abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96549991
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Bloedprikken -O-

Woensdag wel suiker prikken en urine mee..

Moet er trouwens 1 of 2 keer geprikt worden tijdens de zwangerschap?
2 keer. Ligt volgens mij aan je bloedgroep ofzo. Ik moet in ieder geval week 30 weer.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96550170
Jippie... Ik zit ook in de 30e week straks. Ik heb zo'n hekel aan bloedprikken! Stress.... -O-
pi_96550348
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Jippie... Ik zit ook in de 30e week straks. Ik heb zo'n hekel aan bloedprikken! Stress.... -O-
Ja ik heb er ook een hekel aan. Totdat het weer klaar is en ik bedenk dat de stress erger was dan het prikken zelf }:| En de pleister eraf halen daarna doet nog meer pijn :')
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96550524
Inderdaad, haha. En mijn vriend maar om mij lachen, laatste keer was ik 2 dagen chagrijnig / kort lontje / bang... Om uiteindelijk te zeggen dat het nog best meeviel ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 16:12:48 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96550775
Ik draai er mijn hand niet meer voor om, ik moet zo vaak bloedprikken, sowieso standaard om de 2-3 maanden vanwege bloeddruk/eiwitten. Ik heb wel een keer gehad dat er 16 buisjes werden afgenomen, toen werd ik wel een beetje niet goed. Maar over het algemeen, gewoon niet kijken en een beetje kletsen met de prikkert.

Het is inderdaad meer de verstoring van mijn werkweek die ik vervelend vind aan die labdingen. Vooral als ik een 24-uurs-urinebokaal moet doen. Ik moet dan 24 uur lang urine verzamelen. Dat kan dus alleen op een dag waarop ik de hele dag thuis ben (dat is dan dus helaas wel een vrije dag opnemen) en de da erna moet het lab open zijn om de bokaal in te leveren (dat kan dus al niet op vrijdag, de ene dag dat ik juist niet werk).
pi_96550861
aaaaah gaat zo snel hier lol vroeger kon ik makkelijk multitasken en nu ben ik alweer vergeten wat ik aan het lezen was!
even denken:

takkembah: succes bij de vk!!

Jipster: ik heb pillen voor het overgeven van de HA! ik ben nog steeds misselijk maar ik hoef niet meer te kotsen *3x kloppen* verder helpt het mij om echt om de 2 uur te eten...boterham, banaan, stukje liga....hoop dat het snel overgaat bij jou! :*

Aventura fijn dat alles goed was!

heb ik nog iemand gemist hmmm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96550936
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Nou, mijn nichtje zegt vanavond,
Ik denk morgen,
Mijn vriend dacht de 13e
Toen keek ik zo naar hem: }:| }:| :(
En zei hij: misschien komt ze vanavond? :@
Als je vanavond nog wat gaat stoeien komt ze misschien inderdaad morgen!! *O*

we hebben morgen nek plooi meting! super spannend
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96551162
Ik moet elke controle bloedprikken :')
Levert vaak van die mooie blauwe plekken op. Ik lijk wel een junkie aan het einde van de zwangerschap door al die gaatjes van de naalden _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96551363
Ik heb als het goed is vorige week mijn laatste keer bloedprikken gehad, morgen hoor ik wel of de uitslag goed was.

Net op controle geweest, verloskundige was tevreden, bloeddruk was nu wel wat hoger(86/130), maar dat was niet erg.
De andere verloskundige was vergeten extra tijd in te plannen voor het bevallings- en belinstructiespraatje, dus daar moeten we donderdag voor terug.

Uk lag bibi, en de verloskundige verwachtte dat wij morgen bij de groeiecho wel iets zouden horen over tot hoe lang ik eventueel door moeten lopen na 40 weken.. Ik weet nu iig wel dat als mijn vliezen nu breken, ik gelijk moet bellen, en moet gaan liggen..

Dus afwachten maar..
pi_96552234
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 16:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet elke controle bloedprikken :')
Levert vaak van die mooie blauwe plekken op. Ik lijk wel een junkie aan het einde van de zwangerschap door al die gaatjes van de naalden _O-
Ik dus ook haha stelletje junkies :D gelukkig vallen de blauwe plekken meestal wel mee!

