2 keer. Ligt volgens mij aan je bloedgroep ofzo. Ik moet in ieder geval week 30 weer.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Bloedprikken![]()
Woensdag wel suiker prikken en urine mee..
Moet er trouwens 1 of 2 keer geprikt worden tijdens de zwangerschap?
Ja ik heb er ook een hekel aan. Totdat het weer klaar is en ik bedenk dat de stress erger was dan het prikken zelfquote:Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Jippie... Ik zit ook in de 30e week straks. Ik heb zo'n hekel aan bloedprikken! Stress....
Als je vanavond nog wat gaat stoeien komt ze misschien inderdaad morgen!!quote:Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Nou, mijn nichtje zegt vanavond,
Ik denk morgen,
Mijn vriend dacht de 13e
Toen keek ik zo naar hem:![]()
![]()
![]()
En zei hij: misschien komt ze vanavond?
Ik dus ook haha stelletje junkiesquote:Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet elke controle bloedprikken![]()
Levert vaak van die mooie blauwe plekken op. Ik lijk wel een junkie aan het einde van de zwangerschap door al die gaatjes van de naalden
je loopt toch je co-schappen in een ziekenhuis? kan je je collega's toch gewoon laten prikken en dan langs het lab brengen?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef p_iglet het volgende:
De ellende van die irritante bloedprikpoli's is dat ze maar beperkt open zijn en dan ook ngo eens giga wachttijden ehbben.
Hallo ik werk fulltime ++.
En ze zijn mijn lab ook nog eens een keer kwijt geweest... Dus nu moet ik deze week echt nog ff opnieuw prikken, want dat "ik ben net zwanger en moet dus bloedprikken lab" is hier met ruim 24 weken nog steeds niet gedaan. Regel je een halve middag vrij, kom je om 3 uur op de bloedprikpoli die tot 4 uur open is. Ja sorry wij hebben al zoveel wachtenden u kunt geen nummertje meer trekken, komt u een andere dag maar terug.
Ik kreeg de link vanochtend ook al van Keshetquote:Op maandag 9 mei 2011 17:04 schreef Jipster het volgende:
Vlindur: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erschap-getest.dhtml
Wist je dit al? Kan dat iets zijn voor jou?
Je kunt nu in ieder geval van je dochter genietenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben van de magnesium af dus lekker bij mijn dochter geweest. Maar wat is ze klein zeg en zo bijzonder dat dat helemaal van ons os
Helaas is het spugen nog niet over. Waarschijnlijk uitwerking van de medicatie en ik ben heel erg moe.
Ik had t wel ergens gemeld jaquote:Op maandag 9 mei 2011 13:39 schreef Takkembah het volgende:
Jipster en tweeoogje, hoe was het vertellen bij jullie gegaan? Jullie gingen dat toch doen dit weekend, of moet ik gewoon teruglezen??
Nee, geen last van. Maar mijn bloeddruk zweeft meestal zo rond de 110/60, mijn lichaam is het kennelijk gewoon gewend. Ben benieuwd of ie nog lager gaat dan dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 19:12 schreef bitterend het volgende:
Wauw dat is inderdaad aan de lage kant! heb je niet dat als je opstaat dat alles zwart wordt? dat heb ik en mijn bloeddruk is 110/55
Susie ik ook niet hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |