abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96596328
Aww wat een mooie beebjes! Die van Bitterend in de buik en die van F_R op de buik O+ O+
Geniet er lekker van allebei!!
pi_96596629
Ik heb weer een heerlijke eierpannenkoek op :D mét mosterdsaus :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96596785
:N :X :r

>:)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:15:38 #204
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96596812
F_r ze is een plaatje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96596923
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Dan hoef je zeker niet meer te twijfelen aan je zwangerschap ;) gatver!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96597136
ga zo lekker ff naar bed toe... Ben zo moe....
lekker even slapen...
pi_96597328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Sannne het volgende:
Aww wat een mooie beebjes! Die van Bitterend in de buik en die van F_R op de buik O+ O+
Geniet er lekker van allebei!!
dankje O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96597354
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:11 schreef Vlindur het volgende:
omg.....lol vies!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96597653
leuk hoor die foto Bitterend :)
pi_96598759
Mooie echo bitterend!!! O+
Tralalalaaa
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:24:21 #211
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96599799
Bitterend, mooie echo!

F_R, wat een droppie! (maar heb ik haar gewicht nu gemist, ik ga nog even in het babytopic kijken)

LLM's veel sterkte!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96600072
wat kan een uurtje slaap toch een mens goed doen !!
pi_96600120
Bedankt!! O+ mijn man heeft het ook gefilmd.....<3

Hoe gaat het met jou T_A_P?
pi_96601627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef Jeetjejom het volgende:
Bitterend, mooie echo!

F_R, wat een droppie! (maar heb ik haar gewicht nu gemist, ik ga nog even in het babytopic kijken)

LLM's veel sterkte!
Het meisje woog bij de geboorte 1710 gram ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:15:52 #215
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_96602025
Bitterend, fijn dat de echo goed was! *O* Het blijft zo bijzonder om zo'n klein kindje in je buik te zien... of je nou net pas zwanger bent of al tegen het eind loopt... O+

Skippy, gefeliciteerd nog! *O* En wat fijn dat jullie van die leuke reacties kregen! Kun je het al wat meer bevatten?

F_R, wow... wat een lieve foto O+ ... ik ben zo blij voor je dat het zwanger zijn er nu echt op zit... Hopelijk komt de bv snel op gang en gaat dat nou eens gewoon méé zitten! :*

Vlindur... een pannenkoek met mosterdsaus :o ??? Haha, hoe kom je dáár nou weer bij! Ik moet gelijk denken aan een kerstdiner een paar jaar terug. Eén van de jongens nam toen een pannenkoek met boterhamworst en ik dacht ook mosterd ofzo... :r en smullen dat 'ie deed! _O-

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag is Bas voor het eerst naar de speelzaal geweest... da's ook apart, hoor, je kind daar achterlaten. Ik kwam binnen en moest al bijna janken... toen besefte ik pas wat een stap dit toch weer was...Na een minuut of 20 ging (8> naar zijn werk. Het afscheid van papa ging zo soepeltjes dat ik er al gelijk niet meer tegenop zag. En ook toen ik weg ging, was het 'dag mama!', een kus en meneer speelde druk door. Schatje... O+

Verder ben ik lekker aan het aftellen. Vandaag had ik eigenlijk ook moeten werken (ik werk maandag en dinsdag), maar omdat Bas dus naar de speelzaal ging, heb ik vóór de vakantie een extra dagje gewerkt voor mijn duo. Zij werkte vandaag voor mij (maar goed ook; vandaag hadden ze sportdag!). Volgende week hoef ik ook alleen maandag, omdat ik in oktober voor mijn duo heb gewerkt, zodat zij een dagje later terug kon komen van vakantie. En die weer daarna nog twee daagjes werken en dan... VERLOF O+ !

Oooh ja... en... en...en... morgen moet ik nog even naar school, want dan krijg ik een babyshower!! *O* :D *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:21:19 #216
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96602338
He Jose81!

Nou, het komt bij mij (de vriendin van) nu eindelijk wat meer door. Sinds mijn ouders gisteren zo positief gereageerd hebben (en mijn oma ook) ben ik alleen nog maar aan het stralen. Ik ben met een lach op mijn gezicht in slaap gevallen en met een lach op mijn gezicht ook weer opgestaan.

Bevatten doe ik het nog niet echt, ik denk dat dat ook pas wat meer komt na de eerste echo, die gepland staat over twee weken. Ik kijk er heel erg naar uit. Mijn vriend trouwens ook.

Veel plezier met je babyshower!! *O* *O*
pi_96603056
Aan de 'net-zwangeren'; Ik zie allemaal dat jullie het allemaal al verteld hebben aan je familie, vrienden en werk?

Ben ik er dan nog echt eentje van de oude stempel door te zeggen 'ik zeg niks tot 12 weken'?
Manlief wil het eigenlijk volgende week al doen, we hebben dan op donderdag de echo en dan ben ik 8 weken, maar ik voel me daar toch op één of andere manier toch niet prettig bij.
pi_96603150
Wij hebben het ook pas verteld zo rond de 12 weken :) Geeft natuurlijk nog geen zekerheid maar dan ben je wel de kritieke grens voorbij. Wel moeilijk om het zo lang voor je te houden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:39:19 #219
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96603290
@GirlGoneBad

Voor ons gold dat het allemaal erg onverwacht was, dus wij hebben besloten het ' eerder' aan onze ouders en aan twee vrienden te vertellen, vooral omdat we ons verhaal kwijt moesten en we graag steun uit de omgeving wilden. Voor de rest wachten wij inderdaad tot de 12 weken :).
pi_96603413
hoi, wij zijn terug van de echo

alles was in orde, met alles er op en er aan en baby woog 375gram (ongeveer)

eerst raden dan piepen :s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:29 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96603627
haha ik dacht echt een hamburgertje te zien :) ben dus niet goed in echo's blijkbaar :D

gefeliciteerd Luxaja!!! wat ontzettend fijn dat alles er goed uitzag!

en jeeeeeej je hebt de eerste helft van de zwangerschap erop zitten!!

en dames; is het tegenwoordig standaard? nog een echo bij 30 weken??
de vorige keer had ik alleen een liggingsecho bij 35 weken?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96603696
Nu heb je ook een (groei)echo tussen 30-32 wkn BJ ;)

*O* Lujaxa, wat fijn dat alles goed leek!! En wat ontzettend leuk dat jullie eenklein manneke bij jullie gezinnetje krijgen!

Bitterend, wat een práchtige echo!! Wat een écht mensje hè O+

Ienemini, wat heerlijk dat je zo opgeknapt bent van dat uurtje slaap! Nu uitgerust genoeg om te gaan bevallen vannacht! ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96603874
ik zal nog aan die gedachte moeten wennen, na 3 meiden....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96604064
*O* Voor alle mooie echo's!

Rond de 30 weken dus een groei echo? Wellicht dat ik hem dan morgenavond krijg... Ben donderdag 30 weken. Ben benieuwd of ik ook bloed moet prikken, wel urine mee nemen. HB gaan ze vast ook prikken? -O- Naalden... haha!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:53:44 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96604084
ooo dan is het helemaal bijzonder inderdaad... 3 meiden en nu een mannetje!! wat leuk!!!

en Deintje; nog steeds alles rustig?? ik ben TE nieuwsgierig naar je jongetje en de naam; dusssuh.....

en o ja; ik moet ook nog even HB-prikken, leek de VK wel verstandig gezien mijn vermoeidheidsverhaal...
pfff ik heb de laatste weken ook al 2 keer soort van geslaapwandeld... vind ik best eng.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')