En dames bedankt, zal toch nog eens aan de dokter vragen voor pillen als het zo blijft het overgeven en de misselijkheid!
pi_96552252
ow en ik gooi er gewoon nog een paar :% :% :% :% voor de liefhebbers :P
pi_96552502
Hoi nog even niet bijgelezen maar gisterochtend om 10.41 is onze dochter Eva Lynn geboren. Ze weegt 3890 gr en is 54 cm. Ik heb wat veel bloed verloren en val steeds bijna flauw. Ook kon ik niet zelf plassen dus catheter dus mocht niet naar huis. Als ik straks zelf kan plassen mogen we morgenochtend naar huis. Met Eva gaat alles super. Echt een droom baby!
pi_96552667
Danic dat is ook snel gegaan! Gefeliciteerd :* echt een superleuke naam. Sterkte hè, en groetjes aan de papa ;)
pi_96552762
Gefeliciteerd danic!! prachtig naam heeft je meisje! ik hoop dat je snel weer beter bent! :*
pi_96552781
Sterkte Danic! Ik hoop dat je snel naar huis mag zodat jullie van het kersverse gezinnetje kunnen genieten! *;
  maandag 9 mei 2011 @ 16:51:38 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96552805
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef p_iglet het volgende:
De ellende van die irritante bloedprikpoli's is dat ze maar beperkt open zijn en dan ook ngo eens giga wachttijden ehbben.
Hallo ik werk fulltime ++.

En ze zijn mijn lab ook nog eens een keer kwijt geweest... Dus nu moet ik deze week echt nog ff opnieuw prikken, want dat "ik ben net zwanger en moet dus bloedprikken lab" is hier met ruim 24 weken nog steeds niet gedaan. Regel je een halve middag vrij, kom je om 3 uur op de bloedprikpoli die tot 4 uur open is. Ja sorry wij hebben al zoveel wachtenden u kunt geen nummertje meer trekken, komt u een andere dag maar terug. :(
je loopt toch je co-schappen in een ziekenhuis? kan je je collega's toch gewoon laten prikken en dan langs het lab brengen?
Ik laat me nooit op het lab prikken; maak gebruik van de weinige voordelen die ik heb van mijn werk, en loop altijd gewoon even naar mijn eigen collega's, die prikken en ik stuur het zelf op naar het lab. (kan dus altijd nuchter prikken) Zo doen eigenlijk al mijn collega's dat; en de dokters ook hoor :D

Arme Danic; wat jammer dat je je nog niet zo goed voelt en dus nog in het ziekenhuis moet blijven. Maar je kunt beter een dag te lang daar zijn, dan een dag te vroeg thuis... je bent pas echt doodongelukkig als je thuis niet lekker wordt, met een klein vers beebje...
En eva; moooooie naam... ik houd daar wel van! Mooie grote meid ook zeg!

pff ik heb mijn middagdutje erop zitten, echt comateus gewoon, dreumes slaapt ook nog... kijken of het eten straks wat wordt.. heb helemaal geen trek nog.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96552887
leuke naam hoor Danic! ook een lange en flinke meid :D
pi_96552959
Mooie naan Danic!
Hoop dat jullie morgen lekker naar huis mogen. :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 16:56:24 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96553028
Leuk van je te horen Danic! Hele mooie naam, hopelijk kan je snel zelf plassen!

Over weinig eetlust hebben, ik herken het. Wil alleen nog maar licht eten, zoals sla, fruit. Ik heb zelf ook een carnivoor thuis, dat is wel lastig!
  maandag 9 mei 2011 @ 16:57:07 #70
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_96553069
Danic en partner, Gefeliciteerd met Eva O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 9 mei 2011 @ 16:57:37 #71
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_96553091
Mooie naam Danic! O+
Hopelijk mag je morgen lekker naar huis!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_96553309
Wow een update van mama danic! Mooie naam en ik hoop dat je snel naar huis mag en opknapt!
pi_96553402
Vlindur: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erschap-getest.dhtml

Wist je dit al? Kan dat iets zijn voor jou?
pi_96553523
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:04 schreef Jipster het volgende:
Vlindur: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erschap-getest.dhtml

Wist je dit al? Kan dat iets zijn voor jou?
Ik kreeg de link vanochtend ook al van Keshet O+
Maar het maakt bij ons niks uit, want omdat mijn man 'homozygoot' is, worden al onze kinderen positief en zal het bloed dus altijd niet met mij matchen.
Leuk, een man met sterke genen :')

Lief dat je ook aan mij denkt O+
pi_96553550
Ik ben van de magnesium af dus lekker bij mijn dochter geweest. Maar wat is ze klein zeg en zo bijzonder dat dat helemaal van ons os
Helaas is het spugen nog niet over. Waarschijnlijk uitwerking van de medicatie en ik ben heel erg moe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')