik dacht ook mosterd ofzo...

en smullen dat 'ie deed!
Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag is Bas voor het eerst naar de speelzaal geweest... da's ook apart, hoor, je kind daar achterlaten. Ik kwam binnen en moest al bijna janken... toen besefte ik pas wat een stap dit toch weer was...Na een minuut of 20 ging

naar zijn werk. Het afscheid van papa ging zo soepeltjes dat ik er al gelijk niet meer tegenop zag. En ook toen ik weg ging, was het 'dag mama!', een kus en meneer speelde druk door. Schatje...
Verder ben ik lekker aan het aftellen. Vandaag had ik eigenlijk ook moeten werken (ik werk maandag en dinsdag), maar omdat Bas dus naar de speelzaal ging, heb ik vóór de vakantie een extra dagje gewerkt voor mijn duo. Zij werkte vandaag voor mij (maar goed ook; vandaag hadden ze sportdag!). Volgende week hoef ik ook alleen maandag, omdat ik in oktober voor mijn duo heb gewerkt, zodat zij een dagje later terug kon komen van vakantie. En die weer daarna nog twee daagjes werken en dan... VERLOF

!
Oooh ja... en... en...en... morgen moet ik nog even naar school, want dan krijg ik een babyshower!!