quote:
Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef p_iglet het volgende:De ellende van die irritante bloedprikpoli's is dat ze maar beperkt open zijn en dan ook ngo eens giga wachttijden ehbben.
Hallo ik werk fulltime ++.
En ze zijn mijn lab ook nog eens een keer kwijt geweest... Dus nu moet ik deze week echt nog ff opnieuw prikken, want dat "ik ben net zwanger en moet dus bloedprikken lab" is hier met ruim 24 weken nog steeds niet gedaan. Regel je een halve middag vrij, kom je om 3 uur op de bloedprikpoli die tot 4 uur open is. Ja sorry wij hebben al zoveel wachtenden u kunt geen nummertje meer trekken, komt u een andere dag maar terug.

je loopt toch je co-schappen in een ziekenhuis? kan je je collega's toch gewoon laten prikken en dan langs het lab brengen?
Ik laat me nooit op het lab prikken; maak gebruik van de weinige voordelen die ik heb van mijn werk, en loop altijd gewoon even naar mijn eigen collega's, die prikken en ik stuur het zelf op naar het lab. (kan dus altijd nuchter prikken) Zo doen eigenlijk al mijn collega's dat; en de dokters ook hoor

Arme Danic; wat jammer dat je je nog niet zo goed voelt en dus nog in het ziekenhuis moet blijven. Maar je kunt beter een dag te lang daar zijn, dan een dag te vroeg thuis... je bent pas echt doodongelukkig als je thuis niet lekker wordt, met een klein vers beebje...
En eva; moooooie naam... ik houd daar wel van! Mooie grote meid ook zeg!
pff ik heb mijn middagdutje erop zitten, echt comateus gewoon, dreumes slaapt ook nog... kijken of het eten straks wat wordt.. heb helemaal geen trek nog.